CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2020

w czynie spolecznym :D

Wszystko związane z cyklem Miata Challenge

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Arturo_tiburon
Posty: 1067
Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
Model: ND
Wersja: Daga spec
Lokalizacja: waw

25 sty 2020, 20:55

nie ma nudy kto ma ND w klasie stock? albo spec? ujawniać się kochani ;-) szykujemy klasę ND ale potrzebujemy frekwencji
uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
Awatar użytkownika
Liliputek
Donator
Donator
Posty: 974
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
Model: ND
Wersja: Freedom plus
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

25 sty 2020, 21:34

Jestem skłonny coś zdemontować ;)
LILIPUTEK - z miłości do jazdy :winner:
Awatar użytkownika
Liliputek
Donator
Donator
Posty: 974
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
Model: ND
Wersja: Freedom plus
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

25 sty 2020, 21:42

Danillo pisze:
25 sty 2020, 19:44
Znalazłem stary film z Ułęża z poprzedniego sezonu - pościg za Liliputkiem. Nie widać na nim, żeby mój NC był szybszy na prostych od Liliiputkowego ND. Na błędy jakie tam popełniłem spuszczamy zasłonę milczenia :)

https://youtu.be/CLE0ObjxRfw
No faktycznie nie wyglądałeś na szybszego a to dziwne. Trzeba to bliżej poobserwować. Sam jestem ciekaw jako to będzie w tym sezonie. Jeszcze 8 tygodni i :kciuk:
LILIPUTEK - z miłości do jazdy :winner:
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 616
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

25 sty 2020, 22:03

Jak zalozenia takie same jak w NC to mieszcze sie w spec ND tylko opony zmienie na federale:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Awatar użytkownika
tigr
Posty: 36
Rejestracja: 07 cze 2017, 0:51
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Warszawa

26 sty 2020, 19:46

Arturo_tiburon pisze:
22 sty 2020, 10:52
Stock dla ND czy jakakolwiek klasa dla ND ma sens przy pewnej minimalnej liczbie aut
To jak powstała klasa kobiet? :lol:
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 616
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

27 sty 2020, 9:53

tigr pisze:
26 sty 2020, 19:46
Arturo_tiburon pisze:
22 sty 2020, 10:52
Stock dla ND czy jakakolwiek klasa dla ND ma sens przy pewnej minimalnej liczbie aut
To jak powstała klasa kobiet? :lol:
:) kurcze pewnie, jutro znajdziesz pod drzwiami konska glowe:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1770
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

27 sty 2020, 10:40

AaaA pisze:
27 sty 2020, 9:53
tigr pisze:
26 sty 2020, 19:46
Arturo_tiburon pisze:
22 sty 2020, 10:52
Stock dla ND czy jakakolwiek klasa dla ND ma sens przy pewnej minimalnej liczbie aut
To jak powstała klasa kobiet? :lol:
:) kurcze pewnie, jutro znajdziesz pod drzwiami konska glowe:)
W Hiszpanii w modzie są świńskie 😂
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 616
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

28 sty 2020, 20:49

Rejestracja ruszyla:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
MisieQ
Posty: 12
Rejestracja: 22 mar 2015, 9:56
Model: NB FL

01 lut 2020, 21:19

Rollbar w tym sezonie jest obowiązkowy?

Gdzieś mi utkwiło że tak...
Awatar użytkownika
sebapoz
Donator
Donator
Posty: 327
Rejestracja: 23 lip 2014, 20:36
Model: NC
Lokalizacja: Wielkopolska

02 lut 2020, 9:05

MisieQ pisze:
01 lut 2020, 21:19
Rollbar w tym sezonie jest obowiązkowy?

Gdzieś mi utkwiło że tak...
Jeśli chodzi o SPEC NA/Nb to rollbar obowiązkowo od tego sezonu...
NB, 1/2NBFL, NC
Ross
Posty: 77
Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
Model: NB
Wersja: 1.8 Specmiata
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

03 lut 2020, 19:57

Wydaje mi się, czy rundy w zeszłym sezonie były dużo tańsze?
MMC
Posty: 103
Rejestracja: 26 sty 2015, 9:17
Model: Inny
Wersja: Najszybsza
Kontakt:

03 lut 2020, 19:59

Wydaje Ci się. I Runda jest droższa o 25zł.
Ross
Posty: 77
Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
Model: NB
Wersja: 1.8 Specmiata
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

03 lut 2020, 20:01

A, to spoko. Właśnie nie pamiętałem dokładnie jaki był cennik. Pewnie stąd takie wrażenie, że wtedy była trójka z przodu, a teraz jest czwórka :D
MMC
Posty: 103
Rejestracja: 26 sty 2015, 9:17
Model: Inny
Wersja: Najszybsza
Kontakt:

03 lut 2020, 20:15

Na torach wyścigowych nie uda nam się utrzymać "3" z przodu. Ułęż, Kielce, Jastrząb "3" z przodu będzie.
MisieQ
Posty: 12
Rejestracja: 22 mar 2015, 9:56
Model: NB FL

03 lut 2020, 20:27

sebapoz pisze:
02 lut 2020, 9:05
MisieQ pisze:
01 lut 2020, 21:19
Rollbar w tym sezonie jest obowiązkowy?

Gdzieś mi utkwiło że tak...
Jeśli chodzi o SPEC NA/Nb to rollbar obowiązkowo od tego sezonu...
Jak się domyślam, style bar nie spełnia tych wymogów?

a jakie jest uzasadnienie tego, że w klasie SPEC która de facto ma ograniczać koszty i poniekąd też osiągi samochodu obowiązkowy jest roll bar (i pewnie słusznie), ale w klasie "no limit" już nie gdzie są uturbione miaty itd.? Wychodzi na to, że w klasie gdzie samochód może być zdecydowanie szybszy jest mniej bezpiecznie?
Czy generalnie coś mylę i nie ogarniam (czego nie wykluczam :lol: :lol: :lol: )
Awatar użytkownika
Hookie
Donator
Donator
Posty: 3402
Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
Model: NB FL
Wersja: 1.8 Memories 2
Lokalizacja: Sosnowiec

03 lut 2020, 20:53

Style bar nie ma nic wspólnego z bezpieczeństwem, więc absolutnie nie.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
MisieQ
Posty: 12
Rejestracja: 22 mar 2015, 9:56
Model: NB FL

03 lut 2020, 21:12

Hookie pisze:
03 lut 2020, 20:53
Style bar nie ma nic wspólnego z bezpieczeństwem, więc absolutnie nie.
Ok,

A z czystej ciekawości, czy ktoś mi powie jakie było ratio legis wprowadzenia rollbara tylko do klasy spec?
Awatar użytkownika
ace
Donator
Donator
Posty: 565
Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Wrocław

03 lut 2020, 21:34

Klasa Spec jest bardzo sformalizowana, w przeciwieństwie do reszty. Osoby startujące w zawodach, szczególnie z jakąś napinką - mają zamontowane rollbary i nie trzeba ich przekonywać, że jest to niezbędne.
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Tyś tyś?
MisieQ
Posty: 12
Rejestracja: 22 mar 2015, 9:56
Model: NB FL

03 lut 2020, 21:55

ace pisze:
03 lut 2020, 21:34
Klasa Spec jest bardzo sformalizowana, w przeciwieństwie do reszty. Osoby startujące w zawodach, szczególnie z jakąś napinką - mają zamontowane rollbary i nie trzeba ich przekonywać, że jest to niezbędne.
tego że to jest niezbędne to nie kwestionuję, szczególnie że mam podejście wyrobione na kanwie rajdów co do bezpieczeństwa, ale zaciekawiło mnie, że w klasie gdzie można mieć uturbioną miatę i pod nogą >200KM nie ma takiego obowiązku, a w klasie która poniekąd jest nico zduszona, trzeba ;)

na marginesie, czy w trakcie sezonu można się "przepisać" do klasy SPEC?
Awatar użytkownika
ace
Donator
Donator
Posty: 565
Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Wrocław

03 lut 2020, 21:57

Nikt tu nikogo nie goni z batem :)

Tak, klasy w których startujesz wybierasz tuż przed rundą, podczas rejestracji na nią.
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Tyś tyś?
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1699
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

04 lut 2020, 7:02

Czy ktoś może mi racjonalnie wytłumaczyć dlaczego za dzielenie się autem należy dopłacić 150zł? Za co jest ta opłata? Organizator nie wymaga żadnych danych drugiego kierowcy. To wygląda bardzo słabo...
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
mutra
Donator
Donator
Posty: 3669
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

04 lut 2020, 8:25

Morfi pisze:
04 lut 2020, 7:02
Czy ktoś może mi racjonalnie wytłumaczyć dlaczego za dzielenie się autem należy dopłacić 150zł? Za co jest ta opłata? Organizator nie wymaga żadnych danych drugiego kierowcy. To wygląda bardzo słabo...
Bo to samo auto spędzi na torze dwa razy tyle czasu: zajmuje miejsce na torze w danej sesji tak samo jak auto "nie dzielone"
MMC
Posty: 103
Rejestracja: 26 sty 2015, 9:17
Model: Inny
Wersja: Najszybsza
Kontakt:

04 lut 2020, 9:53

MisieQ pisze:
03 lut 2020, 21:12
A z czystej ciekawości, czy ktoś mi powie jakie było ratio legis wprowadzenia rollbara tylko do klasy spec?
Techniczny próg wejścia w Miata Challenge jest bardzo niski. Kask + MX-5 i tyle. Seryjne auto też może wystartować w MC. Dla takich aut utworzyliśmy nawet dodatkową klasę STOCK. Klasy 1, 2, 3, 5 są dla wszystkich - podział tylko generacja/silnik.

SPEC powstał aby unifikować i wymagać od Zawodników konkretnej specyfikacji. Dlatego TUTAJ możemy wymagać np. Rollbara dla generacji NA/NB. SPEC powstał aby zatrzymać wyścig zbrojeń. Wystarczy, że do niemal seryjnej MX-5 założysz Federal RS-R i właściwie jesteś w SPECU. Specyfikacja SPEC w 90% zakazuje, a nie nakazuje! Wystarczy poświęcić trochę czasu i przeczytać regulamin.

Świetny przykład to klasa 3 gdzie czołówka "wkłada" w tuning po 15-25 tyś złotych i mowa o wolnossących autach. Nie każdy ma ochotę i fundusze do takiej rywalizacji. W SPECU łatwiej ocenić umiejętności kierowcy a nie maszyny.

Morfi pisze:
04 lut 2020, 7:02
Czy ktoś może mi racjonalnie wytłumaczyć dlaczego za dzielenie się autem należy dopłacić 150zł? Za co jest ta opłata? Organizator nie wymaga żadnych danych drugiego kierowcy. To wygląda bardzo słabo...
Opłata pokrywa koszt obsługi zawodnika, pakietu startowego, pomiaru, naklejek itp. BTW. Na żadnej innej imprezie torowej w Polsce nie ma opcji "dzielenia się autem".

Oczywiście, że organizator wymaga dane drugiego kierowcy. Podajesz je w formularzu. Drugi kierowca aby wystartować musi być zarejestrowanym zawodnikiem MC.
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1699
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

04 lut 2020, 11:11

mutra pisze:
04 lut 2020, 8:25
Morfi pisze:
04 lut 2020, 7:02
Czy ktoś może mi racjonalnie wytłumaczyć dlaczego za dzielenie się autem należy dopłacić 150zł? Za co jest ta opłata? Organizator nie wymaga żadnych danych drugiego kierowcy. To wygląda bardzo słabo...
Bo to samo auto spędzi na torze dwa razy tyle czasu: zajmuje miejsce na torze w danej sesji tak samo jak auto "nie dzielone"
No właśnie chodzi o to, że nie spędzi. 150zł jest za przejazd auta z jednym numerem. Jeśli więc chciałoby się "przejechać" 5 kierowców (bo 5 sesji) to opłata wyniosłaby 450zł+5*150zł=1200zł.
Jeśli auto z drugim kierowcą miałoby mieć swój numer i swoje 5 sesji to opłata wynosi dodatkowe 350zł.
Ja to tak zrozumiałem. Stąd potrzebuję wyjaśnienia.
MMC pisze:
04 lut 2020, 9:53
Na żadnej innej imprezie torowej w Polsce nie ma opcji "dzielenia się autem".
To nie jest argument.
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1770
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

04 lut 2020, 11:34

Morfi pisze:
04 lut 2020, 11:11
mutra pisze:
04 lut 2020, 8:25
Morfi pisze:
04 lut 2020, 7:02
Czy ktoś może mi racjonalnie wytłumaczyć dlaczego za dzielenie się autem należy dopłacić 150zł? Za co jest ta opłata? Organizator nie wymaga żadnych danych drugiego kierowcy. To wygląda bardzo słabo...
Bo to samo auto spędzi na torze dwa razy tyle czasu: zajmuje miejsce na torze w danej sesji tak samo jak auto "nie dzielone"
No właśnie chodzi o to, że nie spędzi. 150zł jest za przejazd auta z jednym numerem. Jeśli więc chciałoby się "przejechać" 5 kierowców (bo 5 sesji) to opłata wyniosłaby 450zł+5*150zł=1200zł.
Jeśli auto z drugim kierowcą miałoby mieć swój numer i swoje 5 sesji to opłata wynosi dodatkowe 350zł.
Ja to tak zrozumiałem. Stąd potrzebuję wyjaśnienia.
MMC pisze:
04 lut 2020, 9:53
Na żadnej innej imprezie torowej w Polsce nie ma opcji "dzielenia się autem".
To nie jest argument.
O Panie, jak włożysz do fury 5 kierowników pod rząd to od razu klep lawetę....o własnych siłach raczej nie wrócisz :lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
Arturo_tiburon
Posty: 1067
Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
Model: ND
Wersja: Daga spec
Lokalizacja: waw

04 lut 2020, 12:53

Morfi,



Mam wrażenie, że nikt Ci wyżej po prostu po przyjacielsku nie wyjaśnił o co chodzi w tym całym MC. Bardzo Cię przepraszam za kolegów i już naprawiam sytuację.
Celem Organizatora jest prowadzenie MC jako jedynej tego typu i skali imprezy w tej części Europy a nie dyskutowanie z Tobą o logice opłaty za współdzielenie. Opłata za współdzielenie auta jest i będzie taka własnie jaką sobie Organizator ustali. Niezależnie od Twoich poszukiwań logiczności lub jej braku w sposobie w jaki Organizator tworzy strukturę kosztów uczestnictwa. Jeśli jednak nie chodzi tu w całej dyskusji o logikę tylko brakuje Ci 150 zeta do tego , żeby brać udział w imprezie to oczywiście ja Ci pomogę i skredytuje Twoje uczestnictwo (RRSO 5%). Chodzi w końcu o to żeby się pobawić a nie klepać w klawiaturę ;-) Do zobaczenia.
uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1770
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

04 lut 2020, 13:42

Współdzielenie oznacza że masz 6 sesji na dwóch kierowców. I za to jest drobna dopłata :)
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1699
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

04 lut 2020, 14:02

MMRS pisze:
04 lut 2020, 13:42
Współdzielenie oznacza że masz 6 sesji na dwóch kierowców. I za to jest drobna dopłata :)
No i o taką odpowiedź mi chodziło. Zrozumiałem.
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1770
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

04 lut 2020, 14:06

Morfi pisze:
04 lut 2020, 14:02
MMRS pisze:
04 lut 2020, 13:42
Współdzielenie oznacza że masz 6 sesji na dwóch kierowców. I za to jest drobna dopłata :)
No i o taką odpowiedź mi chodziło. Zrozumiałem.
Luzik :) Nie bierz do siebie „szydery” ... trzeba mieć dystans do siebie, ludzi i całego otoczenia, żyje się wtedy łatwiej, a i problemy dnia codziennego mniejsze :) Trzymaj się i udanego upalanka!!!
Awatar użytkownika
Liliputek
Donator
Donator
Posty: 974
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
Model: ND
Wersja: Freedom plus
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

04 lut 2020, 14:40

Ja też tego nie kumam ale jakoś się tym nie zamartwiam.
Organizator mówi, że w sobotę mam być o 8. 00 na torze w Gdańsku no to ważne abym zdążył na czas. Staję na starcie a kiedy mignie mi flaga w szachownicę to wtedy koszty już mnie nie zadręczają... :shock:
LILIPUTEK - z miłości do jazdy :winner:
ODPOWIEDZ