System śledzenia czasów
Moderator: Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 361
- Rejestracja: 12 lut 2015, 10:55
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Warszawa
No trzeba będzie to rozwiązać jakoś sensownie, bo informacja, że brakuje mi dajmy na to 1.5 czy 2s do łyknięcia kolejnego zawodnika by była bardzo przydatna Ze średniej wynika nam ranking, a nie różnica, a różnica w przypadku rallysrpintu wydaje się najważniejsza. Pokminie w tym tygodniu jak to logicznie rozwiązać.
Moja 10th Anniversary
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Jasne, i to z pełną analizą sytuacji. Ale tu mowa o tym, że liczbowe podawanie średniej na pasku w głównym widoku rankingu jest mało przydatne. Tam musi być najbardziej podstawowa i najbogatsza informacja.
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
A moze po prostu jakis warunek ustalajacy kolejnosc wynikow np:
Wymagana liczba kolek 3 ,wszyscy ponizej 3 sa w drugiej kolejnosci ustawiani i tak jak bylo teraz nie oznaczani kolorem.
Wymagana liczba kolek 3 ,wszyscy ponizej 3 sa w drugiej kolejnosci ustawiani i tak jak bylo teraz nie oznaczani kolorem.
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
W sumie to teraz też to jest pokazane, bo wszyscy, którzy już wykręcili 3 kółka, są zaznaczeni na zielono. Możesz popatrzeć na tabelę, ignorując niebieskich i to jest ten ranking, o którym mówisz. Reszta, zamiast przesunięta na koniec, jest oznaczona ciemniejszym kolorem.Dr.KoKoN pisze:A moze po prostu jakis warunek ustalajacy kolejnosc wynikow np:
Wymagana liczba kolek 3 ,wszyscy ponizej 3 sa w drugiej kolejnosci ustawiani i tak jak bylo teraz nie oznaczani kolorem.
Natomiast appka pokazuje jeszcze kolejną, dodatkową informację, która nie jest tak oczywista (ciężko to na szybko samemu przeliczyć), a dużo mówi na temat rzeczywistego, chwilowego wyniku zawodów. No i to w żaden sposób nie koliduje z innymi informacjami, nie pogarsza ich dostępności. Patrzysz na zielonych - masz wynik, o którym wspomniałeś. Patrzysz na całość - widzisz, który kierowca faktycznie jest szybszy.
Ogólnie to bardzo przydałaby się jakaś instrukcja/legenda, albo czyiś komentarz na temat wyników, na następnej rundzie. Tym razem nie wystarczyło czasu na zrobienie czegoś takiego. W piątek do 3:00 siedzieliśmy z Dżuniorem na beforku z laptopami i próbowaliśmy zmusić arkusze Google'a do współpracy. Okazało się, że to błąd po stronie Google'a (sic!). W sobotę przed śniadaniem na szybko pisałem na kolanie poprawkę do wyliczania średniej z kilku arkuszy (bo okazało się, że był brany pod uwagę tylko ten, w którym nastąpiła ostatnia zmiana ). Także ten, no... było "wesoło"
-
- Donator
- Posty: 939
- Rejestracja: 11 gru 2014, 23:02
- Model: NC
- Wersja: Miata PRHT 2.0
- Lokalizacja: DW
- Kontakt:
na szybko, w excelu - jak coś, to opiszę dokładniej, bo chociażby trzeba posortować czasy i wybrać the best na potrzeby takich obliczeń.
to pierwsze niesie ze sobą informację: musisz jechać w tempie XXX:XX w pozostałych najlepszych mierzonych przejazdach.
to drugie: musisz poprawić się z jednym czasem do: XXX:XX, żeby łyknąć nickesha
ale moja generalna uwaga jest taka - że na telefonie, i bez napinki, dobrze sprawdziła się minimalna ilość informacji - taka, jaka była. przejazd, rzut okiem na ekran w fonie - jak jest, wjazd w kolejkę i dalej rura.
na dużym ekranie może być inaczej, ale sytuacja w czasie jazdy też jest na tyle dynamiczna, że ilość informacji była dla mnie w sam raz. mam wrażenie, że wszystko będzie się na tyle szybko zmieniać, że więcej statystyk to więcej bólu głowy (która i tak bolała od kasku).
to pierwsze niesie ze sobą informację: musisz jechać w tempie XXX:XX w pozostałych najlepszych mierzonych przejazdach.
to drugie: musisz poprawić się z jednym czasem do: XXX:XX, żeby łyknąć nickesha
ale moja generalna uwaga jest taka - że na telefonie, i bez napinki, dobrze sprawdziła się minimalna ilość informacji - taka, jaka była. przejazd, rzut okiem na ekran w fonie - jak jest, wjazd w kolejkę i dalej rura.
na dużym ekranie może być inaczej, ale sytuacja w czasie jazdy też jest na tyle dynamiczna, że ilość informacji była dla mnie w sam raz. mam wrażenie, że wszystko będzie się na tyle szybko zmieniać, że więcej statystyk to więcej bólu głowy (która i tak bolała od kasku).
nickesh v2.0 pisze:Tymczasowy adres:
Bardzo ładne toto Co prawda obejrzałem już po, w trakcie rundy byłem offline
Jeden request na zmianę bym miał,w sekcji Rallysprint wprowadzenie mozliwości regulacji czasu przełączania trybów pasków nick->czasy.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
To się w ogóle nie sprawdziło. Trzeba będzie coś wymyślić, żeby poszczególne kółka były widoczne stale. Chyba po prostu wywalimy tę średnią zupełnie. Pasek nie będzie się podmieniał. Nikomu nie jest potrzebna średnia. Potrzebne jest tylko to, jak ona wpływa na wynik, a to widać po kolejności i szerokości paska. Ale sama liczba nic nikomu nie mówi.majkel pisze:Jeden request na zmianę bym miał,w sekcji Rallysprint wprowadzenie mozliwości regulacji czasu przełączania trybów pasków nick->czasy.
Wroclover, wszystko fajnie, pięknie, ale w layoucie nie mam miejsca na takie informacje. Gdyby było, to w ogóle nie mielibyśmy tego problemu. Chyba po prostu wyrzucimy tę średnią. Ale mam też kilka innych pomysłów do przetestowania.
-
- Donator
- Posty: 939
- Rejestracja: 11 gru 2014, 23:02
- Model: NC
- Wersja: Miata PRHT 2.0
- Lokalizacja: DW
- Kontakt:
nickesh v2.0 pisze:Wroclover, wszystko fajnie, pięknie, ale w layoucie nie mam miejsca na takie informacje. Gdyby było, to w ogóle nie mielibyśmy tego problemu. Chyba po prostu wyrzucimy tę średnią. Ale mam też kilka innych pomysłów do przetestowania.
no właśnie. prostota przede wszystkim. przez cały dzień nie miałem czasu łyknąć sojowego latte, a co dopiero ogarniać jakieś tabelki jak z moneyball
aha - no i ten zrzut tabeli powyżej, to nie moje oczekiwania co do ilości pokazywanych danych. ja chciałbym tylko widzieć, jaki czas muszę wykręcić, żeby dojść następnego (zielona komórka). reszta to rozkmina, jak to policzyć.
pokazywanie, o ile sekund ktoś jest szybszy, też nic na dobrą sprawę nie da - bo do czego byśmy się odnosili - do najlepszego czasu? znów - do średniej? może lepiej pokazać, w jakim tempie trzeba pojechać, żeby kogoś łyknąć.
gdybyśmy jeździli po kolei każdy przejazd rallysprintu, i każdy z nich byłby brany do klasyfikacji, jak to jest chociażby na czasówce w Giro, czy na Rajdzie Korsyki, to ok. ale my jeździmy razem, kilka przejazdów naraz, niektórzy mają zrobionych więcej kółek, niektórzy mniej - trudno to wszystko razem porównywać.
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
wroclover pisze:niektórzy mają zrobionych więcej kółek, niektórzy mniej - trudno to wszystko razem porównywać.
IMHO wcale nie tak trudno. Jak Qbatron robi trzy kółka na poziomie 213s, a ja mam zaliczone dopiero jedno - 226, to nie trudno mi odgadnąć, który z nas jest szybszy. W przypadku Snabba i Mac Bergera ta różnica nie jest taka łatwo zauważalna, ale też istnieje. Jedynie trudniej ją samemu wyliczyć. I w tym właśnie pomaga appka - nie trzeba samemu tego przeliczać. Jedyny problem to przedstawić to w jakiś dziecinnie prosty sposób.
Mimo wątpliwości, obstaję przy tym, żeby appka pokazywała prognozę rankingu na podstawie czasów dostępnych na bieżąco, a nie czekała, aż wszyscy wykręcą swoje 3 kółka. Należy jednak skupić się na przedstawieniu tych prognoz w bardziej przystępny sposób. Jest na to wiele sposobów:
a) Można zawsze pokazywać trzy kratki na pasku kierowcy, nawet jeśli nie wykręcił jeszcze trzech kółek. Wtedy niektóre kratki będą po prostu puste. Pozycja w rankingi oraz szerokość paska będą ustalane na podstawie średniej, jak do tej pory.
b) Zamiast pustych kratek można w nie wpisywać tę średnią. Te puste kratki mogą być narysowane jakąś przerywaną linią, czy jakoś tak - żeby dało się od razu zauważyć, że to jest prognoza, a nie wykręcony czas.
c) Do pustych kratek możemy też wpisywać najlepszy czas, zamiast średniego, bo zwykle jednak każde kolejne kółko jest szybsze.
d) Alternatywnie, możemy nie operować pełnymi czasami okrążeń, a jedynie stratą do poprzedniego kierowcy. Efekt będzie taki:
No, w każdym razie coś w tym w stylu.
nickesh v2.0 pisze:a) Można zawsze pokazywać trzy kratki na pasku kierowcy, nawet jeśli nie wykręcił jeszcze trzech kółek. Wtedy niektóre kratki będą po prostu puste.
+1. Bardzo czytelne by to było.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
W sumie to dopiero w opcji b), albo c) byłoby jasne, skąd się wzięła pozycja kierowcy w rankingu. Wtedy faktycznie możemy zupełnie odrzucić średnią i operować jedynie pojęciem sumy trzech najlepszych kółek.
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Albo wręcz coś takiego:
Czyli nie podajemy średniej. Podajemy sumę przy pierwszym zawodniku, a przy kolejnych stratę. A jak ktoś nie ma jeszcze kółka, uzupełniamy je średnią z tego, co już ma, albo kopią najlepszego czasu.
Zauważcie, że wyniki i wszystkie proporcje są identyczne, jak to było do tej pory. Po prostu ludzie łatwiej skumają takie przedstawienie sprawy, niż samą tę średnią.
Czyli nie podajemy średniej. Podajemy sumę przy pierwszym zawodniku, a przy kolejnych stratę. A jak ktoś nie ma jeszcze kółka, uzupełniamy je średnią z tego, co już ma, albo kopią najlepszego czasu.
Zauważcie, że wyniki i wszystkie proporcje są identyczne, jak to było do tej pory. Po prostu ludzie łatwiej skumają takie przedstawienie sprawy, niż samą tę średnią.
-
- Donator
- Posty: 939
- Rejestracja: 11 gru 2014, 23:02
- Model: NC
- Wersja: Miata PRHT 2.0
- Lokalizacja: DW
- Kontakt:
nickesh v2.0 pisze:Mimo wątpliwości, obstaję przy tym, żeby appka pokazywała prognozę rankingu na podstawie czasów dostępnych na bieżąco, a nie czekała, aż wszyscy wykręcą swoje 3 kółka.
to była podstawa od początku i chciałbym, żeby tak zostało.
teraz mózg mi paruje od liczenia innych rzeczy w pracy, więc jak już odparuje, to też pomyślę. chyba miałem jakiś pomysł, ale mi gdzieś zwiał.
[edit]: o właśnie, miałem podobny pomysł. nie podawać średniej, tylko sumę / stratę - ale dla tych, co przejechali już 3 kółka. a dla tych, co jeszcze nie przejechali - po prostu czasy, miejsce w rankingu na podstawie średniej, bez sumy, bez straty.
ale może lepiej pokazać coś takiego jak to co pokazałeś, nickesh. sam nie wiem. ale na pewno idziemy w dobrą stronę.
-
- Donator
- Posty: 361
- Rejestracja: 12 lut 2015, 10:55
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Warszawa
Nickesh, ostatni widok co zaproponowałeś jest idealny wedłgu mnie. Są tu wszystkie niezbędne informacje. Ranking powinien być budowany na podstawie średniej, która sama w sobie nie jest potrzebna. Można też dać warunek, aby średnia przy zaliczeniu przez wszystkich lub przez większość minimum 3 kółek pomiarowych nie była już brana pod uwagę, a opierało się to wyłącznie na sumie, tym samym zawodników z mniejszą ilością kółek automatycznie by spychało na dół klasyfikacji.
Pytanie czy dynamiczna szerokość pasków jest potrzebna?
Pytanie czy dynamiczna szerokość pasków jest potrzebna?
Moja 10th Anniversary
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Pomyśl przez chwilę, Jarri. To bez znaczenia, czy wszystko opiera się na sumie, czy na średniej (sumie podzielonej przez trzy).
Ale faktycznie - zapomnijcie na chwilę o średniej. O wszystkim na chwilę zapomnijcie. Czyścimy bufor i wczytujemy tylko te reguły:
1) Pozycję w rankingu wyznacza suma trzech* najlepszych kółek.
2) Jak ktoś nie zaliczył jeszcze trzech kółek, to do brakujących wpisujemy mu dotychczasowy najlepszy czas (ewentualnie średnią z tych kółek, które już ma). Taki czas oznaczamy jako prognozowany (szary**) i dzięki temu ten kierowca też ma sumę trzech kółek, wg której uzyskuje miejsce w rankingu.
*Zależnie od warunków zawodów.
**Albo jakkolwiek inaczej, czytelnie.
Wyniki i obliczenia są identyczne, jak do tej pory (przy średniej), ale nikt nie zadaje pytań, o co chodzi z tą średnią
Ale faktycznie - zapomnijcie na chwilę o średniej. O wszystkim na chwilę zapomnijcie. Czyścimy bufor i wczytujemy tylko te reguły:
1) Pozycję w rankingu wyznacza suma trzech* najlepszych kółek.
2) Jak ktoś nie zaliczył jeszcze trzech kółek, to do brakujących wpisujemy mu dotychczasowy najlepszy czas (ewentualnie średnią z tych kółek, które już ma). Taki czas oznaczamy jako prognozowany (szary**) i dzięki temu ten kierowca też ma sumę trzech kółek, wg której uzyskuje miejsce w rankingu.
*Zależnie od warunków zawodów.
**Albo jakkolwiek inaczej, czytelnie.
Wyniki i obliczenia są identyczne, jak do tej pory (przy średniej), ale nikt nie zadaje pytań, o co chodzi z tą średnią
-
- Donator
- Posty: 939
- Rejestracja: 11 gru 2014, 23:02
- Model: NC
- Wersja: Miata PRHT 2.0
- Lokalizacja: DW
- Kontakt:
nickesh v2.0 pisze: ale nikt nie zadaje pytań, o co chodzi z tą średnią
bo wszyscy przecież wiedzą
a jak nie wiedzą, to jeszcze raz: zanim ktokolwiek (ostatnio: z wyjątkiem Rocky'ego ) przejedzie trzy kółka, w rankingu nie ma na co patrzeć. tym samym mamy brak emocji przez połowę rallysprintu. średnia* = emocje.
* czy jakikolwiek inny substytut wyników, których jeszcze nie ma.
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Te prognozowane czasy można jakimś pytajnikiem oznaczyć, czy coś...nickesh v2.0 pisze:**Albo jakkolwiek inaczej, czytelnie.
I w sumie to zielony kolor nie jest wtedy potrzebny, albo może się przydać do czegoś innego (np. do tego, że kierowca już więcej kółek nie może zrobić), bo i tak widać, kto jeszcze nie skończył.
Ostatnio zmieniony 17 maja 2016, 13:12 przez nick.es, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Donator
- Posty: 1200
- Rejestracja: 22 lip 2013, 21:20
- Model: NA
- Wersja: 1.6 '92
- Lokalizacja: Warszawa
Może po prostu legenda na samym dole?
Coś w stylu
[kwadracik zielony] - czas zmierzony [kwadracik szary] - średni czas
itp.
Coś w stylu
[kwadracik zielony] - czas zmierzony [kwadracik szary] - średni czas
itp.
była: Mała aka MX-5 NB Twilight Blue '99 1.6 110KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
-
- Posty: 304
- Rejestracja: 29 maja 2015, 11:46
- Model: NB
- Wersja: 2.0 K20A2
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontakt:
Osobiscie srednia bardzo mi pasowala i wolalbym zeby zostala.nickesh v2.0 pisze:To się w ogóle nie sprawdziło. Trzeba będzie coś wymyślić, żeby poszczególne kółka były widoczne stale. Chyba po prostu wywalimy tę średnią zupełnie. Pasek nie będzie się podmieniał. Nikomu nie jest potrzebna średnia. Potrzebne jest tylko to, jak ona wpływa na wynik, a to widać po kolejności i szerokości paska. Ale sama liczba nic nikomu nie mówi.majkel pisze:Jeden request na zmianę bym miał,w sekcji Rallysprint wprowadzenie mozliwości regulacji czasu przełączania trybów pasków nick->czasy.
Wroclover, wszystko fajnie, pięknie, ale w layoucie nie mam miejsca na takie informacje. Gdyby było, to w ogóle nie mielibyśmy tego problemu. Chyba po prostu wyrzucimy tę średnią. Ale mam też kilka innych pomysłów do przetestowania.
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Ej bez sensu ten prognozowany czas. Nie ma reguły przecież ile wykręci nast. razem kierowca.
Lepiej zostawić puste miejsce, a pozycję obliczyć ze średniej.
Lepiej zostawić puste miejsce, a pozycję obliczyć ze średniej.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Heh, Czester, pomyśl przez chwilę. Przecież to to samo, skoro prognozowany czas jest średniączester_ pisze:Ej bez sensu ten prognozowany czas. Nie ma reguły przecież ile wykręci nast. razem kierowca.
Lepiej zostawić puste miejsce, a pozycję obliczyć ze średniej.
(224.10 + 226.34) / 2 = 225.22
(224.10 + 226.34 + 225.22) / 3 = wciąż 225.22
To samo, tylko że można zamiast to dzielić (co jest mniej intuicyjne), można to dodawać i pokazywać w appce sumę czasów: 675,66. Wtedy łatwiej dostrzec ile sekund faktycznie się traci/zyskuje nad innym zawodnikiem i o ile szybciej trzeba jechać.
Choć moim zdaniem lepszą prognozą jest najlepszy czas zawodnika, niż średnia. Raczej stawiałbym, że jak ktoś ma np. czasy 220.00 i 240.00, to następny będzie w bardziej w okolicach 220.00 (a nawet jeszcze lepszy), niż 230.00. Taka prognoza będzie bardziej trafna. Zwykle zawodnicy robią progress w czasach. To było widać po szarym fragmencie paska na treningach. Okazał się prawie nieprzydatny, bo ostatnie kółko prawie zawsze było jednocześnie najszybszym. Ale zostawimy, bo jak spadł deszcz, to tabela nagle zrobiła się szara
Mój znajomy śledził czasy, będąc w Warszawie, bez żadnych innych informacji o zawodach. W pewnym momencie wysłał mi pytanie, czy w Białej Podlaskiej leje
-
- Donator
- Posty: 939
- Rejestracja: 11 gru 2014, 23:02
- Model: NC
- Wersja: Miata PRHT 2.0
- Lokalizacja: DW
- Kontakt:
no to ja chcę tak:
- ekran 1: ranking i średnia, tak jak było
- ekran 2: coś takiego - dla tych co jeszcze nie przejechali - bez strat i bez brakujących czasów.
mogę taki personal screen prosić?
ewentualnie w nawiasie, w miejscu brakujących czasów - taki czas, który pozwoli mi dopaść będącego przede mną Snabba
chociaż tutaj to już blisko do pracy przy instrukcji obsługi...
no i sytuacja będzie zmieniać się za szybko na takie cuda wianki, dam sobie kask uciąć.
tak czy inaczej - na pewno coś wymyślicie, chłopaki. ostatnio było git, nie ma też się co tak napinać na jakieś nie wiadomo jakie wodotryski
- ekran 1: ranking i średnia, tak jak było
- ekran 2: coś takiego - dla tych co jeszcze nie przejechali - bez strat i bez brakujących czasów.
mogę taki personal screen prosić?
ewentualnie w nawiasie, w miejscu brakujących czasów - taki czas, który pozwoli mi dopaść będącego przede mną Snabba
chociaż tutaj to już blisko do pracy przy instrukcji obsługi...
no i sytuacja będzie zmieniać się za szybko na takie cuda wianki, dam sobie kask uciąć.
tak czy inaczej - na pewno coś wymyślicie, chłopaki. ostatnio było git, nie ma też się co tak napinać na jakieś nie wiadomo jakie wodotryski
Ostatnio zmieniony 17 maja 2016, 18:14 przez wroclover, łącznie zmieniany 7 razy.
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
No, ale o to właśnie chodzi, nie? Żeby się poprawić, albo spaśćU.S.U.L pisze:Srednia moze byc slabą prognoza w przypadku nieplanowanego wyjazdu poza trase, pomylki w nawigacji albo dogonienia kogos komu nie poszlo.
W bieżącym momencie widzisz, jak idzie danemu kierowcy. I widzisz jaką pozycję mu to daje. I na dodatek wiesz, o ile musi pojechać szybciej/wolniej, żeby wskoczyć wyżej/spaść niżej. Na tym polega ta appka