ND razem z Alfą coraz bliżej ?
Moderator: Moderatorzy
paskudny jest ten samochod. jak mzona bylo zepsuc to auto az mnie dziw bierze. kolejna multipla. masakra jakas.
szkoda gadac. ale to juz bylo wiadomo jak widzialem te peirwsze nieoficjalne zdjecia z zapowiedzi aut mazdy i alfy. jakis koszmar. a wszystkie mx-5 takie piekne byly. do czasu. coz. pewnie face lifting bedzie dosc szybko. poddejrzewam ze za maks 2 lata.
szkoda gadac. ale to juz bylo wiadomo jak widzialem te peirwsze nieoficjalne zdjecia z zapowiedzi aut mazdy i alfy. jakis koszmar. a wszystkie mx-5 takie piekne byly. do czasu. coz. pewnie face lifting bedzie dosc szybko. poddejrzewam ze za maks 2 lata.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Start/Stop czyli zamiast kluczyka będzie pilot jak w nowej 6, mam nadzieję tylko, że nie przedobrzą z tą gałką, w 6 obsługuje ona komputer i wszystko byłoby ok, gdyby nie to że wyświetlacz jest dotykowy... i wszystkie przyciski i funkcje z gałki są również na kierownicy o.O Gdyby był silnik 2.0 200hp to bajka, wtedy to auto miałoby już wszystko, bo co z tego że wygląda zadziornie skoro w serii zamiast jeździć by się toczyło.
pan_miko pisze:Gdyby był silnik 2.0 200hp to bajka, wtedy to auto miałoby już wszystko, bo co z tego że wygląda zadziornie skoro w serii zamiast jeździć by się toczyło.
to nie subaru - mazdy 2.0l wyciąga ~160KM
a jeszcze jedno pytanie - czy nikt nie zwrócił uwagi na górną część drzwi od środka? czy tam jest blacha w kolorze karoserii? blaszana tapicerka? trochę mi to starym cinquecento zalatuje... :/
Życie jest za krótkie, żeby jeździć nudnymi samochodami.
Szczupak pisze:czy tam jest blacha w kolorze karoserii? blaszana tapicerka? trochę mi to starym cinquecento zalatuje... :/
Mi na początku też zalatywało, ale doszedłem do wniosku, że takie coś może nadać odrobinę surowości. To nie jest jednak citroen ani żaden taki dupowóz..nieco spartanu musi być ;P
A w kwestii cen, to czytałem jakąś brytyjską stronę, w której było napisane, że ceny będą się zaczynać od 20 tys funtów. Nie widze nic złego w ekranie pod warunkiem, że będzie on chowany, a myślę, że będzie.
I don't like being overtaken. It's a sign of weakness.
http://www.topgear.com.pl/nowa-mazda-mx ... filmy,4583
1:52, czy ja dobrze widzę napis DVD Video??
1:52, czy ja dobrze widzę napis DVD Video??
takie coś na szybko ulepiłem. dopiero teraz zobaczylem dysproporcje wysokości między przodem a tyłem w ND.
Moja: http://bit.ly/1lFS57a
- polokokt
- Donator
- Posty: 1234
- Rejestracja: 23 maja 2012, 8:42
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: WL
Szczupak pisze:czy nikt nie zwrócił uwagi na górną część drzwi od środka? czy tam jest blacha w kolorze karoserii? blaszana tapicerka? trochę mi to starym cinquecento zalatuje... :/
Ja zwróciłem (choć nie pisałem). W dzisiejszych czasach i w tym segmencie aut, raczej obstawiam, że będzie to plastikowy panel w kolorze nadwozia. Zawsze może być jeden z pierwszych modów, oklejenie tego skórą.
jednak sprawdziły się moje prognozy, ND jest bardzo nowoczesne linia nadwozia za jest za bardzo kosmiczna, powinno byc więcej nawiązań do tradycji, no i gdzie ten uśmiech? słabo im wyszedł, we wnętrzu ten tablet psuje wszystko, dla mnie to już takie bardziej auto dla mas, coś w stylu bmw z4, gdzieś zatraciło to coś, nie ma już tego klimatu i duszy, aha i do jasnej ciasnej wydech tylko z jednej strony, masakra! po NC nie będzie dla mnie auta, przesiąde się na rower... chyba że kupie jakiegoś klasyka
może tak jak większość MX-5 na żywo będzie sie lepiej prezentować, oby....
może tak jak większość MX-5 na żywo będzie sie lepiej prezentować, oby....
A mnie się całkiem podoba. Ładniejsza niż NC na pewno, tylko tył jakiś niewydarzony...:/
Taki filmik popełniliśmy podczas premiery. Niestety z ISTOTNYCH danych technicznych nie potwierdzili nic. Ale auto na żywo wygląda zdecydowanie lepiej niż na fotkach!
https://www.youtube.com/watch?v=fCPmbF77a7E&list=UUjJOSd_1FTThqY8Pha-0ddQ
https://www.youtube.com/watch?v=fCPmbF77a7E&list=UUjJOSd_1FTThqY8Pha-0ddQ
można powiedzieć, że dobrze że IV generacja MX5 nie jest crossoverem, bo w tym kierunku zmierza współczesna motoryzacja...
...a tak na serio.
Nie porwała mnie najnowsza mx5 i myślę, że mogła by mieć większe koła, światła do jazdy dziennej mogłyby nie wyglądać jak po wiejskim tuningu ale .... chyba z ostateczną oceną wstrzymam się do zobaczenia jej na żywo...
Teraz jestem bardzo ciekaw jak będzie wyglądać jej Fiatowski odpowiednik.
...a tak na serio.
Nie porwała mnie najnowsza mx5 i myślę, że mogła by mieć większe koła, światła do jazdy dziennej mogłyby nie wyglądać jak po wiejskim tuningu ale .... chyba z ostateczną oceną wstrzymam się do zobaczenia jej na żywo...
Teraz jestem bardzo ciekaw jak będzie wyglądać jej Fiatowski odpowiednik.
była: Madzia 1990 1.6
jest: konserwa
jest: konserwa
Na takie coupe to bym na 2 zmiany dziennie za*******....
Soul Red NB- kiedy mózg mówi ND, ale portfel mówi NB
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 03 lis 2006, 9:31
- Model: NC FL2
- Wersja: Zoom Zoom
- Lokalizacja: Warszawa
Jest piękna, jak każda MX-5. Wygląda kosmicznie. Może się podobać bardziej albo mniej, ale dla mnie jest po prostu piękna, na miarę swojego czasu. Tył jest rewelacyjny. Przód kojarzy mi się z Maserati. Gdybym miał się koniecznie przyczepić, przednie światła mogłyby być nieco większe. Wnętrze - trzeba by zobaczyć, ale wierzę Szymonowi Sołtysikowi... Auto dla mas jak ktoś napisał??? 2-miejscowe???? Bez żartów. Ok, mogę należeć do takich mas. Światła dzienne po wiejskim tuningu??? Znam zupełnie inną definicję wiejskiego tuningu. No i z pewnością nie ma silnika 0,9 ani nawet 1,2 turbo z trzena cylindrami I to jest powód dla którego można i trzeba ją lubić. DOWN WITH DOWNISIZING!!! A teraz do roboty, bo muszę zbierać kasę na nową MX-5. Dobrze, że do premiery rynkowej jeszcze trochę czasu
-
- Donator
- Posty: 4239
- Rejestracja: 10 lut 2010, 18:44
- Model: Inny
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
a ja myślę, że dalej najważniejsze jest jinba ittai i to jak koń wygląda jest sprawą drugoplanową o ile galopuje odpowiednio, jeśli mogę to tak ująć
w skrócie, oby EPAS dobrze skalibrowali i silniki były zrównoważone. w turbo nie wierzę
w skrócie, oby EPAS dobrze skalibrowali i silniki były zrównoważone. w turbo nie wierzę
miata lov!
- kociol
- Donator
- Posty: 995
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
piwo pisze:paskudny jest ten samochod. jak mzona bylo zepsuc to auto az mnie dziw bierze. kolejna multipla. masakra jakas.
szkoda gadac. ale to juz bylo wiadomo jak widzialem te peirwsze nieoficjalne zdjecia z zapowiedzi aut mazdy i alfy. jakis koszmar. a wszystkie mx-5 takie piekne byly. do czasu. coz. pewnie face lifting bedzie dosc szybko. poddejrzewam ze za maks 2 lata.
Zgadzam sie w 100%.
I im wiecej patrze, tym bardziej mi sie nie podoba... Pana, ktory to zaprojektowal i gadal podczas prezentacji te bzdury, kazalbym wychlostac na miejscu!
Przod: BRZ/S2k. Tyl: Z4/F-Type. Srodek: Audi A1? Calosc troche jak Honda CR-Z... Po co zrzynac z innych, kiedy ma sie 25 lat swojej historii?!?!?!
Jak dla mnie... Zal!
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
Patrząc na te dwa zdjęcia widać, że mają te auta coś wspólnego. Akurat Toyota mi się nieziemsko podoba, ale chodzi mi o coś innego - od razu, na pierwszy rzut oka widać, że auto nabrało jeszcze więcej sportowego charakteru Już teraz każdy z Was doskonale wie, że gdy na autostradzie dojedziecie do kogoś na szybkim pasie, to całkiem szybko i sprawnie robi Wam drogę Co prawda, pod maską bije serce mniejsze niż na pierwszy rzut się wydaje, ale jednak ma sportowej duszy nikt jej nie odmówi
Dla mnie bomba. Muszę sprawdzić liczby w lotto!
Aha, wszyscy tak próbują wyłapać niuanse, to i ja coś chyba znalazłem Otóż nad podłokietnikiem zauważyłem... przejście do bagażnika Oj, było by to coś wspaniałego! Dlaczego? Niejednokrotnie zapomniałem z bagażnika butelki wody, a przecież szkoda się zatrzymywać z tak błahego powodu jak pragnienie, gdy jeszcze tyyyyyyle zakrętów przede mną!
- Alex
- Donator
- Posty: 4587
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Szczupak pisze:pan_miko pisze:Gdyby był silnik 2.0 200hp to bajka, wtedy to auto miałoby już wszystko, bo co z tego że wygląda zadziornie skoro w serii zamiast jeździć by się toczyło.
to nie subaru - mazdy 2.0l wyciąga ~160KM
nadal 160kunia z 2.0 ??? ... nuuuda ...mogliby dorzucic choc 15 to by juz nie bylo tragedii
enyłej teraz 2.0 to bedzie wypas (na tle innych wozow juz jest, wszedzie dałnsajzy ), do wyboru jest jeszcze 1.5
ciekawe jak tam sprawa masy ND wyglada
mnie tam wyglad ND sie podoba, lepszy niz dretwy NC
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
Alex co do masy ND to generalnie Mazda dumnie podaje że wygląda to bardzo podobnie do NA czyli ciut powyżej 1T Fajnie, im lżej tym sympatyczniej
Myśle że Alfa będzie lepiej wyglądać niź ND... zresztą większość ALF stylistycznie to poezja
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
ND jest kozak
Najważniejsze dla mnie : nie ma już tej sylwetki " wanny " jaka była w NC
Linia boczna - ja tam widzę inspirację F-Type'em a to jest..... dobra inspiracja ( szczególnie tak samo nisko opadająca linia maski ).
A jeśli chodzi o prezentację nowej generacji - to ..... bez podania specyfikacji silników ?
Najważniejsze dla mnie : nie ma już tej sylwetki " wanny " jaka była w NC
Linia boczna - ja tam widzę inspirację F-Type'em a to jest..... dobra inspiracja ( szczególnie tak samo nisko opadająca linia maski ).
A jeśli chodzi o prezentację nowej generacji - to ..... bez podania specyfikacji silników ?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm