Nie jestem doświadczonym kierowcą MC, ale kwestie bezpieczeństwa, po ostatnich przygodach innych kolegów(!!!) zwróciły moją uwagę i dlatego myśląc o nadchodzącym sezonie, chcę zapytać o kombinezon na rundy MC jaki warto brać pod uwagę?
Czy konieczny jest, zdaniem szacownego grona, zakup kombinezonu z homologacja FIA(używanego lub nowego), czy może uniform w wersji kartingowej (homologacja CIK-FIA) też warto rozpatrywać?
Będę wdzięczny za Wasze opinie.
Krzysiek
Kombinezon na rundy MC
Homologacja FIA, czy CIK-FIA również podnosi bezpieczeństwo kierowcy?
Moderator: Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Tak długo jak kombinezon jest niepalny(samogasnący to nie to samo). Tanie kombinezony kartingowe są robione z impregnowanej bawełny/poliestru. Szukaj takiego który jest zrobiony z nomexuMisharibo pisze: ↑07 sty 2020, 17:50Nie jestem doświadczonym kierowcą MC, ale kwestie bezpieczeństwa zaczynam traktować serio i dlatego myśląc o nadchodzącym sezonie, chcę zapytać jaki kombinezon na rundy MC warto brać pod uwagę?
Czy konieczny jest, zdaniem szacownego grona, zakup kombinezonu z homologacja FIA,( używanego lub nowego), czy też uniform w wersji kartingowej (homologacja CIK-FIA) w ogóle warto rozpatrywać?
Będę wdzięczny za Wasze opinie.
Krzysiek
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
Ja kupiłem na przyszły sezon nowy kartingowy z nomexu w promce rallyshop za 299 PLN. Da się znaleźć coś fajnego, tylko trzeba poszukać
A jaki kombiak by nie był będzie lepszy od standardowego ubioru w zakresie bezpieczeństwa.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
A jaki kombiak by nie był będzie lepszy od standardowego ubioru w zakresie bezpieczeństwa.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
- AaaA
- Donator
- Posty: 616
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Wymagany chyba nie jest ale lepiej miec niz nie miec...
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
Nie przesadzaj, ode mnie na pewno większego nie masz, a ja się zmieściłemDanillo pisze:Jakbym był młodszy to bym kupił ale teraz już za duzy brzuch mam
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
Oj tam oj tam, zmieścicie się
Ja kupiłem zgodnie z zasadą "więcej sprzętu jak talentu" jeździć nie umiem, to przynajmniej wyglądać będę, a co
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Ja kupiłem zgodnie z zasadą "więcej sprzętu jak talentu" jeździć nie umiem, to przynajmniej wyglądać będę, a co
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
Kask full face z ciemną szybką i nikt się nie kapnieDanillo pisze:Zmieścić się każdy zmieści ale aparycja już nie pasuje do „młodzi i szybcy”
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
IMO dla mnie takie rzeczy jak kombinezon to była podstawa. Jak ma choć trochę uratować to twoją skórę przed poparzeniem to warto.
Nowy czy używany grunt by był z nomexu.
Nowy czy używany grunt by był z nomexu.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
- Model: NB
- Wersja: 1.8 Specmiata
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Nie wiem czy kogoś to zaciekawi, ale da się w necie dostać kombinezony lotnicze NATO wykonane z nomexu po jakieś 120zł. Myślicie, że może się to nadać, czy jednak warto dopłacić te kilka stów i mieć kartingowy?