CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2020

w czynie spolecznym :D

Wszystko związane z cyklem Miata Challenge

Moderator: Moderatorzy

mike
Donator
Donator
Posty: 501
Rejestracja: 20 wrz 2016, 9:41
Model: NC
Wersja: 2.0 Sport
Lokalizacja: Katowice

06 sty 2020, 12:55

Liliputek pisze:
06 sty 2020, 10:39
mike pisze:
04 sty 2020, 10:34
Liliputek pisze:
02 sty 2020, 21:51


Tja, Twoje auto za nami z inwestycjami :P
Plus pamiętaj, że NCki i tak wolniejsze. Mój pomodzony NCek jest wsysany przez serię ND.
Zobacz sobie jak NCek objeżdża Liliputka na prostej startowej i to o jakieś pięć długości. Przecież to jakaś porażka jest. Nie raz właśnie w ten sposób oglądałem plecy innych. Zobacz sobie filmik od 1:45 min https://youtu.be/2p9Rd7QJh3k
Ale wiesz, że na prostej prędkość bierze się głównie z prędkości w łuku ?:) Nie ma co dyskutować - 1/4 pokazała jakie NDki są szybkie więc nawet nie probuj dealować z tym :D
Awatar użytkownika
ace
Donator
Donator
Posty: 562
Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Wrocław

06 sty 2020, 13:24

@Liliputek - na 90% jestem pewny, że to wina sposobu wyjścia na prostą, a nie mocy. Klasyczny przykład w sumie.
@AaaA - wałki i jakieś podstawowe mody. 180KM max.
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Tyś tyś?
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1768
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

06 sty 2020, 13:32

Liliputek pisze:
06 sty 2020, 10:39
mike pisze:
04 sty 2020, 10:34
Liliputek pisze:
02 sty 2020, 21:51


Tja, Twoje auto za nami z inwestycjami :P
Plus pamiętaj, że NCki i tak wolniejsze. Mój pomodzony NCek jest wsysany przez serię ND.
Zobacz sobie jak NCek objeżdża Liliputka na prostej startowej i to o jakieś pięć długości. Przecież to jakaś porażka jest. Nie raz właśnie w ten sposób oglądałem plecy innych. Zobacz sobie filmik od 1:45 min https://youtu.be/2p9Rd7QJh3k
No co mam Ci powiedzieć (napisać) :

- walki?
- kompresor?
- turbo?

W którą stronę idziemy? :lol:
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2166
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

06 sty 2020, 14:39

Ten konkretny NC co Liliputek pokazał to akurat znam 😉 Hamownia pokazała jakies 194 KM. Ale za to miał przydługa skrzynie 5b, teraz z 6b będzie znaaaaacznie szybszy hyhy 😉
Ale zgoda, ze NC poszedł szeroko i napędzał się tam, gdzie Ty jeszcze walczyłeś z oponami w zbyt ciasno branym zakręcie.
Pozdrawiam, Danillo
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1768
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

06 sty 2020, 14:45

Danillo pisze:
06 sty 2020, 14:39
Ten konkretny NC co Liliputek pokazał to akurat znam 😉 Hamownia pokazała jakies 194 KM. Ale za to miał przydługa skrzynie 5b, teraz z 6b będzie znaaaaacznie szybszy hyhy 😉
Ale zgoda, ze NC poszedł szeroko i napędzał się tam, gdzie Ty jeszcze walczyłeś z oponami w zbyt ciasno branym zakręcie.
Nie dało się nie dostrzec tego znajomo wyglądająco umaszczenia 😁😁😁🏎🏎🏎
Awatar użytkownika
pawel934
Donator
Donator
Posty: 181
Rejestracja: 18 mar 2019, 23:02
Model: ND
Lokalizacja: Warszawa WN

06 sty 2020, 14:48

Liliputek pisze:
06 sty 2020, 10:39
mike pisze:
04 sty 2020, 10:34
Liliputek pisze:
02 sty 2020, 21:51


Tja, Twoje auto za nami z inwestycjami :P
Plus pamiętaj, że NCki i tak wolniejsze. Mój pomodzony NCek jest wsysany przez serię ND.
Zobacz sobie jak NCek objeżdża Liliputka na prostej startowej i to o jakieś pięć długości. Przecież to jakaś porażka jest. Nie raz właśnie w ten sposób oglądałem plecy innych. Zobacz sobie filmik od 1:45 min https://youtu.be/2p9Rd7QJh3k
Moim zdaniem na tym filmie te auta przyspieszają bardzo podobnie, ale NC wyszedł lepiej na prostą (sporo wcześniej zaczął przyspieszać/miał większą prędkość na wyjściu z łuku) i stąd cała różnica, która wraz z kolejnymi metrami tylko się będzie pogłębiała.

Jaki czas ND z filmu robił na Silesii na ostatniej rundzie?
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 611
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

06 sty 2020, 16:01

Szybkie pytanko (nie bijcie) regulaminowa gasnica ma byc przypieta w kabinie czy moze byc przymocowana w bagazniku?
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Awatar użytkownika
ace
Donator
Donator
Posty: 562
Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Wrocław

06 sty 2020, 16:29

@AaaA - musi być w kabinie. Może być zablokowana za fotelem.
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Tyś tyś?
Ignacy
Posty: 503
Rejestracja: 12 wrz 2012, 10:54
Model: NC
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Warszawa

06 sty 2020, 16:46

ace pisze:
06 sty 2020, 16:29
@AaaA - musi być w kabinie. Może być zablokowana za fotelem.
Nie idźcie tą drogą.

Mocowanie w kabinie tylko porządne, nie plastikowe.
Był ostatnio przypadek na TP gdzie gaśnica wyłamała plastikowe mocowanie i latała po aucie w trakcie dachowania.
Awatar użytkownika
Liliputek
Donator
Donator
Posty: 973
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
Model: ND
Wersja: Freedom plus
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

06 sty 2020, 21:52

pawel934 pisze:
06 sty 2020, 14:48
Liliputek pisze:
06 sty 2020, 10:39
mike pisze:
04 sty 2020, 10:34


Tja, Twoje auto za nami z inwestycjami :P
Plus pamiętaj, że NCki i tak wolniejsze. Mój pomodzony NCek jest wsysany przez serię ND.
Moim zdaniem na tym filmie te auta przyspieszają bardzo podobnie, ale NC wyszedł lepiej na prostą (sporo wcześniej zaczął przyspieszać/miał większą prędkość na wyjściu z łuku) i stąd cała różnica, która wraz z kolejnymi metrami tylko się będzie pogłębiała.

Jaki czas ND z filmu robił na Silesii na ostatniej rundzie?
Czas na ostatniej rundzie 2:01,2
LILIPUTEK - z miłości do jazdy :winner:
Awatar użytkownika
Liliputek
Donator
Donator
Posty: 973
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
Model: ND
Wersja: Freedom plus
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

06 sty 2020, 21:58

Danillo pisze:
06 sty 2020, 14:39
Ten konkretny NC co Liliputek pokazał to akurat znam 😉 Hamownia pokazała jakies 194 KM. Ale za to miał przydługa skrzynie 5b, teraz z 6b będzie znaaaaacznie szybszy hyhy 😉
Ale zgoda, ze NC poszedł szeroko i napędzał się tam, gdzie Ty jeszcze walczyłeś z oponami w zbyt ciasno branym zakręcie.
NO i tu jest cała odpowiedź, również na Twoją wcześniejszą wypowiedź Danillo o zachwianej konkurencyjności.
Jak moje 160KM może mierzyć się na z Twoimi 194KM. Pojdę dalej... w ND2 można uzyskać ok.215-220KM to jak ma się to do 160KM i startowania w jednej klasie. Może na Jastrzębiu to nie jest aż tak istotne ale na torach gdzie są proste to ważny czynnik.
LILIPUTEK - z miłości do jazdy :winner:
Awatar użytkownika
Liliputek
Donator
Donator
Posty: 973
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
Model: ND
Wersja: Freedom plus
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

06 sty 2020, 22:02

ace pisze:
06 sty 2020, 13:24
@Liliputek - na 90% jestem pewny, że to wina sposobu wyjścia na prostą, a nie mocy. Klasyczny przykład w sumie.
@AaaA - wałki i jakieś podstawowe mody. 180KM max.
Jak dokładnie oglądniesz ten filmik to da się zauważyć (przynajmniej ja to tak czytam), że nie była to sprawa tylko wyjścia z łuku. Ten NCek odchodzi cały czas aż do końca prostej. Gdyby ta prosta była dłuższa to różnica byłaby jeszcze większa. Gdyby to była kwestia wyjścia z łuku to w którymś momencie powinniśmy jechać równo a tak nie było.
LILIPUTEK - z miłości do jazdy :winner:
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1768
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

06 sty 2020, 22:33

Liliputek pisze:
06 sty 2020, 22:02
ace pisze:
06 sty 2020, 13:24
@Liliputek - na 90% jestem pewny, że to wina sposobu wyjścia na prostą, a nie mocy. Klasyczny przykład w sumie.
@AaaA - wałki i jakieś podstawowe mody. 180KM max.
Jak dokładnie oglądniesz ten filmik to da się zauważyć (przynajmniej ja to tak czytam), że nie była to sprawa tylko wyjścia z łuku. Ten NCek odchodzi cały czas aż do końca prostej. Gdyby ta prosta była dłuższa to różnica byłaby jeszcze większa. Gdyby to była kwestia wyjścia z łuku to w którymś momencie powinniśmy jechać równo a tak nie było.
Nie ma sensu rozkminiać 🤔
Pakuj ostre wałki i na strojenie do Disiego 🏎😁😝
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 611
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

07 sty 2020, 5:56

Liliputek pisze:
06 sty 2020, 21:58
Jak moje 160KM może mierzyć się na z Twoimi 194KM. Pojdę dalej... w ND2 można uzyskać ok.215-220KM to jak ma się to do 160KM i startowania w jednej klasie. Może na Jastrzębiu to nie jest aż tak istotne ale na torach gdzie są proste to ważny czynnik.
Poprawie Ci humor, o ile mi sie wszystko pospina postaram sie wziac udzial w paru rundach. Na 100% mnie objedziesz:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2166
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

07 sty 2020, 9:43

Liliputek pisze:
06 sty 2020, 21:58
Danillo pisze:
06 sty 2020, 14:39
Ten konkretny NC co Liliputek pokazał to akurat znam 😉 Hamownia pokazała jakies 194 KM. Ale za to miał przydługa skrzynie 5b, teraz z 6b będzie znaaaaacznie szybszy hyhy 😉
Ale zgoda, ze NC poszedł szeroko i napędzał się tam, gdzie Ty jeszcze walczyłeś z oponami w zbyt ciasno branym zakręcie.
NO i tu jest cała odpowiedź, również na Twoją wcześniejszą wypowiedź Danillo o zachwianej konkurencyjności.
Jak moje 160KM może mierzyć się na z Twoimi 194KM. Pojdę dalej... w ND2 można uzyskać ok.215-220KM to jak ma się to do 160KM i startowania w jednej klasie. Może na Jastrzębiu to nie jest aż tak istotne ale na torach gdzie są proste to ważny czynnik.
Liliputek, masz trochę racji, myślałem że masz bardziej zmodzone auto, ale jeśli masz seryjny silnik, dolot i wydech to rzeczywiście ze 190 konnym NC może być Ci odpowiednio trudniej się ganiać, nawet jeśli ND jest lżejsze. Co nie zmienia faktu, że ten zakręt przed wyjściem na prostą startową wziąłeś za wąsko :)

Niemniej w samej mocy nie upatrywałbym źródła sukcesu, dla przykładu mike'owi hamownie pokazała ok. 185 KM a mimo to został mistrzem klasy.
Pomimo mniejszej mocy na prostej odchodził mi, bo jest bardzo szybki w zakrętach i różnica mocy na nic się zdała. Mazdą wygrywa się szanując prędkość i w zakrętach. No jeszcze jak trzyma czarnego i nie jeździ po zielonym ;)

Jak pisał MMRS rób wałki albo może na początek odetkaj wydech i zrób program czyli to co większość w klasie ma już dawno zrobione. Nitro sprawdziłem w regulaminie i z definicji lądujesz w klasie 5
Unbenannt.PNG
Unbenannt.PNG (19.75 KiB) Przejrzano 4676 razy

W kwestii bezpieczeństwa i gaśnicy o której pisał Ignacy, polecam takie mocowanie do już posiadanej:
https://inter-rally.pl/product-pol-7515 ... o-IRP.html
Pozdrawiam, Danillo
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 611
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

07 sty 2020, 10:05

Danillo pisze:
07 sty 2020, 9:43
W kwestii bezpieczeństwa i gaśnicy o której pisał Ignacy, polecam takie mocowanie do już posiadanej:
https://inter-rally.pl/product-pol-7515 ... o-IRP.html
No wlasnie mam gasnice z dokladnie takim mocowaniem, teraz kombinuje jak to przypiac do szyn pod fotelem pasazera:)

Widzialem taki fajny blaszany pomysl ale narazie nie mam czasu sie bawic w wycinanie:

https://www.ebay.co.uk/itm/Stainless-St ... 3952346568

https://forum.miata.net/vb/showthread.p ... 714&page=2

Robi ktos cos takiego w PL?
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Awatar użytkownika
Broonek
Donator
Donator
Posty: 441
Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

07 sty 2020, 14:50

Danillo pisze:
07 sty 2020, 9:43
Liliputek pisze:
06 sty 2020, 21:58
Danillo pisze:
06 sty 2020, 14:39
Ten konkretny NC co Liliputek pokazał to akurat znam 😉 Hamownia pokazała jakies 194 KM. Ale za to miał przydługa skrzynie 5b, teraz z 6b będzie znaaaaacznie szybszy hyhy 😉
Ale zgoda, ze NC poszedł szeroko i napędzał się tam, gdzie Ty jeszcze walczyłeś z oponami w zbyt ciasno branym zakręcie.
NO i tu jest cała odpowiedź, również na Twoją wcześniejszą wypowiedź Danillo o zachwianej konkurencyjności.
Jak moje 160KM może mierzyć się na z Twoimi 194KM. Pojdę dalej... w ND2 można uzyskać ok.215-220KM to jak ma się to do 160KM i startowania w jednej klasie. Może na Jastrzębiu to nie jest aż tak istotne ale na torach gdzie są proste to ważny czynnik.
Liliputek, masz trochę racji, myślałem że masz bardziej zmodzone auto, ale jeśli masz seryjny silnik, dolot i wydech to rzeczywiście ze 190 konnym NC może być Ci odpowiednio trudniej się ganiać, nawet jeśli ND jest lżejsze. Co nie zmienia faktu, że ten zakręt przed wyjściem na prostą startową wziąłeś za wąsko :)

Niemniej w samej mocy nie upatrywałbym źródła sukcesu, dla przykładu mike'owi hamownie pokazała ok. 185 KM a mimo to został mistrzem klasy.
Pomimo mniejszej mocy na prostej odchodził mi, bo jest bardzo szybki w zakrętach i różnica mocy na nic się zdała. Mazdą wygrywa się szanując prędkość i w zakrętach. No jeszcze jak trzyma czarnego i nie jeździ po zielonym ;)

Jak pisał MMRS rób wałki albo może na początek odetkaj wydech i zrób program czyli to co większość w klasie ma już dawno zrobione. Nitro sprawdziłem w regulaminie i z definicji lądujesz w klasie 5Unbenannt.PNG


W kwestii bezpieczeństwa i gaśnicy o której pisał Ignacy, polecam takie mocowanie do już posiadanej:
https://inter-rally.pl/product-pol-7515 ... o-IRP.html
Dokładnie ... trzeba szanować prędkość, a w tym przypadku nie bez znaczenia jest to, że ND jedzie z podwójną obsadą, co sprawia, że w zakręcie jak i na prostej wypada gorzej.
Co prawda tylko raz jechałem ND, ale wydaje się łączyć zwinność NB z mocą i fajnym prowadzeniem NC.
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
Awatar użytkownika
Liliputek
Donator
Donator
Posty: 973
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
Model: ND
Wersja: Freedom plus
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

07 sty 2020, 15:12

No cóż. Ja nie tracę nadziei a tym bardziej nie skarżę się. MC to mój pierwszy kontakt w życiu z torem. Zaliczyłem dopiero dwa pełne sezony. Pamiętam jak na Silesii robiłem czas 2:25 i zastanawiałem się jak inni robią 2:10. Teraz zastanawiam się jak zrobić 1:55 bo granica 2:00 jest już chyba w moim zasięgu.
Także nie skomle, nie narzekam - lekko skóry panowie wam nie sprzedam, nawet z moimi 160 konikami.
I to bez naciskania magicznego guzika... :D
LILIPUTEK - z miłości do jazdy :winner:
Awatar użytkownika
Grzybohun
Posty: 671
Rejestracja: 31 paź 2019, 18:12
Model: NA
Wersja: 1991
Lokalizacja: WWA

10 sty 2020, 5:33

Hej MCowicze pytanko mam takie - czy rollbar, rozpórki kielichów i oponki R1R kwalifikują jeszcze do klasy STOCK?
Awatar użytkownika
sebapoz
Donator
Donator
Posty: 327
Rejestracja: 23 lip 2014, 20:36
Model: NC
Lokalizacja: Wielkopolska

10 sty 2020, 7:34

Grzybohun pisze:
10 sty 2020, 5:33
Hej MCowicze pytanko mam takie - czy rollbar, rozpórki kielichów i oponki R1R kwalifikują jeszcze do klasy STOCK?
z tego co pamiętam, to opony napewno Cię dyskwalifikują z klasy stock. R1R to semislick.
Rollbar to bezpieczeństwo.
Rozpórka kielichów - nie wiem, bo były Mx-5, które z fabryki wyjeżdżały z rozpórkami. Np NB Sportive.
NB, 1/2NBFL, NC
Awatar użytkownika
Grzybohun
Posty: 671
Rejestracja: 31 paź 2019, 18:12
Model: NA
Wersja: 1991
Lokalizacja: WWA

10 sty 2020, 8:13

Smutłem :( R1R to agresywną opona, zgoda, ale nie powiedziałbym że to semislicki... Nickesh pomusz
Awatar użytkownika
tomasz01
Donator
Donator
Posty: 3513
Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
Model: NB
Wersja: Magic
Lokalizacja: Warszawa Usrynów

10 sty 2020, 8:21

Nad czym się tu zastanawiać - stock to stock w pełnym tego słowa znaczeniu :)
Zapisuj się do normalnej klasy, a potem i tak wciągnie Cię na tyle, że będziesz modził dalej i wtedy nie będziesz już miał takich rozterek :D

PS. co do przewodów w oplocie to też nie jestem pewien czy Cię nie dyskwalifikują ze stocka...
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

10 sty 2020, 8:46

Wszystko jest w regulaminie.
Oczywiście, że można negocjować, kombinować i szukać dziury, ale oczywistym jest, że skoro stoi:
"(...) braku jakichkolwiek modyfikacji auta w jakimkolwiek zakresie (...)" to chłopaki wszystkiego co ludziom do głowy przyjdzie nie wymienią w podpunktach...
Podobnie ma się historia z oponami:
"(...) zwykłe drogowe opony nie będące slickami i semi-slickam (...)"
Oczywiste jest to, że chodzi o opony stricte drogowe.
(I nie ma co kombinować nad definicją semi czy pełnego slicka - i czy R888R to semi, a RSR to może jeszcze UHP, a skoro nie podali przykładu UHP to czy można w A052 lub AD08R)

Chcesz prawdziwej rywalizacji z budowaniem samochodu pod siebie, to wbijaj do normalnej klasy - stock jest dla ludzi, którzy bardzo dbają o seryjność swojego samochodu, ale też chcą od czasu do czasu polatać po torze ... na słoneczkach, na jakiś T1R lub innych Uniroyalach czy Fuldach.
Niektórych ta klasa korci, bo wygląda jak łatwe miejsce na pudło, ale nie psujmy tego ... jest kategoria dla ludzi z napinką i jest miejsce dla tych, którzy chcą po prostu seryjną MX-5 polatać po torze w zacnym towarzystwie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Grzybohun
Posty: 671
Rejestracja: 31 paź 2019, 18:12
Model: NA
Wersja: 1991
Lokalizacja: WWA

10 sty 2020, 9:39

Pewnie w tym sezonie i tak będę próbował poza klasyfikacją MC kilka razy pojeździć po prostu dla funu w klasie open czy jak to tam się nazywa. Nie miałem świadomości po prostu że R1R to już semi ;)
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

10 sty 2020, 12:46

Semi, nie semi ... czy po prostu UHP - do stock'a nie podejdzie, a w sumie o to tutaj chodzi :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Grzybohun
Posty: 671
Rejestracja: 31 paź 2019, 18:12
Model: NA
Wersja: 1991
Lokalizacja: WWA

10 sty 2020, 15:53

No CONTI premium contact to to nie jest :D
Awatar użytkownika
jjocer
Posty: 127
Rejestracja: 13 sie 2018, 13:04
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

10 sty 2020, 16:06

Grzybohun pisze:
10 sty 2020, 15:53
No CONTI premium contact to to nie jest :D
Co do opon, przejeździłem cały sezon w klasie stock na dwóch kierowców na Michelin Pilot Super Sport i w letnich miesiącach jest słabo, bo opona się przegrzewa, ale wytrzymała cały sezon i jeszcze zostało trochę na przyszły. W tym roku chciałem wymienić opony na Michelin Pilot Sport Cup, ale organizator zabronił, bo mogą być opony tylko z przeważającym przeznaczeniem drogowym (Michelin Cup: 80% trackday 20% road według producenta). Więc prawdopodobnie znowu kupię Super Sporty. Mam NBFL w sportivie i nie odczuwam żadnych braków, szczególnie że mimo obecności na wszystkich rundach MC 99% czasu auto spędza na normalnych drogach. I wszyscy mówią, że wygląda jak lift na 17", ale przynajmniej podjeżdżam pod każdy krawężnik i nie muszę zwalniać na progach.

P.S. przewody w oplocie dyskwalifikują cię w klasie stock.
Ross
Posty: 77
Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
Model: NB
Wersja: 1.8 Specmiata
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

12 sty 2020, 14:24

Jak już był temat o gaśnicach, to się podepnę.
Da się kupić na allegro i na inter-rally.pl zestaw gaśnicy 2kg ABC z mocowaniem pod załącznik J za 100/110zł. Ale samo mocowanie kosztuje 27zł, a gaśnica 2kg ABC z Ogniochronu to na allegro koszt 50zł (np. tutaj: https://allegro.pl/oferta/gasnica-prosz ... 8356604737). Czy taka gaśnica będzie dopuszczona w MC? Nie widzę różnic pomiędzy tym, a opisanymi wyżej zestawami. Jest też informacja ,,Zbiornik gaśnicy nie podlega kontrolnym badaniom UDT" - czy to znaczy, że z taką gaśnicą nie jestem dopuszczony do ruchu ulicznego, bo muszę mieć gaśnicę legalizowaną co jakiś czas przez UDT?
Awatar użytkownika
TerminatorPi
Donator
Donator
Posty: 1602
Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)

12 sty 2020, 14:36

Ross pisze:
12 sty 2020, 14:24
Jak już był temat o gaśnicach, to się podepnę.
Da się kupić na allegro i na inter-rally.pl zestaw gaśnicy 2kg ABC z mocowaniem pod załącznik J za 100/110zł. Ale samo mocowanie kosztuje 27zł, a gaśnica 2kg ABC z Ogniochronu to na allegro koszt 50zł (np. tutaj: https://allegro.pl/oferta/gasnica-prosz ... 8356604737). Czy taka gaśnica będzie dopuszczona w MC? Nie widzę różnic pomiędzy tym, a opisanymi wyżej zestawami. Jest też informacja ,,Zbiornik gaśnicy nie podlega kontrolnym badaniom UDT" - czy to znaczy, że z taką gaśnicą nie jestem dopuszczony do ruchu ulicznego, bo muszę mieć gaśnicę legalizowaną co jakiś czas przez UDT?
Eeeeee. A gdzie masz w przepisach wymóg legalizacji gaśnicy? I co ma do tego UDT?
Dyzia Bo czerwone są najszybsze
Tylko kierowca jest zielony :-D
Koza team member!
Ross
Posty: 77
Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
Model: NB
Wersja: 1.8 Specmiata
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

12 sty 2020, 15:15

A nie wiem, zawsze mi się wydawało, że gaśnica musi mieć aktualną legalizację i nie można jeździć na ,,przeterminowanej". Przynajmniej na drodze.
ODPOWIEDZ