System śledzenia czasów

Wszystko związane z cyklem Miata Challenge

Moderator: Moderatorzy

Jarri
Donator
Donator
Posty: 361
Rejestracja: 12 lut 2015, 10:55
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Warszawa

16 maja 2016, 9:03

No trzeba będzie to rozwiązać jakoś sensownie, bo informacja, że brakuje mi dajmy na to 1.5 czy 2s do łyknięcia kolejnego zawodnika by była bardzo przydatna ;) Ze średniej wynika nam ranking, a nie różnica, a różnica w przypadku rallysrpintu wydaje się najważniejsza. Pokminie w tym tygodniu jak to logicznie rozwiązać.
jqb
Donator
Donator
Posty: 1174
Rejestracja: 03 wrz 2012, 17:14
Model: Inny
Wersja: Ikarus ;)
Lokalizacja: Warszawa

16 maja 2016, 9:08

Po prostu trzeba dołożyć widoki dla każdego zawodnika.
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

16 maja 2016, 9:25

Jasne, i to z pełną analizą sytuacji. Ale tu mowa o tym, że liczbowe podawanie średniej na pasku w głównym widoku rankingu jest mało przydatne. Tam musi być najbardziej podstawowa i najbogatsza informacja.
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1845
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

16 maja 2016, 9:29

A moze po prostu jakis warunek ustalajacy kolejnosc wynikow np:
Wymagana liczba kolek 3 ,wszyscy ponizej 3 sa w drugiej kolejnosci ustawiani i tak jak bylo teraz nie oznaczani kolorem.
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

16 maja 2016, 9:38

Dr.KoKoN pisze:A moze po prostu jakis warunek ustalajacy kolejnosc wynikow np:
Wymagana liczba kolek 3 ,wszyscy ponizej 3 sa w drugiej kolejnosci ustawiani i tak jak bylo teraz nie oznaczani kolorem.
W sumie to teraz też to jest pokazane, bo wszyscy, którzy już wykręcili 3 kółka, są zaznaczeni na zielono. Możesz popatrzeć na tabelę, ignorując niebieskich i to jest ten ranking, o którym mówisz. Reszta, zamiast przesunięta na koniec, jest oznaczona ciemniejszym kolorem.

Natomiast appka pokazuje jeszcze kolejną, dodatkową informację, która nie jest tak oczywista (ciężko to na szybko samemu przeliczyć), a dużo mówi na temat rzeczywistego, chwilowego wyniku zawodów. No i to w żaden sposób nie koliduje z innymi informacjami, nie pogarsza ich dostępności. Patrzysz na zielonych - masz wynik, o którym wspomniałeś. Patrzysz na całość - widzisz, który kierowca faktycznie jest szybszy.

Ogólnie to bardzo przydałaby się jakaś instrukcja/legenda, albo czyiś komentarz na temat wyników, na następnej rundzie. Tym razem nie wystarczyło czasu na zrobienie czegoś takiego. W piątek do 3:00 siedzieliśmy z Dżuniorem na beforku z laptopami i próbowaliśmy zmusić arkusze Google'a do współpracy. Okazało się, że to błąd po stronie Google'a (sic!). W sobotę przed śniadaniem na szybko pisałem na kolanie poprawkę do wyliczania średniej z kilku arkuszy (bo okazało się, że był brany pod uwagę tylko ten, w którym nastąpiła ostatnia zmiana :facepalm: ). Także ten, no... było "wesoło" :roll:
wroclover
Donator
Donator
Posty: 939
Rejestracja: 11 gru 2014, 23:02
Model: NC
Wersja: Miata PRHT 2.0
Lokalizacja: DW
Kontakt:

16 maja 2016, 15:08

na szybko, w excelu - jak coś, to opiszę dokładniej, bo chociażby trzeba posortować czasy i wybrać the best na potrzeby takich obliczeń.

liczby.PNG



to pierwsze niesie ze sobą informację: musisz jechać w tempie XXX:XX w pozostałych najlepszych mierzonych przejazdach.
to drugie: musisz poprawić się z jednym czasem do: XXX:XX, żeby łyknąć nickesha

ale moja generalna uwaga jest taka - że na telefonie, i bez napinki, dobrze sprawdziła się minimalna ilość informacji - taka, jaka była. przejazd, rzut okiem na ekran w fonie - jak jest, wjazd w kolejkę i dalej rura.
na dużym ekranie może być inaczej, ale sytuacja w czasie jazdy też jest na tyle dynamiczna, że ilość informacji była dla mnie w sam raz. mam wrażenie, że wszystko będzie się na tyle szybko zmieniać, że więcej statystyk to więcej bólu głowy (która i tak bolała od kasku).
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

16 maja 2016, 21:37

nickesh v2.0 pisze:Tymczasowy adres:

Bardzo ładne toto :D :kciuk: Co prawda obejrzałem już po, w trakcie rundy byłem offline :?
Jeden request na zmianę bym miał,w sekcji Rallysprint wprowadzenie mozliwości regulacji czasu przełączania trybów pasków nick->czasy.

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

16 maja 2016, 22:10

majkel pisze:Jeden request na zmianę bym miał,w sekcji Rallysprint wprowadzenie mozliwości regulacji czasu przełączania trybów pasków nick->czasy.
To się w ogóle nie sprawdziło. Trzeba będzie coś wymyślić, żeby poszczególne kółka były widoczne stale. Chyba po prostu wywalimy tę średnią zupełnie. Pasek nie będzie się podmieniał. Nikomu nie jest potrzebna średnia. Potrzebne jest tylko to, jak ona wpływa na wynik, a to widać po kolejności i szerokości paska. Ale sama liczba nic nikomu nie mówi.

Wroclover, wszystko fajnie, pięknie, ale w layoucie nie mam miejsca na takie informacje. Gdyby było, to w ogóle nie mielibyśmy tego problemu. Chyba po prostu wyrzucimy tę średnią. Ale mam też kilka innych pomysłów do przetestowania.
wroclover
Donator
Donator
Posty: 939
Rejestracja: 11 gru 2014, 23:02
Model: NC
Wersja: Miata PRHT 2.0
Lokalizacja: DW
Kontakt:

17 maja 2016, 2:34

nickesh v2.0 pisze:Wroclover, wszystko fajnie, pięknie, ale w layoucie nie mam miejsca na takie informacje. Gdyby było, to w ogóle nie mielibyśmy tego problemu. Chyba po prostu wyrzucimy tę średnią. Ale mam też kilka innych pomysłów do przetestowania.


no właśnie. prostota przede wszystkim. przez cały dzień nie miałem czasu łyknąć sojowego latte, a co dopiero ogarniać jakieś tabelki jak z moneyball ;)

aha - no i ten zrzut tabeli powyżej, to nie moje oczekiwania co do ilości pokazywanych danych. ja chciałbym tylko widzieć, jaki czas muszę wykręcić, żeby dojść następnego (zielona komórka). reszta to rozkmina, jak to policzyć.
pokazywanie, o ile sekund ktoś jest szybszy, też nic na dobrą sprawę nie da - bo do czego byśmy się odnosili - do najlepszego czasu? znów - do średniej? może lepiej pokazać, w jakim tempie trzeba pojechać, żeby kogoś łyknąć.
gdybyśmy jeździli po kolei każdy przejazd rallysprintu, i każdy z nich byłby brany do klasyfikacji, jak to jest chociażby na czasówce w Giro, czy na Rajdzie Korsyki, to ok. ale my jeździmy razem, kilka przejazdów naraz, niektórzy mają zrobionych więcej kółek, niektórzy mniej - trudno to wszystko razem porównywać.
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

17 maja 2016, 11:26

wroclover pisze:niektórzy mają zrobionych więcej kółek, niektórzy mniej - trudno to wszystko razem porównywać.

IMHO wcale nie tak trudno. Jak Qbatron robi trzy kółka na poziomie 213s, a ja mam zaliczone dopiero jedno - 226, to nie trudno mi odgadnąć, który z nas jest szybszy. W przypadku Snabba i Mac Bergera ta różnica nie jest taka łatwo zauważalna, ale też istnieje. Jedynie trudniej ją samemu wyliczyć. I w tym właśnie pomaga appka - nie trzeba samemu tego przeliczać. Jedyny problem to przedstawić to w jakiś dziecinnie prosty sposób.

Mimo wątpliwości, obstaję przy tym, żeby appka pokazywała prognozę rankingu na podstawie czasów dostępnych na bieżąco, a nie czekała, aż wszyscy wykręcą swoje 3 kółka. Należy jednak skupić się na przedstawieniu tych prognoz w bardziej przystępny sposób. Jest na to wiele sposobów:

a) Można zawsze pokazywać trzy kratki na pasku kierowcy, nawet jeśli nie wykręcił jeszcze trzech kółek. Wtedy niektóre kratki będą po prostu puste. Pozycja w rankingi oraz szerokość paska będą ustalane na podstawie średniej, jak do tej pory.

b) Zamiast pustych kratek można w nie wpisywać tę średnią. Te puste kratki mogą być narysowane jakąś przerywaną linią, czy jakoś tak - żeby dało się od razu zauważyć, że to jest prognoza, a nie wykręcony czas.

c) Do pustych kratek możemy też wpisywać najlepszy czas, zamiast średniego, bo zwykle jednak każde kolejne kółko jest szybsze.

d) Alternatywnie, możemy nie operować pełnymi czasami okrążeń, a jedynie stratą do poprzedniego kierowcy. Efekt będzie taki:

Obrazek

No, w każdym razie coś w tym w stylu.
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

17 maja 2016, 11:34

nickesh v2.0 pisze:a) Można zawsze pokazywać trzy kratki na pasku kierowcy, nawet jeśli nie wykręcił jeszcze trzech kółek. Wtedy niektóre kratki będą po prostu puste.

+1. Bardzo czytelne by to było.

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

17 maja 2016, 11:37

W sumie to dopiero w opcji b), albo c) byłoby jasne, skąd się wzięła pozycja kierowcy w rankingu. Wtedy faktycznie możemy zupełnie odrzucić średnią i operować jedynie pojęciem sumy trzech najlepszych kółek.

Obrazek
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

17 maja 2016, 12:03

Albo wręcz coś takiego:

Obrazek

Czyli nie podajemy średniej. Podajemy sumę przy pierwszym zawodniku, a przy kolejnych stratę. A jak ktoś nie ma jeszcze kółka, uzupełniamy je średnią z tego, co już ma, albo kopią najlepszego czasu.

Zauważcie, że wyniki i wszystkie proporcje są identyczne, jak to było do tej pory. Po prostu ludzie łatwiej skumają takie przedstawienie sprawy, niż samą tę średnią.
wroclover
Donator
Donator
Posty: 939
Rejestracja: 11 gru 2014, 23:02
Model: NC
Wersja: Miata PRHT 2.0
Lokalizacja: DW
Kontakt:

17 maja 2016, 12:07

nickesh v2.0 pisze:Mimo wątpliwości, obstaję przy tym, żeby appka pokazywała prognozę rankingu na podstawie czasów dostępnych na bieżąco, a nie czekała, aż wszyscy wykręcą swoje 3 kółka.


to była podstawa od początku i chciałbym, żeby tak zostało.
teraz mózg mi paruje od liczenia innych rzeczy w pracy, więc jak już odparuje, to też pomyślę. chyba miałem jakiś pomysł, ale mi gdzieś zwiał.
[edit]: o właśnie, miałem podobny pomysł. nie podawać średniej, tylko sumę / stratę - ale dla tych, co przejechali już 3 kółka. a dla tych, co jeszcze nie przejechali - po prostu czasy, miejsce w rankingu na podstawie średniej, bez sumy, bez straty.
ale może lepiej pokazać coś takiego jak to co pokazałeś, nickesh. sam nie wiem. ale na pewno idziemy w dobrą stronę.
Jarri
Donator
Donator
Posty: 361
Rejestracja: 12 lut 2015, 10:55
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Warszawa

17 maja 2016, 12:30

Nickesh, ostatni widok co zaproponowałeś jest idealny wedłgu mnie. Są tu wszystkie niezbędne informacje. Ranking powinien być budowany na podstawie średniej, która sama w sobie nie jest potrzebna. Można też dać warunek, aby średnia przy zaliczeniu przez wszystkich lub przez większość minimum 3 kółek pomiarowych nie była już brana pod uwagę, a opierało się to wyłącznie na sumie, tym samym zawodników z mniejszą ilością kółek automatycznie by spychało na dół klasyfikacji.

Pytanie czy dynamiczna szerokość pasków jest potrzebna?
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

17 maja 2016, 12:36

Pomyśl przez chwilę, Jarri. To bez znaczenia, czy wszystko opiera się na sumie, czy na średniej (sumie podzielonej przez trzy).

Ale faktycznie - zapomnijcie na chwilę o średniej. O wszystkim na chwilę zapomnijcie. Czyścimy bufor i wczytujemy tylko te reguły:

1) Pozycję w rankingu wyznacza suma trzech* najlepszych kółek.
2) Jak ktoś nie zaliczył jeszcze trzech kółek, to do brakujących wpisujemy mu dotychczasowy najlepszy czas (ewentualnie średnią z tych kółek, które już ma). Taki czas oznaczamy jako prognozowany (szary**) i dzięki temu ten kierowca też ma sumę trzech kółek, wg której uzyskuje miejsce w rankingu.

*Zależnie od warunków zawodów.
**Albo jakkolwiek inaczej, czytelnie.

Wyniki i obliczenia są identyczne, jak do tej pory (przy średniej), ale nikt nie zadaje pytań, o co chodzi z tą średnią :D
wroclover
Donator
Donator
Posty: 939
Rejestracja: 11 gru 2014, 23:02
Model: NC
Wersja: Miata PRHT 2.0
Lokalizacja: DW
Kontakt:

17 maja 2016, 12:50

nickesh v2.0 pisze: ale nikt nie zadaje pytań, o co chodzi z tą średnią :D


bo wszyscy przecież wiedzą ;)
a jak nie wiedzą, to jeszcze raz: zanim ktokolwiek (ostatnio: z wyjątkiem Rocky'ego ;)) przejedzie trzy kółka, w rankingu nie ma na co patrzeć. tym samym mamy brak emocji przez połowę rallysprintu. średnia* = emocje.

* czy jakikolwiek inny substytut wyników, których jeszcze nie ma.
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

17 maja 2016, 13:08

nickesh v2.0 pisze:**Albo jakkolwiek inaczej, czytelnie.
Te prognozowane czasy można jakimś pytajnikiem oznaczyć, czy coś...

Obrazek

I w sumie to zielony kolor nie jest wtedy potrzebny, albo może się przydać do czegoś innego (np. do tego, że kierowca już więcej kółek nie może zrobić), bo i tak widać, kto jeszcze nie skończył.
Ostatnio zmieniony 17 maja 2016, 13:12 przez nick.es, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
funky
Donator
Donator
Posty: 4077
Rejestracja: 29 lip 2011, 9:30
Model: NC
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Warszawa

17 maja 2016, 13:08

Zacznijcie pisać instrukcję do tego ;)
Obrazek

miatasm.com
wroclover
Donator
Donator
Posty: 939
Rejestracja: 11 gru 2014, 23:02
Model: NC
Wersja: Miata PRHT 2.0
Lokalizacja: DW
Kontakt:

17 maja 2016, 13:26

funky pisze:Zacznijcie pisać instrukcję do tego ;)


tego się obawiałem...
rrutek
Donator
Donator
Posty: 1200
Rejestracja: 22 lip 2013, 21:20
Model: NA
Wersja: 1.6 '92
Lokalizacja: Warszawa

17 maja 2016, 14:10

Może po prostu legenda na samym dole?
Coś w stylu
[kwadracik zielony] - czas zmierzony [kwadracik szary] - średni czas
itp.
była: Mała aka MX-5 NB Twilight Blue '99 1.6 110KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

17 maja 2016, 14:28

Nieeeee, musimy to zrobić tak, żeby instrukcja nie była potrzebna.
U.S.U.L
Posty: 304
Rejestracja: 29 maja 2015, 11:46
Model: NB
Wersja: 2.0 K20A2
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

17 maja 2016, 15:19

nickesh v2.0 pisze:
majkel pisze:Jeden request na zmianę bym miał,w sekcji Rallysprint wprowadzenie mozliwości regulacji czasu przełączania trybów pasków nick->czasy.
To się w ogóle nie sprawdziło. Trzeba będzie coś wymyślić, żeby poszczególne kółka były widoczne stale. Chyba po prostu wywalimy tę średnią zupełnie. Pasek nie będzie się podmieniał. Nikomu nie jest potrzebna średnia. Potrzebne jest tylko to, jak ona wpływa na wynik, a to widać po kolejności i szerokości paska. Ale sama liczba nic nikomu nie mówi.

Wroclover, wszystko fajnie, pięknie, ale w layoucie nie mam miejsca na takie informacje. Gdyby było, to w ogóle nie mielibyśmy tego problemu. Chyba po prostu wyrzucimy tę średnią. Ale mam też kilka innych pomysłów do przetestowania.
Osobiscie srednia bardzo mi pasowala i wolalbym zeby zostala.
wroclover
Donator
Donator
Posty: 939
Rejestracja: 11 gru 2014, 23:02
Model: NC
Wersja: Miata PRHT 2.0
Lokalizacja: DW
Kontakt:

17 maja 2016, 15:59

No to: tak jak bylo + suma czasow i strata dla tych co przejechali minimum 3 kolka?
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

17 maja 2016, 16:32

W wersji na telefon bez problemu możemy dać wybór sposobu pokazywania rankingu. Jednak w wersja na TV musi mieć jeden, z góry ustalony layout.
Awatar użytkownika
turbo pchała
Posty: 4336
Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Warszawa

17 maja 2016, 17:20

Ej bez sensu ten prognozowany czas. Nie ma reguły przecież ile wykręci nast. razem kierowca.
Lepiej zostawić puste miejsce, a pozycję obliczyć ze średniej.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Obrazek
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

17 maja 2016, 17:35

czester_ pisze:Ej bez sensu ten prognozowany czas. Nie ma reguły przecież ile wykręci nast. razem kierowca.
Lepiej zostawić puste miejsce, a pozycję obliczyć ze średniej.
Heh, Czester, pomyśl przez chwilę. Przecież to to samo, skoro prognozowany czas jest średnią :D

(224.10 + 226.34) / 2 = 225.22
(224.10 + 226.34 + 225.22) / 3 = wciąż 225.22 :D

To samo, tylko że można zamiast to dzielić (co jest mniej intuicyjne), można to dodawać i pokazywać w appce sumę czasów: 675,66. Wtedy łatwiej dostrzec ile sekund faktycznie się traci/zyskuje nad innym zawodnikiem i o ile szybciej trzeba jechać.

Choć moim zdaniem lepszą prognozą jest najlepszy czas zawodnika, niż średnia. Raczej stawiałbym, że jak ktoś ma np. czasy 220.00 i 240.00, to następny będzie w bardziej w okolicach 220.00 (a nawet jeszcze lepszy), niż 230.00. Taka prognoza będzie bardziej trafna. Zwykle zawodnicy robią progress w czasach. To było widać po szarym fragmencie paska na treningach. Okazał się prawie nieprzydatny, bo ostatnie kółko prawie zawsze było jednocześnie najszybszym. Ale zostawimy, bo jak spadł deszcz, to tabela nagle zrobiła się szara :D

Mój znajomy śledził czasy, będąc w Warszawie, bez żadnych innych informacji o zawodach. W pewnym momencie wysłał mi pytanie, czy w Białej Podlaskiej leje :D
U.S.U.L
Posty: 304
Rejestracja: 29 maja 2015, 11:46
Model: NB
Wersja: 2.0 K20A2
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

17 maja 2016, 17:48

Srednia moze byc slabą prognoza w przypadku nieplanowanego wyjazdu poza trase, pomylki w nawigacji albo dogonienia kogos komu nie poszlo.
wroclover
Donator
Donator
Posty: 939
Rejestracja: 11 gru 2014, 23:02
Model: NC
Wersja: Miata PRHT 2.0
Lokalizacja: DW
Kontakt:

17 maja 2016, 17:50

no to ja chcę tak:
- ekran 1: ranking i średnia, tak jak było
- ekran 2: coś takiego - dla tych co jeszcze nie przejechali - bez strat i bez brakujących czasów.
zegar.PNG
zegar.PNG (129.16 KiB) Przejrzano 1640 razy

mogę taki personal screen prosić? ;)
ewentualnie w nawiasie, w miejscu brakujących czasów - taki czas, który pozwoli mi dopaść będącego przede mną Snabba
zegar2.PNG
zegar2.PNG (129.83 KiB) Przejrzano 1638 razy

chociaż tutaj to już blisko do pracy przy instrukcji obsługi...
no i sytuacja będzie zmieniać się za szybko na takie cuda wianki, dam sobie kask uciąć.

tak czy inaczej - na pewno coś wymyślicie, chłopaki. ostatnio było git, nie ma też się co tak napinać na jakieś nie wiadomo jakie wodotryski :)
Ostatnio zmieniony 17 maja 2016, 18:14 przez wroclover, łącznie zmieniany 7 razy.
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

17 maja 2016, 17:51

U.S.U.L pisze:Srednia moze byc slabą prognoza w przypadku nieplanowanego wyjazdu poza trase, pomylki w nawigacji albo dogonienia kogos komu nie poszlo.
No, ale o to właśnie chodzi, nie? Żeby się poprawić, albo spaść :)

W bieżącym momencie widzisz, jak idzie danemu kierowcy. I widzisz jaką pozycję mu to daje. I na dodatek wiesz, o ile musi pojechać szybciej/wolniej, żeby wskoczyć wyżej/spaść niżej. Na tym polega ta appka :D
ODPOWIEDZ