Hejka,
W związku z permanentnym brakiem funduszy na wykończenie mieszkania rozważam tymczasowe "rozmienienie emiksa na drobne". Zawsze po głowie chodził mi Fiat Coupe Turbo 16V lub 20V. Ciekawy, uważam że także nietuzinkowy, wygląda na to, że całkiem dynamiczny, samochód. Tu pytanie do Was: jeździł tym ktoś? Posiadał może? Jakieś opinie?
Fiat Coupe - ujeżdzał ktoś? Jakieś opinie?
Moderator: Moderatorzy
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
- Alex
- Donator
- Posty: 4610
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
nie ujezdzalem ale powszechna opinia jest taka ze "piekne auto, ale nie znasz dnia ani godziny kiedy panewka zapuka".
Nie zamienilbym bezawaryjnego eMiXa na fiata ktory od dziesiecioleci bohatersko walczy z dziesiatkami usterek nieznanymi w innych markach, zwlaszcza japonskich.
Nie zamienilbym bezawaryjnego eMiXa na fiata ktory od dziesiecioleci bohatersko walczy z dziesiatkami usterek nieznanymi w innych markach, zwlaszcza japonskich.
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Donator
- Posty: 743
- Rejestracja: 10 maja 2014, 8:22
- Model: Inny
- Wersja: Fiesta ST
- Lokalizacja: Gdańsk
Jeżeli Fiata chcesz mieć tymczasowo to chyba nie jest to najlepeszy pomysł, bo kiedy już będziesz chciał wrócić do mx-a to pewnie nie łatwo będzie znaleźć na niego chętnego, a jak potrzymasz go za długo to może okazać się że jego wartość spadła do 40gr/kg. Do tego jeszcze fakt że wersje turbo mogą się zmienić w skarbonkę bez dna.
Jeżeli motywacją do zmiany są finanse to myślałbym o czymś popularnym, co trzyma wartość
Jeżeli motywacją do zmiany są finanse to myślałbym o czymś popularnym, co trzyma wartość
#miatarri
-
- Posty: 1417
- Rejestracja: 29 wrz 2012, 11:55
- Model: Inny
- Wersja: Japoński :P
- Lokalizacja: Warszawa
Dobre coupé trzyma wartość. Ciezko znaleźć drugi taki samochód któryś oferuje tak wiele za tak niewiele bardzo łatwo i tanio uzyskać tam 300 kucy a nawet w serii 20v turbo idzie jak zła. Do tego, wygląd, kwestia gustu, ale mi sie mega podoba - zwłaszcza w środku. Z polotem, jak to Włosi oczywiście, zdarzają sie usterki ale to samochód na podłodze tipo i chyba po części z uno wiec naprawdę nie ma co narzekać. Oczywiście, jak walnie turbo to bedzie drożej ale jak w każdym innym.
To nawet bez turbo jedzie dobrze, środek jest super, i generalnie jak otwierasz maskę to patrzysz i nie rozumiesz, co tam włoska myśl techniczna próbowała osiągnąć.
No i to raczej jest tak że codziennie nowa przygoda.
No i to raczej jest tak że codziennie nowa przygoda.