Czaterja
Kącik dużego spamera
Moderator: Moderatorzy
Cenę, przede wszystkim. Za 20k to u nas możesz od Grzesia kupić z wiatrakiem, albo przez niego bez wiatraka, swego czasu wisiała kumar'a którego pewnie miałeś okazję poznać, też fajny, zadbany egzemplarz...
z linkow obie pewnie 'klubowe' bo cos niecos dlubane, druga ma na przyklad swiatla do jazdy dziennej i dodatkowe blingi we wnetrzu.
z linkow obie pewnie 'klubowe' bo cos niecos dlubane, druga ma na przyklad swiatla do jazdy dziennej i dodatkowe blingi we wnetrzu.
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
Nie widziałem "u nas" za 20k, seryjnej i ładnej Miaty 1.8 pierwszej generacji - ani za żadne inne pieniądze, bo tych aut tutaj po prostu nie ma, jeśli ktoś ma, to przecież nie sprzedaje.
Zakup zdrowej NB w Polsce jest bardzo ciężki, więc co dopiero NA.
Szuka, to dużo powiedziane...
Łukaszowi bardzo podobają się te Mazdy.
Gdyby Łukasz mógł kupić taką Mazdę, to pewnie już by po nią jechał...
Pytam o dwie przykładowe, które zwróciły moją uwagę - tak, żebym potrafił patrzeć na NA nieco bardziej świadomie, staram się wychwytywać różnice pomiędzy rocznikami, wnętrzami i tak dalej...
Inna sprawa, że z tego co widzę bardzo ciężko, aby 1.8 ładnie wyglądała już chociaż na zdjęciach, pewnie łatwiej znaleźć ładną NB, jeśli mogę spytać to:
- w których rocznikach/wersjach NA mają dwie poduszki powietrzne?
- widzę, że druga z zalinkowanych ma dwie poduchy, to jakaś edycja specjalna, mówię o wnętrzu?
- bardzo podobają mi się wnętrza jak np. u artura, w zasadzie to chyba kwintesencja NA-Miatowego piękna, ale z uwagi na ostatnie wydarzenia, chcę mieć air-bag po stronie pasażera, nawet jeśli kierownica wleciałaby NARDI.
Zakup zdrowej NB w Polsce jest bardzo ciężki, więc co dopiero NA.
DEXTER pisze:Łukasz szuka Mazdy
Szuka, to dużo powiedziane...
Łukaszowi bardzo podobają się te Mazdy.
Gdyby Łukasz mógł kupić taką Mazdę, to pewnie już by po nią jechał...
Pytam o dwie przykładowe, które zwróciły moją uwagę - tak, żebym potrafił patrzeć na NA nieco bardziej świadomie, staram się wychwytywać różnice pomiędzy rocznikami, wnętrzami i tak dalej...
Inna sprawa, że z tego co widzę bardzo ciężko, aby 1.8 ładnie wyglądała już chociaż na zdjęciach, pewnie łatwiej znaleźć ładną NB, jeśli mogę spytać to:
- w których rocznikach/wersjach NA mają dwie poduszki powietrzne?
- widzę, że druga z zalinkowanych ma dwie poduchy, to jakaś edycja specjalna, mówię o wnętrzu?
- bardzo podobają mi się wnętrza jak np. u artura, w zasadzie to chyba kwintesencja NA-Miatowego piękna, ale z uwagi na ostatnie wydarzenia, chcę mieć air-bag po stronie pasażera, nawet jeśli kierownica wleciałaby NARDI.
Nie wiem czy znajdziesz jakiś szczególny związek pomiędzy poduchami, a rocznikiem. U mnie w '97 są obydwie i najładniejsza kierownica MOMO, ale widziałem też '97 bez poduchy pasażera, a '96 bez wspomagania i ABSu.
Ta z 95 ma przełożony czujnik i zegar ciśnienia oleju na starszy "uczciwy" i jedno z najbrzydszych wnętrz jakie widziałem, ale w końcu to egzemplarz dla Amerykanów.
Ta z 95 ma przełożony czujnik i zegar ciśnienia oleju na starszy "uczciwy" i jedno z najbrzydszych wnętrz jakie widziałem, ale w końcu to egzemplarz dla Amerykanów.
W NA po lifcie czyli po 94 roku są już 2 poduchy. Czasem zdarza się przedliftowa deska w późniejszych rocznikach, ale Niemcy jako datę produkcji piszą datę pierwszej rejestracji i to przez to. A co do tego drugiego auta z linka to przebieg jest w milach, więc trzeba sobie przeliczyć Kierę też ma mocno wytartą.
I uważam, że 5,5tys euro za taki samochód to trochę dużo. Chyba wolałbym kupić za 8-10tys coś w ładnym (nie idealnym) stanie i za te 15tys zrobić tak, żeby było lepiej niż fabrycznie. Mam na myśli np zrobienie skórzanej tapicerki, lakieru i zabezpieczenie antykorozyjne blach i całego podwozia- coś na kształt roboty jaką zrobił irakleo, choć wiadomo, że kupę czasu by to zajęło. Ale masz samochód jak nowy, a nie dobrze zachowany 20-letni, który tak czy inaczej będzie rdzewiał jak to miata i będzie już trochę zużyty.
Pamiętam jak yanik kupił czarną NA 1,8 sprowadzoną wcześniej ze Stanów i z w miarę niewielkim przebiegiem za 14tys. A samochód wyglądał pięknie i miał kilka fajnych rzeczy np rollbar hard doga, klimę, regulowane zawieszenie kayaba, fajne felgi i pewnie inne o których nie pamiętam. Także ponad 20tys za zwykłą miatę to chyba przegięcie.
I uważam, że 5,5tys euro za taki samochód to trochę dużo. Chyba wolałbym kupić za 8-10tys coś w ładnym (nie idealnym) stanie i za te 15tys zrobić tak, żeby było lepiej niż fabrycznie. Mam na myśli np zrobienie skórzanej tapicerki, lakieru i zabezpieczenie antykorozyjne blach i całego podwozia- coś na kształt roboty jaką zrobił irakleo, choć wiadomo, że kupę czasu by to zajęło. Ale masz samochód jak nowy, a nie dobrze zachowany 20-letni, który tak czy inaczej będzie rdzewiał jak to miata i będzie już trochę zużyty.
Pamiętam jak yanik kupił czarną NA 1,8 sprowadzoną wcześniej ze Stanów i z w miarę niewielkim przebiegiem za 14tys. A samochód wyglądał pięknie i miał kilka fajnych rzeczy np rollbar hard doga, klimę, regulowane zawieszenie kayaba, fajne felgi i pewnie inne o których nie pamiętam. Także ponad 20tys za zwykłą miatę to chyba przegięcie.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Oglądaliście może nowy program na TVN Turbo Samochód marzeń - Kup i zrób ? Jest to swego rodzaju mieszanka Wheelers dealers i Pimp my ride. Ku mojemu zdziwieniu dzisiaj wystąpiła tam czerowna Miata NA ! . Fakt, program jest trochę sztuczny, ale polecam oglądnąć .
RS pisze:Powtórka programu z maja tego roku. Jakoś mi nie przypadł do gustu Wheelers dealers jest zdecydowanie lepsze i ich remonty są bardziej przemyślane.
Aa możliwe . Rzadko oglądam telewizję i stąd moja pomyłka. Zdecydowanie masz racje.
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
Tak, gdzieś na forum linkowaliśmy pamiętam odcinki on-line, była czerwona NA bodajże, i później odcinek ze 126p, Golfem i Hondą CRX, można było zobaczyć w sieci zdaje się...
Łukasz Kaszuba pisze:Nie widziałem "u nas" za 20k, seryjnej i ładnej Miaty 1.8 pierwszej generacji - ani za żadne inne pieniądze, bo tych aut tutaj po prostu nie ma, jeśli ktoś ma, to przecież nie sprzedaje.
Ale po co seryjną, skoro za pieniądze które chcesz wydać na zadbaną serię możesz mieć zadbane turbo? A turbo jeździ lepiej (: I do tego gdybyś wymienił felgi na bardziej "seryjne" to wyjdziesz finansowo sporo do przodu, za co pokryjesz robocizne podniesienia zawiechy i wyprostowania geometrii, chociaz i tak moglbys to zrobic sam, i jeszcze zostanie na wosk.
I masz od razu ogarnięte zawieszenie, nie wiem czy miałeś nieprzyjemność jechać NA z seryjnym zawiasem, ale w porównaniu do NB to jest taczka.
Jesli rozglądasz się za autem z półki cenowej z linków wyżej, to jak dla mnie idealne rozwiązanie.
- funky
- Donator
- Posty: 4077
- Rejestracja: 29 lip 2011, 9:30
- Model: NC
- Wersja: 1.8
- Lokalizacja: Warszawa
Łukasz Kaszuba,
jeśli koniecznie chcesz 1.8 i jesteś chętny na odbudowę to możesz sporo zaoszczędzić, a samochód będzie jako nowy:
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=9234
a do tej to daleko nawet nie masz, tyle, że 1.6:
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=9115
jeśli koniecznie chcesz 1.8 i jesteś chętny na odbudowę to możesz sporo zaoszczędzić, a samochód będzie jako nowy:
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=9234
a do tej to daleko nawet nie masz, tyle, że 1.6:
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=9115
miatasm.com
A jak może być "dłubana" to jest niebieska w Bydzi
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
No, tak - tyle, że pod pojęciem "dbania" w takim turbo-wysilonym-samochodzie chyba kryje się znacznie więcej niż w przypadku seryjnej Mazdy, inna sprawa, że ja jestem zwolennikiem delikatnych modyfikacji, jeśli już w ogóle...
Łukasz pojęcie dbania jest wprost proporcjonalne do tego jak użytkujesz.
Jak będziesz dawał "w palnik" na każdych światłach to dbanie będzie wymagało większej uwagi ze względu na większe zużycie: sprzęgła, opon, hamulców. Do tego dojdzie jeszcze odpowiednie dbanie o turbinkę (chłodzenie przed gaszeniem) i częstsze wymiany oleju jak i jego jakość.
Ale przy Twoim dbaniu to niewiele zmienia Deptać na każdych światłach pewnie nie będziesz a fun jest wielki gdy raz na jakiś czas można jakieś bemce skórę złoić
Jak będziesz dawał "w palnik" na każdych światłach to dbanie będzie wymagało większej uwagi ze względu na większe zużycie: sprzęgła, opon, hamulców. Do tego dojdzie jeszcze odpowiednie dbanie o turbinkę (chłodzenie przed gaszeniem) i częstsze wymiany oleju jak i jego jakość.
Ale przy Twoim dbaniu to niewiele zmienia Deptać na każdych światłach pewnie nie będziesz a fun jest wielki gdy raz na jakiś czas można jakieś bemce skórę złoić
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
DEXTER pisze:denis1980 pisze:http://moto.onet.pl/332166,12739420,1,zdjecie.html?node=27
Jezu, kto i po co pisze takie głupoty...
To jest nic - MXa za 10k zł faktycznie można kupić.
Ale znajdźcie mi tą kultową Suprę za 10 patyków
PS Nie, nie mówię o tych gruzach z allegro i anglikach
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
ale supra gruz to też supra
I don't like being overtaken. It's a sign of weakness.
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
offthe pisze:ale supra gruz to też supra
911 w kształtach przystanku za tą cenę też można nabyć
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
Panowie, co myślicie o niej:
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=220808757&cd=634836627590000000
I jeszcze jedno pytanie - 1990 to pierwszy rok produkcji Miaty na Europę, prawda? W '89 wychodziły chyba jedynie na JPN i US...
Bo ja kochałbym taką NA...
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=220808757&cd=634836627590000000
I jeszcze jedno pytanie - 1990 to pierwszy rok produkcji Miaty na Europę, prawda? W '89 wychodziły chyba jedynie na JPN i US...
Bo ja kochałbym taką NA...
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
na fotkach wygląda ok, świeży daszek robi sporo wrażenia, troszeczkę rdzy z tego co właściciel pisze, ale cena jest wyjściowa, więc myślę że z racji kończenia sezonu na reperaturki (w tym wgniotkę) 500euro powinieneś uhandlować jeżeli język znasz;) fajna..
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
bgoka, korzystałem dwa razy z usług tej firmy [url]http://www.wyjatkowyprezent.pl/[/url] i mogę polecić, choć niestety w żadnym przypadku nie była to jazda lambo ale prezent okołomotoryzacyjny raz kupiłem i naprawdę fajnie zostało to zorganizowane
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
Pamięta ktoś za ile poszła wtedy ta czerwona Sportive z Poznania na żółtych halogenach?
Właściciel był tutaj gdzieś na forum, wrzucał takie 2-3 foty zaraz po zakupie...
Właściciel był tutaj gdzieś na forum, wrzucał takie 2-3 foty zaraz po zakupie...
- polokokt
- Donator
- Posty: 1234
- Rejestracja: 23 maja 2012, 8:42
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: WL
Z tego co pamietam, to wystawiona była za coś w okolicach 25-26, bo dzwoniłem o nia i pytałem.
Z tym że ona była sprowadzona jakoś tam lekko uszkodzona przodem a dodatkowo w ramach remontu w Polsce, został zmieniony całkowicie kolor auta z niebieskiego na czerwony.
Z tym że ona była sprowadzona jakoś tam lekko uszkodzona przodem a dodatkowo w ramach remontu w Polsce, został zmieniony całkowicie kolor auta z niebieskiego na czerwony.
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
Dzięki!
Sportive nie wychodziły fabrycznie w czerwieni, prawda?
Sportive nie wychodziły fabrycznie w czerwieni, prawda?
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
funky pisze:Łukasz Kaszuba, wydaje mi się, że ona poszła za 22-23, ale cała była malowana po kolizji przodem
Po drobnej stłuczce, miała zajebiście położony lakier - napiszę o niej słów kilka więcej, ale generalnie była tak salonowa, jak chyba tylko sleevenów mazdaspeed był zaraz po sprowadzeniu z kalifornii
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
ano DMK oglądałeś ją dla mnie ale wyszło jak wyszło ale jest czerwona i jest bardzo zaj...sta
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Jaro pisze:ano DMK oglądałeś ją dla mnie ale wyszło jak wyszło ale jest czerwona i jest bardzo zaj...sta
Ano ano, mam nadzieję, że trafiła i tak w dobre ręce
Więc auto o którym mówicie miało położony lakier tylko i wyłącznie z fanaberii właściciela - czerwony kolor z jakieś ciekawej palety (DZOGI albo Myszon musieliby się wypowiedzieć, bo nie pamiętam).
W każdym razie jej przebieg (a było to chyba 60 tys.) był jak najbardziej rzeczywisty - wnętrze utrzymane w idealnym, salonowym stanie z wonią... nowych plastików. Rdza? Na tym aucie nie istniała - nie tylko żaden element zawieszenia nie miał jej śladów (o klapie czy nadkolach nawet nie wspominając), ale wszelkie niezabezpieczone elementy pod maską były od niej wolne. Pod maską idealnie czysto, silnik suchy w każdym miejscu. Naprawdę rarytas. Stała na nowych gumach, felgach bez żadnych zadrapań.. szczerze gdybym miał budżet na tamtą chwilę, to stałaby już u mnie.
Aaaa no i miała wymienioną belkę łączącą okulary z przodu - zrobione najlepiej jak się dało, tzn. fabryczne zgrzewy rozwiercone, połączone ponownie w tych samych miejscach i zabezpieczone dodatkowo - żadnej szpachli, żadnego "klepania".
Jeżeli chodzi o pomalowanie to silnik nie był wyciągany, więc dokładnie za silnikiem na ścianie grodziowej było widać odrobinę starego koloru - ale było to jedyne miejsce. Wszelkie naklejki (w tym z numerem VIN) były na swoim miejscu z tego co pamiętam - ktoś się postarał o każdy detal.
Mam gdzieś zdjęcie na telefonie jak ona była uszkodzona (bo rozbiciem trudno to nazwać), nie wiem tylko czy nowy właściciel pozwoliłby umieszczać.
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/