CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2018

Wszystko związane z cyklem Miata Challenge

Moderator: Moderatorzy

Danillo
Donator
Donator
Posty: 2177
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

26 mar 2018, 23:26

Na szybko: nie bawić sie telefonem w czasie jazdy ;)
Pozdrawiam, Danillo
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

27 mar 2018, 7:44

Myślę, że dużo zyskałbyś poprawiając płynność wchodzenia i wychodzenia z zakretów. Napadasz na nie bardzo agresywnie. Opony kwiczą. Na wyjściach gubisz trakcję. Wiem, wiem - łatwo mówić, jak się nie ma turbo... Ale właśnie przy turbo to chyba największe wyzwanie - utrzymać płynność, trakcję i stabilność na wyjściu.

A na tym konkretnym onboardzie to sekundę, albo dwie straciłeś na wyjściu na drugą prostą po piachu bokiem, a potem kolejne na końcu tej samej prostej, jak czekałeś, aż auto przed Tobą przejedzie zakręt (co samo w sobie jest wzorowym zachowaniem - widziałem jak niektórzy próbowali się tam wpychać pod pachę). No i ciasne wyjście z tego zakrętu, bo omijałeś tę białą NB.
Awatar użytkownika
turbo pchała
Posty: 4336
Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Warszawa

27 mar 2018, 7:55

Po pierwsze to wywal Ten uchwyt na telefon. Spodnie ci to w pedały i zrobisz sobie albo komuś krzywdę.

Ja zacząłem stosować technikę dodawaniu gazu odwrotnie proporcjonalnie do skręcenia kierownicy. Czyli pełny gaz tylko na prostych kołach. Tak jakbyś miał linkę przekręconą do kierownicy do pedału gazu. Skręcając koło kierownicy podnosisz gaz. To pomogło mi płynności pokonywanie zakrętów. I nie wykorzystujesz pełnej nitki toru.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Obrazek
Awatar użytkownika
tomasz01
Donator
Donator
Posty: 3520
Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
Model: NB
Wersja: Magic
Lokalizacja: Warszawa Usrynów

27 mar 2018, 8:18

Poprawnie byłoby napisać że słabszy kierowca może przeszkadzać w zakrętach ;)
Awatar użytkownika
Arturo_tiburon
Posty: 1067
Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
Model: ND
Wersja: Daga spec
Lokalizacja: waw

27 mar 2018, 9:02

Koledzy juz najważniejsze napisali...poogladaj on board usula z silesi z jesieni 2017..tam masz wszystkie odpowiedzi. Spokojniej wejście w zakręt..jak dla mnie za bardzo skrecasz kiere, za ciasno do prędkości i słychać to bardzo. Polecam stara metodę jeździsz spokojnie sesje i zaczynasz przyspieszać w zakrętach szukajac prędkości maksymalnej. Jak patrzę na to jak jedziesz to napadasz zakręt i walczysz ..nie sądzę byś miał czas pomyśleć wtedy nad tym co robisz.
uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

27 mar 2018, 11:06

Ale żeby nie było, że tylko krytykujemy, to przyznaję, że opanowanie auta po tym, jak traci trakcję na wyjściu, masz całkiem niezłe ;) . No i gratuluję odwagi w zakręcie 20F. Ja się bałem tam wchodzić przy samej lewej krawędzi :mrgreen:

silesiaring.jpg
silesiaring.jpg (334.68 KiB) Przejrzano 2220 razy
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4595
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

27 mar 2018, 12:25

mam nieodparte wrazenie ze jakos tak malo jest kolorowych aut. Brakuje mi żółtka Rockansky'ego, wscieklej zieleni Gałązki itd
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
Broonek
Donator
Donator
Posty: 441
Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

27 mar 2018, 12:31

Pierwszy kolega był tym razem zajebistym białym NC-kiem a Gałązki nie było :(
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4595
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

27 mar 2018, 13:51

Broonek pisze:Pierwszy kolega był tym razem zajebistym białym NC-kiem a Gałązki nie było :(

wiem, wiem. Ja tylko o kolorach pisze ;)

foty spoko, na pewno zabawa byla przednia ...
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

27 mar 2018, 14:11

jerzj pisze:Dobrze, skoro to jest czaterja czelendżowa, to ja poproszę o konstruktywny challenge. Gdzie mam urwać powiedzmy 5s?
https://youtu.be/IVJeaTJDNJM


Mój onboard 2:01:10.



Czekam na film Tomato, który był o prawie 1 sek szybszy....

Co ja uważam, MOGĘ SIĘ MYLIĆ:

1 zakręt 0:21
Za szeroko i za szybko. Wchodzę wolniej środkiem, wjeżdżam na czerwone i się jego trzymam. Pół gaz cały czas, na wyjściu gaz do dechy.

2 zakręt 0:29
Ponieważ poprzedni był za szybki wyrzuciło Cię na zewnątrz i straciłeś sporo czasu. Powinieneś z jednego zakrętu wyjechać prosto na wierzchołek drugiego. Ja na tym zakręcie nie hamuje tylko odejmuje gaz - auto cały czas się napędza.

3 zakręt 0:36
Ważne aby w tym zakręcie hamować skręcając jednocześnie - hamujemy płynnie bo inaczej będzie spinn. Wychodzimy na zewnątrz. U Ciebie znowu za szybko, za mocno. W efekcie poślizg i zostałeś na środku, a zakręt powinieneś skończyć na zewnątrz zakrętu.

4 zakręt 0:49

Za szybko wszedłeś z zakręt, wszystkie koła piszczą, tracisz kolejne ułamki sekund. Ten nachwyt prawą ręką za kierownicę - nie rób tak. Ogólnie źle trzymasz kierownicę. Na koniec bardzo chciałeś nadrobić i dodałeś gwałtowanie gaz, w efekcie poślizg.

5 zakręt 1:09
Trochę przyblokował Cię inny samochód. Za szybko. Skręcając pojechałbym bliżej opon, wyprowadził na zewnątrz przed zakrętem zacząłbym powoli dodawać gaz. Znowu złe trzymanie kierownicy.

6 mały zakręt 1:24
To się przejeżdża możliwie prosto bez kręcenia. Wcześniej ustawiasz się max do lewej. Pełen ogień bez hamowania.

7 zakręt 1:27
Znowu za szybko wchodzisz w zakręt, poślizg, strata ułamków sekund. Ja wchodzę ze środka bardziej nieco głębiej i dojeżdżam na czerwonej do krawędzi

8 zakręt 1:32
Miałeś za dużą prędkość i musiałeś hamować. U mnie tylko puszczam gaz. Oczywiście ścinamy ten zakręt jadąc na pachołek.

9 zakręt 1:34
Chyba OK. Nieliniowo dodawałeś gaz i miałeś na samym końcu poślizg.

10 mini zakręt 1:45
Chyba szkoda zawieszenia na takie ścięcie zakrętu. Może też się to źle skończyć. Owszem można tutaj nie hamować. Ja odejmuje gaz i mieszczę się w asfalcie.

11 zakręt 1:52
Ja zostaję na środku. Wolniej wchodzę. Trzymam się przez chwilę czerwonego do końca i od razu na zewnątrz z liniowym dodawaniem gazu.

12 zakręt 2:00
Za szybko wchodzisz w zakręt, robisz coś dziwnego i gwałtownego z kierownicą. Poślizg. Tracisz czas.

13 zakręt 2:08
Za szybko. Mega poślizg. Mega strata czasu. Startujemy od prawej, max wjeżdżamy na czerwone i się jego trzymamy dość długo po to by na ostatnim 14 zakręcie mieć jak największą prędkość przed prostą startową. Lepiej szybciej wyjść i napędzić się do prostej już w tym zakręcie moim zdaniem.


GENERALNIE:
1. Wolniej w zakrętach.
2. Gaz w T musisz dodawać liniowo - tak jak czester napisał
3. Staraj się jeździć płynnie bez gwałtownych ruchów
4. Staraj się wcześniej dodawać gaz - ładowanie turbo
5. Staraj się trzymać prawidłowo kierownicę podczas jazdy, skręcania (sam mam z tym problem)
6. Nie przejdziesz następnym razem BK z tym trzymadełkiem na telefon - SERIO.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1770
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

27 mar 2018, 15:12

tomasz01 pisze:Poprawnie byłoby napisać że słabszy kierowca może przeszkadzać w zakrętach ;)

To był mój drugi track day w karierze, pierwszy na tym torze i wiedząc że przyjechałem tu bez napinania się na wynik jak tylko zauważyłem że gość jadący z tyłu jest szybszy od razu zjeżdżałem aby mu nie przeszkadzać. Niestety "miotacz ognia" i w moim przypadku również dał się we znaki. Jak tylko dojechałem do jego zderzaka to był koniec walki o czas. :oops:
Awatar użytkownika
tomasz01
Donator
Donator
Posty: 3520
Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
Model: NB
Wersja: Magic
Lokalizacja: Warszawa Usrynów

27 mar 2018, 15:21

I to jest coś co niebardzo potrafię zrozumieć.
Ja wiem że każdy chce osiągnąć jak najlepszy wynik, ale trzeba brać pod uwagę, że są szybsi :)
Awatar użytkownika
jerzj
Posty: 687
Rejestracja: 18 kwie 2011, 8:50
Model: NB
Wersja: Turbo
Lokalizacja: Warszawa

27 mar 2018, 15:27

Wow, jestem Wam naprawdę mega wdzięczny za odzew. To bardzo cenne wskazówki, których nie zawsze można się nauczyć oglądając onboardy na sucho.
Przyjmuje krytykę jako konstruktywna, wiem na czym się skupiać.
Ten przejazd był wyjątkowo nerwowy, dziwiła mnie duża różnica prędkości minimalnych na zakrętach vs inne samochody (vide _patryk). Uchwyt to nieporozumienie i go potem zdjąłem, macie tu absolutna racje.
Hasło na kolejne mc- płynnie.
Na pewno popracuje tez nad gazem, szczególnie podoba mi się metoda która opisał czester.
Także jak widać mc to nie tylko przyjemność, ale i nauka, dzięki!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4595
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

27 mar 2018, 15:31

tomasz01 pisze:I to jest coś co niebardzo potrafię zrozumieć.
Ja wiem że każdy chce osiągnąć jak najlepszy wynik, ale trzeba brać pod uwagę, że są szybsi :)

moze kolega z miotacza byl po prostu "stunelowany"? ;) mi po 3 latach zabawy nadal sie to zdarza dosc czesto :oops:
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

27 mar 2018, 17:57

jerzj pisze:Na pewno popracuje tez nad gazem, szczególnie podoba mi się metoda która opisał czester.
Do wyćwiczenia tego jako odruch idealne są symulatory jazdy.
Awatar użytkownika
jerzj
Posty: 687
Rejestracja: 18 kwie 2011, 8:50
Model: NB
Wersja: Turbo
Lokalizacja: Warszawa

27 mar 2018, 18:00

nickesh v2.0 pisze:
jerzj pisze:Na pewno popracuje tez nad gazem, szczególnie podoba mi się metoda która opisał czester.
Do wyćwiczenia tego jako odruch idealne są symulatory jazdy.

Dobry pomysł, dzięki. Symulator już mak, tylko nie bardzo miałem czas poćwiczyć :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
pepeg
Donator
Donator
Posty: 886
Rejestracja: 23 lip 2013, 10:12
Lokalizacja: Radziszów

27 mar 2018, 18:20

Kolega z "miotacza" bardzo mily chłopak. Po tej sesji porozmawialiśmy o patrzeniu w lusterka i spokojniejszej jeździe w zakrętach. Potem już było lepiej. To jego pierwszy raz na torze i kazdemu z nas się to zdarzyło. Chill panowie, to jest zabawa.
Awatar użytkownika
Mattia
Donator
Donator
Posty: 439
Rejestracja: 29 lis 2016, 21:56
Model: NA
Wersja: 1.8, daily, salon
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

27 mar 2018, 18:24

ktoś kiedyś w innym wątku prosił o poradnik pisany na temat technik jazdy...
no to w kilku powyższych postach ma to ładnie wyłożone :)
dzięki wielkie! skorzysta na powyższym nie tylko jerzj
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

27 mar 2018, 20:26

pepeg pisze:Po tej sesji porozmawialiśmy o patrzeniu w lusterka i spokojniejszej jeździe w zakrętach. Potem już było lepiej.
Slide1427.jpg
Slide1427.jpg (70.81 KiB) Przejrzano 2313 razy
Awatar użytkownika
BOMI21
Donator
Donator
Posty: 491
Rejestracja: 26 sie 2017, 12:45
Model: ND
Wersja: SkyFREEDOM/Recaro
Lokalizacja: opolskie

27 mar 2018, 20:51

himber pisze:[youtube]

Mój onboard 2:01:10 - tylko jak teraz na to patrzę to nie wiem czy ten czas jest do pierwszego czy drugiego filmu :kciuk:
1.6 110KM daje radę :winner: :lol:



O ja, ile te Fedki mają przyczepności :mrgreen: , kolega wchodzi z prędkościami o których ja mogę tylko pomarzyć na drogowych oponach Continentala ContiSportContact :o Oczywiście nie umniejszając umiejętnościom kierownika :mrgreen:
Oględziny / Sprawdzanie MX-5 przed zakupem - generacje NC/ND - kontakt przez PW
Awatar użytkownika
m1k0
Posty: 505
Rejestracja: 08 lip 2014, 19:05
Model: Inny
Wersja: 370Z Roadster
Lokalizacja: Radom

27 mar 2018, 21:12

Mattia pisze:ktoś kiedyś w innym wątku prosił o poradnik pisany na temat technik jazdy...
no to w kilku powyższych postach ma to ładnie wyłożone :)

A dla potomnych można by przekopiować treść
historycznie: 370Z Roadster, 986 Boxster, NB 1.6
obecnie "bezmiatowy"
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1845
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

28 mar 2018, 7:54

Zajebiscie to wyglada z tej kamery pod zderzakiem... musze cos na poznaniu nagrac :D
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

28 mar 2018, 9:39

Nikeszu super poprawiłeś skilla :kciuk:
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
pepeg
Donator
Donator
Posty: 886
Rejestracja: 23 lip 2013, 10:12
Lokalizacja: Radziszów

28 mar 2018, 10:18

No i wreszcie jeździmy czterocylindrowym samochodem ;)
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

28 mar 2018, 12:45

himber pisze:Nikeszu super poprawiłeś skilla :kciuk:
Dzięki, ale ten wynik to zasługa Pepega - samochód jest rewelacyjny. Łatwo dobrze jeździć świetnie skonfigurowanym autem. Na Silesii dodanie Torsena otwiera worek nowych możliwości. Lekki zamach pozwala na swobodne, bezpieczne redukcje biegów w zakrętach. No i na tym torze Federale biją na głowę Yokohamy, których używałem poprzednio.

U mnie osobiście nic się osobiście nie zmieniło. Nie trenowałem zimą. Po prostu mogę w końcu wykorzystać to, czego MC i symulatory nauczyły mnie przez ostatnie 4 sezony. Kilka zmian w samochodzie odblokowało tę możliwość. Serio. Bez fałszywej skromności ;)
Awatar użytkownika
Qbatron
Donator
Donator
Posty: 2549
Rejestracja: 10 kwie 2009, 20:23
Lokalizacja: Lublin

28 mar 2018, 14:50

Potwierdzam ze Nikesz ma skilla od dawna - 2lata temu zauwazylem ze linie ma duzo lepsza niz czasy. Okazalo sie ze jego umierajacym 1,6 po prostu nie da sie lepiej. Dwóch pretendentow do zlotego tloka jezdzac na poznaniu jego autem zajelo jakies odlegle pozycje.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2018, 9:20 przez Qbatron, łącznie zmieniany 1 raz.
jeere
Posty: 2
Rejestracja: 28 mar 2018, 20:57
Model: Inny

28 mar 2018, 21:27

pepeg pisze:Kolega z "miotacza" bardzo mily chłopak. Po tej sesji porozmawialiśmy o patrzeniu w lusterka i spokojniejszej jeździe w zakrętach. Potem już było lepiej. To jego pierwszy raz na torze i kazdemu z nas się to zdarzyło. Chill panowie, to jest zabawa.

pepeg pisze:Kolega z "miotacza" bardzo mily chłopak. Po tej sesji porozmawialiśmy o patrzeniu w lusterka i spokojniejszej jeździe w zakrętach. Potem już było lepiej. To jego pierwszy raz na torze i kazdemu z nas się to zdarzyło. Chill panowie, to jest zabawa.

Witam serdecznie, jestem 1/2 miotacza ognia, nazywam się Jarek Harmata pseudo jeere i faktycznie był to mój pierwszy raz na tym konkretnie torze i w tym samochodzie, a dokładnie pierwszy raz w samochodzie rwd w życiu, stąd może to "stunelowanie" o którym koledzy prawicie. Samochód jest kolegi Bartka. Posiadam przednionapędowy samochód, którym było mi dane się kilkukrotnie bawić na różnych torach. Za zaistniała sytuację przepraszam w moim imieniu, ale traktowaliśmy ten wyjazd jako typowe leczenie chorób dziecięcych wynalazku. Miotacz to wypadkowa uwalenia cewki na 4tym cylindrze, stąd ogień. Auto faktycznie było szybkie na prostej, w zakrętach poległ i kierowca i maszyna (staby seryjne z plasteliny, seryjne gumy zawieszenie i kilka pierdół). Uczymy się zarówno rwd i tego wynalazka. Cieszy mnie fakt zaistnienia w Waszej społeczności, nie cieszy minie sposób w jaki tego dokonaliśmy. Sam jestem organizatorem zlotów Toyot (4age.pl) i bije się w pierś za ta sytuację, wybaczcie proszę. Ze swojej strony jako rekompensatę, przy organizacji następnego zlotu 4age i oczywiście chęci uczestnictwa w takowym wydarzeniu zaoferuje poszkodowanym mocno atrakcyjne cenowo upalanie.

Tyle z mojego bicia się w pierś, pozdrawiam i dziękuje w swoim i kolegi Bartka imieniu, za zrozumienie i pomoc, szczególnie kolegą sąsiadującym w z nami, którzy bezinteresownie służyli i radą i nie raz kluczyskami ;)

Mam nadzieje, że uda mi się, z Wami pojeździć jeszcze w przyszłości moim wynalazkiem i faktycznie zweryfikować jak słabym kierowcom jestem i ile się muszę jeszcze naumieć ;)

Pozdrawiam i wrzucam foty mojej paskudy.
Załączniki
859845_10200097477079585_1007013253_o.jpg
859845_10200097477079585_1007013253_o.jpg (102.33 KiB) Przejrzano 2054 razy
1412374_10200107052998977_1483386623_o.jpg
1412374_10200107052998977_1483386623_o.jpg (114.73 KiB) Przejrzano 2054 razy
979980_10200148231548415_435042641_o.jpg
979980_10200148231548415_435042641_o.jpg (85.95 KiB) Przejrzano 2054 razy
Awatar użytkownika
Dziubas
Posty: 1701
Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
Model: NB
Wersja: miatasm.com
Lokalizacja: Warszawa

28 mar 2018, 21:37

jeere pisze:Pozdrawiam i wrzucam foty mojej paskudy.


Och człowieku, mój pierwszy własnoręcznie kupowany samochód to była taka Rollka w wersji amerykańskiej FX-16 GTS. Co to za fura była!...

By gdybym kupował ją z kimś, a nie sam, po ciemaku... Koniec końców dokonała żywota za stodołą u babci...

ALe sentyment pozostał. I nauczka, żeby nie kupować fury mając lat 20, żadnego doświadczenia, wieczorem, po ciemku...
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
wroclover
Donator
Donator
Posty: 939
Rejestracja: 11 gru 2014, 23:02
Model: NC
Wersja: Miata PRHT 2.0
Lokalizacja: DW
Kontakt:

29 mar 2018, 0:40

Qbatron pisze:Potwierdzam ze Nikesz ma skilla od dawna - 2lata temu zauwazylem ze linie ma duzo lepsza niz czasy. Okazalo sie ze jego umierajacym 1,6 po prostu nie da sie lepiej.


Na szczęście dla Rockyego, Tibu i Dżuniora, skill nickesha idzie niebawem poleżeć w szpitalu ;)
Awatar użytkownika
turbo pchała
Posty: 4336
Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Warszawa

29 mar 2018, 7:10

Hahaha grubo [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Obrazek
ODPOWIEDZ