irakleo pisze:Miałem kiedyś przez blisko 3 miesiące Z3 z silnikiem 1,9 - i przyznam zero rewelacji! Kilkakrotnie przejechałem się modelem z motorem 2,8. Faktycznie dynamicznie jest dużo lepszy, robi setkę w niecałe 7 sekund, silnik brzmi typowo dla tej marki ale jeszcze cięższy od podstawowego modelu który waży ponad 1200kg i ma beznadziejny rozkład masy. Na starcie i na prostych to całkiem sympatyczne auto, jednak jeśli chodzi o pokonywanie zakrętów to umywa się do Miaty. Wnętrze auta to praktycznie E36 do której jestem wyjątkowo uprzedzony, przód samochodu jest naprawdę ładny, zaś tył wyjątkowo szkaradny. Ale to rzecz gustu.
Przepraszam ze tak zaczynam swoja przygode od jakiegoś czasu obserwuję forum i musze powiedzieć ze twoje posty są tak wiarygodne jak wrożenie z fusów przez wróżke otylie.....
Widze że już chyba niema na tym swiecie auta którego byś nie prowadził.
Twoja wiedza o tych autach ktorymi rzekomo jezdzileś ogranicza sie do 1 lepszej strony ze skopiowanymi informacjami.
Jakbyś zauwazyl Z3 samo w sobie jest cieżkie ale pancerne i solidne to nie wina silnika czy to 1.8 czy 2.8... Imo silniki bmw na aluminiowych blokach uważam za jedne z lżejszych.Gdy robilem turbo w 2.8 zmienialem blok na stary zeliwny z m50 i wtedy faktycznie starsze silniki byly cieżkie.Z3 jest cieższe to naturalne ze ma wiekszy promien skrętu natomiast przeciętny zjadacz chlepa nie poczuje tej rożnicy specjalnie.A raczej wiekszość tutaj takich wiec informacje należy kierowac pod kątem forumowiczów.Reszta wymiataczy sama wie co najlepsze
Mayk pisze:Jechałem ( nie 2.8l ), zdecydowanie tył lata... Może jakby krawężnik włożyć do bagażnika?
A tak serio to przyjemnie się jedzie ale wybacza dużo mniej jak się na gorszej nawierzchni przesadzi...
Jak jezdzisz 1.6 czy 1.8 to nie dziwne ze dupa lata w 2.8 pewnie jeszcze szpera albo kiepskie opony.
Potrenuj potrenuj a napewno nie bedzie ci latać jeśli nie bedziesz sobie tego zyczyć.
Odnośnie tematu oczywiscie seryjnego auta gt25r wystarczy w zupelnosci imo niema sensu kopować wiekszej i tak jak wspomnial five gt28r bedzie turbo lag a bez zakuwania nie wykorzystasz potencjalu turbiny.