Panowie,
ma ktoś, jezdzi? Mam opcje dupowozu dla Zony z silnikiem E111 (na łańcuchu rozrząd). Wymieniony łancuch na akcji serwisowej, ale czy to pomaga? wciąż nie jest to E211 (od 2012), które podobno są lepsze.
Chodzi o bezawaryjność. Auto by jeździło codziennie 120km po s2 / s8 /a2 w cyklach po 60km. Gorzej, że podobno TSI lubi zżerać olej (dolewać czy wymieniać bo robią się z tego dwie wymiany w roku), a Zona tak nie do konca czasem potrafi to zauwazyc.
Inna opcja to 1.4 85km MPI, ale do brzmi niemal jak dinozaur bezdynamiczny i pali o 1L paliwa wiecej niz TSI.
dzieki
TSI E111 VAG 1.2 105KM
Moderator: Moderatorzy
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2094
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Ten litr różnicy w spalaniu przy przebiegu jak podajesz będzie kosztować dodatkowe 1500 zł rocznie na stacji paliw. Na dolewki oleju wystarczy. Ale o wadach TSI wiem tyle co z prasy. Kiedyś pracowałem w firmie gdzie jeździły takie skodziny 1.2 i 1.4, ale wówczas nikt się nie skarżył. Wiadomo, służbowe auto pod najwyższy krawężnik wjedzie itd.