[NA] Jak zamontować automatyczne światła do jazdy dziennej w
Tutorial czyli poradnik jak to zrobić krok po kroku.
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 268
- Rejestracja: 24 gru 2007, 21:20
- Model: Inny
- Lokalizacja: Kraków / Tarnów
- Kontakt:
jakoś inaczej przerobione lampy:
link do aukcji: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&_trksid=p3907.m29&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D2&item=290305386071&category=33708&viewitem=#ebayphotohosting
czy takie rozwiązanie ma jakiś sens?
link do aukcji: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&_trksid=p3907.m29&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D2&item=290305386071&category=33708&viewitem=#ebayphotohosting
czy takie rozwiązanie ma jakiś sens?
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
Ogólnie to brzydko to wygląda.
Patrz pierwsze foto. Dosłownie - drutowane!
Ktoś po prostu wsadził pomarańczowe diody do kierukowskazu. Na dodatek obleśnie to wyciął. Wiem, że łatwo nie jest, bo sam przez to przechodziłem, bo miałem jedno światło z Miaty. Jest w stosunku do europejskiej lampy ta różnica że mocowanie jest, ale jest zalane plastikiem.
Jak bym tak przerabiał to bym się wstydził pokazać to na forum
Patrz pierwsze foto. Dosłownie - drutowane!
Ktoś po prostu wsadził pomarańczowe diody do kierukowskazu. Na dodatek obleśnie to wyciął. Wiem, że łatwo nie jest, bo sam przez to przechodziłem, bo miałem jedno światło z Miaty. Jest w stosunku do europejskiej lampy ta różnica że mocowanie jest, ale jest zalane plastikiem.
Jak bym tak przerabiał to bym się wstydził pokazać to na forum
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
ponadto przecież to jest wszystko przygotowane pod światła dzienne Wersja kanadyjska właśnie tam je ma a kierunkowskazy w obrysówkach.
U mnie nadal nie widać żadnych sladów zużycia w jakis nienaturalny sposób kloszy czy czegokolwiek. Wszystko bangla jak należy Wielokrotnie mijałem patrole policji i jak się przez półtora roku nie przyczepili, to chyba się już nie przyczepią Zresztą ... nie mają do czego
U mnie nadal nie widać żadnych sladów zużycia w jakis nienaturalny sposób kloszy czy czegokolwiek. Wszystko bangla jak należy Wielokrotnie mijałem patrole policji i jak się przez półtora roku nie przyczepili, to chyba się już nie przyczepią Zresztą ... nie mają do czego
matthew pisze:W związku z zapytaniem jednego z kolegów, przedstawiam do publicznej wiadomości schematy modyfikacji (rys. 1) układu automatycznego włączania świateł typ AVT-990, tak aby światła "dzienne" gasły kiedy zapalamy mijania lub długie, oraz schemat podłączenia (rys.3) układu, tak aby razem z przednimi dziennymi zapalały się też światła tylne (i przy okazji postojowe). W NA działa to bezproblemowo. Powodzenia przy majsterkowaniu
Do modyfikacji potrzebne są: 1 tranzystor np. BC337, 2 dowolne diody i 1 rezystor 10k.
Dodatkowo do podłączenia świateł tylnych 1 dioda minimum 3A + ew. bezpiecznik.
nie rozumiem po co tak kombinowac z jakims wlacznikiem swiatla i jego dalszymi modyfkacjami - nie lepiej po prostu uzyc zwyklego przekaznika i diod? nie wiem ile kosztuja teraz przekazniki, ale mysle, ze pare zl - o diodach juz nie wspomne
jedyna roznica jaka dostrzegam to, ze swiatla sie zaswieca po przekreceniu kluczyka, a nie po zapaleniu silnika, ale mozna to ponoc zalatwic stosujac przekaznik na 24v. jest jeszcze jedna alternatywa: plus podlaczyc do kabla z radia - wtedy przy kreceniu silnikiem swiatla beda wylaczane by po uruchomieniu sie zaswiecic
....i nic nie bedzie brzeczec w lecie
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
SypkerS pisze:I pytanie drugie którędy najłatwiej się przebić z komory silnika do wnętrza?
Na szczęście ja nie musiałem Ale na forum ktoś na 100% się przedostawał, żeby zamontować włącznik we wnętrzu Nawet jest opisane co i jak należy robić Jeśli dobrze pamiętam to normalnie razem z wiązką kabli pod kierownicą się przebijał
Skąd podkraść prąd po zapłonie?
Czyli po przekręceniu stacyjki, ale bez odpalania tak? Masz napisane na pierwszej stronie w pierwszym poście
SypkerS pisze:I pytanie drugie którędy najłatwiej się przebić z komory silnika do wnętrza?
ja sie przebilem otworem gdzie zamontowana jest linka do otwierania maski. jest ona w gumowej oslonie i po lekkim prysnieciu np. wd40 spokojnie przechodza dwa kabelki. niczego sie nie wierci, rozcina, odwija itd. wszystko pozostaje oryginalnie
byla mx-5 turbo
jest foka rs
miata jeszcze bedzie:)
jest foka rs
miata jeszcze bedzie:)
Czy ktos sie moze orientuje czy ta zaroweczka podejdzie do tych nowych kierunkow ( gdzie byly postojowki) bez zbednego przerabiania i kombinowania z oprawka ?? i ze bedzie dzialac jak nalezy ??
Ta http://www.modi.pl/index.php?mode=shop&cmd=view&prod=63
czy ta ??
http://sklep.ledy.pl/zarowka-ba15s-pomaranczowa-24x-diody-led-12v-1156-p-755.html
Ta http://www.modi.pl/index.php?mode=shop&cmd=view&prod=63
czy ta ??
http://sklep.ledy.pl/zarowka-ba15s-pomaranczowa-24x-diody-led-12v-1156-p-755.html
tmx89 pisze:Czy ktos sie moze orientuje czy ta zaroweczka podejdzie do tych nowych kierunkow ( gdzie byly postojowki) bez zbednego przerabiania i kombinowania z oprawka ?? i ze bedzie dzialac jak nalezy ??
Ta http://www.modi.pl/index.php?mode=shop&cmd=view&prod=63
czy ta ??
http://sklep.ledy.pl/zarowka-ba15s-pomaranczowa-24x-diody-led-12v-1156-p-755.html
Oprawka w łapkę i do sklepu. Czasem jest tak że te dwa "dzióbki" w cokole nie pasują...
Były NA 1,6; NB 1.8
Jest NA+1,8(NBFL)
Cywil GALANT 2,5 V6
Jest NA+1,8(NBFL)
Cywil GALANT 2,5 V6
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
Druga sprawa, to badaj dokładnie pobór mocy, aby się nie okazało, że będzie Ci mrugać jak szalona
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
DieSpinnePL pisze:Druga sprawa, to badaj dokładnie pobór mocy, aby się nie okazało, że będzie Ci mrugać jak szalona
kazdy led bedzie, opornik i po klopocie, Mi tam u mnie mruganie sie podoba nieco szybsze.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
grzes pisze:DieSpinnePL pisze:Druga sprawa, to badaj dokładnie pobór mocy, aby się nie okazało, że będzie Ci mrugać jak szalona
kazdy led bedzie, opornik i po klopocie, Mi tam u mnie mruganie sie podoba nieco szybsze.
tak tylko grzes powiedz mi czy te co podeslalem tu linki beda dobre do oprawki bez kombinowania bo wiem ze Ty takie masz ?? z tych led - lights ??
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
Wszystkie samochody które mają z tyłu światło mijania i stopu razem.
Przeważnie Japońskie samochody tak mają, ale nie tylko. Na oko stwierdzam że około 50% samochodów ma takie rozwiązanie
Przeważnie Japońskie samochody tak mają, ale nie tylko. Na oko stwierdzam że około 50% samochodów ma takie rozwiązanie
widzę, że na forum są ze 3 tematy o światłach dziennych do NA, ale ten rozwija się najlepiej, więc tu podepnę się ze swoim pytaniem
czy ktoś z Was rozważał montaż świateł dziennych w miejscu pozycyjnych bez ruszania oryginalnych kierunków? krótko mówiąc chodzi o wstawienie diody (byle nie niebieskiej ) która świeciłaby jaśniej w trybie dziennym i ciemniej w trybie pozycyjnym
na wstępie powiem, że wiem o tym, że takie rozwiązanie byłoby nie do końca zgodne z przepisami (czy wytycznymi) UE, choćby z tego względu, że powierzchnia świateł dziennych powinna podobno przekraczać 20cm kwadratowych, więc istnieje ryzyko mandatu jak się trafi jakaś dociekliwa władza, ale to tak na marginesie
nie jestem elektrykiem, więc targają mną następujące wątpliwości:
1. dioda może świecić jaśniej lub ciemniej w zależności od podanej do żarówki mocy (przykład LEDów w nowych audi) - rozumiem, że sprawę załatwiłby stosowny przekaźnik czy przetwornik i nie byłoby konieczności stosowania oprawek dwuwłóknowych?
2. odpowiednio jasno świecąca dioda dawałaby chyba wystarczająco jasne światło spełniające wymogi co do ilości kandeli dla świateł dziennych - problem jaki widzę to fakt "punktowego" świecenia diod, choć może są jakieś żarówki z dodatkowymi odbłyśnikami (czy czymś takim)
3. ponieważ diody nie grzeją się tak jak zwykłe żarówki to taka "mocniej zasilona" dioda nie powinna zrobić krzywdy oprawce
pytanie do Was - czy w moim rozumowaniu jest jakiś poważny błąd? bo jeśli nie, to może takie rozwiązanie byłoby prostsze, niż to zaproponowane przez DieSpinnePL bo unikalibyśmy rozkładania oprawki
z góry dzięki za konstruktywną krytykę
czy ktoś z Was rozważał montaż świateł dziennych w miejscu pozycyjnych bez ruszania oryginalnych kierunków? krótko mówiąc chodzi o wstawienie diody (byle nie niebieskiej ) która świeciłaby jaśniej w trybie dziennym i ciemniej w trybie pozycyjnym
na wstępie powiem, że wiem o tym, że takie rozwiązanie byłoby nie do końca zgodne z przepisami (czy wytycznymi) UE, choćby z tego względu, że powierzchnia świateł dziennych powinna podobno przekraczać 20cm kwadratowych, więc istnieje ryzyko mandatu jak się trafi jakaś dociekliwa władza, ale to tak na marginesie
nie jestem elektrykiem, więc targają mną następujące wątpliwości:
1. dioda może świecić jaśniej lub ciemniej w zależności od podanej do żarówki mocy (przykład LEDów w nowych audi) - rozumiem, że sprawę załatwiłby stosowny przekaźnik czy przetwornik i nie byłoby konieczności stosowania oprawek dwuwłóknowych?
2. odpowiednio jasno świecąca dioda dawałaby chyba wystarczająco jasne światło spełniające wymogi co do ilości kandeli dla świateł dziennych - problem jaki widzę to fakt "punktowego" świecenia diod, choć może są jakieś żarówki z dodatkowymi odbłyśnikami (czy czymś takim)
3. ponieważ diody nie grzeją się tak jak zwykłe żarówki to taka "mocniej zasilona" dioda nie powinna zrobić krzywdy oprawce
pytanie do Was - czy w moim rozumowaniu jest jakiś poważny błąd? bo jeśli nie, to może takie rozwiązanie byłoby prostsze, niż to zaproponowane przez DieSpinnePL bo unikalibyśmy rozkładania oprawki
z góry dzięki za konstruktywną krytykę
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
Jak widać, ja ten temat umieściłem tutaj na forum.... jutro będzie równe 3 lata temu Te 3 lata temu brałem pod uwagę to co proponujesz. Nawet szukałem LED-ów jakie by można było tam wsadzić. Na tamten czas nie było takich by dawały radę. Zresztą tak jak sam zauważyłeś - za mała powierzchnia świecąca. 3 lata temu chciałem mieć wszystko zgodnie z przepisami, bo nie wiadomo było jak będą traktowani kierowcy z takimi dodatkowymi światłami. Teraz widać, że jest samowolka - za blisko od siebie, za nisko itd.
Można by było pokombinować z jakąś żarówką która ma kilkanaście LED-ów i ewentualnie odłączać połowę jako pozycyjne, a załączać wszystkie jako dzienne.
Ogólnie największe problemy takiego rozwiązania przedstawiłeś powyżej. Nie pamiętam, ile cm od zewnętrznych części karoserii może być światło dzienne, czy się łapie, ale pewnie tak, trzeba było by to sprawdzić. Ja bym ponadto dopisał bym jeszcze, że mi osobiście nie podobaja się LED-y w tym samochodzie. To moja subiektywna opinia. Zdecydowanie wolę oryginalne rozwiązanie jakie zastosowała Mazda w wersji kanadyjskiej (czyli to co ja powiedzmy odtworzyłem i lekko zmodyfikowałem). Nie przemawia do mnie szczepienie do samochodu sprzed 2-óch dekad rozwiązań sprzed ostatnich lat. Ale to ja i każdy ma swój gust
Można by było pokombinować z jakąś żarówką która ma kilkanaście LED-ów i ewentualnie odłączać połowę jako pozycyjne, a załączać wszystkie jako dzienne.
Ogólnie największe problemy takiego rozwiązania przedstawiłeś powyżej. Nie pamiętam, ile cm od zewnętrznych części karoserii może być światło dzienne, czy się łapie, ale pewnie tak, trzeba było by to sprawdzić. Ja bym ponadto dopisał bym jeszcze, że mi osobiście nie podobaja się LED-y w tym samochodzie. To moja subiektywna opinia. Zdecydowanie wolę oryginalne rozwiązanie jakie zastosowała Mazda w wersji kanadyjskiej (czyli to co ja powiedzmy odtworzyłem i lekko zmodyfikowałem). Nie przemawia do mnie szczepienie do samochodu sprzed 2-óch dekad rozwiązań sprzed ostatnich lat. Ale to ja i każdy ma swój gust
DieSpinnePL pisze:Jak widać, ja ten temat umieściłem tutaj na forum.... jutro będzie równe 3 lata temu
jestem pewny, że będzie cieszył się popularnością przez kolejne lata
Nawet szukałem LED-ów jakie by można było tam wsadzić. Na tamten czas nie było takich by dawały radę.
co rozumiesz przez "dawały radę"? moc, ilość emitowanego światła?
Zresztą tak jak sam zauważyłeś - za mała powierzchnia świecąca.
załóżmy, że to mnie nie martwi
Można by było pokombinować z jakąś żarówką która ma kilkanaście LED-ów i ewentualnie odłączać połowę jako pozycyjne, a załączać wszystkie jako dzienne.
ale po co? czy jedna mocna dioda nie załatwi sprawy? pytam, bo nie wiem, ale wydaje mi się, że dziś diody potrafią świecić naprawdę mocno (będę chyba musiał podszkolić się w tej kwestii ) poza tym lepiej byłoby skorzystać z oryginalnego otworu na żarówkę co chyba wyklucza lampy wieloledowe? czy się mylę?
Ja bym ponadto dopisał bym jeszcze, że mi osobiście nie podobaja się LED-y w tym samochodzie.
ja też nie jestem entuzjastą pakowania LEDów do klasycznych aut, ale nie bez powodu pisałem, że wszystko byle nie 'niebieskie' czyli zimne białe. od jakiegoś czasu są na rynku białe LEDy świecące w tonacji ciepłej (tzn. są bardziej żółte niż niebieskie, co powoduje, że kolorem przypominają tradycyjne żarówki)
pozostają zatem dwie kwestie:
1) czy są na rynku na tyle mocne diody, że jedna - wielkości żarówki pozycyjnej - dawałaby na tyle dużo światła, żeby nie wzbudzać szczególnego niezadowolenia podczas kontroli drogowej?
2) czy da się sensownie ogarnąć osprzęt, który podawałby odpowiednio większą moc dla trybu dziennego i zmniejszał ją (powodując przyciemnienie LEDów) w trybie świateł pozycyjnych?
Podbijam temat
Nadszedł czas na światła dzienne w Ptaszorze i po obejrzeniu całej masy dostępnych dokładanych lamp dziennych okazuje się że żadne mi się nie podobają
Więc pozostaje przerobienie przednich zespolonych. W kwestii ładowania do nich ledów mam takie samo zdanie jak DieSpinne, to mi jakoś stylistycznie nie pasuje, wolę światło klasycznej żarówki. Wobec tego będzie rozwiązanie zbliżone do już prezentowanych, aczkolwiek z małymi modyfikacjami:
* standardowo wyrzucam pomarańczową blendę ze "starego kierunkowskazu". Przy okazji się jedną lampę uszczelni bo przecieka. Tak btw to lampy stanleya tak lubią, w hondzie mi oba ciekną i w większości accordów też Mam nadzieję że lamp nie przegrzeję, jutro się okaże
* do "starej pozycyjnej" (czyli "nowego kierunkowskazu") wpadnie pomarańczowa żarówka 20W. Udało mi się znaleźć w Warszawie firmę, która ma w ofercie żarówki T15 o mocy 20W z trzonkiem identycznym jak W5W. Średnica 15mm czyli w najgorszym wypadku trzeba będzie minimalnie (tak z 1-2mm) powiększyć średnicę otworu. Oprawka zostanie ta, która jest. W tygodniu mam się zamiar do nich wybrać i taką żarówkę na miejscu przymierzyć.
* do "starego kierunkowskazu" czyli "nowej dzienno/pozycyjnej" nie wrzucamy nic nowego Zostaje stara, biała żarówka 21W. W zależności od funkcji (pozycyjne lub dzienne) będzie tak zasilana, aby świeciła mocniej lub słabiej...
Poza zamienionym zasilaniem oprawek żadnych zmian w okablowaniu ani instalacji nowego okablowania z przodu nie będzie. Całość modyfikacji będzie się kryć w sterowniku do świateł i jego podłączeniu do istniejącej instalacji.
Zobaczymy jak efekt wyjdzie
Po
eM
Nadszedł czas na światła dzienne w Ptaszorze i po obejrzeniu całej masy dostępnych dokładanych lamp dziennych okazuje się że żadne mi się nie podobają
Więc pozostaje przerobienie przednich zespolonych. W kwestii ładowania do nich ledów mam takie samo zdanie jak DieSpinne, to mi jakoś stylistycznie nie pasuje, wolę światło klasycznej żarówki. Wobec tego będzie rozwiązanie zbliżone do już prezentowanych, aczkolwiek z małymi modyfikacjami:
* standardowo wyrzucam pomarańczową blendę ze "starego kierunkowskazu". Przy okazji się jedną lampę uszczelni bo przecieka. Tak btw to lampy stanleya tak lubią, w hondzie mi oba ciekną i w większości accordów też Mam nadzieję że lamp nie przegrzeję, jutro się okaże
* do "starej pozycyjnej" (czyli "nowego kierunkowskazu") wpadnie pomarańczowa żarówka 20W. Udało mi się znaleźć w Warszawie firmę, która ma w ofercie żarówki T15 o mocy 20W z trzonkiem identycznym jak W5W. Średnica 15mm czyli w najgorszym wypadku trzeba będzie minimalnie (tak z 1-2mm) powiększyć średnicę otworu. Oprawka zostanie ta, która jest. W tygodniu mam się zamiar do nich wybrać i taką żarówkę na miejscu przymierzyć.
* do "starego kierunkowskazu" czyli "nowej dzienno/pozycyjnej" nie wrzucamy nic nowego Zostaje stara, biała żarówka 21W. W zależności od funkcji (pozycyjne lub dzienne) będzie tak zasilana, aby świeciła mocniej lub słabiej...
Poza zamienionym zasilaniem oprawek żadnych zmian w okablowaniu ani instalacji nowego okablowania z przodu nie będzie. Całość modyfikacji będzie się kryć w sterowniku do świateł i jego podłączeniu do istniejącej instalacji.
Zobaczymy jak efekt wyjdzie
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
Tak to mniej wiecej zrobilismy u tmx-a, z ta roznica ze migacz ledowy. Dobrze to u niego wyglada. Ledy tez maja swok urok, taki pseudo xenon z daleka.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
majkel_c pisze:pozostaje przerobienie przednich zespolonych.
Majkel, mam nadal ten sam dylemat, nic gotowego mi nie pasuje. Przyznam natomiast, że Twoja koncepcja brzmi obiecująco i będę z uwaga śledził postępy i w razie czego zgłaszał się po pomoc przy realizacji u siebie
Niestety, moja koncepcja z powyższych postów chyba upadła bo nie znalazłem na tyle nocnego leda pasującego do gniazda W5W, który mógłby spełniać rolę światła dziennego
Trzymam kciuki, jak się uda (a wierzę że się uda ) to od razu będziesz miał followera
majkel_c pisze: W kwestii ładowania do nich ledów mam takie samo zdanie jak DieSpinne, to mi jakoś stylistycznie nie pasuje, wolę światło klasycznej żarówki.
popieram !
majkel_c pisze: Mam nadzieję że lamp nie przegrzeję, jutro się okaże
W piekarniku z termoobiegiem katowałem dwa zestawy w temperaturze 65 stopni i nic się nie stało
ps. szukam takich oryginalnych lampionów jak na fotce poniżej ale trochę zasłaniają wlot powietrza co przy turbo i fabrycznej chłodnicy jest chyba słabym pomysłem.....
- Załączniki
-
- 13112008046.jpg (48.98 KiB) Przejrzano 1188 razy
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
mam takie same... chyba identyczne żółtki w 323 jak przeciwmgielne zamontowane, odkupiłem od jakiegoś miatowicza z angli.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance