Lowering seat brackets ND
Szyny obniżające fotel
Moderator: Moderatorzy
Mój znajomy zajmuje się sprowadzaniem części z USA (Jarusnet - może go znacie, działa prężnie w środowisku Hondy), wyliczył mi całkowity koszt na +/- 1150zl dla kompletu siedzeń, można też oczywiście dla jednego krzesła ale nie pytałem o cene. Dostawa na koniec czerwca, nie przewiduje problemów na granicy.
- niezalogowany
- Posty: 263
- Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
- Model: NC
- Wersja: szybki ponton
- Lokalizacja: Wrocław
Hej panowie, a takie rozwiązanie widzieliście? Wygląda jak by było pozbawione części akrobacyjnej - najpierw mocowanie do podłogi i fotela osobno, potem skręcenie całości na 2 śrubach od przodu.
https://mx5things.blog/2019/07/08/seat- ... #more-3297
https://mx5things.blog/2019/07/08/seat- ... #more-3297
Że też dopiero trafiłem na ten temat...
Oczywiście +1!
1. IrekJ
2. Lefu
3. oz69
4. Danielator71
5. pawel934
Jedna tylko prośba: nie zawsze zaglądam na forum, więc gdyby była znowu "szybka akcja przelew 48h" to gorąca prośba o szturchnięcie na krakowski.p@gmail.com
No i pytanie pomocnicze (nie mające wpływu na moją decyzję, która już zapadła!) - czy po nabraniu wprawy i kilku montażach/demontażach, jest szansa ogarnięcia montażu/demontażu w czasie typu 15 min? Zdarzało mi się żonglować w autach "kubłem na weekend" i po nabraniu wprawy było to do zrobienia w 10 min. Chcąc zabrać Miatę na dalszą wyprawę fajnie by było to wywalić, coby i moja lepsza połówka mogła się przejechać.
Oczywiście +1!
1. IrekJ
2. Lefu
3. oz69
4. Danielator71
5. pawel934
Jedna tylko prośba: nie zawsze zaglądam na forum, więc gdyby była znowu "szybka akcja przelew 48h" to gorąca prośba o szturchnięcie na krakowski.p@gmail.com
No i pytanie pomocnicze (nie mające wpływu na moją decyzję, która już zapadła!) - czy po nabraniu wprawy i kilku montażach/demontażach, jest szansa ogarnięcia montażu/demontażu w czasie typu 15 min? Zdarzało mi się żonglować w autach "kubłem na weekend" i po nabraniu wprawy było to do zrobienia w 10 min. Chcąc zabrać Miatę na dalszą wyprawę fajnie by było to wywalić, coby i moja lepsza połówka mogła się przejechać.
ND2 na tor i nie tylko http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
- irekJ
- Donator
- Posty: 2730
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
W sumie to ja nie wiem jaki jest status teraz całego przedsięwzięcia. Bo część chce z USA ciągnąć, część od Grześka ale na dwa fotele.
Ja mogę pomóc ale nie mam czasu i ochoty na podchody. Stąd zapominam o poprzednich postach i informuję, że:
Mocowanie od Grześka dostępne jest tylko na stronę kierowcy (pasażera nie ma i nie będzie), koszt to ok 350zł za kompletny zestaw na jeden fotel przy 6 chętnych.
Montaż jest uciążliwy na zasadzie "best effort" każdy radzi sobie sam (w paczce przychodzi komplet śrubek itp), bez zwrotów, reklamacji i marudzenia. Czas realizacji mocno uzależniony od kolejki do człowieka z CNC.
@pawel, ja nie wyobrażam sobie każdorazowego rozkręcania i skręcania fotela, myślę, że nawet wiedząc co robisz 1h to minimum mając wszystko oznaczone. A wież mi, że po jednym razie Ci się odechce. Prędzej by przeszło manie dwóch foteli, jeden na oem railsach drugi na tych obniżających. Wtedy byłoby to wykonalne.
Ja mogę pomóc ale nie mam czasu i ochoty na podchody. Stąd zapominam o poprzednich postach i informuję, że:
Mocowanie od Grześka dostępne jest tylko na stronę kierowcy (pasażera nie ma i nie będzie), koszt to ok 350zł za kompletny zestaw na jeden fotel przy 6 chętnych.
Montaż jest uciążliwy na zasadzie "best effort" każdy radzi sobie sam (w paczce przychodzi komplet śrubek itp), bez zwrotów, reklamacji i marudzenia. Czas realizacji mocno uzależniony od kolejki do człowieka z CNC.
@pawel, ja nie wyobrażam sobie każdorazowego rozkręcania i skręcania fotela, myślę, że nawet wiedząc co robisz 1h to minimum mając wszystko oznaczone. A wież mi, że po jednym razie Ci się odechce. Prędzej by przeszło manie dwóch foteli, jeden na oem railsach drugi na tych obniżających. Wtedy byłoby to wykonalne.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 07 paź 2020, 20:23
- Model: Inny
- Lokalizacja: Wroclaw
dobra, a kto ma numer czy kontakt do Grzeska zeby sie wypowiedzial w temacie ?
bo wiadomo ze wole wydac 350 pln niz 800
6 chetnych juz jest jak widac
moze ktos oagarnac po prostu na kiedy termin ?
bo wiadomo ze wole wydac 350 pln niz 800
6 chetnych juz jest jak widac
moze ktos oagarnac po prostu na kiedy termin ?
- grzes
- Posty: 3654
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
zajrzałem tu jakoś przypadkiem.
sprawdzę jak stoję z robotą (jaki możliwy były termin) i wróce tu.
zrobimy.
sprawdzę jak stoję z robotą (jaki możliwy były termin) i wróce tu.
zrobimy.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
- grzes
- Posty: 3654
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
Hej,
Dostalem pare pw więc odpowiadam- nie planuję obecnie kolejnej edycji /ani wersji mocowań- skupiam się obecnie innej tematyce, a powielanie tego rozwiązania wydaje mi się po prostu słabe- potrzebne jest mocowanie z prawdziwego zdarzenia, z regulacją itd. Niestety nie jestem w stanie poświęcić na to czasu bo nie leży to zupełnie w produkcie na których się skupiam i inne mam różniez dalsze plany,
Pozdrawiam
Dostalem pare pw więc odpowiadam- nie planuję obecnie kolejnej edycji /ani wersji mocowań- skupiam się obecnie innej tematyce, a powielanie tego rozwiązania wydaje mi się po prostu słabe- potrzebne jest mocowanie z prawdziwego zdarzenia, z regulacją itd. Niestety nie jestem w stanie poświęcić na to czasu bo nie leży to zupełnie w produkcie na których się skupiam i inne mam różniez dalsze plany,
Pozdrawiam
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
-
- Posty: 336
- Rejestracja: 05 lis 2014, 20:33
- Model: ND RF
- Lokalizacja: warszawa
Ja moge odsprzedać swoje dla fotela kierowcy
-
- Donator
- Posty: 2238
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Zarzucam taki temat do potencjalnego grupowego:
Rozmawiałem dziś chwilę z Cybulem o możliwości zrobienia obniżonych szyn do ND ale też przesuwnych. Na razie nie może zająć się tematem bo rozebrał i robi rzeczy różne, w tym obniżone mocowania fotela, do Yarisa GR.
Za ok. miesiąc mam się do niego odezwać i jak mu podstawię auto będzie coś rzeźbić na bazie szyn z GR.
Wstępnie powiedział o cenie 1,2 tys zł. Jeśli będzie więcej chętnych to będzie argument, żeby pogadać o może lepszej cenie, ale załóżmy 1200 zł za fotel kierowcy.
Zbieram wstępnie zainteresowanych na takiego moda - badam rynek.
Rozmawiałem dziś chwilę z Cybulem o możliwości zrobienia obniżonych szyn do ND ale też przesuwnych. Na razie nie może zająć się tematem bo rozebrał i robi rzeczy różne, w tym obniżone mocowania fotela, do Yarisa GR.
Za ok. miesiąc mam się do niego odezwać i jak mu podstawię auto będzie coś rzeźbić na bazie szyn z GR.
Wstępnie powiedział o cenie 1,2 tys zł. Jeśli będzie więcej chętnych to będzie argument, żeby pogadać o może lepszej cenie, ale załóżmy 1200 zł za fotel kierowcy.
Zbieram wstępnie zainteresowanych na takiego moda - badam rynek.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2022, 14:06 przez Danillo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam, Danillo
-
- Donator
- Posty: 2238
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Cenna uwaga, nie wiedziałem ze tam się tnie Recaro.
Takie zastrzeżenie zrobię, choć pewnie będzie trade off z możliwością zejścia w dół.
Jakie minimalne obniżenie jest do przyjęcia?
Autora schodzi ok 2,8 cm, Paco 3 cm względem serii.
Pozdrawiam, Danillo
- irekJ
- Donator
- Posty: 2730
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Ja mam aktualnie w aucie odpowiednik Paco od Grześka (na Recaro). Nie mierzyłem ile dokładnie fotel idzie w dół ale szczerze jakby był odrobinę wyżej to wcale bym nie narzekał.
Fotel nadal wygodny ale geometria wsiadania/wysiadania jak przy kuble. Za kierownicą już jest ok choć parkowanie do przodu jak i do tyłu bardziej na wyczucie - nie widać nic kompletnie. Podobnie z lusterkami, pole widzenia drastycznie zmniejszone. Dlatego też jakby szyna miała być +1cm względem Paco to wg mnie żadna strata a będzie miało to swoje plusy.
Aurora, wizualizuję sobie instrukcję z pamięci, wymaga przecięcia metalowej rurki/wspornika lecącego prostopadle do siedziska w dolnej części stelaża samego fotela. Ale kompletnie nie pamiętam dlaczego w taki sposób to było tam ogarnięte.
Pozwolę sobie za to zwrócić uwagę na jeszcze jeden istotny aspekt, sporo z Grześkiem i Arturem o tym dyskutowaliśmy. Trzeci punkt pasów bezpieczeństwa montowany jest do fotela. O ile jestem spokojny o to, że Cybul nie odwala żadnej fuszerki to warto się upewnić czy jest to brane pod uwagę. Większość customowych sliderów do foteli, dolnych, bocznych mocowań wg mnie nie zakłada, że są punktem mocującym pasów - w domyśle człowiek jest zapięty szelkami do budy a nie do fotela. Same mocowania trzymają głownie fotel a nie człowieka, tego mają zatrzymać w takim setupie szelki.
Fotel nadal wygodny ale geometria wsiadania/wysiadania jak przy kuble. Za kierownicą już jest ok choć parkowanie do przodu jak i do tyłu bardziej na wyczucie - nie widać nic kompletnie. Podobnie z lusterkami, pole widzenia drastycznie zmniejszone. Dlatego też jakby szyna miała być +1cm względem Paco to wg mnie żadna strata a będzie miało to swoje plusy.
Aurora, wizualizuję sobie instrukcję z pamięci, wymaga przecięcia metalowej rurki/wspornika lecącego prostopadle do siedziska w dolnej części stelaża samego fotela. Ale kompletnie nie pamiętam dlaczego w taki sposób to było tam ogarnięte.
Pozwolę sobie za to zwrócić uwagę na jeszcze jeden istotny aspekt, sporo z Grześkiem i Arturem o tym dyskutowaliśmy. Trzeci punkt pasów bezpieczeństwa montowany jest do fotela. O ile jestem spokojny o to, że Cybul nie odwala żadnej fuszerki to warto się upewnić czy jest to brane pod uwagę. Większość customowych sliderów do foteli, dolnych, bocznych mocowań wg mnie nie zakłada, że są punktem mocującym pasów - w domyśle człowiek jest zapięty szelkami do budy a nie do fotela. Same mocowania trzymają głownie fotel a nie człowieka, tego mają zatrzymać w takim setupie szelki.
-
- Donator
- Posty: 2238
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
@irekJ dzieki za garść sugestii. Upewnię się przed oddaniem auta. A propos, mam nadzieje, ze zgłosi się tu ktoś z Warszawy i pomoże mi w odstawieniu auta. 40 km za Warszawę taksówka znacząco podwyższy koszty zakupu
Pozdrawiam, Danillo
- Kim Son San
- Posty: 2019
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
@Danillo mogę z Tobą pojechać, jeśli dogramy termin.
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
Ja również jestem chętny (dla pasażera również jeśli byłaby opcja). Plus mogę też pomóc w odstawieniu auta jeśli termin zgramy.
Ja również jestem zainteresowany i również mogę pomóc w odstawieniu auta
ND2 na tor i nie tylko http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
- tuli
- Posty: 30
- Rejestracja: 11 lis 2017, 8:04
- Model: ND
- Wersja: Signature
- Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych
PANOWIE JEST KTOŚ CHETNY DZISIAJ NA ZAKUPY GRUPOWE???
BLACK FRIDAY
https://pacomotorsports.com/product/nd- ... -brackets/
BLACK FRIDAY
https://pacomotorsports.com/product/nd- ... -brackets/
- emixfajf
- Donator
- Posty: 656
- Rejestracja: 08 lis 2010, 20:25
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive Turbo
- Lokalizacja: Kępno
+1 na kierowce
Jest:
1. NBFL 1.8 '01 Sportive Turbo A3F
2. ND2 2.0 '21 GT 46G
Była:
1.NA 1.6 '91 SU 2.MSM '04 27A 3.NA 1.6 '93 SU 4.NBFL 1.8 '01 Sportive 34K 5.NB 1.8 '98 RS A3F 6.ND 2.0 '16 GT 41W 7.ND2 2.0 '19 Club 47A
1. NBFL 1.8 '01 Sportive Turbo A3F
2. ND2 2.0 '21 GT 46G
Była:
1.NA 1.6 '91 SU 2.MSM '04 27A 3.NA 1.6 '93 SU 4.NBFL 1.8 '01 Sportive 34K 5.NB 1.8 '98 RS A3F 6.ND 2.0 '16 GT 41W 7.ND2 2.0 '19 Club 47A
-
- Donator
- Posty: 2238
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Dopisany @emixfajf Razem 9 chłopa.
Jestem w stałym kontakcie z Cybulem. Ma za krótka dobę ale potwierdza, ze chce się podjąć tematu. Uprasza się zebranych o cierpliwość.
Wielkie rzeczy wymagają czasu!
Jestem w stałym kontakcie z Cybulem. Ma za krótka dobę ale potwierdza, ze chce się podjąć tematu. Uprasza się zebranych o cierpliwość.
Wielkie rzeczy wymagają czasu!
Pozdrawiam, Danillo