Koniec MMC2013.... przed nami MMC2014

Wszystko związane z sezonem 2014 cyklu MiataMiniChallenge

Moderator: Moderatorzy

Jaro
Posty: 3026
Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

20 lut 2014, 10:15

matpilch pisze:a propos ABSu,

czy w NC będziemy wyłączać pi razy drzwi 35 koni i ze 20 niutków?



nie bedziecie wyłączali silniki :kciuk:
Pozdrawiam

Jaro

MX-5 NA 1.6T
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

20 lut 2014, 10:16

Kochani. Dogodzić każdemu nie da się. Jest to niemożliwe. Dyskusja o MMC była. Niektóre kwestie zostały wzięte pod uwagę. Niektóre nie.
> Po wprowadzeniu kasków byli tacy co stwierdzili, że jazda w kasku bez rollbara nie ma sensu.
> Jak wprowadzimy obowiązkowy rollbar, a tak prędzej czy później będzie, to pojawia się tacy, którzy będą uważać, że to szpeci ich auto.
> Jak wypniesz ABS człowiekowi, który całe życie jeździł z ABSem i zwyczajnie nie umie hamować bez to na pierwszym zakręcie poleci w manowce i też nie będzie zbyt zadowolony.
> Jak pozwolisz na dowolną klasyfikację to osoba, która przyjedzie na 1 rundę i ją wygra ma 20pkt jest przed osobą która była na 4 rundach na pozycji poniżej 9 miejsca. Ten "przegrany" też nie będzie zadowolony z takiej klasyfikacji.
> Jak pozwolisz na jazdę na dzikich oponach bez homo to ci z homologowanymi oponami jeżdżący nimi na codzień też będą niezadowoleni.
> Dajesz oznaczenie MMC, to już pojawiają się głosy, że to szpeci auto, że trzeba z tym czymś jeździć, że muszę odkleić swoje hiperfajne naklejki.
> Jak nie ma rund narzekają, jak są to narzekają, że daleko.
> Dziwie się, że północ nie protestuje, że nie ma MMC NORTH
> Jak kogoś stać na inne auto czy ma takich fajnych kolegów, którzy pożyczą mu auto na rundę to ci którzy takiej fajnej opcji nie mają także będą niezadowoleni.
> Jak dasz start z miejsca to też część nie będzie zadowolona bo to niszczy sprzęgło.
> Dasz więcej doszkalania to Ci PRO także będą marudzić, że nuda, że oni chcą się ścigać.
> Wprowadzasz obowiązek posiadania maski to ci z niesprawnymi układami chłodzenia, którzy przy +35 stopniach muszą zdejmować maskę też nie będą zadowoleni.
> Kupisz na MMC COLĘ to fani PEPSI rozpoczną bojkot.
itp.


Drogi kolego matusz, "w skrócie: profesjonalizacja=spadek liczby uczestników". Gwarantuję Ci, że na każdą rundę rozejdą się miejsca w ciągu jednego dnia od daty publikacji zapisów. ALL STAR jest nagrodą, za powtarzalność i uczestnictwo w całej serii. W dodatku jest to impreza zamknięta tylko dla najlepszych zawodników. Sorry.

Czas niedzielnych pojeżdżawek przy grillu skończył się. Czas na pot, łzy i snop iskier :P
Ostatnio zmieniony 20 lut 2014, 10:38 przez himber, łącznie zmieniany 2 razy.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
matpilch
Donator
Donator
Posty: 4239
Rejestracja: 10 lut 2010, 18:44
Model: Inny
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

20 lut 2014, 10:17

Jaro pisze:nie bedziecie wyłączali silniki :kciuk:


coś mi mówi, że i wtedy odezwały by się głosy że NC vs NA w klasie to nie fair.
a jak 3-4 lata temu NC zbierały hejty za torowe poczynania to się nikt nie przejmował, że moc/esp/abs/wygodnyfotel
miata lov!
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1845
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

20 lut 2014, 10:36

Hantkus pisze:.
Co do abs'u...tutaj się z Tobą nie zgodzę. Gro z forumowiczów zamierza startować w MMC GŁÓWNIE po to, aby się doszkalać i poznawać granice swoje i Miaty w bezpiecznych warunkach aby procentowało to na drodze publicznej w sytuacji podbramkowej.
Dlatego uważam, że nakaz jeżdżenia bez abs'u jest zupełnie abstrakcyjny. Poza tym, sam zapewne wiesz, że ogarnięty kierowca zrobi lepszy czas bez tego wynalazku niż z nim.Także jeśli masz potrzebę zakładaj abs i nie marudź :twisted:



Tak ludzie chcą poznać możliwości i zachowanie auta w bezpiecznych warunkach.... no ale jak je poznać będąc ciągle wspieranym przez systemy? A wydaje mi się że jak ktoś nauczy się "w bezpiecznych" warunkach ogarniać auto bez abs ... to jazda z ABS tym bardziej na co dzień będzie dla niego/niej "łatwiejsza" ale to zupełnie inna kwestia :) Mi bardziej chodzi o równość do której chyba dążymy?

Ostatnia rzecz jakiej bym potrzebował w aucie to chyba ABS...

ak wypniesz ABS człowiekowi, który całe życie jeździł z ABSem i zwyczajnie nie umie hamować bez to na pierwszym zakręcie poleci w manowce i też nie będzie zbyt zadowolony


No na błędach się chyba właśnie powinniśmy uczyć? doskonalić technikę jazdy :)

Jak pozwolisz na dowolną klasyfikację to osoba, która przyjedzie na 1 rundę i ją wygra ma 20pkt jest przed osobą która była na 4 rundach na pozycji poniżej 9 miejsca. Ten "przegrany" też nie będzie zadowolony z takiej klasyfikacji.


jak przyjedzie na 1 runde to nie będzie klasyfikowany i będzie na końcu, a osoba będąca na 4 rundach mimo mniejszej liczby punktów albo podobnej, będzie klasyfikowana

> Jak dasz start z miejsca to też część nie będzie zadowolona bo to niszczy sprzęgło.


blablabla kolejny etap doskonalenia techniki jazdy....

Czas niedzielnych pojeżdżawek przy grillu skończył się. Czas na pot, łsy i snop iskier :P


Czytaj -> Wyścig zbrojeń :) Będą niezadowoleni Ci którzy nie przeznaczą kasy na usprawnianie auta :)

a propos ABSu,

czy w NC będziemy wyłączać pi razy drzwi 35 koni i ze 20 niutków?


Idelanie zbliżysz się mocowo do NA a w grę wejdą twoje umiejętności :) btw masz to potwierdzone np wykresem z hamowni?
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
Szczupak
Posty: 1631
Rejestracja: 02 sty 2011, 13:06
Lokalizacja: Warszawa

20 lut 2014, 10:47

Himber, wszyscy wiemy, ze masz mocne ciagoty ku pro wyscigom, performance itp. Chwala Ci za to, ale wez tez pod uwage ze jest tu tez gro ludzi ktorzy nie chca/nie moga/nie stac ich/nie maja czasu startowac w regularnej serii wyscigowej. Tacy ludzie mimo calego uznania dla ogromu wlozonej przez was pracy beda marudzic (i slusznie) ze cykl organizowany dla kilkunastu osob w celu porownania czasow wyparl sporadyczne pojezdzawki torowe, ktorych JEDYNYM celem byla poprawa umiejetnosci kierowcy.
Nie zostala tez np. okreslona kwestia jazdy z instruktorem. Czy jest to planowane przynajmniej na paru rundach, czy robimy formule "przyjedz, wykrec czas, wroc?"
Przesadzasz z bojkotem Pepsi, ale masz racje - kazdemu dogodzic sie nie da. Wiec albo dogadzasz wiekszosci i robisz amatorskie pojezdzawki, albo realizujesz ambicje i robisz regularna lige mx-5. Nie potepiam tego, ale nie mozesz wtedy marudzic, ze wiekszosc Cie potepia :P
Co do wlepek, ok - pewnie dwa razy wystartuje, dwa komplety wystarcza ;) dajcie po prostu ludziom cene na ewentualnosc, jakby chcieli dostac od was trzeci komplet.
Koles wygrywa 1 runde i jest lepszy od kolesia, ktory sie wlecze w ogonie we wszystkich? No i slusznie, nie znam serii wyscigowej, gdzie wymagana jest obecnosc, czy ukonczenie wszystkich wyscigow - masz punkty na wygrana, to wygrywasz i tyle.

Sory za dlugiego posta, ale musialem wylac swoje zale :P
Życie jest za krótkie, żeby jeździć nudnymi samochodami.
Jaro
Posty: 3026
Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

20 lut 2014, 10:53

himber pisze:> Jak pozwolisz na dowolną klasyfikację to osoba, która przyjedzie na 1 rundę i ją wygra ma 20pkt jest przed osobą która była na 4 rundach na pozycji poniżej 9 miejsca. Ten "przegrany" też nie będzie zadowolony z takiej klasyfikacji.

ALL STAR jest nagrodą, za powtarzalność i uczestnictwo w całej serii. W dodatku jest to impreza zamknięta tylko dla najlepszych zawodników. Sorry.



Himber to może za nieobecność na rundzie wprowadzić punkty ujemne ?
co by nie było że "mnie się nie chce" a żeby jednak wypadki losowe nie skreślały uczestnika z klasyfikacji generalnej ?
niech to bedzie 5 czy 10 ujemnych za rundę tak aby tym najlepszym i tym gorszym nie opłacało sie specjalnie odpuszczać a zarazem żeby nie skreślały ich wypadki losowe.
Nawet w WRC/WTTC/DTM porsche cup masz możliwość zaliczenia nieobecności...
Pozdrawiam

Jaro

MX-5 NA 1.6T
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

20 lut 2014, 10:53

Chciałbym kwestię abs'u zamknąć.
1. Zapytam zatem inaczej: ile % aut startujących w MMC2013 było fabrycznie pozbawionych abs'u??
Obstawiam jakieś 10%, wnioski chyba nasuwają się same...wybaczcie koledzy ale to mniejszość będzie dopasowywać się do reszty a nie odwrotnie.
2. Nie ma już aut w sprzedaży które są abs'u pozbawione. Wielu z forumowiczów ma drugie/trzecie auto które w niego wyposażone. Biorąc pod uwagę sztandarowe hasło MMC czyli: propagowanie bezpieczeństwa w ruchu drogowym jak chcecie mnie przekonać że wyłączanie abs'u amatorom ma im pomóc w czymkolwiek, skoro na codzień i tak jeżdżą z abs'em??? Nie wszyscy uważają się za kozaków gardzących tym systemem i zapewne wielu z nich ten system uratował już życie czy zdrowie.
Dlatego też nakaz jazdy bez abs'u tutaj nie przejdzie i kropka, bo zaraz się okaże że wspomaganie kierownicy jest be, wspomaganie hamulców też i w ogóle zróbmy z Miaty gokart wydmuszkę...

Tak jak Karol napisał:wszystkim się nie dogodzi, jakieś zasady zawodów być muszą, nie wszystkim się one muszą spodobać ale sorry taki mamy klimat 8-)

EDIT: Kwestia obow. obecności na wszystkich rundach będzie jeszcze wnikliwie dyskutowana więc wszelkie sugestie i pomysły mile widziane.

EDIT2: W kwestii abs'u jeśli ktoś nadal widzi sens polemiki proszę o konkretne argumenty do mojej wypowiedzi(punkt 1 i 2)
Ostatnio zmieniony 20 lut 2014, 10:59 przez Hantkus, łącznie zmieniany 2 razy.
Rules are made to be broken
Awatar użytkownika
Kim Son San
Posty: 2017
Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
Model: ND
Wersja: 200+
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

20 lut 2014, 10:55

ABS w części szkoleniowej (jak sama nazwa wskazuje, żeby podnosić swoje umiejętności), a bez ABSu na czas. Przecież pojeżdżawki przy grillu się skończyły...
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
Jaro
Posty: 3026
Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

20 lut 2014, 10:57

Kim Son San pisze:ABS w części szkoleniowej (jak sama nazwa wskazuje, żeby podnosić swoje umiejętności), a bez ABSu na czas. Przecież pojeżdżawki przy grillu się skończyły...



ano teraz pot i łzy :ryjezesmiechu:
Pozdrawiam

Jaro

MX-5 NA 1.6T
remik
Posty: 2477
Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
Model: Inny
Wersja: DC2R K20 inside
Lokalizacja: PZ

20 lut 2014, 10:58

Szczupak pisze:Koles wygrywa 1 runde i jest lepszy od kolesia, ktory sie wlecze w ogonie we wszystkich? No i slusznie, nie znam serii wyscigowej, gdzie wymagana jest obecnosc, czy ukonczenie wszystkich wyscigow - masz punkty na wygrana, to wygrywasz i tyle.



+1 dla całości , +100 dla tego , klasyfikacja na podstawie frekwencji jest totalną paranoją, ale rozumiem - że chodzi o przymus uczestnictwa jako warunek dobrej frekwencji/popularności cyklu - jako przyszły wabik na sponsorów ... Cóż chcieliście komercji - to ją macie ;)
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

20 lut 2014, 11:00

Dobra koniec pitolenia. Profesjonalizacja MMC jest nieunikniona, to nie są i nie będą spotkania niedzielnych kierowców. Poprzeczka idzie tylko w górę, oczywiście w rozsądnych granicach. Osoby chcące rywalizować, uczyć się od instruktorów, poznawać granice swoje i swojego auta znajdą to wszystko w MMC. Patrząc po wynikach poprzedniego sezonu wcale to nie jest garstka. Być może niektórzy niedzielni kierowcy będą zaskoczeni. TAK! Aby startować w takich zmaganiach jak MMC potrzebne są pieniądze. Naprawdę. Nie żartuję. Ale pieniądze to nie wszystko. Jestem nieskromnym przykładem, gdzie wolnossącym 1.6 z przeciętną oponą ganiałem na torze turboprojekty po 200kilka koni.

Drogi Szczupaku, prawda jest taka, że MMC dla "ludzi ktorzy nie chca/nie moga/nie stac ich/nie maja czasu startowac w regularnej serii wyscigowej" nie jest kierowane.

Hantkus pisze:EDIT: Kwestia obow. obecności na wszystkich rundach będzie jeszcze wnikliwie dyskutowana więc wszelkie sugestie i pomysły mile widziane.


Nie przesadzaj. Wszystko na ten temat zostało już powiedziane. Opcje są dwie 4/4 lub 3/4. Organizatorzy są podzieleni co do tej kwestii. Moje zdanie znasz. Regulamin uzupełniający to rozstrzygnie. Przed pierwszą rudną wszystko się wyjaśni. Dalsza dyskusja na ten temat jest zbędna :)
Ostatnio zmieniony 20 lut 2014, 11:13 przez himber, łącznie zmieniany 5 razy.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
Awatar użytkownika
Rockatansky
Donator
Donator
Posty: 1977
Rejestracja: 06 mar 2012, 13:39
Lokalizacja: W-wa - St.Miłosna

20 lut 2014, 11:04

matusz pisze:
w skrócie: profesjonalizacja=spadek liczby uczestników
Wieczorem przy czasie może zrobię cytaty z regulaminu, gdzie jest wiele pięknych słów typu "ma na celu naukę i podnoszenie bezpieczeństwa kierowców" czy coś w tym rodzaju, co nijak się ma do wprowadzania obostrzeń i dopuszczenia tylko aut, które stanowią mały procent wszystkich MX klubowych.
Punkt widzenia 100% amatora jadącego po naukę i dla fanu seryjnym autem

Pozdro 600
matusz


matusz jestem 100% amatorem i na każdej z rund MMC'13 miałem możliwość
przejechania się ze wszystkimi instruktorami po kilka razy, wysłuchania ich uwag oraz opinii.
Na pierwszym Lublinie przed samą jazdą pamiętam wychodziliśmy pieszo na tor.
Instruktorzy omawiali wtedy trudniejsze zakręty, co więcej pytali nas
jak naszym zdaniem najlepiej w nie wjechać następnie wyjaśniali jak zrobić to prawidłowo.
To samo dzieje się podczas faktycznych przejazdów z nimi - i to właśnie jak dla mnie jest największą nauką.
Zawody to podsumowanie tego jak wyczułeś tor podczas wolnych przejazdów oraz tego co zapamiętałeś z jazd z instruktorem. Osobiście tego typu wyjazdy wniosły dosyć sporo do moich przeciętnych umiejętności.
Rockatansky

I miejsce w generalce MMC 2016 klasa 1.8/2.0
I miejsce w generalce MMC 2014 klasa 1.6
IV miejsce w generalce MMC 2013 klasa N/A
fifomaniak
Posty: 1023
Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
Lokalizacja: Wrocław

20 lut 2014, 11:14

himber pisze:Taki żart? :ryjezesmiechu:

A tak na serio to ja do Wrocławia mam 480km w jedną stronę, razem z jazdą na miejscu wyjdzie z 1200km. Zamierzam się tam zjawić coby sprać tyłka Hantkusowi :kciuk:


Taki klimat :D

A serio, jak już powiedziałem konkretnie o Bydgoszczy, to będę się tego trzymał - akurat ten konkretnie termin, 7. czerwca jest dla mnie, studenta, okresem przedsesjowym, gdzie nierzadko są kolokwia itp. Może być sytuacja, że nie będę mógł zrobić sobie w piątek wolnego, ba - może będę wolny przez to dopiero o godzinie 21. Do Bydgoszczy droga dupy nie urywa, starając się nie zbierać punktów na nagrody, zajmie to pewnie +/- 4h. Czyli na drugi dzień jestem niewyspany, bo zakładam, że impreza startuje z rana - mówisz o bezpieczeństwie, to nie wpływa na nie dobrze.

Przytaczasz to, że będziesz jechać do Wrocka 480km. Akurat runda we Wrocku jest w niedzielę, co daje Ci raczej spokojną sobotę na przyjazd, powrót co prawda też wieczorem, ALE nie masz obowiązku tu przyjeżdżać, robisz to, bo to nie Twoja runda, ale chcesz (sam zaznaczyłeś). Tak, nie mam obowiązku startować we wszystkich rundach, ale chcąc być klasyfikowanym w tym momencie mam.

himber pisze:jest to impreza zamknięta tylko dla najlepszych zawodników. Sorry.


No to dlaczego gość, który jest najlepszy, wygrywa 3 rundy, ale nie może pojechać na 4. z powodu choroby/pracy/szkoły/porodu dziecka itp. ma być koniec końców gorszy od kogoś, kto dojechał 4 rundy na 10. miejscu i niżej? To dla mnie wygląda jak wypinanie się na kogoś, kto jest dobry, ale nie zapłacił frycowego za każdą rundę, już nieistotne z jakiego powodu.

Aha, piszesz o tym, że 24 zawodników było sklasyfikowanych w 2013. Dobrze, ale tam liczyliście chyba 3 rundy z 5, o ile się nie mylę, dodatkowo weź pod uwagę to, że chyba w samej Warszawie + okolicach jest tyle samo forumowiczów, co w całej reszcie Polski. Dobra, może trochę mniej, ale dalej jest to zdecydowana większość.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2014, 11:16 przez fifomaniak, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
matusz
Donator
Donator
Posty: 1246
Rejestracja: 21 maja 2012, 22:06
Model: NB
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Poznań

20 lut 2014, 11:15

Rockatansky jeśli było tak jak piszesz to jest to dla mnie idealny scenariusz. Tak bym właśnie sobie to wyobrażał. Odniosłem się tylko do sugestii tego co ma być w 2015 i to mnie niepokoi... Ale cóż, jestem tylko jednym z 80% klubowiczów, którzy mają auta bliższe serii niż seriom wyścigowym. Chwała profesjonalistom, ale chyba są wyścigi organizowane przez PZMot, gdzie jest masa wymagań które trzeba spełnić i mieć na to kasę (chociaż nie bo tam można opuszczać zawody :ryjezesmiechu: ).
Dobra, wracam do roboty aby zarobić choć na benę.

Pozdr
matusz
była czerwona NA 1.6 -> II wice mistrz MMC West 2014 w klasie 1.6
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

20 lut 2014, 11:25

Drogi matuszu, ogarnij proszę imprezę dla tych 80%. Będę Ci kibicował.

Drogi fifomaniak, a dlaczego 3/4, a może 1/4? Dlaczego tak odpuszczać? Albo w ogóle po co 4 rundy??? :D Autopaga ma 504km w jedną stronę do Kamienia Śląskiego, a też jest po stronie WEST.


Ja bardzo proszę nie popadajcie w paranoję. MMC to nie jest jakieś niesłychane coś. Jest wiele innych imprez. Zloty. Wyjazdy wakacyjne. Regionalne pojeżdżawki PZMotu. Nie stać ? Daleko? Urodziny teściowej? Nikt nikogo nie zmusza.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2014, 11:28 przez himber, łącznie zmieniany 1 raz.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
remik
Posty: 2477
Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
Model: Inny
Wersja: DC2R K20 inside
Lokalizacja: PZ

20 lut 2014, 11:26

fifomaniak pisze:No to dlaczego gość, który jest najlepszy, wygrywa 3 rundy, ale nie może pojechać na 4. z powodu choroby/pracy/szkoły/porodu dziecka itp. ma być koniec końców gorszy od kogoś, kto dojechał 4 rundy na 10. miejscu i niżej? To dla mnie wygląda jak wypinanie się na kogoś, kto jest dobry, ale nie zapłacił frycowego za każdą rundę, już nieistotne z jakiego powodu.


hehe, dlatego właśnie himber pisze - dla najlepszych , a nie najszybszych . Z punktu widzenie organizatora najlepszym uczestnikiem jest ten, kto regularnie się pojawia na jego wszystkich imprezach - to chyba logiczne :D

Teoretycznie przecież najszybszy uczestnik mógłby przyjechać tylko na finał i po prostu go wygrać ... ;)
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

20 lut 2014, 11:30

remik pisze:hehe, dlatego właśnie himber pisze - dla najlepszych , a nie najszybszych . Z punktu widzenie organizatora najlepszym uczestnikiem jest ten, kto regularnie się pojawia na jego wszystkich imprezach - to chyba logiczne :D


Kolego Remik, zachowaj dla siebie takie wynurzenia. Bo Twoje żarty niczemu nie służą, a tylko mnie obrażają.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
Awatar użytkownika
Kim Son San
Posty: 2017
Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
Model: ND
Wersja: 200+
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

20 lut 2014, 11:36

Bardzo bym nie chciał, aby jeśli przypadkiem dobrze mi pójdzie w 3 rundach, ktoś mnie ubiegł przy zapisach na rundę 4 i pozbawił mnie szansy na dobre miejsce w klasyfikacji. (Tak jak nie pojadę w Bieszczady, mimo że pomysł zabukowania nieodległej miejscówki był mój, ale zanim zdążyłem wrócić do kompa, miejsc już nie było)
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

20 lut 2014, 11:40

Kimi pisałem już o tym. W chwili obecnej jest 4/4. Rada ocalenia uradzi i być może będzie 3/4. Trzymaj kciuki.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
zw1erz
Posty: 95
Rejestracja: 05 wrz 2012, 18:55
Lokalizacja: wwa

20 lut 2014, 11:41

Kim Son San pisze:Bardzo bym nie chciał, aby jeśli przypadkiem dobrze mi pójdzie w 3 rundach, ktoś mnie ubiegł przy zapisach na rundę 4 i pozbawił mnie szansy na dobre miejsce w klasyfikacji

+1
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

20 lut 2014, 11:42

Tylko co jak zapiszesz się tylko na 2 rundy bo będziesz miał niefart? :shock:
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
Awatar użytkownika
Kim Son San
Posty: 2017
Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
Model: ND
Wersja: 200+
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

20 lut 2014, 11:43

himber pisze:Kimi pisałem już o tym. W chwili obecnej jest 4/4. Rada ocalenia uradzi i być może będzie 3/4. Trzymaj kciuki.


Prejz zi lord!
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
fifomaniak
Posty: 1023
Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
Lokalizacja: Wrocław

20 lut 2014, 11:43

himber pisze:Drogi matuszu, ogarnij proszę imprezę dla tych 80%. Będę Ci kibicował.

Drogi fifomaniak, a dlaczego 3/4, a może 1/4? Dlaczego tak odpuszczać? Albo w ogóle po co 4 rundy??? :D Autopaga ma 504km w jedną stronę do Kamienia Śląskiego, a też jest po stronie WEST.


Jestem jak najbardziej za nawet 1/4. Bo zawodnik startując w mniejszej ilości rund sam sobie zmniejsza szanse dobrego miejsca w klasyfikacji poprzez brak startów. I wie, że średniak startujący regularnie może go objechać, jeśli nie wystartuje wystarczającą ilość razy. Ale to powinna być motywacja, a nie przymus. Jeśli ktoś czuje się na tyle pewnie, że do finału dostanie się tak czy siak, startując w 2 z 4 rund - proszę bardzo.

Oczywiście nie wspominam już o wypadkach losowych, gdzie ktoś chce, ale nie może - i to jest dla mnie w tym momencie kompletnie bez sensu.

Mam inny pomysł, jeśli chcecie promować regularne starty - nie wiem jak to jest teraz, ale zakładam, że kto wygra finał, ten wygrywa całą MMC. Nie, chcesz promować regularność, traktuj finał jako jedną z rund do punktacji ogólnej, gdzie wstęp mają zawodnicy z top 20 z obu klasyfikacji. To będzie moim zdaniem bardziej sprawiedliwe. Może finał powinien być np. punktowany x2 albo x1,5, żeby podkreślić jego wagę, ale punkty z poprzednich rund też powinny być liczone.
Obrazek
remik
Posty: 2477
Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
Model: Inny
Wersja: DC2R K20 inside
Lokalizacja: PZ

20 lut 2014, 11:46

himber pisze:Kolego Remik, zachowaj dla siebie takie wynurzenia. Bo Twoje żarty niczemu nie służą, a tylko mnie obrażają.


Kolego Himber - jako organizatorowi , proponuje Tobie trochę więcej pokory i konstruktywne podejście do i tak spokojnej krytyki.Nikt tutaj nikogo nie obraża , chyba, że zrobisz sobie z tego zupełnie prywatny folwark , to nas po prostu uprzedź, wnosić sprzeciwów więcej nie będziemy, a król i władca będzie mógł zamknąć ten wątek ...
Kinio
Donator
Donator
Posty: 685
Rejestracja: 05 wrz 2011, 14:45
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa

20 lut 2014, 11:53

himber pisze:Tylko co jak zapiszesz się tylko na 2 rundy bo będziesz miał niefart? :shock:


Z tego powodu nie powinno być klasyfikacji na podstawie frekwencji. Chcesz robić profesjonalnie a z drugiej strony robisz ukłon dla osób jeżdżących słabiej ale częściej.
Skoro ktoś przyjechał na jedną imprezę i wygrał za 20pkt a wystarczy mu to do załapania się do allstars to znaczy, że każdy kogo wyprzedził był od niego słabszy.

Jeszcze w tym roku nie szedł bym tak po bandzie i 2/4 lub 3/4 rund byłoby fajnym kompromisem.

Jak chcesz robić 4/4 to chyba najlepszym pomysłem byłoby zrobienie karnetu do wykupienia już teraz na wszystkie 4 rundy (skoro terminy są znane to czemu nie). Wtedy zobaczysz ile masz osób chcących się bawić pro, ew ankieta pewnie też da radę jak ludzie ją wezmą poważnie.
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

20 lut 2014, 11:56

remik pisze:Kolego Himber - jako organizatorowi , proponuje Tobie trochę więcej pokory i konstruktywne podejście do i tak spokojnej krytyki.Nikt tutaj nikogo nie obraża , chyba, że zrobisz sobie z tego zupełnie prywatny folwark , to nas po prostu uprzedź, wnosić sprzeciwów więcej nie będziemy, a król i władca będzie mógł zamknąć ten wątek ...


Swoje rady na tym poziomie zachowaj dla siebie. Stwierdzenie, że lepszym dla organizatora jest ten kto regularnie uczestniczy na imprezach jest bardzo krzywdzące i wymaga sporo opanowania, żeby kulturalnie odpisać na tak postawiony zarzut.

Za organizację odpowiedzialne jest grono osób. Dziewiczy sezon za nami. Z niczego powstało coś. Wnioski zostały wyciągnięte. Ba nawet była dyskusja na forum, która dała kilka nowych pomysłów. Pojawiły się nowe wymagania. Czy dziwne jest, że w tym wszystkim nie ma i nie będzie demokracji? Czy ktoś kto organizował 10lecie klubu pytał się Ciebie o cokolwiek? Prosiłem w październiku osoby chcące zaangażować się w organizację MMC o kontakt. Nie zgłosiłeś się jakoś. Ba zgłosiły się 4 osoby. Las chętnych. Hejtować zza klawiatury może każdy, krytykować, narzekać, marudzić, ale zakasać rękawy i faktycznie włączyć się w organizację już nie. Nie podoba się. Przykro mi. Naprawdę. Będziemy się starać zrobić to lepiej. Obiecuję.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
Awatar użytkownika
Dziubas
Posty: 1701
Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
Model: NB
Wersja: miatasm.com
Lokalizacja: Warszawa

20 lut 2014, 12:04

Hantkus pisze:Chciałbym kwestię abs'u zamknąć.
1. Zapytam zatem inaczej: ile % aut startujących w MMC2013 było fabrycznie pozbawionych abs'u??
Obstawiam jakieś 10%, wnioski chyba nasuwają się same...wybaczcie koledzy ale to mniejszość będzie dopasowywać się do reszty a nie odwrotnie.


Z tą większością, to słaby argument - idąc tym tokiem rozumowania, w przypadku zapisu powyżej 50% samochodów bez ABS na daną rundę (co jest możliwe) w chwili obecnej wyłączenie ABS będzie automatyczne?

Niestety strona MMC z wynikami z zeszłego roku nie działa, ale poniżej link do zdjęcia z Biłgoraja.

https://plus.google.com/photos/106032462657694107346/albums/5893157409015377441/5893158450302222194?pid=5893158450302222194&oid=106032462657694107346 - nie widać wszystkich samochodów, ale z widocznych 26 8 raczej nie ma ABS. Na tyle co pamiętam z matmy, to jest to prawie 1/3.

Jest tu paru gości, którzy na tej jednej zmianie mogą sporo zamieszać w swoich NA w wynikach. Sam się do nich nie zaliczam i pewnie nie będę, ale nie rozumiem Waszego oporu w tej sprawie.

Prawdziwa cnota krytyki się nie boi, a skoro nie jest to liga stricte jednego modelu (NA/NB/NC/whatever) to akurat ta jedna prosta, łatwo aplikowalna na czas samych zawodów/treningów* modyfikacja pomaga zrównać szanse.

*-IMHO w chwili obecnej w regulaminie jest spora schizofrenia. Już powyżej wypunktowana. Of kors jest prawem organizatora ustalać własne zasady, ale wziąłbym pod uwagę, że jednak wychodzimy z forum o dość spoko relacjach. Nie psujmy tego.
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
fifomaniak
Posty: 1023
Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
Lokalizacja: Wrocław

20 lut 2014, 12:08

Nie zgłaszałem się do organizacji, bo dopiero zaczynam wchodzić w temat, łapać znajomości, kto, co, gdzie, kiedy itp. Więc bez sensu się do czegoś zgłaszać bez doświadczenia i możliwości. Natomiast kwestia, którą omawiamy teraz, czyli wymóg startów we wszystkich rundach, nie jest jakimś krokiem milowym do zrobienia, problemem byłoby dodanie nowej rundy, zmiana lokalizacji, terminu itp. Teraz rozmawiamy o bzdurze, biorąc pod uwagę poziom trudności zmiany tej kwestii, bo to jest uzależnione tylko i wyłącznie od Was (organizatorów) i Waszej decyzji, nikogo innego. Nie wymaga to konsultacji z właścicielami torów, sponsorami, prezydentem USA czy kimkolwiek innym. Radziłbym troszkę posłuchać głosu ludu, żeby nie skończyło się jak na Ukrainie ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

20 lut 2014, 12:09

Ciupas, bardzo boję się jeździć bez ABS. Nigdy nie jeździłem bez ABS. Nie umiem jeździć bez ABS. Na drugim łuku w Radomiu autem bez ABS śluby wpakowałem się w pobocze i opony. Mam traumę. Przy większej prędkości zrobiłbym sobie krzywdę. Chylę czoła przed tymi, którzy jeżdżą bez ABS. Szacun :winner: Serio, serio.

W dodatku po co mam jeździć bez ABS skoro mam w aucie ABS? Czego ma mnie to uczyć, skoro na co dzień nie zaznam takich warunków.Zaraz będziemy zapychać sobie doloty i wymagać przewoźnej hamowni, aby każdy miał 90KM bo tyle mocy ma kilka aut startujących. Tak jak Hantkus napisał. Paski wspomagania też zdejmujemy? A dlaczego jeździmy na różnych oponach? A zawieszenia nie powinniśmy mieć takich samych? Rollbar też takie sztywność, to niesprawiedliwe, że niektórzy go mają, a niektórzy nie. Dżunior dobrze napisał. Jak NC dostawało chłostę to wszystko było OK. Teraz właściciele NCków urośli w skill i już będzie im się kazało wyłączać ESP bo to nie fair.

Noooo bez przesady :)

PS. Marzy mi się Polski challenge spec miat. Wszystkie takie same, rygorystyczna specyfikacja itp.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2014, 12:16 przez himber, łącznie zmieniany 2 razy.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
Ignacy
Posty: 503
Rejestracja: 12 wrz 2012, 10:54
Model: NC
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Warszawa

20 lut 2014, 12:09

Panowie organizatorzy.
Po pierwsze chciałbym podziękować Wam za ogrom pracy włożony w ogarnięcie całej imprezy, mega szacun :winner:

Ale, klasyfikacja na All STARS tylko dla osób będących na wszystkich rundach (bo niestety tak to będzie wyglądało) nie ma sensu. Koledzy wcześniej pisali o wypadkach losowych.Możesz mieć kasę, zrobisz wszystko, a i tak coś wypadnie czego nie przeskoczysz (złamiesz łapę, uszkodzisz samochód itp. itd) i nie pojedziesz np na 1 rundę, to możesz już sobie odpuścić całą resztę. W zeszłym roku liczyły się najlepsze miejsca zajęte w 3 rundach z 5 i to był system który chyba wszystkim odpowiadał. Dlaczego w tym roku nie może być 3/4? Jesteś w stanie pojechać na wszystkie, ok masz większą szansę na kwalifikację, ale nie odbierajmy tego wszystkiego ludziom którzy z jakiegoś powodu muszą odpuścić jedną rundę. Profesjonalizacja profesjonalizacją, kask - kupiony, w 2015 trzeba będzie mieć rollbar - założę, ale litości z tą 100% frekwencją.

pozdro
Zablokowany