Nie samą Miatą człowiek żyje...

...czyli czym zajmujemy się w wolnych chwilach.

Rozmowy inne, nie koniecznie o MX-5 ... wchodzisz tu na własną odpowiedzialność.

Moderator: Moderatorzy

Adrian
Posty: 82
Rejestracja: 18 sie 2008, 11:33
Lokalizacja: Łódź

15 cze 2009, 15:57

Witam.
W tym temacie pokazujemy czym zajmujemy się po godzinach, wykluczając wszystko co związane z wspaniałym samochodem jakim jest MX-5/Miata.
Pomoże to nam lepiej się poznać, a co za tym idzie umożliwi wzajemną pomoc oraz być może przyczyni się do owocnych dyskusji o zainteresowaniach.

START!

Dla przykładu opiszę swoje zainteresowania:

1. Elektronika
[URL=http://img7.imageshack.us/i/ladowarka.jpg/]Obrazek[/URL]
Elektroniką interesuję się właściwie od zawsze. Podobno już jako małe dziecko znosiłem do domu jakieś znalezione na ulicach kable :lol: Moja "specjalizacja" to wszelkie układy cyfrowe. Najwięcej i najczęściej operuje mikrokontrolerami z rodziny AVR, nie znam się na PIC'ach. Elektroniki analogowej nie lubię... za dużo tam matematyki... wolę jedynki i zera :mrgreen:

2. Programowanie
[URL=http://img7.imageshack.us/i/programowanie.jpg/]Obrazek[/URL]
Programowaniem zajmuje się od ~13 roku życia. Wtedy wybrałem Visual Basic i tak już zostało (teraz trochę żałuję, że nie wybrałem C/C++). Nie jestem jakimś wybitnym programistą, ale jak jest potrzeba to jestem w stanie coś sobie skrobnąć. Całkowity samouk. Na dzień dzisiejszy operuje w/w Visualem, do tego BASCOM'em (mikrokontrolery), znam podstawy C (na uczelni uczą, ale poziom żenujący), potrafię też coś tam napisać w Java Scipcie i HTML'u, ale bez fajerwerków :P

3. Shisha
[URL=http://img10.imageshack.us/i/fajkaa.jpg/]Obrazek[/URL]
Inaczej fajka wodna. Często kojarzy się z narkotykami, co absolutnie nie jest prawdą. Lubię ją rozpalić wieczorkiem i delektować się smacznym dymem, który nie ma nic wspólnego z papierosami ani narkotykami. Jest to bardzo lekka używka tytoniowa, nie uzależnia fizycznie (mała ilość nikotyny).