Strona 4 z 5

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 18 cze 2019, 18:07
autor: Liliputek
Tam wszędzie brak miejsc ale dzięki

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 19 cze 2019, 0:04
autor: ace
Wszędzie są miejsca zajęte. WTF? A do Osmolic chyba wpadnę na kolację po imprezie. Mają zacne jedzonko i mega fajną obsługę. I właściciela. I widoczki. W ogóle jest tam fajnie.

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 19 cze 2019, 6:04
autor: turbo pchała
Ktoś na MC driver się ogłaszal że ma miejsca noclegowe pod torem

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka


Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 19 cze 2019, 19:02
autor: Liliputek
Będę czegoś szukać na dojeździe do Ułęża.
Tak więc do zobaczenia w sobotę na torze .... we wstecznym lusterku :D :D :D

Ups, taki żarcik :kciuk:

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 20 cze 2019, 23:05
autor: Liliputek
Ktoś w piątek będzie już na miejscu? i ewentualnie gdzie?

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 21 cze 2019, 9:36
autor: himber
Układamy trasę od 18:00, później jesteśmy w Dworze Osmolice.

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 25 cze 2019, 7:18
autor: Alex
dzieki za kolejna fajna runde. Moge co prawda pochwalic sie jedynie faktem ze zo raz pierwszy udalo mi sie skonczyc zarowno tylne (w polowie) jak przednie (po ostatniej sesji) klocki, ale coz tam. Racechrono zaliczylo 111km 8-)

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 29 cze 2019, 15:11
autor: piwo
A tak spisuje się 140 konny exocet na bazie mx5tki (seryjne 258mm heble, wolnossący 1,8, seryjne mazdowskie zawieszenie i układ kierowniczy) (jackjack)
http://masatech.pl/index.php?str=online ... str=wyniki

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 29 cze 2019, 19:18
autor: turbo pchała
Wow:O obiecuję sobie ze jak skasuje obecne to właśnie cos takiego zrobię z wraku...

Masz foty tego?

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka


Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 29 cze 2019, 21:00
autor: piwo

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 03 lip 2019, 21:15
autor: beecon
piwo pisze:
29 cze 2019, 15:11
A tak spisuje się 140 konny exocet na bazie mx5tki (seryjne 258mm heble, wolnossący 1,8, seryjne mazdowskie zawieszenie i układ kierowniczy) (jackjack)
http://masatech.pl/index.php?str=online ... str=wyniki
Nie wiem czy Jacek uzywa forum mx5, ale podrzuce wam spy foto i dodam że zawias to tein i nie jest seryjny bo ma reg. staby.
I dla tych co nie mieli okazji poznać Jacka, dodam że jest mega kotem, bardzo dobrze jezdzi jak i wielką wage przykłada do znalezienia idealnego setupu, czy to zwykla sprawa ciśnień w oponach, czy juz bardziej skomplikowane kręcenie kątami, stabami itp :)

https://lh3.googleusercontent.com/_Hs31 ... 74-h937-no

a tutaj macie jego YT:
https://www.youtube.com/watch?v=qWpVK9E-Uxw
dla porównania tak w toruniu jezdził mój mx:
https://www.youtube.com/watch?v=y8tgUrrBBqM&t=

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 22 lip 2019, 20:31
autor: zduniak
Na zimę 2020/2021 planowałem budowę Exoceta i myślałem że będzie jedyny w Polsce, ale niespodzianka :D Niesamowicie daje radę, chciałbym go zobaczyć na jakimś pełnowymiarowym torze.

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 05 wrz 2019, 14:16
autor: zawodnik
czy jadąc w klasie 2 to z automatu (jeśli spełnia samochód wymogi) jesteśmy też klasyfikowani w klasie 6 spec NA/NB?

czy klasa 2 ma mniej obwarunkowań niż SPEC NA/NB? i np można w klasie 2 mieć dowolną oponę z E?

tak to dla mnie brzmi ale wolę się upewnić :D

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 05 wrz 2019, 19:51
autor: sebapoz
zawodnik pisze:
05 wrz 2019, 14:16
czy jadąc w klasie 2 to z automatu (jeśli spełnia samochód wymogi) jesteśmy też klasyfikowani w klasie 6 spec NA/NB?
nie, Ty określasz klasy, w których chcesz startować w momencie rejestracji na imprezę
zawodnik pisze:
05 wrz 2019, 14:16
czy klasa 2 ma mniej obwarunkowań niż klasa 2? i np można w klasie 2 mieć dowolną oponę z E?
pierwsza część pytania zagwozdka :) , w klasie 2 możesz mieć oponę jaką chcesz z homologacją (oprócz slika), generalnie masz możliwość większej ilości modyfikacji i ich poziomu niż w SPEC-u. SPEC ma na celu wyrównanie szans pod kątem "sprzętu". W SPEC-u jest narzucona opona Federal 595 RSR.

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 06 wrz 2019, 7:44
autor: zawodnik
sebapoz pisze:
05 wrz 2019, 19:51
zawodnik pisze:
05 wrz 2019, 14:16
czy jadąc w klasie 2 to z automatu (jeśli spełnia samochód wymogi) jesteśmy też klasyfikowani w klasie 6 spec NA/NB?
nie, Ty określasz klasy, w których chcesz startować w momencie rejestracji na imprezę
zawodnik pisze:
05 wrz 2019, 14:16
czy klasa 2 ma mniej obwarunkowań niż klasa 2? i np można w klasie 2 mieć dowolną oponę z E?
pierwsza część pytania zagwozdka :) , w klasie 2 możesz mieć oponę jaką chcesz z homologacją (oprócz slika), generalnie masz możliwość większej ilości modyfikacji i ich poziomu niż w SPEC-u. SPEC ma na celu wyrównanie szans pod kątem "sprzętu". W SPEC-u jest narzucona opona Federal 595 RSR.

miało być klas 2 vs SPEC NA/NB ale dobrze zrozumiałeś moje pytanie :D
wszystko jasne, potwierdziłeś moje przekonanie :D

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 23 wrz 2019, 9:43
autor: Alex
Hej!
moje miejsce na najblizszo sobotnim Jastrzebiu do przejecia. Wiec jesli ktos cos ->pw

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 24 wrz 2019, 13:30
autor: PKzalew
Czy w sobotę będzie MC Rookie?

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 24 wrz 2019, 16:34
autor: AndrzejG
Alex pisze:
23 wrz 2019, 9:43
Hej!
moje miejsce na najblizszo sobotnim Jastrzebiu do przejecia. Wiec jesli ktos cos ->pw
PW

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 25 wrz 2019, 7:32
autor: PiotrekR
Jak by co, to ja też mam miejsce do przejęcia.

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 26 wrz 2019, 9:41
autor: Mac Berger
Ja też mam miejsce do przejęcia jakby co

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 18 paź 2019, 10:49
autor: rdk
Cześć,

chciałbym w przyszłym roku wystartować w klasie stock moją NA 1.8
Jakie drogowe (nie semi-slick) opony polecacie? Najlepiej 14"

Czym więcej czytam tym większy mam mętlik w głowie.

Z góry dzięki.

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 18 paź 2019, 21:15
autor: Broonek
Fajna opona jaka przychodzi mi do głowy to Toyo R1R.
Jest miękka a wiec nieco szybciej sie zużywa i może sie szybciej przegrzewać, ale na stocku może sobie poradzić.
To możliwe minusy a z plusów to szybko sie dogrzeje i jest uniwersalna dość. W słoneczku pojedziesz a i deszczu się nie boi.
Taka moja opinia.
A jeśli jeszcze coś mogę poradzić to kup sobie tanie felgi 15" ,bo w tym rozmiarze dużo łatwiej dorwać fajne opony, a i jak gdzieś na Ułężu wypadniesz i pogniesz felgę to nie będzie szkoda tych ładnych daily :)

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 19 paź 2019, 14:36
autor: Alex
Niestety muszę potwierdzić. Jakiś czas temu bronilem się przed 15" ale niestety w 14tu wybór opon jest słaby. Szkoda bo seryjne słoneczka do NA są lekkie, byłby nienajgorszy setup

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 19 paź 2019, 19:00
autor: Domel
Nie jestem pewien czy Toyo R1R się łapie - semisliki zą zabronine w stocku. Może Turanza - tez dobrze trzyma, i pasuje do definicji jak ulał..

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 20 paź 2019, 8:04
autor: rdk
R1R nie przejdzie w klasie stock. Chyba że T1R? (jest w 195/50/15)
O której Turanza mówisz? Jest ich trochę.

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 20 paź 2019, 16:05
autor: Domel
Turanza ER30 była zakładana fabrycznie. Później miałem ER300 - i całkiem dobrze trzymała jak na cywillną oponę. Z nowymi T005 nie miałem doświadczenia. Z cywilnych dobrze trzymających jest jeszcze Michelin pilot sport...
No i Toyo T1R podejdzie pod definicję ale to wg.mnie słaba opona, a na suchym niby trzyma, do pewnego momentu kiedy niekontrolowanie puszcza, a na mokrym szkoda gadać....

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 25 paź 2019, 8:55
autor: jjocer
Jeżdżę w stocku NBFL na Michelin Pilot Super Sport i sobie chwalę. Cały sezon MC przejeździłem na jednym komplecie i jako opona daily spisuje się świetnie. Jeżdżę na rozmiarze 215/45R17 bo to najmniejszy jaki oferują. Ewentualnie możesz spróbować Michelin Pilot Sport 4, ale jeżdżą trochę gorzej.

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 30 paź 2019, 20:00
autor: Wilczek
A ja zapytam inaczej z racji tego, że wszyscy tutaj obecni jeżdżą po torach:

TrackDay Mazdaspeed w najbliższą sobotę na TP:
Zapowiada się deszczowy, chłodny dzień, jechać na zwykłych drogowych oponach (Hankook S1 Evo) czy na Fedkach RS-R? ;)

W zeszłym roku jeździłem na Federalach w deszczu, i poślizgi były przez większość łuków, ale nie wiem czy Hankooki poradzą sobie z przyhamowaniami, szybkimi, długimi zakrętami, przegrzaniem (w taką pogodę możliwe(?))

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 31 paź 2019, 20:32
autor: Liliputek
No i Miata Challenge 2019 przeszła do historii.
Pokusiłem się o małą analizę czasów uzyskanych przez czołówkę w roku 2018 i 2019 na Silesia Ring w mojej klasie 2.0.
I to co się dzieje, jak ogromny jest progres wśród zawodników to coś niesamowitego. Zastanawiam się gdzie jest ściana dla tych małych samochodzików i ich wielkich kierowców. Przecież czasu 0,00 nie da się wykręcić nikomu a więc granica gdzieś jest. Zapewne w momencie kiedy będziemy przy tej granicy to wtedy zacznie się prawdziwa rywalizacja o setne, tysięczne.
Mój średni czas na V Rundzie 2:01.78.
Taki czas pozwoliłby mi zająć na I Rundzie w tym roku 3 miejsce i tylko o 0:00.15 przegrałbym drugie miejsce. Natomiast w ubiegłym roku zająłbym bezapelacyjnie I miejsce z przewagą aż prawie 2 sekund. A w tym roku na finałowej rundzie taki czas dał mi dopiero 7 lokatę.
Pół roku mija i czasy poprawiają się o 2 sekundy a przecież już wiadomo, że w przyszłym roku czasy poniżej 2:00 minut to będzie przyzwoity obowiązek a o podium będą walczyć tylko czasy w okolicach 1:57. Koledzy dokąd zmierzamy? Jak mają się czuć panowie w tych 300 konnych autach, którzy kręcą po 2:00-2:02? Chyba im głupio :D.

Pozdrawiam kolegę Mydlo, który zrobił w tym roku chyba największy progres a tym samym stał się moim bezpośrednim konkurentem w przyszłym roku :kciuk:

Dziękuję wszystkim za cenne wskazówki, rzeczowe rozmowy (choć czasem alkoholowe :D), które pozwalają mi być coraz szybszym choć pewnie pucharku nie będzie mi dane nigdy odebrać :( .

Ale walczymy za rok :winner:

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 03 lis 2019, 16:27
autor: Broonek
Wuja pisze:
30 paź 2019, 20:00
A ja zapytam inaczej z racji tego, że wszyscy tutaj obecni jeżdżą po torach:

TrackDay Mazdaspeed w najbliższą sobotę na TP:
Zapowiada się deszczowy, chłodny dzień, jechać na zwykłych drogowych oponach (Hankook S1 Evo) czy na Fedkach RS-R? ;)

W zeszłym roku jeździłem na Federalach w deszczu, i poślizgi były przez większość łuków, ale nie wiem czy Hankooki poradzą sobie z przyhamowaniami, szybkimi, długimi zakrętami, przegrzaniem (w taką pogodę możliwe(?))

Już po fakcie odpowiem, że aby coś pojechać wczoraj potrzebna była deszczówka na 3 pierwsze sesje i coś w stylu Extreme W5 na 2 kolejne.
Na Rsr do zebrania jedynie doświadczenie na bardzo śliskim torze .