F1
Dla wszystkich fanów
Moderator: Moderatorzy
Cze,
Nie znalazłem nic na forum o F1 !
Podejrzewam, że nie jestem jedynym fanem wśród forumowiczów więc od teraz mamy już miejsce, w którym można wrzucić jakiś komentarz do wydarzeń na torze i w światku F1.
Na początek 2-gie miejsce w dzisiejszym GP Australii !! Po bardzo dobrej jeździe Kuby rewelacyjnej obronie przed Hamiltonem i kilka stresujących próbach wyprzedanie Buttona.
Wpisujcie komentarze ja się muszę obudzić...
Nie znalazłem nic na forum o F1 !
Podejrzewam, że nie jestem jedynym fanem wśród forumowiczów więc od teraz mamy już miejsce, w którym można wrzucić jakiś komentarz do wydarzeń na torze i w światku F1.
Na początek 2-gie miejsce w dzisiejszym GP Australii !! Po bardzo dobrej jeździe Kuby rewelacyjnej obronie przed Hamiltonem i kilka stresujących próbach wyprzedanie Buttona.
Wpisujcie komentarze ja się muszę obudzić...
- LeszekMX5
- Moderator
- Posty: 800
- Rejestracja: 04 sie 2006, 22:27
- Model: NC
- Wersja: 3RD
- Lokalizacja: Leszno
To był jeden z najciekawszych wyścigów F1 jakie miałem okazje oglądać. Działo się, działo. Emocje i nerwy do samego końca. Taką formułę chce się oglądać.
"Z wiatrem w zawody" - pozdrawiamy - Leszek i Lidka
NA & NC
archiwum foto: https://picasaweb.google.com/112926031581487386687?noredirect=1
foto z kolejnych zlotów tylko w indywidualnych linkach
NA & NC
archiwum foto: https://picasaweb.google.com/112926031581487386687?noredirect=1
foto z kolejnych zlotów tylko w indywidualnych linkach
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Racja ! świetny wyścig Roberta. Nic tylko pogratulować drugiego miejsca , 18 punktów na koncie, oby tak dalej. Walka na torze była wspaniała.
ps. na podium puchar wręczył Robertowi John Travolta
ps. na podium puchar wręczył Robertowi John Travolta
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
LeszekMX5 ma rację, najlepszy wyścig 2-3 ostatnich lat, jeden z lepszych w ogóle pewnie od 1995 r. (wcześniejszych nie pamiętam )
Choć nic chyba nie przebije wyścigu w Spa z 1998 r.
Piękny start:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=75RQZVusFSc[/url]
a i końcówka emocjonująca (polecam zwłaszcza 0:37 a następnie 2:33):
[url]http://www.youtube.com/watch?v=kLGqedydP74[/url]
Do końca lat '90 w F1 odbywały się prawdziwe pojedynki, potem jakoś to wszystko nabrało ogłady, ale dzisiejszy wyścig przypominał nieco te sprzed lat Oby jak najwięcej było takich wyjątkowych widowisk!
Choć nic chyba nie przebije wyścigu w Spa z 1998 r.
Piękny start:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=75RQZVusFSc[/url]
a i końcówka emocjonująca (polecam zwłaszcza 0:37 a następnie 2:33):
[url]http://www.youtube.com/watch?v=kLGqedydP74[/url]
Do końca lat '90 w F1 odbywały się prawdziwe pojedynki, potem jakoś to wszystko nabrało ogłady, ale dzisiejszy wyścig przypominał nieco te sprzed lat Oby jak najwięcej było takich wyjątkowych widowisk!
A jak wams się podobała Malezja?
Bardzo dobre 4 miejsce. Niestety w kwalifikacjach bo bardzo dobrych 2 rundach dla równowagi trochę pecha w 3 gdzie gdyby nie zawieszenie rundy to pewno Kuba (zwany też Robertem jako, że był pierwszy na torze pewno miał by wyższa lokatę startową ale 6 pozycja też nie była najgorsza szczególnie, że od razu skapitalizowała się w postaci 4 miejsca w procesji.
Najlepszy manewr wyprzedzania Roberta (bo jedyny pomijając start wyścigu w tłumie) ? Na początku 3 rundy kwalifikacji na Pit Lane Robert "wyprzedził" Adriana Sutila w walce o pierwszeństwo wyjazdu z Pitów .
Pierwsze 3 wyścigi sezonu pokazują to co o Robercie było wiadomo od dawna, że jest cyborgiem - gdyby miał jeden z najszybszych samochodów w stawce to był by 100% mistrzem świata bo chłopak nie popełnia błędów praktycznie w ogóle - w tym sezonie 0 - imponujące - nie można tego powiedzieć o żadnym czołowym kierowcy w stawce (o ogonach nie wiem bo kamera podczas wyścigu się nimi za mało interesuje, nie mówiąc już o komentatorach).
Inna sprawa od kiedy Brytyjski zespół posiada 2 brytyjskich kierowców i do tego mistrzów świata to w relacjach BBC 85% czasu z relacji poświęconego na tak zwane pierdoły poświęcany jest właśnie Mclarenowi, Hamiltonowi i Buttonowi... zaczyna to być lekko męczące.
Prawie zaczynam tęsknić za naszymi rodzimymi komentatorami
Pozdro
Bardzo dobre 4 miejsce. Niestety w kwalifikacjach bo bardzo dobrych 2 rundach dla równowagi trochę pecha w 3 gdzie gdyby nie zawieszenie rundy to pewno Kuba (zwany też Robertem jako, że był pierwszy na torze pewno miał by wyższa lokatę startową ale 6 pozycja też nie była najgorsza szczególnie, że od razu skapitalizowała się w postaci 4 miejsca w procesji.
Najlepszy manewr wyprzedzania Roberta (bo jedyny pomijając start wyścigu w tłumie) ? Na początku 3 rundy kwalifikacji na Pit Lane Robert "wyprzedził" Adriana Sutila w walce o pierwszeństwo wyjazdu z Pitów .
Pierwsze 3 wyścigi sezonu pokazują to co o Robercie było wiadomo od dawna, że jest cyborgiem - gdyby miał jeden z najszybszych samochodów w stawce to był by 100% mistrzem świata bo chłopak nie popełnia błędów praktycznie w ogóle - w tym sezonie 0 - imponujące - nie można tego powiedzieć o żadnym czołowym kierowcy w stawce (o ogonach nie wiem bo kamera podczas wyścigu się nimi za mało interesuje, nie mówiąc już o komentatorach).
Inna sprawa od kiedy Brytyjski zespół posiada 2 brytyjskich kierowców i do tego mistrzów świata to w relacjach BBC 85% czasu z relacji poświęconego na tak zwane pierdoły poświęcany jest właśnie Mclarenowi, Hamiltonowi i Buttonowi... zaczyna to być lekko męczące.
Prawie zaczynam tęsknić za naszymi rodzimymi komentatorami
Pozdro
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
sebna pisze:A jak wams się podobała Malezja
Malezja 4 miejsce... super, narobiłem sobie apetytu na podium po ostatnim wyścigu Masz rację, Robert jest cyborgiem jak się chłopak "zepnie" to faktycznie inni popełniają błędy a on nie
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
polecam wejść na [url]http://www.formula1.com/video/onboard.html[/url] - wymaga rejestracji, ale bezpłatnej. do obejrzenia m.in. film z kamery pokładowej na bolidzie Kubicy - zarejestrowane okrążenie z Monako z tego roku
wrażenie "z jazdy" niesamowite, co roku nie mogę się nadziwić jak chłopaki potrafią utrzymać takie tempo jadąc milimetry od band
wrażenie "z jazdy" niesamowite, co roku nie mogę się nadziwić jak chłopaki potrafią utrzymać takie tempo jadąc milimetry od band
citizendog pisze:polecam wejść na [url]http://www.formula1.com/video/onboard.html[/url] - wymaga rejestracji, ale bezpłatnej. do obejrzenia m.in. film z kamery pokładowej na bolidzie Kubicy - zarejestrowane okrążenie z Monako z tego roku
wrażenie "z jazdy" niesamowite, co roku nie mogę się nadziwić jak chłopaki potrafią utrzymać takie tempo jadąc milimetry od band
I to jeszcze przez kilkadziesiąt okrążeń (pod 100). Maja samozaparcie chłopaki.
sebna pisze:citizendog pisze:polecam wejść na [url]http://www.formula1.com/video/onboard.html[/url] - wymaga rejestracji, ale bezpłatnej. do obejrzenia m.in. film z kamery pokładowej na bolidzie Kubicy - zarejestrowane okrążenie z Monako z tego roku
wrażenie "z jazdy" niesamowite, co roku nie mogę się nadziwić jak chłopaki potrafią utrzymać takie tempo jadąc milimetry od band
I to jeszcze przez kilkadziesiąt okrążeń (pod 100). Maja samozaparcie chłopaki.
Konkretnie 78 okrążeń...
sorry, nie mogłem się powstrzymać
zasada jest raczej prosta: kierowcy mają do przejechania ok. 300 km, co - jak mi się zdaje (trzeba by zajrzeć do regulaminu) - odpowiada mniej więcej 2-godzinnej jeździe w zależności od toru. wartość km do przejechania w danym wyścigu podzielona przez długość toru daje ilość okrążeń. wyjątkiem jest Monako, gdzie ze względu na specyfikę toru w 2h da się przejechać ok. 260 km
np. w Belgii, gdzie jest chyba obecnie najdłuższy tor w serii do przejechania są tylko 44 okrążenia
wydaje mi się - jak pisałem powyżej - że liczenie liczby okrążeń jest bardziej zależne od czasu przejazdu całego dystansu (przy uwzględnieniu średniego czasu przejazdu 1 okrążenia), ale poza Monako można przyjąć że chłopaki robią ok. 300 km na wyścig
jeśli ktoś z Was jest bardziej zaprzyjaźniony z regulaminem to proszę o korektę w razie potrzeby
np. w Belgii, gdzie jest chyba obecnie najdłuższy tor w serii do przejechania są tylko 44 okrążenia
wydaje mi się - jak pisałem powyżej - że liczenie liczby okrążeń jest bardziej zależne od czasu przejazdu całego dystansu (przy uwzględnieniu średniego czasu przejazdu 1 okrążenia), ale poza Monako można przyjąć że chłopaki robią ok. 300 km na wyścig
jeśli ktoś z Was jest bardziej zaprzyjaźniony z regulaminem to proszę o korektę w razie potrzeby
jest rowniez ograniczenie czasowe mowiace o tym ze wyscig nie moze trwac dluzej niz 2h. Jezeli wyscig jest zakonczony ze wzgledu na przekroczenie czasu i nie zostanie pokonanay pelen dystans kierwcy otrzymuja polowe przyslugujacych punktow.
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Robert Kubica poprowadzi bolid Renault F1 Team na Torze Poznań - poinformowało Renault Polska. 17 lipca jedyny polski kierowca w F1 zaprezentuje się podczas N-GINE RENAULT F1 TEAM SHOW na obiekcie, gdzie jako mały chłopak rywalizował w wyścigach kartingowych.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Szkoda, że mnie tam nie będzie z chęcią bym zobaczył na żywo jak to wygląda.
Może za rok uda mi się wyskoczyć do Monako madzią na GP - pokaże im wszystkim jak się jeździ !
My tu gadu gadu a jutro Kanada (a nawet pojutrze )
Kuba dziś był na swoim standartowym 6 miejscu w pierwszych treningach a merce odskoczyły na 2 i 4 bodaj :O - oby to tylko testy części a prawdziwe czasy później bo mam nadziej, że w końcu w tym tygodniu R30 będzie szybsze od Merców nie tylko w wyścigu ale także w qualu.
Pewno jak zwykle redbule ściemniają i dopiero odsłonią karty w qualu.
Pozdro
Może za rok uda mi się wyskoczyć do Monako madzią na GP - pokaże im wszystkim jak się jeździ !
My tu gadu gadu a jutro Kanada (a nawet pojutrze )
Kuba dziś był na swoim standartowym 6 miejscu w pierwszych treningach a merce odskoczyły na 2 i 4 bodaj :O - oby to tylko testy części a prawdziwe czasy później bo mam nadziej, że w końcu w tym tygodniu R30 będzie szybsze od Merców nie tylko w wyścigu ale także w qualu.
Pewno jak zwykle redbule ściemniają i dopiero odsłonią karty w qualu.
Pozdro
Wczorajszy wyścig był fajny Przetasowania w stawce co kilka okrążeń, różne strategie a walka Roberta z Schumacherem to wg mnie taka wisienka na torcie
Gdyby Renault jechało na 2 Pit Stopy mogło być lepiej
Ciekawe co pomyślą w Ferrari jak na koniec sezonu Robert będzie przed Massą
Gdyby Renault jechało na 2 Pit Stopy mogło być lepiej
Ciekawe co pomyślą w Ferrari jak na koniec sezonu Robert będzie przed Massą
i renault i red bulle wysypały się jednak na strategii jak się okazuje nikt nie przewidział, że opony będą schodzić tak szybko, choć imho producent opon nie popisał się chyba z doborem mieszanki na ten wyścig, stąd taki chaos wśród wszystkich zespołów. niemniej nie mnie oceniać, bo od opon to ekspertem na pewno nie jestem
a jeśli chodzi o Massę - jeśli utrzyma ten nieciekawy poziom dalej, to nie tylko Robert go 'łyknie' w generalce. nie może chłopak złapać rytmu w tym sezonie, a swoje dokłada nienajlepszy samochód
a jeśli chodzi o Massę - jeśli utrzyma ten nieciekawy poziom dalej, to nie tylko Robert go 'łyknie' w generalce. nie może chłopak złapać rytmu w tym sezonie, a swoje dokłada nienajlepszy samochód
Szumacher pokazał, ze ciągle jest tym samym przemiłym zawodnikiem wobec innych na torze z ta zmiana jedynie ze teraz już nie bywa na podium
Powinien być dwu krotnie ukarany w tym wysciugu raz za wyrzucenie Kuby na trawę a potem Masy
Powinien być dwu krotnie ukarany w tym wysciugu raz za wyrzucenie Kuby na trawę a potem Masy
sebna, nie zgodzę się z tym jednak, jeśli chodzi o Kubicę to było ostro (czego ostatnio trochę mi w F1 brakuje), ale to była normalna walka na torze (Szumi był już za linią ciągłą, nie musiał odpuszczać)
a co do Massy to się zgrzał za bardzo, jakby odczekał parę sekund i nie upierał się wyprzedzać na końcu prostej start-meta, a trochę dalej (w miejscu gdzie Schumarecha wyprzedził Button o ile pamiętam), nie doszłoby pewnie do 'kontaktu'. Szumi miał prawo przyblokować Massę (raz) i to zrobił, a Massie skończyło się miejsce - trzeba pamiętać, że to była blokada a nie zepchnięcie z toru, bo Massa był cały czas za Schumacherem
mnie najbardziej podobała sie walka Hamiltona z Alonso na wyjeździe z bosku. Hamilton znów miał szczęście, że nie dostał kary za przekraczanie linii ciągłej
a co do Massy to się zgrzał za bardzo, jakby odczekał parę sekund i nie upierał się wyprzedzać na końcu prostej start-meta, a trochę dalej (w miejscu gdzie Schumarecha wyprzedził Button o ile pamiętam), nie doszłoby pewnie do 'kontaktu'. Szumi miał prawo przyblokować Massę (raz) i to zrobił, a Massie skończyło się miejsce - trzeba pamiętać, że to była blokada a nie zepchnięcie z toru, bo Massa był cały czas za Schumacherem
mnie najbardziej podobała sie walka Hamiltona z Alonso na wyjeździe z bosku. Hamilton znów miał szczęście, że nie dostał kary za przekraczanie linii ciągłej
To nie tak, Szumi wyjechał z boksów za linie ciągłą w momencie kiedy Kuba był już w połowie jego bolidu.
W takiej sytuacji nikt nie musi niczego nikomu ustępować ale też nie można sobie brać czyjejś Lini jazdy (w tym wypadku Kuby) - trzeba ją sobie wywalczyć albo pozostać na swojej, natomiast shumi poprstu zepchnął kube na trawę wymuszając przejęcie lini bez walki !
Szumi tak nei raz postępował już: Albo mi dasz linie albo się rozbijemy... to było dokładnie takie zachowanie. Zamiast wyprzedzę Cię i wezme sobie Twoją linie - tak jak powinno to być ale oczywićie szumi nie był w stanie kube wyprzedzić z wielu powodów - to linie i tak sobie wział wykonując niebezpieczny manewr.
Za niebezpieczne manewry w F1 dostaje się kare.
A co do Massy - dowcip polega na tym, że szhumi wykonał już jeden blok zajmując wewnętrzną linię, po czym jak się zorientował, że massa się nie przejmuje i będzie wyprzedzał po zewnętrznej to go zaczął spychać na trawę wykonując drugi manewr blokujący.
Kolejna kara.
W takiej sytuacji nikt nie musi niczego nikomu ustępować ale też nie można sobie brać czyjejś Lini jazdy (w tym wypadku Kuby) - trzeba ją sobie wywalczyć albo pozostać na swojej, natomiast shumi poprstu zepchnął kube na trawę wymuszając przejęcie lini bez walki !
Szumi tak nei raz postępował już: Albo mi dasz linie albo się rozbijemy... to było dokładnie takie zachowanie. Zamiast wyprzedzę Cię i wezme sobie Twoją linie - tak jak powinno to być ale oczywićie szumi nie był w stanie kube wyprzedzić z wielu powodów - to linie i tak sobie wział wykonując niebezpieczny manewr.
Za niebezpieczne manewry w F1 dostaje się kare.
A co do Massy - dowcip polega na tym, że szhumi wykonał już jeden blok zajmując wewnętrzną linię, po czym jak się zorientował, że massa się nie przejmuje i będzie wyprzedzał po zewnętrznej to go zaczął spychać na trawę wykonując drugi manewr blokujący.
Kolejna kara.
nie wiem czy teraz dojdziemy, musiałbym zreknąć na powtórkę obu manewrów, w szczególności na ten z Massą - jak dam radę to wrócę do dyskusji, żeby nie być gołosłownym niemniej, abstrahując od powyższego, wyścig był ciekawy, a z tym w ostatnich latach było ciężko. w tym sezonie nie dość, że stawka jest w miarę wyrównana (pierwszych 5 zespołów, a nawet 6 bo i Force India radzi sobie coraz lepiej) to dzięki likwidacji tankowania zaczęło się coś dziać na torze
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Robert Kubica uległ dziś wypadkowi podczas rajdu we Włoszech. Obecnie jest w szpitalu.
http://f1.wp.pl/kat,48594,title,Informacje-o-wypadku-Kubicy,wid,13106448,wiadomosc.html
http://f1.wp.pl/kat,48594,title,Informacje-o-wypadku-Kubicy,wid,13106448,wiadomosc.html
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
-
- Donator
- Posty: 4239
- Rejestracja: 10 lut 2010, 18:44
- Model: Inny
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
zawsze w takich sytuacjach trzeba poczekac, hm, tak z tydzien, zanim przmielone zostana wszystkie plotki i uslyszymy fakty.
bielecki tez mial skonczyc kariere.
kto powiedzial, ze nie mozna prowadzic bolidu jedna reka...?
bielecki tez mial skonczyc kariere.
kto powiedzial, ze nie mozna prowadzic bolidu jedna reka...?
miata lov!