CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2018
Moderator: Moderatorzy
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Myślę, że dużo zyskałbyś poprawiając płynność wchodzenia i wychodzenia z zakretów. Napadasz na nie bardzo agresywnie. Opony kwiczą. Na wyjściach gubisz trakcję. Wiem, wiem - łatwo mówić, jak się nie ma turbo... Ale właśnie przy turbo to chyba największe wyzwanie - utrzymać płynność, trakcję i stabilność na wyjściu.
A na tym konkretnym onboardzie to sekundę, albo dwie straciłeś na wyjściu na drugą prostą po piachu bokiem, a potem kolejne na końcu tej samej prostej, jak czekałeś, aż auto przed Tobą przejedzie zakręt (co samo w sobie jest wzorowym zachowaniem - widziałem jak niektórzy próbowali się tam wpychać pod pachę). No i ciasne wyjście z tego zakrętu, bo omijałeś tę białą NB.
A na tym konkretnym onboardzie to sekundę, albo dwie straciłeś na wyjściu na drugą prostą po piachu bokiem, a potem kolejne na końcu tej samej prostej, jak czekałeś, aż auto przed Tobą przejedzie zakręt (co samo w sobie jest wzorowym zachowaniem - widziałem jak niektórzy próbowali się tam wpychać pod pachę). No i ciasne wyjście z tego zakrętu, bo omijałeś tę białą NB.
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Po pierwsze to wywal Ten uchwyt na telefon. Spodnie ci to w pedały i zrobisz sobie albo komuś krzywdę.
Ja zacząłem stosować technikę dodawaniu gazu odwrotnie proporcjonalnie do skręcenia kierownicy. Czyli pełny gaz tylko na prostych kołach. Tak jakbyś miał linkę przekręconą do kierownicy do pedału gazu. Skręcając koło kierownicy podnosisz gaz. To pomogło mi płynności pokonywanie zakrętów. I nie wykorzystujesz pełnej nitki toru.
Ja zacząłem stosować technikę dodawaniu gazu odwrotnie proporcjonalnie do skręcenia kierownicy. Czyli pełny gaz tylko na prostych kołach. Tak jakbyś miał linkę przekręconą do kierownicy do pedału gazu. Skręcając koło kierownicy podnosisz gaz. To pomogło mi płynności pokonywanie zakrętów. I nie wykorzystujesz pełnej nitki toru.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- Arturo_tiburon
- Posty: 1067
- Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
- Model: ND
- Wersja: Daga spec
- Lokalizacja: waw
Koledzy juz najważniejsze napisali...poogladaj on board usula z silesi z jesieni 2017..tam masz wszystkie odpowiedzi. Spokojniej wejście w zakręt..jak dla mnie za bardzo skrecasz kiere, za ciasno do prędkości i słychać to bardzo. Polecam stara metodę jeździsz spokojnie sesje i zaczynasz przyspieszać w zakrętach szukajac prędkości maksymalnej. Jak patrzę na to jak jedziesz to napadasz zakręt i walczysz ..nie sądzę byś miał czas pomyśleć wtedy nad tym co robisz.
uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Ale żeby nie było, że tylko krytykujemy, to przyznaję, że opanowanie auta po tym, jak traci trakcję na wyjściu, masz całkiem niezłe . No i gratuluję odwagi w zakręcie 20F. Ja się bałem tam wchodzić przy samej lewej krawędzi
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
mam nieodparte wrazenie ze jakos tak malo jest kolorowych aut. Brakuje mi żółtka Rockansky'ego, wscieklej zieleni Gałązki itd
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Broonek
- Donator
- Posty: 441
- Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pierwszy kolega był tym razem zajebistym białym NC-kiem a Gałązki nie było
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Broonek pisze:Pierwszy kolega był tym razem zajebistym białym NC-kiem a Gałązki nie było
wiem, wiem. Ja tylko o kolorach pisze
foty spoko, na pewno zabawa byla przednia ...
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
jerzj pisze:Dobrze, skoro to jest czaterja czelendżowa, to ja poproszę o konstruktywny challenge. Gdzie mam urwać powiedzmy 5s?
https://youtu.be/IVJeaTJDNJM
Mój onboard 2:01:10.
Czekam na film Tomato, który był o prawie 1 sek szybszy....
Co ja uważam, MOGĘ SIĘ MYLIĆ:
1 zakręt 0:21
Za szeroko i za szybko. Wchodzę wolniej środkiem, wjeżdżam na czerwone i się jego trzymam. Pół gaz cały czas, na wyjściu gaz do dechy.
2 zakręt 0:29
Ponieważ poprzedni był za szybki wyrzuciło Cię na zewnątrz i straciłeś sporo czasu. Powinieneś z jednego zakrętu wyjechać prosto na wierzchołek drugiego. Ja na tym zakręcie nie hamuje tylko odejmuje gaz - auto cały czas się napędza.
3 zakręt 0:36
Ważne aby w tym zakręcie hamować skręcając jednocześnie - hamujemy płynnie bo inaczej będzie spinn. Wychodzimy na zewnątrz. U Ciebie znowu za szybko, za mocno. W efekcie poślizg i zostałeś na środku, a zakręt powinieneś skończyć na zewnątrz zakrętu.
4 zakręt 0:49
Za szybko wszedłeś z zakręt, wszystkie koła piszczą, tracisz kolejne ułamki sekund. Ten nachwyt prawą ręką za kierownicę - nie rób tak. Ogólnie źle trzymasz kierownicę. Na koniec bardzo chciałeś nadrobić i dodałeś gwałtowanie gaz, w efekcie poślizg.
5 zakręt 1:09
Trochę przyblokował Cię inny samochód. Za szybko. Skręcając pojechałbym bliżej opon, wyprowadził na zewnątrz przed zakrętem zacząłbym powoli dodawać gaz. Znowu złe trzymanie kierownicy.
6 mały zakręt 1:24
To się przejeżdża możliwie prosto bez kręcenia. Wcześniej ustawiasz się max do lewej. Pełen ogień bez hamowania.
7 zakręt 1:27
Znowu za szybko wchodzisz w zakręt, poślizg, strata ułamków sekund. Ja wchodzę ze środka bardziej nieco głębiej i dojeżdżam na czerwonej do krawędzi
8 zakręt 1:32
Miałeś za dużą prędkość i musiałeś hamować. U mnie tylko puszczam gaz. Oczywiście ścinamy ten zakręt jadąc na pachołek.
9 zakręt 1:34
Chyba OK. Nieliniowo dodawałeś gaz i miałeś na samym końcu poślizg.
10 mini zakręt 1:45
Chyba szkoda zawieszenia na takie ścięcie zakrętu. Może też się to źle skończyć. Owszem można tutaj nie hamować. Ja odejmuje gaz i mieszczę się w asfalcie.
11 zakręt 1:52
Ja zostaję na środku. Wolniej wchodzę. Trzymam się przez chwilę czerwonego do końca i od razu na zewnątrz z liniowym dodawaniem gazu.
12 zakręt 2:00
Za szybko wchodzisz w zakręt, robisz coś dziwnego i gwałtownego z kierownicą. Poślizg. Tracisz czas.
13 zakręt 2:08
Za szybko. Mega poślizg. Mega strata czasu. Startujemy od prawej, max wjeżdżamy na czerwone i się jego trzymamy dość długo po to by na ostatnim 14 zakręcie mieć jak największą prędkość przed prostą startową. Lepiej szybciej wyjść i napędzić się do prostej już w tym zakręcie moim zdaniem.
GENERALNIE:
1. Wolniej w zakrętach.
2. Gaz w T musisz dodawać liniowo - tak jak czester napisał
3. Staraj się jeździć płynnie bez gwałtownych ruchów
4. Staraj się wcześniej dodawać gaz - ładowanie turbo
5. Staraj się trzymać prawidłowo kierownicę podczas jazdy, skręcania (sam mam z tym problem)
6. Nie przejdziesz następnym razem BK z tym trzymadełkiem na telefon - SERIO.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
- MMRS
- Donator
- Posty: 1770
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
tomasz01 pisze:Poprawnie byłoby napisać że słabszy kierowca może przeszkadzać w zakrętach
To był mój drugi track day w karierze, pierwszy na tym torze i wiedząc że przyjechałem tu bez napinania się na wynik jak tylko zauważyłem że gość jadący z tyłu jest szybszy od razu zjeżdżałem aby mu nie przeszkadzać. Niestety "miotacz ognia" i w moim przypadku również dał się we znaki. Jak tylko dojechałem do jego zderzaka to był koniec walki o czas.
Wow, jestem Wam naprawdę mega wdzięczny za odzew. To bardzo cenne wskazówki, których nie zawsze można się nauczyć oglądając onboardy na sucho.
Przyjmuje krytykę jako konstruktywna, wiem na czym się skupiać.
Ten przejazd był wyjątkowo nerwowy, dziwiła mnie duża różnica prędkości minimalnych na zakrętach vs inne samochody (vide _patryk). Uchwyt to nieporozumienie i go potem zdjąłem, macie tu absolutna racje.
Hasło na kolejne mc- płynnie.
Na pewno popracuje tez nad gazem, szczególnie podoba mi się metoda która opisał czester.
Także jak widać mc to nie tylko przyjemność, ale i nauka, dzięki!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Przyjmuje krytykę jako konstruktywna, wiem na czym się skupiać.
Ten przejazd był wyjątkowo nerwowy, dziwiła mnie duża różnica prędkości minimalnych na zakrętach vs inne samochody (vide _patryk). Uchwyt to nieporozumienie i go potem zdjąłem, macie tu absolutna racje.
Hasło na kolejne mc- płynnie.
Na pewno popracuje tez nad gazem, szczególnie podoba mi się metoda która opisał czester.
Także jak widać mc to nie tylko przyjemność, ale i nauka, dzięki!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
tomasz01 pisze:I to jest coś co niebardzo potrafię zrozumieć.
Ja wiem że każdy chce osiągnąć jak najlepszy wynik, ale trzeba brać pod uwagę, że są szybsi
moze kolega z miotacza byl po prostu "stunelowany"? mi po 3 latach zabawy nadal sie to zdarza dosc czesto
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
nickesh v2.0 pisze:Do wyćwiczenia tego jako odruch idealne są symulatory jazdy.jerzj pisze:Na pewno popracuje tez nad gazem, szczególnie podoba mi się metoda która opisał czester.
Dobry pomysł, dzięki. Symulator już mak, tylko nie bardzo miałem czas poćwiczyć
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Kolega z "miotacza" bardzo mily chłopak. Po tej sesji porozmawialiśmy o patrzeniu w lusterka i spokojniejszej jeździe w zakrętach. Potem już było lepiej. To jego pierwszy raz na torze i kazdemu z nas się to zdarzyło. Chill panowie, to jest zabawa.
- Mattia
- Donator
- Posty: 439
- Rejestracja: 29 lis 2016, 21:56
- Model: NA
- Wersja: 1.8, daily, salon
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
ktoś kiedyś w innym wątku prosił o poradnik pisany na temat technik jazdy...
no to w kilku powyższych postach ma to ładnie wyłożone
dzięki wielkie! skorzysta na powyższym nie tylko jerzj
no to w kilku powyższych postach ma to ładnie wyłożone
dzięki wielkie! skorzysta na powyższym nie tylko jerzj
- BOMI21
- Donator
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 sie 2017, 12:45
- Model: ND
- Wersja: SkyFREEDOM/Recaro
- Lokalizacja: opolskie
himber pisze:[youtube]
Mój onboard 2:01:10 - tylko jak teraz na to patrzę to nie wiem czy ten czas jest do pierwszego czy drugiego filmu
1.6 110KM daje radę
O ja, ile te Fedki mają przyczepności , kolega wchodzi z prędkościami o których ja mogę tylko pomarzyć na drogowych oponach Continentala ContiSportContact Oczywiście nie umniejszając umiejętnościom kierownika
Oględziny / Sprawdzanie MX-5 przed zakupem - generacje NC/ND - kontakt przez PW
- m1k0
- Posty: 505
- Rejestracja: 08 lip 2014, 19:05
- Model: Inny
- Wersja: 370Z Roadster
- Lokalizacja: Radom
Mattia pisze:ktoś kiedyś w innym wątku prosił o poradnik pisany na temat technik jazdy...
no to w kilku powyższych postach ma to ładnie wyłożone
A dla potomnych można by przekopiować treść
historycznie: 370Z Roadster, 986 Boxster, NB 1.6
obecnie "bezmiatowy"
obecnie "bezmiatowy"
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
Zajebiscie to wyglada z tej kamery pod zderzakiem... musze cos na poznaniu nagrac
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
Nikeszu super poprawiłeś skilla
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Dzięki, ale ten wynik to zasługa Pepega - samochód jest rewelacyjny. Łatwo dobrze jeździć świetnie skonfigurowanym autem. Na Silesii dodanie Torsena otwiera worek nowych możliwości. Lekki zamach pozwala na swobodne, bezpieczne redukcje biegów w zakrętach. No i na tym torze Federale biją na głowę Yokohamy, których używałem poprzednio.himber pisze:Nikeszu super poprawiłeś skilla
U mnie osobiście nic się osobiście nie zmieniło. Nie trenowałem zimą. Po prostu mogę w końcu wykorzystać to, czego MC i symulatory nauczyły mnie przez ostatnie 4 sezony. Kilka zmian w samochodzie odblokowało tę możliwość. Serio. Bez fałszywej skromności
Potwierdzam ze Nikesz ma skilla od dawna - 2lata temu zauwazylem ze linie ma duzo lepsza niz czasy. Okazalo sie ze jego umierajacym 1,6 po prostu nie da sie lepiej. Dwóch pretendentow do zlotego tloka jezdzac na poznaniu jego autem zajelo jakies odlegle pozycje.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2018, 9:20 przez Qbatron, łącznie zmieniany 1 raz.
pepeg pisze:Kolega z "miotacza" bardzo mily chłopak. Po tej sesji porozmawialiśmy o patrzeniu w lusterka i spokojniejszej jeździe w zakrętach. Potem już było lepiej. To jego pierwszy raz na torze i kazdemu z nas się to zdarzyło. Chill panowie, to jest zabawa.
pepeg pisze:Kolega z "miotacza" bardzo mily chłopak. Po tej sesji porozmawialiśmy o patrzeniu w lusterka i spokojniejszej jeździe w zakrętach. Potem już było lepiej. To jego pierwszy raz na torze i kazdemu z nas się to zdarzyło. Chill panowie, to jest zabawa.
Witam serdecznie, jestem 1/2 miotacza ognia, nazywam się Jarek Harmata pseudo jeere i faktycznie był to mój pierwszy raz na tym konkretnie torze i w tym samochodzie, a dokładnie pierwszy raz w samochodzie rwd w życiu, stąd może to "stunelowanie" o którym koledzy prawicie. Samochód jest kolegi Bartka. Posiadam przednionapędowy samochód, którym było mi dane się kilkukrotnie bawić na różnych torach. Za zaistniała sytuację przepraszam w moim imieniu, ale traktowaliśmy ten wyjazd jako typowe leczenie chorób dziecięcych wynalazku. Miotacz to wypadkowa uwalenia cewki na 4tym cylindrze, stąd ogień. Auto faktycznie było szybkie na prostej, w zakrętach poległ i kierowca i maszyna (staby seryjne z plasteliny, seryjne gumy zawieszenie i kilka pierdół). Uczymy się zarówno rwd i tego wynalazka. Cieszy mnie fakt zaistnienia w Waszej społeczności, nie cieszy minie sposób w jaki tego dokonaliśmy. Sam jestem organizatorem zlotów Toyot (4age.pl) i bije się w pierś za ta sytuację, wybaczcie proszę. Ze swojej strony jako rekompensatę, przy organizacji następnego zlotu 4age i oczywiście chęci uczestnictwa w takowym wydarzeniu zaoferuje poszkodowanym mocno atrakcyjne cenowo upalanie.
Tyle z mojego bicia się w pierś, pozdrawiam i dziękuje w swoim i kolegi Bartka imieniu, za zrozumienie i pomoc, szczególnie kolegą sąsiadującym w z nami, którzy bezinteresownie służyli i radą i nie raz kluczyskami
Mam nadzieje, że uda mi się, z Wami pojeździć jeszcze w przyszłości moim wynalazkiem i faktycznie zweryfikować jak słabym kierowcom jestem i ile się muszę jeszcze naumieć
Pozdrawiam i wrzucam foty mojej paskudy.
- Załączniki
-
- 859845_10200097477079585_1007013253_o.jpg (102.33 KiB) Przejrzano 2054 razy
-
- 1412374_10200107052998977_1483386623_o.jpg (114.73 KiB) Przejrzano 2054 razy
-
- 979980_10200148231548415_435042641_o.jpg (85.95 KiB) Przejrzano 2054 razy
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
jeere pisze:Pozdrawiam i wrzucam foty mojej paskudy.
Och człowieku, mój pierwszy własnoręcznie kupowany samochód to była taka Rollka w wersji amerykańskiej FX-16 GTS. Co to za fura była!...
By gdybym kupował ją z kimś, a nie sam, po ciemaku... Koniec końców dokonała żywota za stodołą u babci...
ALe sentyment pozostał. I nauczka, żeby nie kupować fury mając lat 20, żadnego doświadczenia, wieczorem, po ciemku...
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
-
- Donator
- Posty: 939
- Rejestracja: 11 gru 2014, 23:02
- Model: NC
- Wersja: Miata PRHT 2.0
- Lokalizacja: DW
- Kontakt:
Qbatron pisze:Potwierdzam ze Nikesz ma skilla od dawna - 2lata temu zauwazylem ze linie ma duzo lepsza niz czasy. Okazalo sie ze jego umierajacym 1,6 po prostu nie da sie lepiej.
Na szczęście dla Rockyego, Tibu i Dżuniora, skill nickesha idzie niebawem poleżeć w szpitalu
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Hahaha grubo [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60