Strona 5 z 5

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 05 lis 2019, 1:34
autor: Dziubas
Broonek pisze:
03 lis 2019, 16:27
Już po fakcie odpowiem, że aby coś pojechać wczoraj potrzebna była deszczówka na 3 pierwsze sesje i coś w stylu Extreme W5 na 2 kolejne.
Na Rsr do zebrania jedynie doświadczenie na bardzo śliskim torze .
R1R przez cały dzień i po roku niebytności na TP nawet jej nie zagrzałem porządnie.

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 05 lis 2019, 8:58
autor: VooR
Broonek pisze:
03 lis 2019, 16:27
Na Rsr do zebrania jedynie doświadczenie na bardzo śliskim torze .
I jeszcze sporo trawy :D :D :D

PS. Na pierwsze serie deszczówka albo chociaż Rainsporty. Fedki zagrzały się dopiero w okolicach ostatniej sesji.

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 12 lis 2019, 10:59
autor: Luca
Proszę o rozwianie moich wątpliwości odnośnie Regulaminu MCSpec NA/NB. Jest tam napisane:

Dla wszystkich zawodników MCSpec NA/NB dopuszcza się stosowanie
jedynie opon z homologacja drogowa E – Marka Federal, model 595 RS-R .


Czy to znaczy, że mogę użyć tylko takich opon? Czy to jest tylko przykład? Myślałem o założeniu do mazdy opon Nankang NS2-R. Czy to jest dozwolone w odniesieniu do Regulaminu?

Drugie pytanie dotyczy tarcz i klocków hamulcowych. Rozumiem, że dopuszczone są tylko gładkie tarcze bez nacięć i otworów?
Klocki mogą być ceramiczne?

Z góry dziękuję za wyjaśnienia.

Łukasz

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 12 lis 2019, 11:17
autor: ace
W Specu dopuszczone są wyłącznie Federale 595 RSR. Tarcze gładkie, klocki dowolne, ale mające wymiar klocków fabrycznych.

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 13 lis 2019, 22:02
autor: Luca
ace pisze:
12 lis 2019, 11:17
W Specu dopuszczone są wyłącznie Federale 595 RSR. Tarcze gładkie, klocki dowolne, ale mające wymiar klocków fabrycznych.
Dziękuję za wyjaśnienia. Chciałbym jednak powrócić do wątku opon. Czytałem bowiem w wielu opiniach, że Federale 595 RSR są podatne na aquaplaning.
Szykuję swoją miatę jako pojazd torowo-drogowy. Zastanawiam się nad oponami, które będą umożliwiały jazdę również w warunkach drogowych. Wiele pozytywnych opinii dostały właśnie opony Nankang NS-2R. Dużo osób zwracało uwagę na dobre trzymanie tych opon na mokrym.
Zarówno Federale jak i Nankangi to semi-slicki z homologacją drogową. Ceny mają również podobne.
Zastanawiam się zatem czy jednak jest możliwość aby te opony zostały dopuszczone do SPEC NA/NB i do kogo mógłbym skierować ten wniosek.

Pozdrawiam,
Łukasz

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 13 lis 2019, 22:27
autor: Bukos
Może poprostu wystartujesz w klasie 1 lub 2 (nie wiem jaki masz silnik) i po problemie. Jasno jest napisane że opona spec to federal. Nie licz na jakieś specjalne ulgowe traktowanie.

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 13 lis 2019, 23:24
autor: ace
Luca pisze:
13 lis 2019, 22:02
ace pisze:
12 lis 2019, 11:17
W Specu dopuszczone są wyłącznie Federale 595 RSR. Tarcze gładkie, klocki dowolne, ale mające wymiar klocków fabrycznych.
Dziękuję za wyjaśnienia. Chciałbym jednak powrócić do wątku opon. Czytałem bowiem w wielu opiniach, że Federale 595 RSR są podatne na aquaplaning.
Szykuję swoją miatę jako pojazd torowo-drogowy. Zastanawiam się nad oponami, które będą umożliwiały jazdę również w warunkach drogowych. Wiele pozytywnych opinii dostały właśnie opony Nankang NS-2R. Dużo osób zwracało uwagę na dobre trzymanie tych opon na mokrym.
Zarówno Federale jak i Nankangi to semi-slicki z homologacją drogową. Ceny mają również podobne.
Zastanawiam się zatem czy jednak jest możliwość aby te opony zostały dopuszczone do SPEC NA/NB i do kogo mógłbym skierować ten wniosek.

Pozdrawiam,
Łukasz
Jak nie będziesz fisiował to spokojnie federalem pojedziesz. W marcu jechaliśmy kilkunastoma autami po śniegu i błocie pośniegowym. Powolutku, ostrożnie, z głową, troszkę bokiem...

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 14 lis 2019, 6:37
autor: nick.es
ace pisze:
13 lis 2019, 23:24
Luca pisze:
13 lis 2019, 22:02
ace pisze:
12 lis 2019, 11:17
W Specu dopuszczone są wyłącznie Federale 595 RSR. Tarcze gładkie, klocki dowolne, ale mające wymiar klocków fabrycznych.
Dziękuję za wyjaśnienia. Chciałbym jednak powrócić do wątku opon. Czytałem bowiem w wielu opiniach, że Federale 595 RSR są podatne na aquaplaning.
Szykuję swoją miatę jako pojazd torowo-drogowy. Zastanawiam się nad oponami, które będą umożliwiały jazdę również w warunkach drogowych. Wiele pozytywnych opinii dostały właśnie opony Nankang NS-2R. Dużo osób zwracało uwagę na dobre trzymanie tych opon na mokrym.
Zarówno Federale jak i Nankangi to semi-slicki z homologacją drogową. Ceny mają również podobne.
Zastanawiam się zatem czy jednak jest możliwość aby te opony zostały dopuszczone do SPEC NA/NB i do kogo mógłbym skierować ten wniosek.

Pozdrawiam,
Łukasz
Jak nie będziesz fisiował to spokojnie federalem pojedziesz. W marcu jechaliśmy kilkunastoma autami po śniegu i błocie pośniegowym. Powolutku, ostrożnie, z głową, troszkę bokiem...
I jakie to było dobre! Byłem chyba jedyny na AD08R i czułem, że odstaję :D

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 14 lis 2019, 19:33
autor: Luca
Czyli Federale nie są takie "złe" jak je niektórzy opisują.

Tak przy okazji spytam czy opona 205/50/R15 na feldze o szerokości 8 cali to już naciąg? Pytam pod kątem regulaminu, w którym jest napisane, że samochody z naciągiem nie będą dopuszczane do MC.

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 14 lis 2019, 20:58
autor: sebapoz
Luca pisze:
14 lis 2019, 19:33
Czyli Federale nie są takie "złe" jak je niektórzy opisują.
Tak, nie są złe. Obecnie jeżdżę na nich przy 2-3 stC i mokrym asfalcie. Trzeba po prostu pamiętać, jakie opony ma się założone i odpowiednio się zachowywać za kierownicą. Aczkolwiek przy takich warunkach lepiej już założyć zimówki.
Tak przy okazji spytam czy opona 205/50/R15 na feldze o szerokości 8 cali to już naciąg? Pytam pod kątem regulaminu, w którym jest napisane, że samochody z naciągiem nie będą dopuszczane do MC.
Mam taki zestaw i nie ma naciągu.

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 15 lis 2019, 21:51
autor: Luca
sebapoz pisze:
14 lis 2019, 20:58
Luca pisze:
14 lis 2019, 19:33
Czyli Federale nie są takie "złe" jak je niektórzy opisują.
Tak, nie są złe. Obecnie jeżdżę na nich przy 2-3 stC i mokrym asfalcie. Trzeba po prostu pamiętać, jakie opony ma się założone i odpowiednio się zachowywać za kierownicą. Aczkolwiek przy takich warunkach lepiej już założyć zimówki.
Tak przy okazji spytam czy opona 205/50/R15 na feldze o szerokości 8 cali to już naciąg? Pytam pod kątem regulaminu, w którym jest napisane, że samochody z naciągiem nie będą dopuszczane do MC.
Mam taki zestaw i nie ma naciągu.
Serdeczne dzięki.

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 20 gru 2019, 8:33
autor: Morfi
Na FB jest już info i terminarz rund na 2020 a tu cisza. Czyżby MC zrezygnowała już z forum?

Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka


Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 22 gru 2019, 19:14
autor: Liliputek
Dobre pytanie...
Przyłączam się.

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 22 gru 2019, 19:51
autor: ace
Coś wam przekopiować? Terminarz znacie?

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2020

: 23 gru 2019, 8:18
autor: Alex
przekleic mozna, zaden problem:

Terminy RUND MC 2020:

👉 RUNDA 1 - 28 marca - Silesia Ring
👉 RUNDA 2 - 19 kwietnia - Tor Poznań
👉 RUNDA 3 - 30 maja - Moto Park Ułęż
👉 RUNDA 4 - 27 czerwca - Tor Jastrząb
👉 RUNDA 5 - 22 sierpnia - Moto Park Ułęż
👉 RUNDA 6 - 5 września - Tor Kielce
👉 RUNDA 7 - 24 października - Silesia Ring

ale nie zmienia to faktu ze Morfi ma racje. Wszystko przenioslo sie na FB gdzie rzeczy znikaja blyskawicznie. Na miatachallenge.pl tez nie ma terminarza

watki ze zdjeciami z 2019 maja tytul 2018 bo sa kontynuacja, itd

drodzy organizatorzy. Jesli nie macie czasu - co zrozumiale - na to moze wystarczy rzucic zapytanie czy ktos nie chcialby sie zajmowac czy to forum czy strona, chocby kopiowaniem materialow jak dzis.

Re: CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019

: 23 gru 2019, 8:36
autor: Morfi
Oby to jednak nie było oznaką podziału naszej społeczności. Podziałów to mamy wystarczająco dużo wokół nas...

Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka