NC Turbo/Kompressor/SWAP ?

Rozmowy inne, nie koniecznie o MX-5 ... wchodzisz tu na własną odpowiedzialność.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
skuri
Posty: 404
Rejestracja: 03 lip 2012, 20:39
Lokalizacja: Gdańsk

25 maja 2015, 22:09

Witajcie po przerwie. Pewnie co niektórzy kojarzą mnie z moich poprzednich projektów ;) Czas na coś nowego. Pierwszy sortem byłem bardzo napalony na SL'a R129 tylko V8,koncepcja się zmieniła, to nie dla mnie. Nie widząc alternatywy wpadł pomysł powrotu do NC-eka :lol: Z tego co się orientuje kilka takich projektów na forum jest. Jest pomysł zakupu 1.8 z padniętym silnikiem i dodanie nowego serducha. Czyli. Mamy budę bez silnika i działamy. Generalnie interesują mnie konkrety, co gdzie i za ile. Auto ma głównie jeździć po krętych drogach, czasem jakiś track day. Ma być to w 100% cywilne auto. Aha, Mazda musi być szybsza niż moje poprzednie S2K, czyli na cywilnej oponie powinno robić 5-5,5 do setki :ryjezesmiechu: Oczywiście żartuję.Ale NC-ek ma przebić S2K pod względem funu. Jakie są realne przyrosty mocy w poszczególnych wariantach ? Interesuje mnie 250km+ Sprawy zawiasu jak hamulców znam. Chodzi mi o sam silnik. Dzięki za wskazówki.

1. Warto turbić seryjne 1.8/2.0, kupować gotowy kit np. Flyin Miata ?
2. Kompressor ? Szukałem info, ale nic nie znalazłem.
3. Swap ? Na co ?
Załączniki
DSC00840.JPG
DSC05468.JPG
Awatar użytkownika
funky
Donator
Donator
Posty: 4077
Rejestracja: 29 lip 2011, 9:30
Model: NC
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Warszawa

25 maja 2015, 22:12

Dzunior chyba ma burbokit na sprzedaż ;-)
Obrazek

miatasm.com
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4678
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

25 maja 2015, 23:44

Jest chyba też gotowa czerwona NCFL Turbo Pantiera do sprzedania. To chyba najtańsza opcja i masz od razu gotowy samochód.
Czemu zamieniasz s2k?
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
rafal87
Posty: 1090
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:24
Model: NB FL
Wersja: memories
Lokalizacja: Gdansk

26 maja 2015, 5:26

Z tym 5.5sek do 100 do poważnie jej but?
Awatar użytkownika
skuri
Posty: 404
Rejestracja: 03 lip 2012, 20:39
Lokalizacja: Gdańsk

26 maja 2015, 7:23

rafal87 pisze:Z tym 5.5sek do 100 do poważnie jej but?

Żartuje tak jak napisałem,ale miłoby było gdyby osiągi były zbliżone do mojej ex s2k,oczywiscie jesli jest to wykonalne. Na krótkim dyfrze i kilku drobiazgach honda kręciła taki czasy. Oczywiście nie jest to wykładnią gdyż liczą sie odczucia a nie cyferki.
rafal87
Posty: 1090
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:24
Model: NB FL
Wersja: memories
Lokalizacja: Gdansk

26 maja 2015, 7:35

O matko bosko ;) to pięknie musiało startować. Życzę powodzenia;)
autopaga
Posty: 3342
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:37
Lokalizacja: Szczecin

26 maja 2015, 14:15

Jest kompresor coswortha do nceka, ale do zassania tylko ze stanów praktycznie.
maciek01
Donator
Donator
Posty: 743
Rejestracja: 10 maja 2014, 8:22
Model: Inny
Wersja: Fiesta ST
Lokalizacja: Gdańsk

26 maja 2015, 14:54

#miatarri
gzy
Posty: 727
Rejestracja: 03 paź 2012, 10:27
Model: NA
Wersja: 1.8t
Lokalizacja: wwa

26 maja 2015, 14:56

Kompresor w klubie ma Marcin30 viewtopic.php?f=22&t=7006
gzy
zajcol
Posty: 872
Rejestracja: 02 wrz 2012, 19:16
Model: Inny
Lokalizacja: Wiocha pod Wawą

13 lip 2015, 19:11

autopaga pisze:Jest kompresor coswortha do nceka, ale do zassania tylko ze stanów praktycznie.


Niecały rok temu (jak się tym jeszcze interesowałem), to tutaj montowali i stroili: http://www.spsmotorsport.de/
Fakt, że oni też to na bank ciągną z flyin miaty.
- NC 2006 2.0 powershift
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
ODPOWIEDZ