[ZG] Wydech Cobalt [NA/NB]
Moderator: Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 1174
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Ikarus ;)
- Lokalizacja: Warszawa
Ziomek pisze:- 25 % na mossie na 100 najpopularniejszych produktów
ja rezygnuje z ZG kupię sobie indywidualnie
Tylko problem jest taki, że nie da się tego zamówić... bo przed chwilą próbowałem. Cena po dodaniu do koszyka jest bez rabatu.
Generalnie to próbuję się od poniedziałku dogadać z Filipe mailowo, ale odpisuje ze strasznym opóźnieniem. Zależało mi na czasie i w sumie jak jest promocja to teraz boję się że szybko zejdą ze stanu. Ehh.
- AaaA
- Donator
- Posty: 623
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Tak, rzeczywiscie cos dziwnego z ta promocja... Niby jest a jej nie ma;) Akurat zaczalem sie rozgladac za tlumikiem;)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- AaaA
- Donator
- Posty: 623
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Juz dziala poprawnie:)
Czy w tych okolicznosciach przyrody zakup grupowy ma sens? Chcialem sie dopisac ale nie wiem czy warto...
Czy w tych okolicznosciach przyrody zakup grupowy ma sens? Chcialem sie dopisac ale nie wiem czy warto...
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
-
- Donator
- Posty: 402
- Rejestracja: 19 sie 2010, 10:12
- Model: NB
- Wersja: Magic
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontakt:
W pierwszym poście z 2014 jest info
Dla NB
Obliczyłem cenę po kursie 4,93 (z dziś według NBP)
Cena
Obniżka ceny o 22%
Wydech, uszczelka, przesyłka
132 + 11 + 33 = 873 zł
Ja nie widzę promocji Uważam, ze zakup grupowy dalej może się opłacać
Inflacja aż tak mocno zweryfikowała cenę? Czy przy ZG jest możliwość zejść poniżej obecnej ceny?
Dla NB
Cena ok. 850zł (z przesyłką, przy dzisiejszym kursie funta (5.30),
Obliczyłem cenę po kursie 4,93 (z dziś według NBP)
Cena
Obniżka ceny o 22%
Wydech, uszczelka, przesyłka
132 + 11 + 33 = 873 zł
Ja nie widzę promocji Uważam, ze zakup grupowy dalej może się opłacać
Inflacja aż tak mocno zweryfikowała cenę? Czy przy ZG jest możliwość zejść poniżej obecnej ceny?
Zdrówko!
-
- Donator
- Posty: 1174
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Ikarus ;)
- Lokalizacja: Warszawa
kazik_kazik pisze:Inflacja aż tak mocno zweryfikowała cenę? Czy przy ZG jest możliwość zejść poniżej obecnej ceny?
Jak przeczytasz cały temat to zobaczysz że później już tak chętnie z ceny nie schodzili. Ten rabat który jest na stronie, moim zdaniem jest już dość okazyjny. Jak ktoś chce zaoszczędzić więcej to może napisać do Filipe na maila i wtedy przesyłka robi się ok. 10 funtów tańsza. To z kalkulacji wyjdzie Ci mniej
Zauważ, że oni to ściągają z USA, i jak kurs funta spada, to oni muszą więcej zapłacić za te wydechy żeby je importować... a co za tym idzie nie mogą tak schodzić z ceny.
Wypisuje się z ZG z powodu ostatniej promocji na MOSSie.
Udało mi się dogadać mailowo z Felipe 154.80 funtów (razem z wysyłką) za 900-565 do NB. Także oferta atrakcyjna, jak ktoś chce to może śmiało zgłaszać się do nich na maila
Udało mi się dogadać mailowo z Felipe 154.80 funtów (razem z wysyłką) za 900-565 do NB. Także oferta atrakcyjna, jak ktoś chce to może śmiało zgłaszać się do nich na maila
-
- Donator
- Posty: 402
- Rejestracja: 19 sie 2010, 10:12
- Model: NB
- Wersja: Magic
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontakt:
Miłe informacje bo właśnie miałem pisać, że jestem zainteresowany ZG a w środę będę wiedział na 100% czy biorę. Pisze więc maila.
Zdrówko!
- AaaA
- Donator
- Posty: 623
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
przemeks pisze:Wypisuje się z ZG z powodu ostatniej promocji na MOSSie.
Udało mi się dogadać mailowo z Felipe 154.80 funtów (razem z wysyłką) za 900-565 do NB. Także oferta atrakcyjna, jak ktoś chce to może śmiało zgłaszać się do nich na maila
Jak sie skontaktowac z Felipe?
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
-
- Donator
- Posty: 402
- Rejestracja: 19 sie 2010, 10:12
- Model: NB
- Wersja: Magic
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontakt:
AaaA pisze:przemeks pisze:Wypisuje się z ZG z powodu ostatniej promocji na MOSSie.
Udało mi się dogadać mailowo z Felipe 154.80 funtów (razem z wysyłką) za 900-565 do NB. Także oferta atrakcyjna, jak ktoś chce to może śmiało zgłaszać się do nich na maila
Jak sie skontaktowac z Felipe?
Wysłać maila na ogólny sales@moss-europe.co.uk (lub FAbreu@)
Ja zakupiłem zestaw tłumik + uszczelka z wysyłką 160 funtów. Uważam, ze można spokojnie negocjować niższą cenę. Jak są 2 osoby blisko siebie wtedy na prawdę się opłaci.
Zdrówko!
- Mattia
- Donator
- Posty: 439
- Rejestracja: 29 lis 2016, 21:56
- Model: NA
- Wersja: 1.8, daily, salon
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
ja też się wypisuję z ZG, przesyłka do mnie już jedzie
przy okazji, kontakt z Filipe doskonały, facet odpowiada od razu i na wszystkie pytania , a do tego dorzuca jeszcze jakiś ponadnormatywny rabat
przy okazji, kontakt z Filipe doskonały, facet odpowiada od razu i na wszystkie pytania , a do tego dorzuca jeszcze jakiś ponadnormatywny rabat
- PJ9
- Posty: 100
- Rejestracja: 28 mar 2011, 22:59
- Model: NB FL
- Wersja: ND 2.0 RF Machine
- Lokalizacja: Warszawa
Czy ma ktoś świeży filmik jak ten wydech brzmi? Mocno rozważam zakup do swojej NBFL 1.6 (900-565). Ostatni głośny wydech miałem kilkanaście lat temu w Felicii ;-P i nie wspominam zbyt miło ale Cobalt to jednak Cobalt
była NA 1.8 -> crash
potem NB 1.8
potem NBFL 1.6 Silver Blues
niedawno NBFL 1.6
teraz 2.0 ND RF
potem NB 1.8
potem NBFL 1.6 Silver Blues
niedawno NBFL 1.6
teraz 2.0 ND RF
- PJ9
- Posty: 100
- Rejestracja: 28 mar 2011, 22:59
- Model: NB FL
- Wersja: ND 2.0 RF Machine
- Lokalizacja: Warszawa
Dzieki Panowie, przelew do MOSS poszedl, 154,80 GBP (wydech + uszczelka + transport do PL), czekam na przesylke i nie moge juz dzwieku sie doczekac Kontakt z Felipe bardzo dobry, szybka reakcja na maile, prosjonalnie i konkretnie ogarniety temat.
była NA 1.8 -> crash
potem NB 1.8
potem NBFL 1.6 Silver Blues
niedawno NBFL 1.6
teraz 2.0 ND RF
potem NB 1.8
potem NBFL 1.6 Silver Blues
niedawno NBFL 1.6
teraz 2.0 ND RF
irekJ pisze:Gdyby czasem ktoś zastanawiał się nad Cobaltem czy ogólnie zakupami w Moss a nurtowały go kwestie związane z ewentualną reklamacją to może przyda się info na temat moich ostatnich doświadczeń.
Otóż po spadku temperatur zauważyłem, że jeden spaw na moim Cobalcie jest nieszczelny i uchodzi para/woda.
Skontaktowałem się z Filipe i od razu wysłał mi nowy wydech. Stary mam odesłać na ich koszt już po przekładce. Zero problemów, zero pytań, jedynie prośba aby odesłać stary coby mogli u producenta zbadać co poszło nie tak.
Mam podobny problem co kolega. Zauważyłem wczoraj zaglądając pod auto w poszukiwaniu brzęczących osłonek wydechu (które już prawie udało mi się wyeliminować ale została jeszcze jedna nad downpipe, którą muszę czymś ścisnąć), że z mojego nowego Cobalta uchodzi para wodna. Widać w miejscu pęknięcia spawu, jest osmolony od przedmuchów.
Pytanie do kogoś kto już się bawił w takie odsyłanie wydechu, jakim kurierem najlepiej i najtaniej wykonać taką operację? Koszty pokrywa Moss ale nie chcę im wysyłać paczki drożej niż ich k.w.
Pozdrawiam!
- Mattia
- Donator
- Posty: 439
- Rejestracja: 29 lis 2016, 21:56
- Model: NA
- Wersja: 1.8, daily, salon
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
wydaje...
radio na maksa, słuchawka BT w uchu, nie schodzić poniżej 3.5rpm i jest git
a tak na poważnie, jak się spotkamy to porównamy dźwięki i orzekniemy:
może przyczyna tkwi w złączach, rubber supportach, albo we wcześniejszych odcinkach wydechu
radio na maksa, słuchawka BT w uchu, nie schodzić poniżej 3.5rpm i jest git
a tak na poważnie, jak się spotkamy to porównamy dźwięki i orzekniemy:
może przyczyna tkwi w złączach, rubber supportach, albo we wcześniejszych odcinkach wydechu
Danillo pisze:Nie wiem czy już było o tym: czy Wam też Cobalt wydaje taki metaliczny rezonujący dźwięk między 2,5 a 3,5 tys obrotów?
Cobalt jak Cobalt, nie zauważyłem aby wydawał niepokojące dźwięki, ale między 2500 a 3800 przy mocniejszym ciśnięciu gazu (silnik obciążony 2,3,4,5 bieg) mam brzęczenie które mnie doprowadza do szału. Słychać to przy TOP UP, jak jadę TOP DOWN to słyszę ten dźwięk minimalnie, tylko gdy odbija się od jakiś obiektów jak ściany czy inne auta.
Osłony kata mam wywalone, osłona duża downpipe też wyleciała, została taka podwójna osłonka w miejscu gdzie downpipe się rozdziela na dwie rury i łączy z kolektorem. Tam wydaje mi się że leży problem brzęczenia wydechu, w tych określonych zakresach obrotowych. (dla potomnych, jak coś wam metalicznie brzęczy to sprawdzcie wszystkie wzmocnienia podwozia czy są dokręcone, u mnie jedna rozpora wzdłużna miała niedokręconą śrubę i latało to żelastwo jak... problem rozwiązany, nastała "cisza".
Jak komuś Cobalt buczy bardziej niż na początku, warto zrobić test na szczelność spawów przy flanszy. Mała dziurka przed puchą może dawać całkiem spory rezonans i buczenie.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 12 mar 2016, 21:27
- Model: Inny
- Wersja: Mazda 3 BM
- Lokalizacja: Toruń
- irekJ
- Donator
- Posty: 2653
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Marcin1980 pisze:Chyba będę musiał przetestować działanie reklamacji w Moss, dziś przy wymianie olejów okazało się, że mam urwane mocowanie wieszaka. Spaw puścił.
Pisałem gdzieś wyżej, napisze jeszcze raz.
Skontaktuj się z Filipe. U mnie był wadliwy spaw na łączeniu i dostałem nowy wydech w 3 dni i prośbę odesłania starego.
Po zapytaniu z mojej strony dostałem też zwrot forsy za przesyłkę zwrotną. Najłatwiej i najtaniej odesłać UPSem.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 12 mar 2016, 21:27
- Model: Inny
- Wersja: Mazda 3 BM
- Lokalizacja: Toruń
irekJ pisze:Marcin1980 pisze:Chyba będę musiał przetestować działanie reklamacji w Moss, dziś przy wymianie olejów okazało się, że mam urwane mocowanie wieszaka. Spaw puścił.
Pisałem gdzieś wyżej, napisze jeszcze raz.
Skontaktuj się z Filipe. U mnie był wadliwy spaw na łączeniu i dostałem nowy wydech w 3 dni i prośbę odesłania starego.
Po zapytaniu z mojej strony dostałem też zwrot forsy za przesyłkę zwrotną. Najłatwiej i najtaniej odesłać UPSem.
Dzięki, widziałem Twój wcześniejszy wpis i skontaktowałem się już z Filipe. Nie mają teraz na stanie tych wydechów, ma mi wysłać na zamianę za 3 tygodnie. Dam znać jak się sprawa potoczyła.
- Mattia
- Donator
- Posty: 439
- Rejestracja: 29 lis 2016, 21:56
- Model: NA
- Wersja: 1.8, daily, salon
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
czy ktoś z Was ma doświadczenie z używaniem jakiegoś uniwersalnego silencer tipa w Cobalcie?
Filipe z Mossa potwierdza, że Cobalt nie ma czegoś takiego w swoim asortymencie i trzeba próbować czegoś generic
zrobiłem w trakcie majówki trasę 1000 km z nowym Cobaltem w NA i chwilami było to uciążliwe... musiałem się nauczyć zmieniać biegi tak, żeby unikać niskich rejestrów, dodatkowo pomagały postoje na odzyskanie pełni słuchu co 2 godziny
w innych wydechach stosuje się coś takiego i byłem ciekaw, czy polecalibyście, albo odradzalibyście, coś podobnego w Cobalcie (trzeba by pewnie ponawiercać końcówkę)
Filipe z Mossa potwierdza, że Cobalt nie ma czegoś takiego w swoim asortymencie i trzeba próbować czegoś generic
zrobiłem w trakcie majówki trasę 1000 km z nowym Cobaltem w NA i chwilami było to uciążliwe... musiałem się nauczyć zmieniać biegi tak, żeby unikać niskich rejestrów, dodatkowo pomagały postoje na odzyskanie pełni słuchu co 2 godziny
w innych wydechach stosuje się coś takiego i byłem ciekaw, czy polecalibyście, albo odradzalibyście, coś podobnego w Cobalcie (trzeba by pewnie ponawiercać końcówkę)
- Mattia
- Donator
- Posty: 439
- Rejestracja: 29 lis 2016, 21:56
- Model: NA
- Wersja: 1.8, daily, salon
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
nigdy!!! rodzina (ta młodsza część) już zapowiedziała, że by mi tego nie wybaczyła
na poważnie rozważam natomiast nabycie taniego Ferroza i podmiankę przed dłuższą trasą
chyba, że silencer... - czy ktoś coś z tym kiedyś próbował?
na poważnie rozważam natomiast nabycie taniego Ferroza i podmiankę przed dłuższą trasą
chyba, że silencer... - czy ktoś coś z tym kiedyś próbował?