Witajcie po przerwie. Pewnie co niektórzy kojarzą mnie z moich poprzednich projektów Czas na coś nowego. Pierwszy sortem byłem bardzo napalony na SL'a R129 tylko V8,koncepcja się zmieniła, to nie dla mnie. Nie widząc alternatywy wpadł pomysł powrotu do NC-eka Z tego co się orientuje kilka takich projektów na forum jest. Jest pomysł zakupu 1.8 z padniętym silnikiem i dodanie nowego serducha. Czyli. Mamy budę bez silnika i działamy. Generalnie interesują mnie konkrety, co gdzie i za ile. Auto ma głównie jeździć po krętych drogach, czasem jakiś track day. Ma być to w 100% cywilne auto. Aha, Mazda musi być szybsza niż moje poprzednie S2K, czyli na cywilnej oponie powinno robić 5-5,5 do setki Oczywiście żartuję.Ale NC-ek ma przebić S2K pod względem funu. Jakie są realne przyrosty mocy w poszczególnych wariantach ? Interesuje mnie 250km+ Sprawy zawiasu jak hamulców znam. Chodzi mi o sam silnik. Dzięki za wskazówki.
1. Warto turbić seryjne 1.8/2.0, kupować gotowy kit np. Flyin Miata ?
2. Kompressor ? Szukałem info, ale nic nie znalazłem.
3. Swap ? Na co ?
NC Turbo/Kompressor/SWAP ?
Moderator: Moderatorzy
Jest chyba też gotowa czerwona NCFL Turbo Pantiera do sprzedania. To chyba najtańsza opcja i masz od razu gotowy samochód.
Czemu zamieniasz s2k?
Czemu zamieniasz s2k?
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
rafal87 pisze:Z tym 5.5sek do 100 do poważnie jej but?
Żartuje tak jak napisałem,ale miłoby było gdyby osiągi były zbliżone do mojej ex s2k,oczywiscie jesli jest to wykonalne. Na krótkim dyfrze i kilku drobiazgach honda kręciła taki czasy. Oczywiście nie jest to wykładnią gdyż liczą sie odczucia a nie cyferki.
Kompresor w klubie ma Marcin30 viewtopic.php?f=22&t=7006
gzy
autopaga pisze:Jest kompresor coswortha do nceka, ale do zassania tylko ze stanów praktycznie.
Niecały rok temu (jak się tym jeszcze interesowałem), to tutaj montowali i stroili: http://www.spsmotorsport.de/
Fakt, że oni też to na bank ciągną z flyin miaty.
- NC 2006 2.0 powershift
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...