CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2018

Wszystko związane z cyklem Miata Challenge

Moderator: Moderatorzy

wroclover
Donator
Donator
Posty: 937
Rejestracja: 11 gru 2014, 23:02
Model: NC
Wersja: Miata PRHT 2.0
Lokalizacja: DW
Kontakt:

17 gru 2017, 7:47

No to start....
Pierwsze luźne pytania:
- czy MC2018 się odbędzie - Arturo, Karol, Daniel, Dawid i nie wymieniona reszta - czy macie jeszcze powera i czas, żeby to wszystko organizować? Czy potrzebujecie kogoś do pomocy?
- jeśli tak - to czy planujecie jakieś zmiany? chociaż najważniejsza zmiana - czyli jeżdżenie w kółko - już się odbyła ;)
- w tym roku chyba były lekkie problemy z frekwencją... może trzeba skorzystać z bazy danych klientów torów i zrobić jakiś mix z porszakami - żeby Wam oszczędzić paru siwych włosów więcej i paru $ tajemniczego sponsora ;)?
- no i najważniejsze - gdzie się podziały tamte aftery!!! ;)
Awatar użytkownika
turbo pchała
Posty: 4333
Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Warszawa

17 gru 2017, 8:28

Może spotkanie jak w tamtym roku?
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Obrazek
Awatar użytkownika
Dziubas
Posty: 1695
Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
Model: NB
Wersja: miatasm.com
Lokalizacja: Warszawa

18 gru 2017, 10:26

Był taki after na którym można było pogadać, a teraz to już pozamiatane :/
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU Dzik V2 ORAZ NB/2000/1.8/Lifted Kameleon http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
https://www.filmuj.pro
wroclover
Donator
Donator
Posty: 937
Rejestracja: 11 gru 2014, 23:02
Model: NC
Wersja: Miata PRHT 2.0
Lokalizacja: DW
Kontakt:

18 gru 2017, 15:56

Dziubas pisze:Był taki after na którym można było pogadać, a teraz to już pozamiatane :/


To zdaj relację ;)
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2763
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa / Stare Włochy
Kontakt:

18 gru 2017, 16:58

turbo pchała pisze:Może spotkanie jak w tamtym roku?


Przeszły mnie ciarki...
Obrazek
PiotrekR
Posty: 494
Rejestracja: 16 mar 2011, 20:12
Lokalizacja: Warszawa

18 gru 2017, 20:22

Arvinski pisze:Przeszły mnie ciarki...


Dobra była dyskusja! :D
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7642
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa

18 gru 2017, 22:14

W środku nie można było robić oficjalnych zdjęć ;PObrazek
Awatar użytkownika
Dziubas
Posty: 1695
Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
Model: NB
Wersja: miatasm.com
Lokalizacja: Warszawa

18 gru 2017, 22:39

PiotrekR pisze:
Arvinski pisze:Przeszły mnie ciarki...


Dobra była dyskusja! :D


Minus taki, że to najbezpieczniejszy sposób utrzymania ustaleń w sekrecie przed samym sobą.
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU Dzik V2 ORAZ NB/2000/1.8/Lifted Kameleon http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
https://www.filmuj.pro
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2763
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa / Stare Włochy
Kontakt:

19 gru 2017, 8:17

Dziubas pisze:
PiotrekR pisze:
Arvinski pisze:Przeszły mnie ciarki...


Dobra była dyskusja! :D


Minus taki, że to najbezpieczniejszy sposób utrzymania ustaleń w sekrecie przed samym sobą.


Pamiętam wszystko z dnia kolejnego...

Ilość much latających w przedpokoju, ziarenek piachu pod stopami i z jakich przypraw korzystała sąsiadka, ale spotkanie jakoś mi się nie utrwaliło :)
Obrazek
wroclover
Donator
Donator
Posty: 937
Rejestracja: 11 gru 2014, 23:02
Model: NC
Wersja: Miata PRHT 2.0
Lokalizacja: DW
Kontakt:

19 gru 2017, 11:49

Arvinski pisze:
Dziubas pisze:
PiotrekR pisze:
Arvinski pisze:Przeszły mnie ciarki...


Dobra była dyskusja! :D


Minus taki, że to najbezpieczniejszy sposób utrzymania ustaleń w sekrecie przed samym sobą.


Pamiętam wszystko z dnia kolejnego...

Ilość much latających w przedpokoju, ziarenek piachu pod stopami i z jakich przypraw korzystała sąsiadka, ale spotkanie jakoś mi się nie utrwaliło :)


no to widzę, że merytoryka była na wysokim poziomie.
zatem będzie dobrze!
carlos
Posty: 11
Rejestracja: 16 mar 2011, 22:04
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

20 gru 2017, 11:30

Proponuje uwzględnić w zestawieniach klasyfikacje generalną na każdej rundzie i w sezonie. To może zachęcić kogoś do przyjeżdżania. Teraz to równie dobrze może zamiast na MC pojechać na dowolny Track Day z pomiarem czasu.
Awatar użytkownika
Dziubas
Posty: 1695
Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
Model: NB
Wersja: miatasm.com
Lokalizacja: Warszawa

20 gru 2017, 11:57

carlos pisze:Proponuje uwzględnić w zestawieniach klasyfikacje generalną na każdej rundzie i w sezonie. To może zachęcić kogoś do przyjeżdżania. Teraz to równie dobrze może zamiast na MC pojechać na dowolny Track Day z pomiarem czasu.


Generalną, czy masz na myśli dla kategorii OPEN?
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU Dzik V2 ORAZ NB/2000/1.8/Lifted Kameleon http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
https://www.filmuj.pro
carlos
Posty: 11
Rejestracja: 16 mar 2011, 22:04
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

20 gru 2017, 13:28

Nie wiem, czy organizatorzy chcą powoływać dodatkowe klasy. Ideałem była by Generalka (która liczy wszystkich) i Open - każde auto poza mx5. Pytanie, czy frekwencja w Open jest taka, że na każdej rundzie jest przynajmniej tyle startujących aby zrobić klasę.
Awatar użytkownika
Arturo_tiburon
Posty: 1058
Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
Model: ND
Wersja: Daga spec
Lokalizacja: waw

20 gru 2017, 19:13

carlos pisze:Proponuje uwzględnić w zestawieniach klasyfikacje generalną na każdej rundzie i w sezonie. To może zachęcić kogoś do przyjeżdżania. Teraz to równie dobrze może zamiast na MC pojechać na dowolny Track Day z pomiarem czasu.


Carlos byłeś na jakiejś rundzie?
uczestnik wszystkich (-2) rund Miata Challenge
II vice mistrz MC'18 , mistrz MC '17, IV miejsce MC'16 , I miejsce Sudecki WIR'15 , II vice mistrz MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice mistrz ALL STAR'14 , II vice mistrz MC'13. NBFL->NC->ND
carlos
Posty: 11
Rejestracja: 16 mar 2011, 22:04
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

20 gru 2017, 21:52

Arturo_tiburon pisze:
carlos pisze:Proponuje uwzględnić w zestawieniach klasyfikacje generalną na każdej rundzie i w sezonie. To może zachęcić kogoś do przyjeżdżania. Teraz to równie dobrze może zamiast na MC pojechać na dowolny Track Day z pomiarem czasu.


Carlos byłeś na jakiejś rundzie?


Nie byłem. Spotkałem kilku zawodników na innych imprezach/zawodach np Dziubas na Otwarty Dzień Słomczyn i jeszcze jeden na SuperOesie na Torze Kielce, ale nie wiem jaki ma nik na forum (ładna obniżona czerwona NA z rolbarem) ta co na zdjęciu:
Obrazek

Ja sam do tej pory jeździłem Hondą Civic, obecnie jest już sprzedana i zastanawiam się nad czymś następnym. Moje EG:
Obrazek

Moja propozycja bierze się z rozważania, że gdybym nie kupił mx-5 do zabawy tylko coś innego, czy byłby sens jeździć na MC, zamiast na przykład na jakikolwiek inny Track Day np na Jastrzębiu lub Trackdays.pl na Ułężu.
Tak na marginesie to świadomość o MC w środowisku wyścigowym jest z moich obserwacji praktycznie żadna. Słyszeli o tym tylko ludzie którzy kiedyś mieli lub chcieli mx-5 lub mają znajomego który jeździ na MC.
Awatar użytkownika
Arturo_tiburon
Posty: 1058
Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
Model: ND
Wersja: Daga spec
Lokalizacja: waw

21 gru 2017, 7:58

carlos pisze:
Arturo_tiburon pisze:
carlos pisze:Proponuje uwzględnić w zestawieniach klasyfikacje generalną na każdej rundzie i w sezonie. To może zachęcić kogoś do przyjeżdżania. Teraz to równie dobrze może zamiast na MC pojechać na dowolny Track Day z pomiarem czasu.


Carlos byłeś na jakiejś rundzie?


Nie byłem. Spotkałem kilku zawodników na innych imprezach/zawodach np Dziubas na Otwarty Dzień Słomczyn i jeszcze jeden na SuperOesie na Torze Kielce, ale nie wiem jaki ma nik na forum (ładna obniżona czerwona NA z rolbarem) ta co na zdjęciu:
Obrazek

Ja sam do tej pory jeździłem Hondą Civic, obecnie jest już sprzedana i zastanawiam się nad czymś następnym. Moje EG:
Obrazek

Moja propozycja bierze się z rozważania, że gdybym nie kupił mx-5 do zabawy tylko coś innego, czy byłby sens jeździć na MC, zamiast na przykład na jakikolwiek inny Track Day np na Jastrzębiu lub Trackdays.pl na Ułężu.
Tak na marginesie to świadomość o MC w środowisku wyścigowym jest z moich obserwacji praktycznie żadna. Słyszeli o tym tylko ludzie którzy kiedyś mieli lub chcieli mx-5 lub mają znajomego który jeździ na MC.


Wpadnij na rundę zobaczysz jak to działa, podgląd na żywo wyników w apce zrobionej przez kochanego Nickesh'a http://mc.nickesh.pl/open/
do tego masz równolegle wystawione pliki w google doc, jak jesteś w open (czyli dowolna fura lub mx5 nie zarejestrowany zawodnik) to możesz sobie porównać wyniki na żywo. Na koniec imprezy podajemy porównanie jak klasa open miała się do generalki z tego dnia (jak ktoś nie ogarnia tego na tele ;-).

Dlaczego nie robimy generalki bez klas na torze w apce? Bo to nie jest trackday oraz dla pewnych innych powodów - co oczywiście nie wyklucza, że wszytko się zmieni gdyż nowy sezon może będzie wymagał zmiany formuły z przyczyn prostych i oczywistych których niektórzy się domyślają a ci co się nie domyślają to teraz mają o czym myśleć przez zimę ;-) :geeejj:

Jeśli chodzi o badania Brand Awareness to oczywiście przygotowujemy się do tego bo chcielibyśmy poznać zarówno spontaniczną jak i wspomaganą świadomość marki w "środowisku wyścigowym" oraz najbardziej nas kręci TOM i jak to wyjdzie dla Miata Challenge. Na razie robiliśmy coś na kształt badań focusowych w oparciu o grupy z różnych obiektów i imprez
Jak budżet pozwoli chcemy w 2018 zrobić ilościówkę (PAPI,CATI, CAWI) - może wtedy będziemy wiedzieli jak wygląda "świadomość o MC w środowisku wyścigowym".

Dzięki za uwagi jak to wygląda z boku polecam stage 2 - jak to wygląda w środku :senkju:
uczestnik wszystkich (-2) rund Miata Challenge
II vice mistrz MC'18 , mistrz MC '17, IV miejsce MC'16 , I miejsce Sudecki WIR'15 , II vice mistrz MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice mistrz ALL STAR'14 , II vice mistrz MC'13. NBFL->NC->ND
carlos
Posty: 11
Rejestracja: 16 mar 2011, 22:04
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

21 gru 2017, 9:15

Dzięki za zaproszenie. Już w tym roku chciałem przyjechać na rundę MC, ale niestety niesprzyjające okoliczności życiowe nie pozwoliły. Jak będę mieć nowy wozik to planuje się wybrać, zobaczyć jak jest na własne oczy.

Czy wiadomo coś na temat ewentualnej klasy Miata Spec, czy jest to jeszcze na etapie ustaleń?
Awatar użytkownika
Dziubas
Posty: 1695
Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
Model: NB
Wersja: miatasm.com
Lokalizacja: Warszawa

21 gru 2017, 9:52

carlos pisze:Dzięki za zaproszenie. Już w tym roku chciałem przyjechać na rundę MC, ale niestety niesprzyjające okoliczności życiowe nie pozwoliły. Jak będę mieć nowy wozik to planuje się wybrać, zobaczyć jak jest na własne oczy.

Czy wiadomo coś na temat ewentualnej klasy Miata Spec, czy jest to jeszcze na etapie ustaleń?


Wbijaj na grupę MC Drivers na FB, tam dyskusja nieco żywsza ;)
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU Dzik V2 ORAZ NB/2000/1.8/Lifted Kameleon http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
https://www.filmuj.pro
Awatar użytkownika
Arturo_tiburon
Posty: 1058
Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
Model: ND
Wersja: Daga spec
Lokalizacja: waw

21 gru 2017, 11:45

Cos trzeba robic zimą wiec bedzie dyskusja o spec ;-)
uczestnik wszystkich (-2) rund Miata Challenge
II vice mistrz MC'18 , mistrz MC '17, IV miejsce MC'16 , I miejsce Sudecki WIR'15 , II vice mistrz MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice mistrz ALL STAR'14 , II vice mistrz MC'13. NBFL->NC->ND
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 2797
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: 1.8
Lokalizacja: łódź

21 gru 2017, 12:07

mysle ze koledze carlosowi moglo chodzic o aktualizacje rankingu po kazdej rundzie. To z tego co sie orientuje szwankuje tzn. na koniec sezonu dopiero jest, a mogloby byc na biezaco

za to na dobrego zawodnika (U.S.U.L. :kciuk: ) kolega trafil
pozdrawiam
Alex :-)
Czarna NC 1.8
była sobie czerwona ŚlicznotkaNAfL 1.6/90+ --> 114KM 134Nm :twisted:
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
carlos
Posty: 11
Rejestracja: 16 mar 2011, 22:04
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

21 gru 2017, 14:01

Dziubas pisze:
carlos pisze:Dzięki za zaproszenie. Już w tym roku chciałem przyjechać na rundę MC, ale niestety niesprzyjające okoliczności życiowe nie pozwoliły. Jak będę mieć nowy wozik to planuje się wybrać, zobaczyć jak jest na własne oczy.

Czy wiadomo coś na temat ewentualnej klasy Miata Spec, czy jest to jeszcze na etapie ustaleń?


Wbijaj na grupę MC Drivers na FB, tam dyskusja nieco żywsza ;)


Jakoś nie lubię FB, jestem raczej ze "starej szkoły".
Danillo
Donator
Donator
Posty: 1127
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: NC
Wersja: Pure Fun Edition
Lokalizacja: W-wa

13 sty 2018, 19:12

Na FB nie ma tez specjalnej dyskusji. Czyli o spec wiadomo dokładnie nic a ju tylko 2 miesiące do startu.

Organizatorzy uchyla rabka tajemnicy?
Pozdrawiam, Danillo
Awatar użytkownika
Dziubas
Posty: 1695
Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
Model: NB
Wersja: miatasm.com
Lokalizacja: Warszawa

14 sty 2018, 12:55

Rzuciłem na FB propozycję na 2018
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
otwartą.
Mój pomysł - klasa NA/NB - po taniości. NC - dużo przychodzi razem z furą, więc jedyna ekstrawagancja, to opcja innej skrzyni. Bierze to też pod uwagę obecne NC 1.8 jeżdżące regularnie w MC.
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU Dzik V2 ORAZ NB/2000/1.8/Lifted Kameleon http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
https://www.filmuj.pro
matpilch
Donator
Donator
Posty: 4239
Rejestracja: 10 lut 2010, 18:44
Model: Inny
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

14 sty 2018, 15:51

Dziubas pisze:[...]
NC - dużo przychodzi razem z furą, więc jedyna ekstrawagancja, to opcja innej skrzyni.
[...]


myślę, że szybki risercz dostępności skrzyń sześciobiegowych do NCków zrewiduje te pomysły :lol:
miata lov!
carlos
Posty: 11
Rejestracja: 16 mar 2011, 22:04
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

15 sty 2018, 11:49

Dziubas pisze:Rzuciłem na FB propozycję na 2018
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
otwartą.
Mój pomysł - klasa NA/NB - po taniości. NC - dużo przychodzi razem z furą, więc jedyna ekstrawagancja, to opcja innej skrzyni. Bierze to też pod uwagę obecne NC 1.8 jeżdżące regularnie w MC.


Obrazek
Przełożenie dyfra dowolne :D ?
Wydaje mi się, że mx5 z 1,6 jest rozsądniejszym wyborem, bo takie auto ma szanse powalczyć też w klasie 3 (1400-1600) na innych imprezach + koszty rozsądniejsze (chociaż 110km to jednak niewiele nawet jak na tą klasę).
NC z tymi modyfikacjami to ile może kosztować na gotowo? 30 tysi pln (jeśli źle liczę to niech mnie ktoś uświadomi)? To zdecydowanie za dużo jak na auto które moim zdaniem nadaje się tylko do MC.

Jestem ciekawy co z tego wyjdzie.

Obrazek
strazak8
Donator
Donator
Posty: 107
Rejestracja: 17 sty 2015, 19:27
Model: NC FL
Wersja: 2.0 sport
Lokalizacja: Łódź gm.Aleksandrów

15 sty 2018, 19:28

MegaZlot Tor Poznań MS CUP 2018 (7-9 kwietnia) – informacje i zapisy.

RUSZYŁY!!!!
OGAR 200,WSK 125,WSK 175,WSK 250 TRIAL, KLE 500, CB600,SHERCO 250, GAS GAS TXT 250
FIAT 126p, FIAT 125p, SEICENTO, FOCUS 1.6,
FIESTA, JIMNY, MIATA, KURW... było coś na tor...
Awatar użytkownika
Dziubas
Posty: 1695
Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
Model: NB
Wersja: miatasm.com
Lokalizacja: Warszawa

16 sty 2018, 0:52

carlos pisze:
Dziubas pisze:Rzuciłem na FB propozycję na 2018
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
otwartą.
Mój pomysł - klasa NA/NB - po taniości. NC - dużo przychodzi razem z furą, więc jedyna ekstrawagancja, to opcja innej skrzyni. Bierze to też pod uwagę obecne NC 1.8 jeżdżące regularnie w MC.


Obrazek
Przełożenie dyfra dowolne :D ?
Wydaje mi się, że mx5 z 1,6 jest rozsądniejszym wyborem, bo takie auto ma szanse powalczyć też w klasie 3 (1400-1600) na innych imprezach + koszty rozsądniejsze (chociaż 110km to jednak niewiele nawet jak na tą klasę).
NC z tymi modyfikacjami to ile może kosztować na gotowo? 30 tysi pln (jeśli źle liczę to niech mnie ktoś uświadomi)? To zdecydowanie za dużo jak na auto które moim zdaniem nadaje się tylko do MC.

Jestem ciekawy co z tego wyjdzie.

Obrazek


Generalnie ciężko jest dokonać na ten moment wyboru konkretnego modelu, więc padł pomysł, żeby puścić dwie linie.

NA/NB 1.6 i NC 1.8

Każda przemawia do trochę innego rodzaju posiadaczy/ścigaczy.

NA/NB pewnie prędzej da się oklatkować i wypuścić gdzieś indziej (kolega Broonek właśnie w weekend wygrał Sylwestrowy Puchar Słomczyna w swojej klasie) i generalnie zapewne łatwiej psychicznie będzie poniewierać takiego NBeka.

Ale powoli rdza i czas dają się we znaki i pozornie łatwa dostępność części, słupków silnika, elementów karoserii, gdy jest skonfrontowana z rzeczywistością - okazuje się być iluzoryczna.

NC 1.8 (for the record, ma mniej niż 1800 cm3, co czasem się przydaje w klasyfikacji) z drugiej strony w tym setupie, może kosztuje więcej na początku, ale wymaga tak naprawdę niewielkich inwestycji, a nawet po dozbrojeniu wciąż jest wygodnym samochodem do pojechania do sklepu po bułki, albo na tor, albo do Stambułu, przez Ukrainę, a na Torze Poznan jest w stanie zejść poniżej 2.00.

Standardowe elementy karoserii kosztują coraz mniej, dostępność części jest coraz większa, no i umówmy się - NC klasykiem jakimś specjalnym nie będzie, więc ceny będą jeszcze szybciej iść w dół, wraz z NDkami osiągającymi 3 roku swojego istnienia.

Wiadomo, że dla jednych MXy to samochody dla fryzjerów, i nie da się nimi pojechać KJSów. No i słabe są te 1.6. A potem przyjeżdża USUL i rozpiżdża system - najpierw NA1.6 a potem NB1.6 i to nie tylko nasz, ale choćby Bednary Power Stage.

MC szuka swojej niszy.

Paradoksalnie, gdybym miał w domu teraz znaleźć usprawiedliwienie dla drugiej Miaty, to łatwiej byłoby mi przekonać siebie (i myślę, że Magdę też) do NC 1.8 na tor i dla M do dojazdu do pracy, niż dla NB 1.6.

Z drugiej strony, ja nie lubię NC, więc... Tym chyba łatwiej byłoby mi przekonać M do drugiej Miaty, gdyż wie, że ja bym nie chciał nią jeździć (chyba! tylko krowa nie zmienia zdania!)

Carlos, pamiętam naszą rozmowę pod Stadionem, dzięki za wkład i obserwację z zewnątrz.
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU Dzik V2 ORAZ NB/2000/1.8/Lifted Kameleon http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
https://www.filmuj.pro
pepeg
Donator
Donator
Posty: 886
Rejestracja: 23 lip 2013, 10:12
Lokalizacja: Radziszów

16 sty 2018, 10:09

A ja, z przyczyn czysto praktycznych, optuje jednak by NA/NB było 1.8. A czemu?
Większość klękniętych 1.6 kończy z 1.8 pod maską. Z wysp i innych źródeł na części ciągnięte są 1.8. Jeśli ktoś ma 1.6 to rozważy upgrade siłowni, w drugą stronę nikt się nie zdecyduje.
Owszem jeśli myślimy o drugim samochodzie z przeznaczeniem tylko MC spec to 1.6 jest tańsze, ale tylko w zakupie, potem koszty utrzymania, w gotowości torowej, bardzo szybko się wyrównają.
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 2797
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: 1.8
Lokalizacja: łódź

16 sty 2018, 10:13

strazak8 pisze:MegaZlot Tor Poznań MS CUP 2018 (7-9 kwietnia) – informacje i zapisy.

RUSZYŁY!!!!

tak duzo imprez, tak malo pieniedzy ... :(
pozdrawiam
Alex :-)
Czarna NC 1.8
była sobie czerwona ŚlicznotkaNAfL 1.6/90+ --> 114KM 134Nm :twisted:
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
carlos
Posty: 11
Rejestracja: 16 mar 2011, 22:04
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

17 sty 2018, 16:50

Wszystko zależy w co celują organizatorzy MC i podklasy Miata Spec. Samochód którym jeździsz do pracy, czy na urlop już teraz wystarczy do startu w MC. Jak sobie wyobrażałem Miata Spec to miało by być coś w stylu Kia Picanto Cup lub BMW IS Cup i to już są auta typowo do sportu, chociaż nimi też się da pojechać do pracy lub sklepu (z wakacjami może być gorzej, choć znam typka co startował w Picanto Cup w 2007 i na rundę na Hungaroringu pojechał na kołach pucharówką). Np. na rundzie MC zawodnicy jeżdżą sesje na czas i na koniec dla Miata Spec jest wyścig
"drzwi w drzwi" powiedzmy x okrążeń (start w kolejności uzyskanych wcześniej czasów). Nie wiem czy jest taki plan, czy chodzi tylko o "wyrównanie" aut.

Dziubas piszesz, że NC 1.8 na Torze Poznań jest w stanie zejść poniżej 2.00. Torowy Civic 1.6 robi 1.52, a Integra z K20 1.43 (to najlepsze czasy jakie znam, osiągnięte prze te auta). Oczywiście to prawdziwe torówki na slikach i kierowcy też nie z pierwszej łapanki. Ciekawe jaki czas jest wstanie zrobić równorzędnie pomodzone NC lub NB z dobrym kierowcą za sterami :twisted:
ODPOWIEDZ