Osłona silnika 4mm

Moderator: Moderatorzy

Arek922
Posty: 138
Rejestracja: 18 lip 2017, 21:11
Model: NB

09 sty 2018, 17:59

witam.
jestem na etapie prowadzenia rozmow na temat zamowienia oslony silnika do naszych mazd.
oslona jest wycinana laserowo z blachy 4mm, wzmocniona i nie możliwa do zniszczenia(wedlug producenta).
jest mozliwosc lakierowania proszkowego takiej oslony to plus 50zl
zdjecia pogladowe dolaczam.
cena jak narazie to 4 stowki.
ale mysle ze przy chociaz 10 osobach da sie cos ugrac na nasza kozysc.
Załączniki
643370501_6_644x461_tarcza-oslona-silnika-miski-pancerna-golf4-a3-8l-bora-leon-miska-.jpg
643370501_6_644x461_tarcza-oslona-silnika-miski-pancerna-golf4-a3-8l-bora-leon-miska-.jpg (26.23 KiB) Przejrzano 1683 razy
643370501_3_644x461_tarcza-oslona-silnika-miski-pancerna-golf4-a3-8l-bora-leon-miska-osobowe2.jpg
643370501_3_644x461_tarcza-oslona-silnika-miski-pancerna-golf4-a3-8l-bora-leon-miska-osobowe2.jpg (22.93 KiB) Przejrzano 1683 razy
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1699
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

10 sty 2018, 11:35

Czy do NA podchodzi?
Przydałby sie otwór na spust płynu z chłodnicy.

Krzysiek/Morfi
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
dc10
Posty: 57
Rejestracja: 20 gru 2017, 16:32
Model: NB FL
Wersja: Sportive

11 sty 2018, 9:34

Ja mam dwa pytania:
- ile waży całość?
- czy te otwory w przedniej części (wentylacja) oby nie są za małe?
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1699
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

29 sie 2018, 10:21

jakieś postępy w temacie?
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
Awatar użytkownika
Maniek19PL
Donator
Donator
Posty: 337
Rejestracja: 10 lip 2018, 16:10
Model: NA
Wersja: Przedlift
Lokalizacja: Pomorskie

01 wrz 2018, 23:49

zainteresowany do modelu NA
Andy
Posty: 1147
Rejestracja: 30 maja 2012, 19:48
Lokalizacja: Gorzów wlkp

02 wrz 2018, 9:09

Stawiam z 20kg jeśli z 4 mm Blachy
Awatar użytkownika
Chezus
Donator
Donator
Posty: 1167
Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
Model: NB FL
Wersja: Impuls
Lokalizacja: SZA

02 wrz 2018, 14:44

Eee? 4mm?! Tak z 2mm aluminium i spoko starczy nawet do lifta z dziarskim kierowcą. Co jak co, ale żeby montując płytę pod silnik uzyskać rozkład mas jak po SWAPie na V8, to trzeba mieć przykre doświadczenia z jazdą na glebie.

Andy, te railsy z nierdzewki 1,5 mm robisz? To już jest pancerne i ja za to furę podnoszę, pomimo, że to ażur jest.
The answer is always Miata.
Andy
Posty: 1147
Rejestracja: 30 maja 2012, 19:48
Lokalizacja: Gorzów wlkp

02 wrz 2018, 19:36

Z 2mm, 2mm aluminium by się nie sprawdziło przy uderzeniu
Awatar użytkownika
Maniek19PL
Donator
Donator
Posty: 337
Rejestracja: 10 lip 2018, 16:10
Model: NA
Wersja: Przedlift
Lokalizacja: Pomorskie

03 wrz 2018, 15:06

z 2mm nierdzewki będzie trochę ważyć :o i powinno dobrze chronić :O ewentualnie nawet 1,5 mm
Andy
Posty: 1147
Rejestracja: 30 maja 2012, 19:48
Lokalizacja: Gorzów wlkp

03 wrz 2018, 16:19

Nie sprawdzi się na takiej powieszchni, musiałby mieć jakiś stelaż pod sobą.
Awatar użytkownika
Chezus
Donator
Donator
Posty: 1167
Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
Model: NB FL
Wersja: Impuls
Lokalizacja: SZA

04 wrz 2018, 16:23

Chyba tylko kratownica jakaś, w sumie, to jabym dał plaster miodu 10mm z aluminium i na to 1mm alu i by była moc. No ale koszty...
The answer is always Miata.
Awatar użytkownika
zawodnik
Posty: 317
Rejestracja: 29 maja 2014, 9:35
Model: NB
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

06 wrz 2018, 8:24

5mm alu się gnie na kamieniach czy innych takich, stalowa płyta u mnie w E30 5mm też się gieła pomimo stelarzu, ale osłoniła nie raz miske alu ale całość ważyła ok 30kg :D coś za coś niestety
ODPOWIEDZ