CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

wiadomo co.

Wszystko związane z cyklem Miata Challenge

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Liliputek
Donator
Donator
Posty: 973
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
Model: ND
Wersja: Freedom plus
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

18 cze 2019, 18:07

Tam wszędzie brak miejsc ale dzięki
LILIPUTEK - z miłości do jazdy :winner:
Awatar użytkownika
ace
Donator
Donator
Posty: 562
Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Wrocław

19 cze 2019, 0:04

Wszędzie są miejsca zajęte. WTF? A do Osmolic chyba wpadnę na kolację po imprezie. Mają zacne jedzonko i mega fajną obsługę. I właściciela. I widoczki. W ogóle jest tam fajnie.
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Tyś tyś?
Awatar użytkownika
turbo pchała
Posty: 4336
Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Warszawa

19 cze 2019, 6:04

Ktoś na MC driver się ogłaszal że ma miejsca noclegowe pod torem

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Obrazek
Awatar użytkownika
Liliputek
Donator
Donator
Posty: 973
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
Model: ND
Wersja: Freedom plus
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

19 cze 2019, 19:02

Będę czegoś szukać na dojeździe do Ułęża.
Tak więc do zobaczenia w sobotę na torze .... we wstecznym lusterku :D :D :D

Ups, taki żarcik :kciuk:
LILIPUTEK - z miłości do jazdy :winner:
Awatar użytkownika
Liliputek
Donator
Donator
Posty: 973
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
Model: ND
Wersja: Freedom plus
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

20 cze 2019, 23:05

Ktoś w piątek będzie już na miejscu? i ewentualnie gdzie?
LILIPUTEK - z miłości do jazdy :winner:
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

21 cze 2019, 9:36

Układamy trasę od 18:00, później jesteśmy w Dworze Osmolice.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

25 cze 2019, 7:18

dzieki za kolejna fajna runde. Moge co prawda pochwalic sie jedynie faktem ze zo raz pierwszy udalo mi sie skonczyc zarowno tylne (w polowie) jak przednie (po ostatniej sesji) klocki, ale coz tam. Racechrono zaliczylo 111km 8-)
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
piwo
Posty: 1391
Rejestracja: 15 lut 2011, 19:17
Model: Inny
Lokalizacja: Marki

29 cze 2019, 15:11

A tak spisuje się 140 konny exocet na bazie mx5tki (seryjne 258mm heble, wolnossący 1,8, seryjne mazdowskie zawieszenie i układ kierowniczy) (jackjack)
http://masatech.pl/index.php?str=online ... str=wyniki
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Awatar użytkownika
turbo pchała
Posty: 4336
Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Warszawa

29 cze 2019, 19:18

Wow:O obiecuję sobie ze jak skasuje obecne to właśnie cos takiego zrobię z wraku...

Masz foty tego?

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Obrazek
Awatar użytkownika
piwo
Posty: 1391
Rejestracja: 15 lut 2011, 19:17
Model: Inny
Lokalizacja: Marki

29 cze 2019, 21:00

Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Awatar użytkownika
beecon
Posty: 94
Rejestracja: 23 mar 2015, 13:14
Model: NA
Wersja: 1.8T
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

03 lip 2019, 21:15

piwo pisze:
29 cze 2019, 15:11
A tak spisuje się 140 konny exocet na bazie mx5tki (seryjne 258mm heble, wolnossący 1,8, seryjne mazdowskie zawieszenie i układ kierowniczy) (jackjack)
http://masatech.pl/index.php?str=online ... str=wyniki
Nie wiem czy Jacek uzywa forum mx5, ale podrzuce wam spy foto i dodam że zawias to tein i nie jest seryjny bo ma reg. staby.
I dla tych co nie mieli okazji poznać Jacka, dodam że jest mega kotem, bardzo dobrze jezdzi jak i wielką wage przykłada do znalezienia idealnego setupu, czy to zwykla sprawa ciśnień w oponach, czy juz bardziej skomplikowane kręcenie kątami, stabami itp :)

https://lh3.googleusercontent.com/_Hs31 ... 74-h937-no

a tutaj macie jego YT:
https://www.youtube.com/watch?v=qWpVK9E-Uxw
dla porównania tak w toruniu jezdził mój mx:
https://www.youtube.com/watch?v=y8tgUrrBBqM&t=
zduniak
Posty: 7
Rejestracja: 21 maja 2018, 10:21
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

22 lip 2019, 20:31

Na zimę 2020/2021 planowałem budowę Exoceta i myślałem że będzie jedyny w Polsce, ale niespodzianka :D Niesamowicie daje radę, chciałbym go zobaczyć na jakimś pełnowymiarowym torze.
Awatar użytkownika
zawodnik
Posty: 317
Rejestracja: 29 maja 2014, 9:35
Model: NB
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

05 wrz 2019, 14:16

czy jadąc w klasie 2 to z automatu (jeśli spełnia samochód wymogi) jesteśmy też klasyfikowani w klasie 6 spec NA/NB?

czy klasa 2 ma mniej obwarunkowań niż SPEC NA/NB? i np można w klasie 2 mieć dowolną oponę z E?

tak to dla mnie brzmi ale wolę się upewnić :D
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2019, 7:43 przez zawodnik, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
sebapoz
Donator
Donator
Posty: 327
Rejestracja: 23 lip 2014, 20:36
Model: NC
Lokalizacja: Wielkopolska

05 wrz 2019, 19:51

zawodnik pisze:
05 wrz 2019, 14:16
czy jadąc w klasie 2 to z automatu (jeśli spełnia samochód wymogi) jesteśmy też klasyfikowani w klasie 6 spec NA/NB?
nie, Ty określasz klasy, w których chcesz startować w momencie rejestracji na imprezę
zawodnik pisze:
05 wrz 2019, 14:16
czy klasa 2 ma mniej obwarunkowań niż klasa 2? i np można w klasie 2 mieć dowolną oponę z E?
pierwsza część pytania zagwozdka :) , w klasie 2 możesz mieć oponę jaką chcesz z homologacją (oprócz slika), generalnie masz możliwość większej ilości modyfikacji i ich poziomu niż w SPEC-u. SPEC ma na celu wyrównanie szans pod kątem "sprzętu". W SPEC-u jest narzucona opona Federal 595 RSR.
NB, 1/2NBFL, NC
Awatar użytkownika
zawodnik
Posty: 317
Rejestracja: 29 maja 2014, 9:35
Model: NB
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

06 wrz 2019, 7:44

sebapoz pisze:
05 wrz 2019, 19:51
zawodnik pisze:
05 wrz 2019, 14:16
czy jadąc w klasie 2 to z automatu (jeśli spełnia samochód wymogi) jesteśmy też klasyfikowani w klasie 6 spec NA/NB?
nie, Ty określasz klasy, w których chcesz startować w momencie rejestracji na imprezę
zawodnik pisze:
05 wrz 2019, 14:16
czy klasa 2 ma mniej obwarunkowań niż klasa 2? i np można w klasie 2 mieć dowolną oponę z E?
pierwsza część pytania zagwozdka :) , w klasie 2 możesz mieć oponę jaką chcesz z homologacją (oprócz slika), generalnie masz możliwość większej ilości modyfikacji i ich poziomu niż w SPEC-u. SPEC ma na celu wyrównanie szans pod kątem "sprzętu". W SPEC-u jest narzucona opona Federal 595 RSR.

miało być klas 2 vs SPEC NA/NB ale dobrze zrozumiałeś moje pytanie :D
wszystko jasne, potwierdziłeś moje przekonanie :D
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

23 wrz 2019, 9:43

Hej!
moje miejsce na najblizszo sobotnim Jastrzebiu do przejecia. Wiec jesli ktos cos ->pw
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
PKzalew
Donator
Donator
Posty: 220
Rejestracja: 08 wrz 2019, 12:20
Model: NA
Wersja: 1.6 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

24 wrz 2019, 13:30

Czy w sobotę będzie MC Rookie?
Jest: NA 1.6 Turbo
Była: NBFL 1.8
II Vice-Mistrz MC 2020 - klasa Stock
Awatar użytkownika
AndrzejG
Donator
Donator
Posty: 90
Rejestracja: 26 kwie 2017, 14:49
Model: NC FL
Wersja: Summer 2.0
Lokalizacja: Jaworzno

24 wrz 2019, 16:34

Alex pisze:
23 wrz 2019, 9:43
Hej!
moje miejsce na najblizszo sobotnim Jastrzebiu do przejecia. Wiec jesli ktos cos ->pw
PW
PiotrekR
Posty: 503
Rejestracja: 16 mar 2011, 20:12
Lokalizacja: Warszawa

25 wrz 2019, 7:32

Jak by co, to ja też mam miejsce do przejęcia.
Mac Berger
Posty: 69
Rejestracja: 16 lut 2015, 9:58
Model: NB FL

26 wrz 2019, 9:41

Ja też mam miejsce do przejęcia jakby co
Pozdrawiam
Mac Berger
rdk
Posty: 9
Rejestracja: 30 cze 2015, 22:16
Model: NA
Wersja: 1.8 '94
Lokalizacja: Kraków

18 paź 2019, 10:49

Cześć,

chciałbym w przyszłym roku wystartować w klasie stock moją NA 1.8
Jakie drogowe (nie semi-slick) opony polecacie? Najlepiej 14"

Czym więcej czytam tym większy mam mętlik w głowie.

Z góry dzięki.
Awatar użytkownika
Broonek
Donator
Donator
Posty: 441
Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

18 paź 2019, 21:15

Fajna opona jaka przychodzi mi do głowy to Toyo R1R.
Jest miękka a wiec nieco szybciej sie zużywa i może sie szybciej przegrzewać, ale na stocku może sobie poradzić.
To możliwe minusy a z plusów to szybko sie dogrzeje i jest uniwersalna dość. W słoneczku pojedziesz a i deszczu się nie boi.
Taka moja opinia.
A jeśli jeszcze coś mogę poradzić to kup sobie tanie felgi 15" ,bo w tym rozmiarze dużo łatwiej dorwać fajne opony, a i jak gdzieś na Ułężu wypadniesz i pogniesz felgę to nie będzie szkoda tych ładnych daily :)
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

19 paź 2019, 14:36

Niestety muszę potwierdzić. Jakiś czas temu bronilem się przed 15" ale niestety w 14tu wybór opon jest słaby. Szkoda bo seryjne słoneczka do NA są lekkie, byłby nienajgorszy setup
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
Domel
Donator
Donator
Posty: 356
Rejestracja: 26 gru 2013, 10:41
Model: NC FL
Wersja: bordo z hameryki
Lokalizacja: Kraków

19 paź 2019, 19:00

Nie jestem pewien czy Toyo R1R się łapie - semisliki zą zabronine w stocku. Może Turanza - tez dobrze trzyma, i pasuje do definicji jak ulał..
rdk
Posty: 9
Rejestracja: 30 cze 2015, 22:16
Model: NA
Wersja: 1.8 '94
Lokalizacja: Kraków

20 paź 2019, 8:04

R1R nie przejdzie w klasie stock. Chyba że T1R? (jest w 195/50/15)
O której Turanza mówisz? Jest ich trochę.
Awatar użytkownika
Domel
Donator
Donator
Posty: 356
Rejestracja: 26 gru 2013, 10:41
Model: NC FL
Wersja: bordo z hameryki
Lokalizacja: Kraków

20 paź 2019, 16:05

Turanza ER30 była zakładana fabrycznie. Później miałem ER300 - i całkiem dobrze trzymała jak na cywillną oponę. Z nowymi T005 nie miałem doświadczenia. Z cywilnych dobrze trzymających jest jeszcze Michelin pilot sport...
No i Toyo T1R podejdzie pod definicję ale to wg.mnie słaba opona, a na suchym niby trzyma, do pewnego momentu kiedy niekontrolowanie puszcza, a na mokrym szkoda gadać....
Awatar użytkownika
jjocer
Posty: 127
Rejestracja: 13 sie 2018, 13:04
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

25 paź 2019, 8:55

Jeżdżę w stocku NBFL na Michelin Pilot Super Sport i sobie chwalę. Cały sezon MC przejeździłem na jednym komplecie i jako opona daily spisuje się świetnie. Jeżdżę na rozmiarze 215/45R17 bo to najmniejszy jaki oferują. Ewentualnie możesz spróbować Michelin Pilot Sport 4, ale jeżdżą trochę gorzej.
Awatar użytkownika
Wilczek
Posty: 287
Rejestracja: 04 kwie 2017, 19:53
Model: NA

30 paź 2019, 20:00

A ja zapytam inaczej z racji tego, że wszyscy tutaj obecni jeżdżą po torach:

TrackDay Mazdaspeed w najbliższą sobotę na TP:
Zapowiada się deszczowy, chłodny dzień, jechać na zwykłych drogowych oponach (Hankook S1 Evo) czy na Fedkach RS-R? ;)

W zeszłym roku jeździłem na Federalach w deszczu, i poślizgi były przez większość łuków, ale nie wiem czy Hankooki poradzą sobie z przyhamowaniami, szybkimi, długimi zakrętami, przegrzaniem (w taką pogodę możliwe(?))
Awatar użytkownika
Liliputek
Donator
Donator
Posty: 973
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
Model: ND
Wersja: Freedom plus
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

31 paź 2019, 20:32

No i Miata Challenge 2019 przeszła do historii.
Pokusiłem się o małą analizę czasów uzyskanych przez czołówkę w roku 2018 i 2019 na Silesia Ring w mojej klasie 2.0.
I to co się dzieje, jak ogromny jest progres wśród zawodników to coś niesamowitego. Zastanawiam się gdzie jest ściana dla tych małych samochodzików i ich wielkich kierowców. Przecież czasu 0,00 nie da się wykręcić nikomu a więc granica gdzieś jest. Zapewne w momencie kiedy będziemy przy tej granicy to wtedy zacznie się prawdziwa rywalizacja o setne, tysięczne.
Mój średni czas na V Rundzie 2:01.78.
Taki czas pozwoliłby mi zająć na I Rundzie w tym roku 3 miejsce i tylko o 0:00.15 przegrałbym drugie miejsce. Natomiast w ubiegłym roku zająłbym bezapelacyjnie I miejsce z przewagą aż prawie 2 sekund. A w tym roku na finałowej rundzie taki czas dał mi dopiero 7 lokatę.
Pół roku mija i czasy poprawiają się o 2 sekundy a przecież już wiadomo, że w przyszłym roku czasy poniżej 2:00 minut to będzie przyzwoity obowiązek a o podium będą walczyć tylko czasy w okolicach 1:57. Koledzy dokąd zmierzamy? Jak mają się czuć panowie w tych 300 konnych autach, którzy kręcą po 2:00-2:02? Chyba im głupio :D.

Pozdrawiam kolegę Mydlo, który zrobił w tym roku chyba największy progres a tym samym stał się moim bezpośrednim konkurentem w przyszłym roku :kciuk:

Dziękuję wszystkim za cenne wskazówki, rzeczowe rozmowy (choć czasem alkoholowe :D), które pozwalają mi być coraz szybszym choć pewnie pucharku nie będzie mi dane nigdy odebrać :( .

Ale walczymy za rok :winner:
LILIPUTEK - z miłości do jazdy :winner:
Awatar użytkownika
Broonek
Donator
Donator
Posty: 441
Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

03 lis 2019, 16:27

Wuja pisze:
30 paź 2019, 20:00
A ja zapytam inaczej z racji tego, że wszyscy tutaj obecni jeżdżą po torach:

TrackDay Mazdaspeed w najbliższą sobotę na TP:
Zapowiada się deszczowy, chłodny dzień, jechać na zwykłych drogowych oponach (Hankook S1 Evo) czy na Fedkach RS-R? ;)

W zeszłym roku jeździłem na Federalach w deszczu, i poślizgi były przez większość łuków, ale nie wiem czy Hankooki poradzą sobie z przyhamowaniami, szybkimi, długimi zakrętami, przegrzaniem (w taką pogodę możliwe(?))

Już po fakcie odpowiem, że aby coś pojechać wczoraj potrzebna była deszczówka na 3 pierwsze sesje i coś w stylu Extreme W5 na 2 kolejne.
Na Rsr do zebrania jedynie doświadczenie na bardzo śliskim torze .
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
ODPOWIEDZ