CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2018
Moderator: Moderatorzy
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Gdzie jest harmonogram godzinowy, bo coś go nie umiem odnaleźć
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
- BOMI21
- Donator
- Posty: 492
- Rejestracja: 26 sie 2017, 12:45
- Model: ND
- Wersja: SkyFREEDOM/Recaro
- Lokalizacja: opolskie
Hookie pisze:Gdzie jest harmonogram godzinowy, bo coś go nie umiem odnaleźć
Tutaj kolego
http://www.miatachallenge.pl/wp-content ... A-RING.pdf
Oględziny / Sprawdzanie MX-5 przed zakupem - generacje NC/ND - kontakt przez PW
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Piękne dzięki, gubię się w plikach.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
A ja mam pytanie do tych co byli na Silesia czy jest tam dostępny jakiś taras widokowy żeby było widać tor?bo mnie 10 letni chrzesnik meczy żeby go zabrać bo strasznie się mu mxy spodobały, tylko że nie wiem czy jest jakieś miejsce żeby mógł siąść, oglądać i nie przeszkadzać?
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Bardzo Wam wszystkim dziękuję za dobrą zabawę i miło spędzony dzień na torze. Organizatorom należą się wielkie podziękowania za zorganizowanie imprezy na najwyższym poziomie. Czapki z głów.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
- Alex
- Donator
- Posty: 4602
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
foty zapodajcie. Nie mogłem być z Wami to choć pooglądam
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- flatline
- Donator
- Posty: 2191
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Danillo pisze:Gdziekolwiek tylko wrzucaj!
Jest wątek na multimedia, było dużo fotografów, wiec materiału nie zabraknie
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Można, dziel się!
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
- BOMI21
- Donator
- Posty: 492
- Rejestracja: 26 sie 2017, 12:45
- Model: ND
- Wersja: SkyFREEDOM/Recaro
- Lokalizacja: opolskie
To ja wrzucam swoje zdjęcia w formie linku żeby nie robić spamu. Onboardy będą jak organizatorzy pokażą swoje materiały i będę miał ujęcia z drona i od fotografów
https://photos.app.goo.gl/drhIyfVqu37HRL4t2
Chcę podziękować Organizatorom z masę dobrej roboty i niesamowitą atmosferę oraz kolegom CARLOS i Fiveopac za wspólną dobrą zabawę i wsparcie techniczne oraz merytoryczne
https://photos.app.goo.gl/drhIyfVqu37HRL4t2
Chcę podziękować Organizatorom z masę dobrej roboty i niesamowitą atmosferę oraz kolegom CARLOS i Fiveopac za wspólną dobrą zabawę i wsparcie techniczne oraz merytoryczne
Oględziny / Sprawdzanie MX-5 przed zakupem - generacje NC/ND - kontakt przez PW
Te same ferodo założyłem w piątek.. skończyły się na ostatniej sesji wyjalem blaszki... Te klocki nie wytrzymują takich obciążeń i zużywają się w kosmicznym tempie.. tarcza nie była przetaczana..michael146 pisze:Fotka ze świeżutkich Ferrodo Premier założonych na przetoczone tarcze (wszystko robione w piątek). Przetoczone tarcze trochę szybciej zużywają klocek. Ważne, że dojechałem do końca
-
- Donator
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 wrz 2016, 9:41
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: Katowice
LubMich pisze:Te same ferodo założyłem w piątek.. skończyły się na ostatniej sesji wyjalem blaszki... Te klocki nie wytrzymują takich obciążeń i zużywają się w kosmicznym tempie.. tarcza nie była przetaczana..michael146 pisze:Fotka ze świeżutkich Ferrodo Premier założonych na przetoczone tarcze (wszystko robione w piątek). Przetoczone tarcze trochę szybciej zużywają klocek. Ważne, że dojechałem do końca
Ja załozyłem je celowo - nie wiedziałem jakie mam tarcze na aucie, a jeszcze grube więc budżetowo przetoczyłem i klocki 'takie se' kupiłem. Patrząc po czasach jeździmy podobnie. Musiałeś gdzieś za dużo hamować
Heh.. szczerze to faktycznie raczej delikatnie się z nimi nie obchodzilem i trochę się 'bawiłem' z opóźnieniem hamowania.. no ale bez przesady.. nawet ich nie sprawdzałem za bardzo po rundach.. Ale jak koło trzeba było omiatac z pylu to poogladalem...
może jeszcze coś im zaszkodziło.. Ale ja na razie ten klocek sobie odpuszczę..
może jeszcze coś im zaszkodziło.. Ale ja na razie ten klocek sobie odpuszczę..
Kochani, jeśli chcecie podzielić się swoimi nagraniami z których powstanie podsumowanie rundy to podsyłajcie pliki na adres
ignacy.swies@gmail.com
Dzięki!!!
ignacy.swies@gmail.com
Dzięki!!!
- BOMI21
- Donator
- Posty: 492
- Rejestracja: 26 sie 2017, 12:45
- Model: ND
- Wersja: SkyFREEDOM/Recaro
- Lokalizacja: opolskie
Wydaje mi się że była ta kwestia poruszana podczas rundy i czasy mają być umieszczone na internecie - i chyba chodziło o czasy z każdego okrążenia.
Oględziny / Sprawdzanie MX-5 przed zakupem - generacje NC/ND - kontakt przez PW
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Sesja 1: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... gl/pubhtml
Sesja 2: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sA/pubhtml
Sesja 3: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 34/pubhtml
Sesja 4: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... uD/pubhtml
Sesja 5: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... B6/pubhtml
Sesja 2: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sA/pubhtml
Sesja 3: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 34/pubhtml
Sesja 4: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... uD/pubhtml
Sesja 5: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... B6/pubhtml
Ostatnio zmieniony 26 mar 2018, 13:26 przez nick.es, łącznie zmieniany 1 raz.
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Sorry, myślałem, że jak udostępnisz, to są publiczne pod tym samym adresem URL. Niestety nie są. Podmieniłem więc linki w poprzednim wpisie. Teraz są publicznie dostępne.
W końcówce 2 i na początku 3 sesji mieliśmy krótką usterkę. Zginęło kilka pomiarów. Ale wszyscy zawodnicy wykręcili swoje najlepsze czasy w drugiej połowie dnia, więc usterka nie miała wpływu na ranking.
Zdarzały się też sytuacje, gdy z bliżej nieokreślonych przyczyn bramka kogoś nie łapała. Jedno auto zasłoniło drugie na wysokości bramki, chip był źle przyklejony, albo bramka nie złapała odczytu z innych powodów (ja sam w ostatniej sesji nie podmieniłem chipa i nie mam z niej żadnych pomiarów - spadłem z 4. na 6. miejsce ). Dlatego cały czas pracujemy nad poprawieniem systemu pomiaru czasu. Trzeba to zautomatyzować, bo przy takiej skali zawodów nie da się tego już prowadzić "na kartce", przepisując ręcznie i przeliczając w głowie kilka tysięcy pomiarów. Wyniki pojawiały się w aplikacji z opóźnieniem, bo nie wyrabialiśmy z ich przepisywaniem. Robiliśmy to na cztery ręce - jeden sprawdzał wtórnie, czy drugi nie pomylił się w przeliczeniach.
Frekwencja na Silesii było bardzo wysoka, a organizacja po obu stronach (organizatorów MC i obsługi toru) była tak sprawna, że udało się przeprowadzić aż 5 pełnych mierzonych sesji. Dlatego nie mieliśmy nawet szansy uruchomić testów nowego rozwiązania - zabrakło czasu. Działaliśmy tylko na "starym" systemie. Testy nowego przełożyliśmy na kolejny event - Ułęż, 15 kwietnia. Dzięki temu - mamy nadzieję - na II rundzie MC pomiar czasu będzie o wiele sprawniejszy - wyniki będą docierać do zawodników od razu po zakończeniu okrążenia.
W końcówce 2 i na początku 3 sesji mieliśmy krótką usterkę. Zginęło kilka pomiarów. Ale wszyscy zawodnicy wykręcili swoje najlepsze czasy w drugiej połowie dnia, więc usterka nie miała wpływu na ranking.
Zdarzały się też sytuacje, gdy z bliżej nieokreślonych przyczyn bramka kogoś nie łapała. Jedno auto zasłoniło drugie na wysokości bramki, chip był źle przyklejony, albo bramka nie złapała odczytu z innych powodów (ja sam w ostatniej sesji nie podmieniłem chipa i nie mam z niej żadnych pomiarów - spadłem z 4. na 6. miejsce ). Dlatego cały czas pracujemy nad poprawieniem systemu pomiaru czasu. Trzeba to zautomatyzować, bo przy takiej skali zawodów nie da się tego już prowadzić "na kartce", przepisując ręcznie i przeliczając w głowie kilka tysięcy pomiarów. Wyniki pojawiały się w aplikacji z opóźnieniem, bo nie wyrabialiśmy z ich przepisywaniem. Robiliśmy to na cztery ręce - jeden sprawdzał wtórnie, czy drugi nie pomylił się w przeliczeniach.
Frekwencja na Silesii było bardzo wysoka, a organizacja po obu stronach (organizatorów MC i obsługi toru) była tak sprawna, że udało się przeprowadzić aż 5 pełnych mierzonych sesji. Dlatego nie mieliśmy nawet szansy uruchomić testów nowego rozwiązania - zabrakło czasu. Działaliśmy tylko na "starym" systemie. Testy nowego przełożyliśmy na kolejny event - Ułęż, 15 kwietnia. Dzięki temu - mamy nadzieję - na II rundzie MC pomiar czasu będzie o wiele sprawniejszy - wyniki będą docierać do zawodników od razu po zakończeniu okrążenia.
Dobrze, skoro to jest czaterja czelendżowa, to ja poproszę o konstruktywny challenge. Gdzie mam urwać powiedzmy 5s?
https://youtu.be/IVJeaTJDNJM
https://youtu.be/IVJeaTJDNJM