Test Najnowszej Mx-5 ND

Artykuł i zdjęcia

Relacja z pierwszego klubowego testu najnowszej Mazdy MX-5 ND

Moderator: Moderatorzy

maciek01
Donator
Donator
Posty: 743
Rejestracja: 10 maja 2014, 8:22
Model: Inny
Wersja: Fiesta ST
Lokalizacja: Gdańsk

01 mar 2017, 12:31

cypkenzie pisze:a nie odniosłeś wrażenia, że w środku jest piekielnie mało miejsca ?
niby się mieścisz ale jakoś całe podszybie jest małe, zabudowane. W mojej NB jak się przesiadłem po jeździe próbnej czułem się jak w salonie ;)


Oczywiście że odczułem, może poprostu trzeba mieć bardziej azjatycką budowę ciała :D
#miatarri
Awatar użytkownika
mike_d
Donator
Donator
Posty: 1170
Rejestracja: 06 cze 2015, 21:18
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Karai
Lokalizacja: Poznań

01 mar 2017, 13:42

Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1768
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

04 kwie 2017, 13:27

Maciek01, dobrze powiedziane (napisane) :ryjezesmiechu: ktoś wymyślił Miatę dlatego, abyś miał motywację coby w dobrej kondycji się utrzymać :D
Ja osobiście mam przynajmniej motywację do biegania. Życie już nie będzie takie samo, kiedy brzuch nie pozwoli Ci zasiąść za sterami :strach:

Pozdro dla wszystkich forumowiczów!
Awatar użytkownika
Dżunior
Donator
Donator
Posty: 4106
Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Recaro
Lokalizacja: Calpe / NDM
Kontakt:

04 kwie 2017, 14:10

Motywacja - spoko sprawa, ale jednak w ND z ilością miejsca trochę przegięli.

Po stronie kierowcy: w fotelach Mazdy jest w miarę OK, ale w Recaro jest dramat (jeśli chodzi o pozycję za kierownicą). :bang: Nawet przy dość mocno pochylonym siedzisku do przodu (dającym mierne podparcie ud) stale uderzam kolanami o obudowę kolumny kierowniczej. A wszystko przy dość "sportowym" ustawieniu oparcia (blisko pionu) i zbyt mocno wyprostowanych rękach. Ewidentnie brakuje wzdłużnej regulacji położenia kierownicy.
Dla uzyskania komfortowej pozycji musiałbym odsunąć fotel o dobre 3-4cm i odchylić oparcie o min. 1 "ząbek", ale wówczas nie dosięgałbym do kierownicy. :? :lol:
Mam 180kg, ważę poniżej 70kg, więc jestem chyba średniakiem jeśli chodzi o nasz kontynent?
Nie mam pojęcia jak komfortowo w tym aucie będzie podróżował ktoś o masie 90kg i wzroście 185-190cm?

Po stronie pasażera: nawet nie chce mi się komentować. Nie miałbym sumienia zabrać na wakacje kogoś o wzroście >185cm. A wszystko to przy całkowitym braku schowka przed pasażerem... :facepalm:
W dużo krótszym Lotusie jest 4,5 raza więcej miejsca. :bang:
MX-5 ND SkyFreedom 8-)
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Awatar użytkownika
Zbychersky
Donator
Donator
Posty: 719
Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
Model: ND
Lokalizacja: Kobiór

08 kwie 2017, 8:36

Dżunior pisze:Nawet przy dość mocno pochylonym siedzisku do przodu (dającym mierne podparcie ud) stale uderzam kolanami o obudowę kolumny kierowniczej.

Temat już był wałkowany wiele razy, ja dla przykładu mam 194 cm i 80 kg fotele Recaro i mieszczę się bez problemu i nie uderzam kolanami o kolumnę kierowniczą :D I wydaje mi się, że w Recaro jest więcej miejsca niż przy standardowych stolikach. Z kolei na fotelu pasażera już na dłuższą metę nie pojeżdżę bo kolana dotykają mi deski rozdzielczej. :lol: :lol:

Dżunior pisze:W dużo krótszym Lotusie jest 4,5 raza więcej miejsca.

Mówisz o Lotusie Elise? W Genewie chciałem się do niego przymierzyć dobre parę lat temu, jak zobaczyłem ilość miejsca to zrezygnowałem :)
Awatar użytkownika
rsmx5
Posty: 1423
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:00
Model: NC FL
Wersja: 20th Anniversary
Lokalizacja: Bochnia

24 kwie 2017, 9:17

Do[man] w RF'ie :lol:

Obrazek
Jest Anni-ni
Była Anni
Była Zielona
Awatar użytkownika
Dżunior
Donator
Donator
Posty: 4106
Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Recaro
Lokalizacja: Calpe / NDM
Kontakt:

24 kwie 2017, 17:37

Zbychersky pisze:
Dżunior pisze:W dużo krótszym Lotusie jest 4,5 raza więcej miejsca.

Mówisz o Lotusie Elise? W Genewie chciałem się do niego przymierzyć dobre parę lat temu, jak zobaczyłem ilość miejsca to zrezygnowałem :)

Dokładnie, miałem na myśli Elise. Ilość miejsca na nogi, zarówno po stronie kierowcy jak i pasażera jest ogromna (w porównaniu do ND). Gorzej z szerokością (możesz pocałować pilotkę, praktycznie wcale się w jej kierunku nie przysuwając, a jedynie obracając głowę :lol: ).
MX-5 ND SkyFreedom 8-)
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2137
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

04 maja 2017, 12:17

Chyba każdy ma inną budowę anatomiczną. Mi w ND i w RF jest super wygodnie. Mam 180 cm wzrostu, ważę około 78 kg.

Natomiast niewygodnie było mi w fotelach Recaro. Choć podobają mi się z wyglądu, to też sprawiają wrażenie za dużych do tego wnętrza. I przede wszystkim czułem je mocno uwierające na dole...

Co mnie niebywale cieszy, bo wiem, że mogę szukać tańszej Skypassion niż SkyFreedom+Recaro. Samochód i tak jest miękki, ale gdy jest LSD i manual, to dla mnie bez znaczenia. Ideał.

Jak to dobrze, że w Polsce dają LSD do każdego 2.0. W USA muszą wybierać, albo goła wersja Club, albo wypasy bez LSD.
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2137
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

29 lis 2017, 6:23

Jak to się człowiek zmienia. Pamiętam moje megarozczarowanie ND - był to RF automat bez LSD. Powyżej napisałem, że nie potrzebuję bilsteinów (i to niby prawda), ale jednak ta dodatkowa twardość daje sporo więcej frajdy z przeciążeń w zakręcie. Standardowe miękkie amortyztory są megawygodne, pozwalają też na łatwiejsze zrywanie przyczepności - przynajmniej mi się to udawało, choć w teorii powinno być inaczej. Ja odczuwam niewiarygodną stabilność na bilsteinach.

Piszę tego posta po jeździe naprawdę wieloma ND. W wielu warunkach. I mam niespotykaną tutaj wcześniej obserwację. Każdy ND jest inny. Naprawdę. Wynika to z wielu czynników:
1. nieustanne zmiany w produkcji - stąd pierwsze RF strasznie szumią z uszczelek, pierwsze ST np gubią pasy z oparć foteli. Nie piszę o grubszych akcjach - wiemy o nich wszyscy
2. zmiany w wyposażeniu - skyfreedom z 2015 różni się od tego z 2016 i 2017. Skypassion też. A ptaszki ćwierkają, że 2018 też będzie wyposażeniowo sporo różny od obecnego rocznika. Moim zdaniem np bilsteiny występują w 2016 w standardzie, w innych rocznikach z fotelami recaro.
3. podatność na zniszczenie - ten samochód wymaga dbania. I wg mnie da radę wyglądać bardzo dobrze nawet za 5 lat. Szokujące są dla mnie maks dwuletnie egzamplarze zwyczajnie zniszczone życiem. Tu można mieć słuszny zarzut do jakości produkcji. Ale widziałem też duże przebiegi (relatywnie, czyli ponad 20 000), które wyglądały lepiej niż nie jeden ND poniżej 5000.

Jednak poza RF-automatem, każda ND jeździ jak marzenie. Polecam, mimo iż każdy egzemplarz jest inny :-)

Z moich obserwacji po dopiero 500 km, napiszę rzeczy, których tutaj nie widziałem, a które mogą być zabawne, lub dla kogoś odkrywcze:
1. samochód nie przyciąga uwagi. Niby wcześniej jeździłem starą Alfą, na której widok kręciło mi się w głowie. Tylko mi. I przez 4 lata jeden pijany student podszedł komplementować wóz... myląc modele. Ale ostatnie 8 lat jeździłem d...wozami, na które sam nie mogłem patrzeć. I gdy znów mam samochód, którego wielbię, dziwi mnie że tylko ja, synek i brat :-) Piszę to, choć to raczej ogólnie znana zależność - nikt, poza entuzjastami danej marki, nie patrzy na samochody z podziwem/entuzjazmem. Sprawdzał to Doug z F360, sprawdzał to Clarkson z Zondą. Jeśli ktoś zwróci uwagę, to podobny do nas nerd.
2. Seryjne opony s001 są niesamowicie... dobre do tego fun caru. Idealnie lepią, gdy tego chcemy i driftują, gdy o to zdecydowanie poprosimy. Nie oceniam w deszczu - bo jedyny deszcz spędziłem na autostradzie, czyli bez przeciążeń. I piszę o jazdach przy 10 st C, zapewne latem kleją jeszcze mocniej. Ale driftują także chętnie - miałem okazję sprawdzić. Wielu ludzi idzie w czas na torze, bądź stabilność na mokrym. Wtedy zapewne sens mają sp sport maxxy czy inne sport 4. I takie miałem teoretyczne rozważania, że nowe opony od razu pójdą na sprzedaż, że za twarde, że rozwalę się przy 5 st C przy zmianie pasa, jak inny klubowicz na innych japońskich oponach. Nic z tych rzeczy, jest naprawdę super - ślizgam się gdy tego chce.
3. jest mój temat na forum ogólnym, ale to ważne - kupując fotelik sprawdź, czy będzie pasował. Np cybex solution isofix w ogóle nie pasuje (nie da się zapiąć pasów). Na szczęście dzięki odpwiedzi Heretica, od razu po odbiorze samochodu zamówiłem MAXI COSI RODIFIX. Powinen pasować idealnie. W żadnym innym typowym samochodzie takich problemów zapewne nie ma.
4. "hybryda" jest super. 15 kg, ale dla mnie to radość, że na światłach jest cicho, a spalanie zawstydza miejskie samochody z dwa razy mniejszymi silniczkami. Mimo sprintów 0-80 kmh na każdych światłach i zabawy na każdym szerokim zakręcie/rondzie, oczywiście gdy warunki pozwalają. Na trasie to bez znaczenia.
5. asystent pasa ruchu - mocno hejcony, a przez słusznie znienawidzoną nawigację mazdy, ocalił mnie przed zjechaniem z pasa autostrady. Dwa razy. Wpisywanie adresu pokrętłem to pomysł sprzed dwóch dekad. Na szczęście jest ten asystent - niestety nie ma systemu awaryjnego hamowania, więc lepiej tej nawidacji nie mieć (niestety jest i kusi by używać).
6. maksymalna prędkośc podróżna na długich trasach, by się nie męczyć i słyszeć w miarę muzykę to 90 kmh. Tu pytanie, czy tuba rezonansowa to powoduje, wg mnie nie - przynajmniej w soft topie tego ciśnienia akustycznego nie słychać jak w RFie. Plan tras, jak Dżuniora, do Portugalii i z powrotem upadł po pierwszych 300 km autostradą. Jak kiedyś będę miał mnóstwo czasu i odkryję boczne drogi do jazdy 50 kmh top down - wtedy znów zacznę planować dalekie podróże.
7. audio bose jest naprawdę słabe. Trochę ratuje odkrycie opcji "bose autopilot" (domyślnie wyłączone). Inna sprawa że słuchałem muzyki jedynie przez bluetooth z telefonu - możliwe, że bezpośrednio z usb będzie inaczej.

Uwielbiam mojego ND. Cały czas wydaje mi się, że to sen. Rok temu marzyłem o w miarę dobrym NC, NCFL był szczytem marzeń. Dobra wiadomość dla mi podobnych jest taka, że za ceny najlepszych NCFL można sobie skombinować ND po małej stłuczce (jeden taki egzmeplarz nawet opisałem w stosownym wątku) - czyli ND staną się popularne i będzie komu machać na ulicy i z kim się zachwycać naszymi roadsterami :-) Wiem, że są ludzie, którzy lubią się wyróżniać - ja kocham samochody i chciałbym by tych ciekawych i pięknych było na drogach jak najwięcej, a nie jak najmniej.
strazakjunior
Posty: 5
Rejestracja: 29 cze 2016, 7:29
Model: NB FL
Wersja: sportive

06 gru 2017, 12:01

:).
Awatar użytkownika
piwo
Posty: 1391
Rejestracja: 15 lut 2011, 19:17
Model: Inny
Lokalizacja: Marki

02 sie 2018, 21:18

Będzie klubowy test lifta?

[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=LWcGJTd1fI4&t=90s[/youtube]
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Awatar użytkownika
Spyder
Donator
Donator
Posty: 83
Rejestracja: 05 gru 2016, 11:13
Model: NA
Wersja: 1.8 Base, rok '94
Lokalizacja: Kraków

03 sie 2018, 12:34

Kurcze, akurat oglądałem ten film na u-tube muszę przyznać, że mnie mocno zaskoczył. 181 KM i 7.500 o/min to jest już całkiem niezłe. A ponadto, i to mnie chyba jescze bardziej wyrwało z butów, kierownica regulowana w 2 PŁASZCAYZNACH :shock:
Pozdrawiam i życzę, aby Wasze drogi były kręte!
tinuviel
Donator
Donator
Posty: 416
Rejestracja: 15 cze 2015, 22:42
Model: Inny
Wersja: MR2 ZZW30
Lokalizacja: Wrocław

24 sie 2018, 17:09

Spyder pisze:Kurcze, akurat oglądałem ten film na u-tube muszę przyznać, że mnie mocno zaskoczył. 181 KM i 7.500 o/min to jest już całkiem niezłe. A ponadto, i to mnie chyba jescze bardziej wyrwało z butów, kierownica regulowana w 2 PŁASZCAYZNACH :shock:


Czyli może wreszcie będzie to roadster w którym zmieszczę nogi? :shock:

BTW; 7.5k RPM i 180KM to bardzo dobra droga :)

Jeszcze z 5lat i może dojdziemy do 9k rpm i (khem s2000 khem) ;)
Awatar użytkownika
piwo
Posty: 1391
Rejestracja: 15 lut 2011, 19:17
Model: Inny
Lokalizacja: Marki

31 sie 2018, 12:00

podano i ceny (jedno z tanszych aut z czasem 6,5s do setki):
http://moto.pl/MotoPL/7,88389,23844733, ... znych.html
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Awatar użytkownika
ace
Donator
Donator
Posty: 562
Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Wrocław

31 sie 2018, 12:13

Z tym 6.5s to nie był żart? Nie mogę się doczekać jakiegoś realistycznego pomiaru.
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Tyś tyś?
kermit01
Posty: 1417
Rejestracja: 29 wrz 2012, 11:55
Model: Inny
Wersja: Japoński :P
Lokalizacja: Warszawa

31 sie 2018, 12:34

6,5 sek ma obecna 2,0 ND. Realnie oczywiście. Tutaj bedzie pewnie 6,1-6,2??
Awatar użytkownika
piwo
Posty: 1391
Rejestracja: 15 lut 2011, 19:17
Model: Inny
Lokalizacja: Marki

31 sie 2018, 20:22

Fajnie koleś bawi się odcinka
https://m.youtube.com/watch?v=M4vIqpGI3Y4
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1768
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

31 sie 2018, 21:02

piwo pisze:Fajnie koleś bawi się odcinka
https://m.youtube.com/watch?v=M4vIqpGI3Y4

Bo to zboczeniec jak my wszyscy tutaj :twisted: :diablo:
Awatar użytkownika
Peecer
Donator
Donator
Posty: 2628
Rejestracja: 23 lut 2014, 23:23
Model: ND
Wersja: 100th Anniversary
Lokalizacja: Kętrzyn - Toruń

03 wrz 2018, 17:50

piwo pisze:podano i ceny (jedno z tanszych aut z czasem 6,5s do setki):
http://moto.pl/MotoPL/7,88389,23844733, ... znych.html

A co to za wersja czy model jak dwa razy jest powtórzone w dwóch różnych cenach??? Jakiś błąd czy brak rozszerzenia wersji???

Za 115 900 zł - Sky FREEDOM
i za 133 900 zł SkyFREEDOM
Załączniki
Co to za wersja.jpg
Co to za wersja.jpg (71.58 KiB) Przejrzano 4129 razy
Awatar użytkownika
Pirat
Donator
Donator
Posty: 1224
Rejestracja: 09 maja 2012, 22:21
Model: NA
Lokalizacja: Rybnik

03 wrz 2018, 18:12

Ta druga to RF
Awatar użytkownika
Peecer
Donator
Donator
Posty: 2628
Rejestracja: 23 lut 2014, 23:23
Model: ND
Wersja: 100th Anniversary
Lokalizacja: Kętrzyn - Toruń

03 wrz 2018, 18:42

Pirat pisze:Ta druga to RF

rozumiem dopłata za system i-Eloop????
Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

03 wrz 2018, 19:44

Do ceny należy doliczyć:

+lakier (3600)

+twintone (2200) -> w najwyższej wersji RF w tym roku nie było dostępnych egzemplarzy bez twintone wiec można się spodziewać, ze nadal nie będzie... taka polityka mazdy

Coś pominąłem?

Różnica w cenie to około 2000 w stosunku do rocznika 2018. Niewielka, ale jest.
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
MichałJerzy
Posty: 16
Rejestracja: 03 sie 2018, 10:25
Model: ND RF
Wersja: ND2 SkyFreedom
Lokalizacja: Kraków

06 wrz 2018, 7:41

Peecer pisze:
Pirat pisze:Ta druga to RF

rozumiem dopłata za system i-Eloop????

To najprawdopodobniej wersja z automatyczną skrzynią biegów. Literówka po prostu.
Wiszcz
Donator
Donator
Posty: 57
Rejestracja: 03 maja 2017, 3:29
Model: NB FL
Wersja: z nutką Kremową...
Lokalizacja: Warszawa/Rzeszów

07 wrz 2018, 16:12

Peecer pisze:
Pirat pisze:Ta druga to RF

rozumiem dopłata za system i-Eloop????


Za RF, czyli twardy dach
Scorpio
Posty: 30
Rejestracja: 12 wrz 2017, 20:19
Model: ND RF
Lokalizacja: Beskid Żywiecki

18 lis 2018, 12:16

Maciej Pawelec testuje Mx-5 ND 2018 na torze.

https://www.youtube.com/watch?v=xfPmxtxQHH8
Awatar użytkownika
Lucas Z
Donator
Donator
Posty: 1915
Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

23 lis 2018, 15:40

obejrzałem, spokojnie mógł się zmieścić w max 10 min, od 1/3 nagrania człowiek w zasadzie mówił to samo
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2137
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

27 gru 2018, 18:46

Scorpio pisze:
18 lis 2018, 12:16
Maciej Pawelec testuje Mx-5 ND 2018 na torze.

https://www.youtube.com/watch?v=xfPmxtxQHH8
Dziwię się, że dopiero dziś zobaczyłem. OGROMNE DZIĘKI! Super test!
Chyba najlepszy dotąd, jaki widziałem. A widziałem chyba wszystkie :-)
Trochę mi to podpowiedziało w kwestii opon.
Świetny kierowca - fajna była jego zmiana podejścia wraz z wjeżdżaniem się w NDeka od "ło matko, ale miękko" do "ale to super zabawa, trzeba bardziej uważać z gazem niż w potworach typu M2 z 300+ KM".
Też tam chcę się poślizgać! Mam opony do skończenia :-)
Awatar użytkownika
piwo
Posty: 1391
Rejestracja: 15 lut 2011, 19:17
Model: Inny
Lokalizacja: Marki

25 sty 2019, 19:44

Małe porownanie
http://www.zeperfs.com/en/match5735-749 ... 0-6376.htm
Czas do 200 zmienił się znacząco. Nie ma jak wysoko pociągnięta odcinka.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Awatar użytkownika
TerminatorPi
Donator
Donator
Posty: 1602
Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)

27 sty 2019, 21:25

1) Nie do końca rozumiem te ceny. To jest porównanie obecnej wartości starej eliski, czy ona tyle kosztowała nowa?
2) Sorry, ale nie wiem skąd oni wzięli te 7,7s do setki w ND1. O ile pamiętam, w kwitach moja miała 7,5, a soft-top miał 7,3. I to są bardzo zachowawcze wartości.
Dyzia Bo czerwone są najszybsze
Tylko kierowca jest zielony :-D
Koza team member!
Awatar użytkownika
piwo
Posty: 1391
Rejestracja: 15 lut 2011, 19:17
Model: Inny
Lokalizacja: Marki

28 sty 2019, 4:58

to sa wartosci uzytkownikow. masz od do.
co do ceny eliski to masz z ktorego roku dany model byl i jaka wtedy za niego byla cena.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Zablokowany