Odwiedziłem sobie mobile, pomyślałem, że zobaczę jakie tam NA można wynaleźć. No i mam co chciałem, musiałem zjeść wszystkie prochy na uspokojenie w okolicy.
Ciężko to komentować, chyba SuproZ4Miata była lepsza...
[URL=http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=147178679]To arcydzieło może być jedyne 3650EUR! Nie zwlekaj, kliknij, leć do reichu i becaluj eurasy! Auto absolutnie bezwypadkowe, po dziadku z niemiec, rocznik 1945, herr Helmut jeździł nim tylko do ALDIka! Szał po każdym gimnazjum GWARANTOWANY![/URL]
JDM po niemiecku
jak to dobrze, że oni nie wygrali wojny
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Jak patrzę na młodych niemców i ich modę i na "tuning" to nie mam pojęcia jakim cudem ten kraj opanował kiedyś prawie całą europę.. gdybym nie znał historii to bym pomyślał, że mieszkają tam skrzaty i latające jednorożce tylko taka wyobraźnia jest w stanie takie cudo wypuścić
Tak jak hella napisał powyższe przebija nawet Z4supromiatę. Tam przynajmnie autor się napracował ze szpachlą lakierem, a tutaj tylko przyklejone naklejki i progi
Tak jak hella napisał powyższe przebija nawet Z4supromiatę. Tam przynajmnie autor się napracował ze szpachlą lakierem, a tutaj tylko przyklejone naklejki i progi
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
eee właściciel tego auto ma na imię pewnie albo sergiej... ivan.. albo mundo, oschkan vel. inny ruso- moslem.
btw. znam kilku niemców i ich projekty i należy się im bardzo wielki szacunek za to że modyfikują swoje auta zgodnie z tuv etc. warto pamiętać że nawet najmniejsza modyfikacja musi być wpisana w dowód, a żeby to się stało musi być dedykowana bądź dobrze certyfikowana a i czasem to nie wystarcza. Stąd projekt chociażby soft turbo z kilkami gratami stanowi nie lada wyzwania dla "tjunera" nie mówiąc już o budżecie. Nie mówiąc już o tym że "pan mietek" który to sprawdza w Niemczech zna się na tyle na rzeczy że na prawdę wyniucha bardzo ale to bardzo wiele, nie to co nasi "spece". Coś ala sędzia techniczny pzm.. choć z nimi to też rożnie bywa.
btw. znam kilku niemców i ich projekty i należy się im bardzo wielki szacunek za to że modyfikują swoje auta zgodnie z tuv etc. warto pamiętać że nawet najmniejsza modyfikacja musi być wpisana w dowód, a żeby to się stało musi być dedykowana bądź dobrze certyfikowana a i czasem to nie wystarcza. Stąd projekt chociażby soft turbo z kilkami gratami stanowi nie lada wyzwania dla "tjunera" nie mówiąc już o budżecie. Nie mówiąc już o tym że "pan mietek" który to sprawdza w Niemczech zna się na tyle na rzeczy że na prawdę wyniucha bardzo ale to bardzo wiele, nie to co nasi "spece". Coś ala sędzia techniczny pzm.. choć z nimi to też rożnie bywa.
Ostatnio zmieniony 15 cze 2011, 8:17 przez grzes, łącznie zmieniany 1 raz.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
grzes pisze:eee właściciel tego auto ma na imię pewnie albo sergiej... ivan.. albo mundo, oschkan vel. inny ruso- moslem.
Dokładnie to samo przyszło mi na myśl. Toż to typowy rosyjski tuning.
.
cabriofun pisze:kto powiedział ze to rodowity niemiec, pewnie jakaś turecka czarna mordka, btw ze to TUV przechodzi ??
Też tak pomyślałem, ale z drugiej strony to rodowici Niemcy są największym w Europie rynkiem dla gipsowych skrzatów ogrodowych, więc coś jednak z ich poczuciem estetyki jest nie do końca w porządku
"Race car driving is like sex: all men think they're good at it" - Jay Leno
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Nie wiem panowie czy to Niemiec czy Turek, Rosjanin czy może Ormianin. Wiem, że w reichu nie mają bladego pojęcia o JDM i kaleczą nie tylko Miaty ale wiele innych, czasem zacnych japońskich fur w sposób jaki u nas od 6-7 lat już nie występuje (chyba, że na wschodnich rubieżach, ale zloty ogólnopolskie są w 99% wolne od agrotuningu). Wystarczy sobie jakieś filmiki czy relacje z ich zlotów pooglądać, tam się pożoga rozgrywa...
Prawdopodobnie jest to kwestia tego o czym pisze grześ, u nich tuning z powodu idiotycznego prawa jest ograniczony, stąd pewnie zrodził się german style - gwint, koło i wsio. Co jest całkiem fajne i wielu autom ich krajowej produkcji służy, ale jak się biorą za JDMy to efekty są jak powyżej. I nie jest to jednostkowy przypadek, zwieśniaczonych Miat itp. z Niemiec jest masa na portalach ogłoszeniowych, ten egzemplarz to po prostu skrajny przypadek.
Pozdrawiam
Prawdopodobnie jest to kwestia tego o czym pisze grześ, u nich tuning z powodu idiotycznego prawa jest ograniczony, stąd pewnie zrodził się german style - gwint, koło i wsio. Co jest całkiem fajne i wielu autom ich krajowej produkcji służy, ale jak się biorą za JDMy to efekty są jak powyżej. I nie jest to jednostkowy przypadek, zwieśniaczonych Miat itp. z Niemiec jest masa na portalach ogłoszeniowych, ten egzemplarz to po prostu skrajny przypadek.
Pozdrawiam
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
-
- Posty: 1059
- Rejestracja: 03 mar 2011, 16:23
- Lokalizacja: Sulęcin
Pocisnął koleszka
-
- Posty: 1048
- Rejestracja: 27 paź 2007, 14:57
- Model: NB MSM
- Wersja: Mazdaspeed
- Lokalizacja: Świnoujście/Szczecin
Jednym słowem podchodzi na luzaku to tego "co ludzie powiedzą"
NA`94 1.8 Supercharged - Laser Blue - 230 KM, 264 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
Podchodzić do życia na luzie nie oznacza, że trzeba z samochodu próbować zrobić takie coś.
Dla mnie to nie przejaw luzu, tylko braku gustu.
Dla mnie to nie przejaw luzu, tylko braku gustu.