F1

Dla wszystkich fanów

Rozmowy inne, nie koniecznie o MX-5 ... wchodzisz tu na własną odpowiedzialność.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
kammich
Posty: 2925
Rejestracja: 24 lip 2009, 9:55
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

25 mar 2013, 17:16

artur pisze:też widziałem tego njusa, ale jakoś podczas wyścigu tego nie zauważyłem


było widać jak coś pokazuje jadąc za vettelem ale nie byłem pewien, że to środkowy palec, a tu jednak :D

http://www.youtube.com/watch?v=PrVaADyuAWM

1:47 :D widać jak macha palcem :P
Don Corleone
Posty: 1320
Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
Model: Inny
Wersja: RevolutionReloaded
Lokalizacja: Pruszków

25 mar 2013, 17:58

Polecam felieton Mikołaja Sokoła w tej sprawie:
http://sokolimokiem.tv/?p=6737

lub komentarz Gutowskiego:
Myślę, że największą odpowiedzialność za dzisiejsze akcje Vettela ponosi zespół i doktor Marko w szczególności. Webber ujął to bardzo zgrabnie:… Seb podejmował dziś własne decyzje i będzie chroniony…

A potem słynna wypowiedź doktora Helmuta, że u nich to nie ma kierowców nr 1 i 2 - żenujące. Aż mi się cofa treść żołądka na taką dawkę obłudy, a jako Polak mam doskonałą zaprawę, bo co dzień oglądam i słyszę naszych polityków.

Seb mógł sobie ot tak olać polecenia zespołu, bo wiedział, że i tak nie czekają go żadne sankcje. Miał to w głosie, kiedy mówił przed radio, żeby zabrali mu sprzed drogi Webbera, albo że Webber będzie musiał się tłumaczyć (wyjątkowo żenujący tekst). Więc robi co chce, jak rozwydrzony bachor i...
nie jest to jego wina, tylko - jak zazwyczaj z niesfornymi dzieciakami - rodziców, a najbardziej "dziadka Helmuta".



No i na koniec mem jako komentarz do tych wypowiedzi:
http://www.youtube.com/watch?v=j2gv9WrjSeQ
http://www.youtube.com/watch?v=KcD6JuLbMog

;)
Obrazek
.
artur
Posty: 1930
Rejestracja: 06 maja 2009, 22:37
Model: Inny
Lokalizacja: wwa

25 mar 2013, 21:10

Co by jednak nie mówić (mimo ogromnej sympatii do Webbera, który jest chyba najbardziej pozytywną gębą w F1) ten niesforny dzieciak ma talent i trochę przypomina starego Schumiego. A że my genetycznie nie lubimy Niemców... :razz:

EDIT
Felieton idealnie podsumowuje temat
Były NA, NB, NC, z ND się wstrzymam, bo na razie mnie nie zachwyciła ;) Obecnie jest Legacy H6
Don Corleone
Posty: 1320
Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
Model: Inny
Wersja: RevolutionReloaded
Lokalizacja: Pruszków

26 mar 2013, 8:10

E tam genetycznie nie lubimy Niemców.
Vettela nie cierpię tak samo jak nie cierpiałem Hamiltona po wejściu do F1 (choć tego drugiego zawsze doceniałem jako kierowce). Ot rozpieszczony bachor, któremu się wydaje że tylko on on on. Tyle że Hamilton dostał po łbie od życia i McLarena którzy go słabą postawą bolidu sprowadzili do normalności. Teraz jest jednym z moich ulubionych kierowców.
Co do Niemców jako takich, z ich kierowców bardzo lubię Timo Glocka. Sutil i Hulkenberg też bardzo pozytywnie w tym roku zaskakują.
Rosberg też jest normalny.

artur pisze:ten niesforny dzieciak ma talent i trochę przypomina starego Schumiego

taa, wstaw go do tych samych bolidów (nie to co z Webberem) z Hamiltonem, Alonso czy Kubicą to pogadamy o prawdziwym talencie ;)
Myślisz że dlaczego Red Bull nie zgodził się na wejście Hamiltona za Webbera w tym roku? Hamilton się o to starał.
Nie mówię że Vettel jest zły, ale jak dla mnie na warunki F1 to jest co najwyżej wyższa klasa średnia, ze świetnym projektantem i gigantycznym zapleczem finansowym gdzie firma matka szufluje kasę łopatą byle auto było szybkie.
.
artur
Posty: 1930
Rejestracja: 06 maja 2009, 22:37
Model: Inny
Lokalizacja: wwa

26 mar 2013, 8:15

Don Corleone pisze:Nie mówię że Vettel jest zły, ale jak dla mnie na warunki F1 to jest co najwyżej wyższa klasa średnia

klasa średnia zdobyła mistrzostwo 3 razy z rzędu. ja wiem, że w tym sporcie to raczej najpierw samochód, a potem kierowca, ale taki zupełnie przypadkowy kierowca to to nie jest, choć zgodzę się z Tobą, że przydałaby mu się taka "szkoła życia" jaką dostał Hamilton
Były NA, NB, NC, z ND się wstrzymam, bo na razie mnie nie zachwyciła ;) Obecnie jest Legacy H6
Don Corleone
Posty: 1320
Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
Model: Inny
Wersja: RevolutionReloaded
Lokalizacja: Pruszków

26 mar 2013, 8:23

W tym aucie, z takim zapleczem i poparciem teamu sądzę, że jest w stawce wielu kierowców nie tylko z najwyższej półki, którzy zdobyliby mistrzostwo ;)

Button z odpowiednim sprzętem tez zrobił mistrza. Gdyby przewaga jaką miał wtedy Brawn utrzymała się w następnych latach myślisz że nie mieliby kolejnych mistrzów.
Tak samo zdobył mistrza przecież Villeneuve, czy Damon Hill. Nikt mi nie wmówi że są czy tez byli to wtedy kierowcy z wybitnym talentem.
Ostatnio zmieniony 26 mar 2013, 8:28 przez Don Corleone, łącznie zmieniany 2 razy.
.
artur
Posty: 1930
Rejestracja: 06 maja 2009, 22:37
Model: Inny
Lokalizacja: wwa

26 mar 2013, 8:26

Don Corleone pisze:W tym aucie, z takim zapleczem i poparciem teamu sądzę, że jest w stawce wielu kierowców nie tylko z najwyższej półki, którzy zdobyliby mistrzostwo ;)

w ostatnich latach szczególnie, ale wcześniej też, to zawsze była kwestia "tego auta", czego najlepszym przykładem MSC po przejściu do Mercedesa (choć jemu oczywiście mógł "zaszkodzić" wiek i przerwa w startach). konkluzja więc mogłaby być taka, że są generalnie przeciętniacy w stawce, którzy mają szanse na mistrzostwo tylko jak samochód na to pozwoli :)
Były NA, NB, NC, z ND się wstrzymam, bo na razie mnie nie zachwyciła ;) Obecnie jest Legacy H6
Don Corleone
Posty: 1320
Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
Model: Inny
Wersja: RevolutionReloaded
Lokalizacja: Pruszków

26 mar 2013, 8:29

Co do porównania Vettela i Schumachera to ten drugi ma jedną ogromną przewagę. Pierwsze tytuły zdobywał z Benettonem który nie był najlepszym autem w stawce. Vettel póki co nie jest w stanie się czymś takim pochwalić bo mistrza zdobywa tylko samochodem mającym przewagę technologiczną nad resztą.

Jak zdobędzie mistrza z takim autem jakim jest teraz McLaren albo Mercedes zeszłoroczny gdzie będzie musiał tytuł na prawdę wywalczyć chętnie odszczekam swoje słowa. Na prawdę chętnie.
Nie sądzę jednak żeby tak się stało ;)
Ostatnio zmieniony 26 mar 2013, 23:00 przez Don Corleone, łącznie zmieniany 1 raz.
.
Awatar użytkownika
Blade
Posty: 673
Rejestracja: 09 cze 2010, 19:18
Lokalizacja: Wrocław

26 mar 2013, 11:15

Obrazek
Don Corleone
Posty: 1320
Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
Model: Inny
Wersja: RevolutionReloaded
Lokalizacja: Pruszków

26 mar 2013, 12:24

:kciuk:
.
Awatar użytkownika
Blade
Posty: 673
Rejestracja: 09 cze 2010, 19:18
Lokalizacja: Wrocław

09 kwie 2013, 8:37

Poza kolejnym GP wyczekuję też tego:

[URL]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yYiZbWyYey0[/URL]
artur
Posty: 1930
Rejestracja: 06 maja 2009, 22:37
Model: Inny
Lokalizacja: wwa

09 kwie 2013, 20:55

trailer jest mega zniechęcający :kciukdol: wygląda na austiacką wersję pearl harbour, jak się dziś patrzy na Laudę, to trudno spokojnie oglądać te pompatyczne scenki w zajawce, aż dziwne bo to przecież europejska produkcja i można było to w europejskim stylu sfilmować (chyba, że to tylko trailer jest tak zniechęcający)

no i pytanie do historyków - czemu w obsadzie jest Hans-Joachim Stuck, który nie brylował specjalnie w F1?

to co jest obiecujące to obsada kobieca :twisted: niestety aktor wcielający się w Laudę kojarzy mi się tylko z postacią Zollera - nawet mimika ta sama ;)

przy takim nastawieniu film może mnie tylko "pozytywnie rozczarować" :razz:
Były NA, NB, NC, z ND się wstrzymam, bo na razie mnie nie zachwyciła ;) Obecnie jest Legacy H6
Don Corleone
Posty: 1320
Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
Model: Inny
Wersja: RevolutionReloaded
Lokalizacja: Pruszków

16 kwie 2013, 19:45

Podsumowanie tego weekendu ;)

Obrazek



artur pisze:trailer jest mega zniechęcający :kciukdol: wygląda na austiacką wersję pearl harbour

Też się boję. Ilość patetyzmu w tym trailerze mnie boli, ale akurat aktorzy mi pasują :)

Tu jest następny trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=umSSvkFCYDk
.
artur
Posty: 1930
Rejestracja: 06 maja 2009, 22:37
Model: Inny
Lokalizacja: wwa

17 kwie 2013, 7:08

Don Corleone pisze:Też się boję. Ilość patetyzmu w tym trailerze mnie boli, ale akurat aktorzy mi pasują :)

Teraz dopiero zauważyłem, że reżyserem jest Howard, może nie będzie dramatu. Jestem ogromnym fanem Apollo 13, bardzo dobra ekranizacja książki Lovella, więc może tu też efekt końcowy będzie na wysokim poziomie. Oby :)

A wracając do wyścigu - bardzo przyjemnie się go oglądało, nawet mimo krążących teorii spiskowych o wewnętrznym sabotażu w RBR ;)
Były NA, NB, NC, z ND się wstrzymam, bo na razie mnie nie zachwyciła ;) Obecnie jest Legacy H6
Don Corleone
Posty: 1320
Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
Model: Inny
Wersja: RevolutionReloaded
Lokalizacja: Pruszków

05 cze 2013, 6:17

No to będzie to czego jak sądzę już długo można się było spodziewać.
W najbliższy weekend nie będzie relacji w otwartym TV słoneczko :???:


Ktoś ma jakieś sensowne jakościowo streamy?
.
artur
Posty: 1930
Rejestracja: 06 maja 2009, 22:37
Model: Inny
Lokalizacja: wwa

05 cze 2013, 7:02

Don Corleone pisze:W najbliższy weekend nie będzie relacji w otwartym TV słoneczko :???:

ojoj? a co się stało? papież przyjeżdża z wizytą?
Były NA, NB, NC, z ND się wstrzymam, bo na razie mnie nie zachwyciła ;) Obecnie jest Legacy H6
Don Corleone
Posty: 1320
Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
Model: Inny
Wersja: RevolutionReloaded
Lokalizacja: Pruszków

05 cze 2013, 7:12

Nie ma Kubicy, nie ma widowni. Po jego wypadku spadła poniżej 20% tego co było wcześniej.
Zamiast starać się od początku wychowywać świadomą widownię to lecieli na jego fenomenie prowadząc relację na bardzo niskim poziomie zachwycając się Nicole czy innymi pierdółami i tak przeciętny widz F1 za czasów Kubicy nic ze specyfiki sportu nie rozumiał, bo mu nie wytłumaczono.

Bardziej im się opłaca puszczać "Jak oni bełkoczą" i inne bzdety na które jest większa widownia :roll:
.
Awatar użytkownika
majk
Posty: 2112
Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
Model: NB FL
Wersja: 1.6 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

05 cze 2013, 8:35

Co za banda &*@#$!^@#&!@(# :evil:
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996

Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
LubMich
Posty: 720
Rejestracja: 27 wrz 2009, 12:55
Lokalizacja: Warszawa/Kraków

05 cze 2013, 9:42

Ja i tak tego na polsacie oglądać już nie mogłem.. zresztą godziny nadawania wyścigów ostatnio strasznie zachodzą mi na inne zajęcia.. pobieram już po fakcie i oglądam spokojnymi wieczorkami.. minus.. nie można radia słuchać dzień następny bo Ci wyniki sprzedadzą... no i ten wątek ominąć szerokimi łukami przez chwilę..
remik
Posty: 2477
Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
Model: Inny
Wersja: DC2R K20 inside
Lokalizacja: PZ

05 cze 2013, 12:45

O fak! Ja zawze nagrywam , bo mam NC+ i tylko zwykłą polszmate HD , a tutaj taki zonk :kciukdol:
Awatar użytkownika
Blade
Posty: 673
Rejestracja: 09 cze 2010, 19:18
Lokalizacja: Wrocław

05 cze 2013, 21:36

Tak szczerze to jakaś kpina jest (abstrahując od sposobu prowadzenia transmisji). Stacje telewizyjne zdaje się wykupują pakiety na transmisje wszystkich GP w danym sezonie a nie pojedyncze więc i tak już za to zapłacili. Oglądalność dzięki puszczeniu powtórki jakiejś hamerykańskiej szmiry klasy B czy innego "Jak oni grają na lodzie z celebrytami" i tak im nie wzrośnie.. Cała nadzieja w TV4, dobrej jakości streamie albo torrent.tv :neutral:

Edit:

Poszli chyba po rozum do głowy, kwalifikacje i wyścig będą transmitowane na żywo na ogólnodostępnym kanale Polsat Sport News.
Awatar użytkownika
kammich
Posty: 2925
Rejestracja: 24 lip 2009, 9:55
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

06 cze 2013, 9:43

straszycie ludzi, myślałem, że nawet na polsacie sport nie będzie relacji, a jest :) zapraszam do siebie :P
remik
Posty: 2477
Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
Model: Inny
Wersja: DC2R K20 inside
Lokalizacja: PZ

06 cze 2013, 11:13

Coż, znów weeb.tv zarobi :wink:
remik
Posty: 2477
Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
Model: Inny
Wersja: DC2R K20 inside
Lokalizacja: PZ

10 cze 2013, 16:17

Don Corleone pisze:No to będzie to czego jak sądzę już długo można się było spodziewać.
W najbliższy weekend nie będzie relacji w otwartym TV słoneczko :???:



Nie ma tragedii , jest w ogólnodostępnym Polsat Sport News.
matpilch
Donator
Donator
Posty: 4239
Rejestracja: 10 lut 2010, 18:44
Model: Inny
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

10 cze 2013, 20:09

remik pisze:Nie ma tragedii


niefortunne stwierdzenie :wink:
miata lov!
B4ndit
Posty: 157
Rejestracja: 20 mar 2012, 19:10
Model: Inny
Wersja: BMW M2, ex NCFL
Lokalizacja: Katowice/Warszawa/Berlin

13 cze 2013, 20:36

Tragedia jest dalej. Tak jak było mówione, relacja na TV4/Polsacie/Polsacie Sport to jest tragedia pełną gębą, niezależnie od kanału gdzie to puszczają...
Szczupak
Posty: 1631
Rejestracja: 02 sty 2011, 13:06
Lokalizacja: Warszawa

01 lip 2013, 1:13

żadnego komentarza odnośnie wybuchających opon? wg mnie jedno z najciekawszych GP ever :P
Życie jest za krótkie, żeby jeździć nudnymi samochodami.
Awatar użytkownika
majk
Posty: 2112
Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
Model: NB FL
Wersja: 1.6 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

01 lip 2013, 7:55

Było ciekawie, ale przede wszystkim niebezpiecznie. Jestem ciekawy dlaczego wyścig nie został w ogóle przerwany, przecież sytuacja z wybuchającymi oponami przy prędkościach rzędu 200-250km/h+ jest skrajnie niebezpieczna...

A swoją drogą - końcówka idealna. Obudziłem się w momencie jak Vettelowi padła skrzynia...z nieskrywaną radością :kciuk:

Obrazek
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996

Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
artur
Posty: 1930
Rejestracja: 06 maja 2009, 22:37
Model: Inny
Lokalizacja: wwa

03 lip 2013, 6:24

Opony oponami, nie pamiętam, żeby taka sytuacja miała miejsce w ostatnim dwudziestoleciu, ale też opony strzelały mniej więcej w tej samej części toru, więc to może nie do końca wina Pirelli. Byłem zdzwiony, że żaden sędzia nie skupił się na wyglądzie "krawężników" (bo o ile nasz "maurycy a jak myślisz" nic nie mówił, co jeszcze o niczym nie świadczy, o tyle operatorzy kamer nie pokazywali żadnej takiej aktywności, tylko samo sprzątanie resztek opon)

majk pisze:Jestem ciekawy dlaczego wyścig nie został w ogóle przerwany

+1, choć pewnie należałoby pod tym kątem przestudiować regulamin. Ja szczerze mówiąc spodziewałem się nawet możliwości powtórzenia startu po tym jak strzeliła 3 opona, niemniej wyścig w ogóle mega interesujący, duży plus za postawę Hamiltona
Były NA, NB, NC, z ND się wstrzymam, bo na razie mnie nie zachwyciła ;) Obecnie jest Legacy H6
Don Corleone
Posty: 1320
Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
Model: Inny
Wersja: RevolutionReloaded
Lokalizacja: Pruszków

03 lip 2013, 8:23

Po oświadczeniu Pirelli stwierdzam że zespoły same się prosiły o nieszczęście. Coś jak Red Bull na Spa 2011.

Mikołaj Sokół pisze:Po dokładnej analizie opon wykorzystywanych na Silverstone Pirelli doszło do wniosku, że przyczyną awarii była głównie kombinacja następujących czynników:
1. Tylne opony zakładano na odwrót: innymi słowy, w przypadku samochodów, w których przydarzyły się usterki, prawe zakładano po lewej stronie i na odwrót. Tegoroczne ogumienie ma asymetryczną strukturę i to oznacza, że nie zostały zaprojektowane z myślą o wymiennym ich stosowaniu. Ścianki boczne zaprojektowano tak, aby radziły sobie z określonymi obciążeniami po wewnętrznej i zewnętrznej stronie opony. Zamiana ma więc wpływ na ich pracę w określonych warunkach. Przede wszystkim zewnętrzna strona jest zaprojektowana tak, aby wytrzymywać bardzo duże obciążenia w zakrętach na tak wymagającym torze, jakim jest Silverstone – z szybkimi, lewymi łukami i tarkami, które są szczególnie agresywne.
2. Stosowanie ciśnienia w oponach, które było zbyt niskie, a w każdym razie niższe niż sugerowane przez Pirelli. Za niskie ciśnienie sprawia, że opona jest narażona na większe obciążenia podczas pracy.
3. Stosowanie ekstremalnych kątów nachylenia kół.
4. Tarki (krawężniki), które są bardzo agresywne w szybkich łukach, takich jak Zakręt 4 na Silverstone, gdzie dochodziło do większości usterek. Dlatego szczególnie narażone były lewe tylne opony.


Jak dla mnie Pirelli robi świetną robotę dla F1 i niestety beznadziejną dla swojego PR. Co chwila robią jako kozioł ofiarny przy różnych problemach i bardzo dużo ludzi nie rozumie że mogliby robić miękkie opony które wytrzymywałby cały dystans wyścigu jak to robił np Bridgestone, ale zamówienie mają na takie, które nie wytrzymają. I chwała im za to.
.
ODPOWIEDZ