MULTIMEDIA MC 2018

TUTAJ WRZUCAJCIE LINKI DO FILMÓW I ZDJĘĆ!

Wszystko związane z cyklem Miata Challenge

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Krzych
Donator
Donator
Posty: 261
Rejestracja: 25 sty 2016, 14:38
Model: NC
Wersja: 1.8 energy 2006
Lokalizacja: Gorlice/Małopolska

13 maja 2019, 9:00

Garść fotek z II Rundy, 11 maja 2019, Jastrząb.
Warunki pogodowe były zmienne, można było więc sprawdzić jedność jeźdźca z koniem (bądź kucykiem jak kto woli) w różnych sytuacjach ....
Jedne wierzgały pod jeźdźcem bardziej, inne mniej.

Galeria w pełnej rozdzielczości, część 1 z 2:
https://photos.app.goo.gl/7X7Y5Lrbkg6TW8Xb7

Poniżej fotki skompresowane:
P5115836.jpg
P5115836.jpg (258.74 KiB) Przejrzano 448 razy
P5115508.jpg
P5115508.jpg (203.91 KiB) Przejrzano 448 razy
P5115395.jpg
P5115395.jpg (220.53 KiB) Przejrzano 448 razy
P5115880.jpg
P5115880.jpg (217.35 KiB) Przejrzano 448 razy
P5115604.jpg
P5115604.jpg (182.87 KiB) Przejrzano 448 razy
P5115549.jpg
P5115549.jpg (229.06 KiB) Przejrzano 448 razy
P5115283.jpg
P5115283.jpg (201.86 KiB) Przejrzano 448 razy
P5116010.jpg
P5116010.jpg (167.87 KiB) Przejrzano 448 razy
P5115954.jpg
P5115954.jpg (162.75 KiB) Przejrzano 448 razy
IMG_20190511_181351.jpg
IMG_20190511_181351.jpg (176.65 KiB) Przejrzano 448 razy
Awatar użytkownika
Krzych
Donator
Donator
Posty: 261
Rejestracja: 25 sty 2016, 14:38
Model: NC
Wersja: 1.8 energy 2006
Lokalizacja: Gorlice/Małopolska

13 maja 2019, 9:03

I ostatnie "zajawki"...
Załączniki
P5116145.jpg
P5116145.jpg (116.14 KiB) Przejrzano 447 razy
P5116023.jpg
P5116023.jpg (162.33 KiB) Przejrzano 447 razy
P5115936.jpg
P5115936.jpg (147.4 KiB) Przejrzano 447 razy
P5115855-2.jpg
P5115855-2.jpg (156.32 KiB) Przejrzano 447 razy
P5115704.jpg
P5115704.jpg (174.41 KiB) Przejrzano 447 razy
P5115630.jpg
P5115630.jpg (155.7 KiB) Przejrzano 447 razy
P5115562.jpg
P5115562.jpg (139.03 KiB) Przejrzano 447 razy
P5115553.jpg
P5115553.jpg (160.54 KiB) Przejrzano 447 razy
P5115519.jpg
P5115519.jpg (128.99 KiB) Przejrzano 447 razy
P5115488.jpg
P5115488.jpg (190.71 KiB) Przejrzano 447 razy
Awatar użytkownika
Krzych
Donator
Donator
Posty: 261
Rejestracja: 25 sty 2016, 14:38
Model: NC
Wersja: 1.8 energy 2006
Lokalizacja: Gorlice/Małopolska

13 maja 2019, 9:22

Podobno ostatnio coś słabo z dzieleniem się materiałami foto/video na forum, więc proszę - mój onboard...
Może komuś się przyda...do analizy błędów popełnianych przez początkujących :lol:

Awatar użytkownika
flatline
Donator
Donator
Posty: 1651
Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
Model: NA
Wersja: Racing Mongrel
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

13 maja 2019, 9:27

Dobre foty i fajna perspektywa z tarasu :kciuk:
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."

Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Bukos
Posty: 304
Rejestracja: 28 sie 2013, 21:56
Lokalizacja: Września

13 maja 2019, 10:30

Onboard ode mnie. Niestety na najszybszej sesji rozładowała się bateria w kamerce. Best lap był prawie sekundę lepszy niż na nagraniu.

Bukos
Awatar użytkownika
Krzych
Donator
Donator
Posty: 261
Rejestracja: 25 sty 2016, 14:38
Model: NC
Wersja: 1.8 energy 2006
Lokalizacja: Gorlice/Małopolska

13 maja 2019, 10:37

flatline pisze:
13 maja 2019, 9:27
Dobre foty i fajna perspektywa z tarasu :kciuk:
Nie tylko z tarasu, nie tylko :D
Wybrałem się na wycieczkę wokół toru z aparatem i kamerą, w rezultacie o mały włos nie spóźnłem się na własną sesję.
Na koniec był bieg z ekwipunkiem przez przeszkody....
Awatar użytkownika
Krzych
Donator
Donator
Posty: 261
Rejestracja: 25 sty 2016, 14:38
Model: NC
Wersja: 1.8 energy 2006
Lokalizacja: Gorlice/Małopolska

14 maja 2019, 20:38

Druga, ostatnia część galerii:
https://photos.app.goo.gl/qeaQcKz7pAswukaz7
turbo pchała
Posty: 4269
Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Warszawa

14 maja 2019, 20:56

Super foty!

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Obrazek
Awatar użytkownika
Krzych
Donator
Donator
Posty: 261
Rejestracja: 25 sty 2016, 14:38
Model: NC
Wersja: 1.8 energy 2006
Lokalizacja: Gorlice/Małopolska

14 maja 2019, 22:00

O, fajne akcje się uwieczniły.
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2001
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

24 cze 2019, 9:54

Pierwsza część oficjalnej galerii zdjęć z III Rundy MC 2019 - Moto Park Ułęż:

https://drive.google.com/drive/folders/ ... tBgf8afdg4
DorotkaMonster 1.6T by dr.KoKoN/Majkel - http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=6665
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 2566
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NA
Lokalizacja: łódź

25 cze 2019, 7:23

a moze by tak zaczac watek 2019? :lol:

zdjecia :winner:


moje najszybsze kolko
pozdrawiam
Alex :-)

wyścigowa Ślicznotka NA 1.6/90+ --> 114KM 134Nm :twisted:
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
I po Imprezie ...
mike
Donator
Donator
Posty: 475
Rejestracja: 20 wrz 2016, 9:41
Model: NC
Wersja: 2.0 Sport
Lokalizacja: Katowice

25 cze 2019, 8:43

Zdjęcia sztosiwo. Czekamy na więcej
Awatar użytkownika
kustef
Donator
Donator
Posty: 400
Rejestracja: 22 mar 2015, 16:05
Model: NB
Lokalizacja: Ruda Śląska

25 cze 2019, 9:47

musze w końcu w kamerkę zainwestować, mój zonk po tym jak drążek od skrzyni biegów mi został ręce po redukcji na dohamowaniu raczej zasługiwał na nagranie :lol:
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 2566
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NA
Lokalizacja: łódź

25 cze 2019, 10:59

ja mam tylko jeden interesujacy moment gdy po probie zbyt szybkiego powrotu na tor znalazlem sie nim tyłem i trzeba bylo uciekac na trawe przed nastepnym zawodnikiem :lol:

pozdrawiam
Alex :-)

wyścigowa Ślicznotka NA 1.6/90+ --> 114KM 134Nm :twisted:
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
I po Imprezie ...
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2001
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

25 cze 2019, 15:00

Druga część oficjalnej galerii zdjęć z III Rundy MC 2019 - Moto Park Ułęż :winner: :

https://drive.google.com/drive/folders/ ... jcbL2Qygwo
DorotkaMonster 1.6T by dr.KoKoN/Majkel - http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=6665
ODPOWIEDZ