Cześć,
podzielicie się wrażeniami jaki poziom paliwa najlepiej utrzymywać na torze?
Lać do fula, czy trzymać na 1/4-1/2 poziomu?
pzdrv,
Tankowanie na tor
Moderator: Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4608
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
ja to sie nie znam ale zawsze wydawalo mi sie ze idzie to tak:
chcesz miec jedna sprawe z glowy mniej - lej na fulla
walczysz o dziesiatki sekund - utrzymuj tyle by przejechac sesje z lekkim marginesem
chcesz miec jedna sprawe z glowy mniej - lej na fulla
walczysz o dziesiatki sekund - utrzymuj tyle by przejechac sesje z lekkim marginesem
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
W NBku jest za fotelami z tego co wiem.donia pisze:No nie jest pośrodku.
Na cały dzień jazdy w MC 1.8 NBFL wystarcza mi 3/4 baku. Ja staram się utrzymywać możliwie niski poziom, który pozwoli jeździć, a w zapasie mam 20l w kanistrach.