Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2018
: 09 lis 2018, 21:44
I Bednarynickesh v2.0 pisze: ↑09 lis 2018, 13:09Proszę, spróbujmy jeszcze Biłgoraj i Debrzno
Choćby tylko jako trening.
Forum wszystkich generacji NA/NB/NC/ND
https://www.mx5klubpolska.pl/forum/
https://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=52&t=25399
I Bednarynickesh v2.0 pisze: ↑09 lis 2018, 13:09Proszę, spróbujmy jeszcze Biłgoraj i Debrzno
Choćby tylko jako trening.
w końcu coś z Pomorzem w nazwie województwa choć sam tor to już chyba Wielkopolska
W końcu to chyba lekkie nadużycie. Jeszcze rok temu odbywały się tam rundy.pistenbully pisze: ↑10 lis 2018, 8:51w końcu coś z Pomorzem w nazwie województwa choć sam tor to już chyba Wielkopolska
Nickesh, Pepeg ma kontakt do ludzi z BIłgoraja, którzy mają jakiś tam kontakt z torem. Rozmawialiśmy o zrobieniu czegoś w tym roku, niestety życie trochę pokrzyżowało plany. Ale jest to do zrobienia w niewielkich pieniądzach. Na pewno bliżej niż do Debrzna (choć czasowo pewnie wyjdzie podobnie) no i można połączyć ze zwiedzaniem przepięknego Roztocza...VooR pisze: ↑09 lis 2018, 21:44I Bednarynickesh v2.0 pisze: ↑09 lis 2018, 13:09Proszę, spróbujmy jeszcze Biłgoraj i Debrzno
Choćby tylko jako trening.
Hahahahaha.PiotrekR pisze:Crazy guy without roof
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KW_k1y8 ... u.be&t=893[/youtube]
3. Rozumiem i całkowicie zgadzam się, aczkolwiek z mojego doświadczenia wynika, że rollbar powinien zostać zaliczony do elementów seryjnych w przypadku aut typu cabrio. Zysk z usztywnienia niewielki w rękach amatora, plus dodatkowe kg, a bezpieczeństwo jednak dużo większe. Miałem okazję uderzyć przy prędkości ok. 100-120km/h na łuku w pakiet opon ustawionych jako przeszkoda od wewnętrznej strony zakrętu i przejechać kawałek na dwóch zewnętrznych kołach. Nie ukrywam, ze zrobiło mi się trochę gorąco, stąd mam delikatne opory przed startem bez rolki, a wykluczenie takiego aut z serii pozostawia mi tylko jedną klasyfikację, w której są mocniej pomodzone auta.nickesh v2.0 pisze: ↑08 lis 2018, 21:543. Stock to czysto seryjne samochody. To wyjście na przeciw kierowcom, którzy nie chcą modyfikować swoich aut, ale chcą poznać ich możliwości. Tor jest najbezpieczniejszym miejscem do tego celu. Są jednak wśród nich bardzo zdolni zawodnicy.
4. Podobnie, jak w punkcie 3. - chodzi o to, żeby istniała klasa, w której brak modyfikacji samochodu nie niweczy szans na wygraną. To tylko jedna z siedmiu klas.
8. Tak, to jest nadrzędny cel klasy SPEC. Ale nie rzucamy się z motyką na słońce. 2018 był pierwszym sezonem z SPEC-em w rozumieniu unifikacji wyposażenia, w celach bezpieczeństwa i wyrównania osiągów samochodów. W kolejnych sezonach przepisy techniczne będą doprecyzowane i prawdopodobnie zaostrzane. W 2019 chyba jeszcze nie uda się wprowadzić wyścigów równoległych, ale w 2020, kto wie
To mi się podoba, im więcej km tym lepiej. Tor Jastrząb to dla mnie obecnie nr. 1 z tych, które chce sprawdzić.Dziubas pisze: ↑08 lis 2018, 23:47Na finale MC zaliczyłem coś w okolicach 150 kilometrów, ale byli tacy, co zrobili grubo ponad 200...
Chyba takim w tej chwili akceptowalnym minimum jest Tor Jastrząb (2,5 kilometra można ustawić i są szerokie fragmenty, gdzie można ustąpić szybszym, no i ta zajebista górka - mistrzostwo świata).
Ano jestem z Wro i na pewno wpadnę na Silesię, a jak się uda to i na inne obiekty tak jak wyżej wspomniałeś nie ma w PL imprezy, gdzie w ramach poniesionych kosztów można zrobić tyle km. Aczkolwiek już wcześniej to porównywałem do innych imprez i wychodziło świetnie, nie mniej jednak, przyjacielska atmosfera i mnóstwo MXów to najważniejszy czynnik.Arturo_tiburon pisze: ↑09 lis 2018, 12:11otwarcie sezonu 2019 będzie na Silesia Ring - chyba będziesz miał blisko jeśli jesteś z Wrocławia.
Nie ma w PL imprezy na której możesz zrobić tyle km w ramach kosztów 350-450 /dzień na dodatek w towarzystwie przyjacielsko nastawionych zawodników. O drobiazgu pt. porównanie się z kilkudziesięcioma kierowcami mx5 nie wspominam.
Minimalna wielkość obiektu to Jastrząb. Nie ma mowy o mniejszych bo po prostu to nie działa.
Pixers ring aka Tor Krzywa odpada - daleko dla większości kierowców, brak zaplecza i nic specjalnego nie oferuje jeśli chodzi o trasę . Zresztą jego historia jest obrazem jego problemów. Nie da się bez konkretnych inwestycji wskoczyć w pulę obiektów gdzie jeździmy.
Na 2019 minimum to Silesia, Tor Poznań, Jastrząb, Ułęż.
A to się przypadkiem nie nazywa Tor Krzywa i działa nadal?ace pisze:Pixers jest zamknięty od jakiegoś czasu. Zanim ktoś to odkupi i postawi na nogi - może minąć parę lat. Szkoda. Alternatywą jest Tor Łódź.
https://www.facebook.com/T0RKRZYWA/ mnie to wygląda całkiem działająco....
Mówiłemace pisze:Cooo? Już ktoś Pixersa wykupił?! Bo to jest Pixers właśnie. Wygląda na to, że zaczęli działalność 3 tygodnie temu.