ND razem z Alfą coraz bliżej ?
Moderator: Moderatorzy
- Peecer
- Donator
- Posty: 2685
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:23
- Model: ND
- Wersja: 100th Anniversary
- Lokalizacja: Kętrzyn - Toruń
Wprowadzacie niepokój i ciśnienie podnosicie a w moim wieku nie wolno tak strasznie się denerwować i liczę, że są to tylko i wyłącznie kaczki dziennikarskie czy jak to tam zwał.....
-
- Posty: 1023
- Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
- Lokalizacja: Wrocław
Necro pisze:raba pisze:fifomaniak pisze:Inaczej, w USA będzie tylko 2.0, tak jak w poprzednich modelach. W Europie dostępny będzie również słabszy i tańszy 1.5
A moglbys zacytowac jakies zrodło? Bo z tego co pisza na autoblog.com wynika raczej to co wspomnialem wczesniej, ze USA 2.0 a na pozostalych rynkach 1.5.
Osobiście żadnego źródła nie mam, ale na czystą logikę, wypuszczenie mocniejszej jednostki jedynie na rynek USA jest marketingowym strzałem w kolano... Albo zmową z firmami zajmującymi się sprowadzaniem fur z za oceanu .
Patrzac na to jak sie szerzy downsizing w kwestii silnikow wcale bym sie nie zdziwil, ze oferowaliby tylko 1.5 u nas
- Peecer
- Donator
- Posty: 2685
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:23
- Model: ND
- Wersja: 100th Anniversary
- Lokalizacja: Kętrzyn - Toruń
I tu mam nadzieję, że tak będzie. Nie jestem znawcą ale brak silnika 2.0 w wersji europejskiej byłby juz nawet nie strzałem w kolano a prosto w głowę. Zbyt wielu jest chętnych na mocniejsze jednostki. Co również pokazała NC z 1.8 gdzie widać było braki mocy i nawet dla mnie stawiającego pierwsze kroki 1.8 to tapczan na kolkach.....
-
- Donator
- Posty: 3629
- Rejestracja: 06 lut 2012, 17:41
- Model: NA
- Wersja: FL
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Mialem dzis okazje przeprowadzic ciekawa rozmowe z szefem stoiska nowej Mx-5 na targach w Paryzu. Nieoficialnie potwierdzil mi, ze beda 2 silniki...1,5 i 2,0 oraz ze auto ma wazyc ponizej tony finalnie... Jes5 zatem dobrze jakna moj gust. Co do stylistyki, to powiem tylko tyle...mam nadzieje, ze albo poprawia kilka detali albo zaraz po premierze dla klientow "modyfikatorzy"beda mieli pelne rece roboty....
Ogolnie nadal troche tajemniczo
Ogolnie nadal troche tajemniczo
Live to ride - ride to live! HD or MX5 or 1302S or 126P ?
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
Jumpman pisze:Ogolnie nadal troche tajemniczo
Dawali już usiąść w fotelu ?
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
majkel pisze:Jumpman pisze:Ogolnie nadal troche tajemniczo
Dawali już usiąść w fotelu ?
Jak widać niektórzy mieli swoje 2 minuty
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=j21PfTkqbNE&list=PLbvJf3JpY1J0t7YlqP-fLsdLyaIWDUdeH[/youtube]
Gość potwierdza to o czym pisze Jumpman - 1,5 130 KM i 2,0 około 160 KM, a do tego 100 kg niższa masa w porównaniu do obecnej generacji i jeszcze niższa pozycja za kierownicą
-
- Donator
- Posty: 3629
- Rejestracja: 06 lut 2012, 17:41
- Model: NA
- Wersja: FL
- Lokalizacja: Ruda Śląska
majkel pisze:Dawali już usiąść w fotelu ?
Baaardzo się starałem zagadać tego gościa, ale niestety na gadaniu się skończyło. Nawet nie pomogła mi koszulka klubowa (oczywiście założona przypadkiem )Stwierdził, że to jest jeszcze model testowy, prosto z Japonii, który zaraz po targach jedzie do ich ośrodka testowego w Niemczech i musi być w idealnym stanie...bla bla bla... Tak jak wspominałem - najciekawsze co powiedział, to, że 1,5 i 2,0 będzie (nie komentował mocy, ale jak zagadywałem czy będzie większa niż w 3ce...uśmiechał się jedynie) oraz, że masa ostateczna ma być poniżej tony...generalnie pisałem wyżej Jakby ktoś chciał niepublikowane fotki, ew filmik, to dajcie znać...mam tego trochę, ale nie będę zaśmiecał tu niepotrzebnie...
Live to ride - ride to live! HD or MX5 or 1302S or 126P ?
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
-
- Donator
- Posty: 3629
- Rejestracja: 06 lut 2012, 17:41
- Model: NA
- Wersja: FL
- Lokalizacja: Ruda Śląska
heh...dobra - zrobie małą selekcje i coś wrzuce...filmik musze z-uploadować na YT... ale niestety najpierw praca
Live to ride - ride to live! HD or MX5 or 1302S or 126P ?
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
- Peecer
- Donator
- Posty: 2685
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:23
- Model: ND
- Wersja: 100th Anniversary
- Lokalizacja: Kętrzyn - Toruń
nickesh pisze:Oj, nie marudź - dawaj tutaj!Jumpman pisze:Jakby ktoś chciał niepublikowane fotki, ew filmik, to dajcie znać...mam tego trochę, ale nie będę zaśmiecał tu niepotrzebnie...
+1
Bo jak poproszę Cię o cały materiał to gorzej będzie a już pisałem tu na forum, że osobiście jestem na ND najarany jak "Arab na kurs pilotażu" i naprawdę każdę ujęcię i ciekawostka jest dla mnie istotna. A zamianę w sumie warunkuję obecnością silnika 2.0 lub więcej (moje marzenie) i oczywiście pozytywnym ułożeniem losu....
-
- Donator
- Posty: 3629
- Rejestracja: 06 lut 2012, 17:41
- Model: NA
- Wersja: FL
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Nie ma sprawy żebym Ci posłał wszytko...bo tu na bank ie będe wrzucał aż tyle. Jak ja kręciłem filmik np to moja kobita klikała chyba jedno foto na sekunde, więc auto "obcykane" dookoła jest. Podeślij maila na PW, to Ci wyśle cały pakiet.
Live to ride - ride to live! HD or MX5 or 1302S or 126P ?
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
-
- Donator
- Posty: 3629
- Rejestracja: 06 lut 2012, 17:41
- Model: NA
- Wersja: FL
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Inaczej chciałem to zmontować...wraz z "odnalezieniem"...ale spoko Panie upLoadspec-u haha
Live to ride - ride to live! HD or MX5 or 1302S or 126P ?
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
"Na odbywających się właśnie targach SEMA w ten wtorek Mazda poinformowała o stworzeniu globalnej serii wyścigów z udziałem Miaty (MX-5).
W 2016r. rok po uruchomieniu sprzedaży drogowej wersji MX-5 Mazda będzie gospodarzem serii wyścigów odbywających się w Ameryce Północnej, w Europie czy Azji.
Wszystkie wyścigowe wersje tego małego roadstera będą w tej samej konfiguracji czyli napędzać je będzie 2-litrowy silnik czterocylindrowy SkyActive-G.
Seria zakończy się pod koniec 2016r. na torze Mazda Raceway Laguna Seca w Kalifornii, gdzie najlepsi kierowcy z całego świata będą rywalizować o tytuł mistrzowski. Zwyciężca otrzyma m.in. możliwość przez jeden dzień testować prototyp wyścigowej Mazdy na stworzoną na najwyższym poziomie Mistrzostwa TUDOR United States SportsCar.
Mazda poinformowała, że jeszcze potwierdzi, które kraje będą w tym uczestnić i kiedy odbęda się wyścigi. Poinformuje również o pełnej specyfikacji MX-5 Cup."
źródło: http://www.carscoops.com/2014/11/2016-m ... -suit.html
W 2016r. rok po uruchomieniu sprzedaży drogowej wersji MX-5 Mazda będzie gospodarzem serii wyścigów odbywających się w Ameryce Północnej, w Europie czy Azji.
Wszystkie wyścigowe wersje tego małego roadstera będą w tej samej konfiguracji czyli napędzać je będzie 2-litrowy silnik czterocylindrowy SkyActive-G.
Seria zakończy się pod koniec 2016r. na torze Mazda Raceway Laguna Seca w Kalifornii, gdzie najlepsi kierowcy z całego świata będą rywalizować o tytuł mistrzowski. Zwyciężca otrzyma m.in. możliwość przez jeden dzień testować prototyp wyścigowej Mazdy na stworzoną na najwyższym poziomie Mistrzostwa TUDOR United States SportsCar.
Mazda poinformowała, że jeszcze potwierdzi, które kraje będą w tym uczestnić i kiedy odbęda się wyścigi. Poinformuje również o pełnej specyfikacji MX-5 Cup."
źródło: http://www.carscoops.com/2014/11/2016-m ... -suit.html
-
- Donator
- Posty: 3629
- Rejestracja: 06 lut 2012, 17:41
- Model: NA
- Wersja: FL
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Wystawiamy kogoś z forum jako reprezentacje??
Live to ride - ride to live! HD or MX5 or 1302S or 126P ?
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
BTW. Ta wersja jest wyjątkowo piękna!
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Damn.
Ostatecznie przekonałem się chyba do ND.
Ładna jak cholera.
Ostatecznie przekonałem się chyba do ND.
Ładna jak cholera.
Soul Red NB- kiedy mózg mówi ND, ale portfel mówi NB
W ogóle świetne w tej reklamie jest to, że producent przez większość czasu pokazuje STARE modele (na dodatek mocno skastomizowane) i ludzi, których nimi jeżdżą. Zupełnie inaczej niż w typowych reklamach gdzie każde auto starsze niż 3 lata służy podkreślania braku prestiżu i splendoru (w skrócie splendiżu).
kawał dobrej roboty
Mazda MX-5 1.6 '98 - cukieras - http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=11272
- Berger
- Posty: 222
- Rejestracja: 01 kwie 2014, 12:24
- Model: ND
- Wersja: 2.0 Homura
- Lokalizacja: Warwickshire
- Kontakt:
Powiem szczerze, że od momentu premiery ND podoba mi się coraz bardziej, szczególnie przód, ale nadal uważam, że tył i maskę można było zrobić nieco ciekawiej (moim zdaniem). Zrobiłem szybkiego Photoshopa mojego pomysłu, lampy przeniosłem z konceptu, który wstawiałem tutaj jeszcze przed premierą - jakby się Wam taka stylistyka widziała?
Btw. starszy japończyk na drugim zdjęciu to bodajże projektant pierwszej Mazdy NA, która powstała w Kaliforni.
Oczywiście nie widziałem jej jeszcze na żywo, więc może to wrażenie mego smutaśnego tyłu zniknie przy pierwszej wizycie na żywo...
Pozdrawiam
Btw. starszy japończyk na drugim zdjęciu to bodajże projektant pierwszej Mazdy NA, która powstała w Kaliforni.
Oczywiście nie widziałem jej jeszcze na żywo, więc może to wrażenie mego smutaśnego tyłu zniknie przy pierwszej wizycie na żywo...
Pozdrawiam
-
- Posty: 323
- Rejestracja: 16 cze 2014, 18:44
- Model: NB FL
- Wersja: Memories II
- Lokalizacja: Warszawa
Chyba bardziej mi się widzi ten smutny tył, jak Jaden Smith, niż tył zły, jak te wszystkie niemal auta na ulicach; miny groźne, jakby wszystkich chciały rozjechać.Oczywiście nie widziałem jej jeszcze na żywo, więc może to wrażenie mego smutaśnego tyłu zniknie przy pierwszej wizycie na żywo...
Już bardziej mi przednie światła nie leżą, malutkie takie.