Ciekawe filmiki.. nie koniecznie z miatą
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 16 sty 2012, 13:28
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Kraków
Story of my life
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NVsN83euv5M
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NVsN83euv5M
Tatowóz: Citroen C4 Grand Picasso, 2.0 HDI 136 KM
do zabawy i na golfa: Marysia 2.0 - NBfl Silver Blues 2003, 1.6
do zabawy i na golfa: Marysia 2.0 - NBfl Silver Blues 2003, 1.6
-
- Posty: 218
- Rejestracja: 27 maja 2011, 18:48
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Kraków
Takim to by tow hooki produkował
[URL=http://www.youtube.com/watch?v=dNXP3TA5_tw&feature=player_embedded]http://www.youtube.com/watch?v=dNXP3TA5_tw&feature=player_embedded[/URL]
[URL=http://www.youtube.com/watch?v=dNXP3TA5_tw&feature=player_embedded]http://www.youtube.com/watch?v=dNXP3TA5_tw&feature=player_embedded[/URL]
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
Rondo w W220 rządzi!
- funky
- Donator
- Posty: 4077
- Rejestracja: 29 lip 2011, 9:30
- Model: NC
- Wersja: 1.8
- Lokalizacja: Warszawa
fakt, niecodzienny widok
a dla odmiany:
"Sytuację sfilmował internauta, który zauważył piłkarza i wyjątkowy samochód w Paryżu. Aston Kameruńczyka ma numer 49/77 i jest zarejestrowany w Luksemburgu. One-77 stał na poboczu i przykryty był folią, aby deszcz nie padał do środka przez otwarte drzwi. Według portalu Carscoop zawiódł mechanizm otwierania okna, który odpowiedzialny jest również za opuszczanie bocznej szyby, w celu domknięcia drzwi. Szyba pozostała w pozycji maksymalnego podniesienia, a przez to nie sposób było bezszkodowo zamknąć pojazd. Taka usterka to niby nic wielkiego, ale jednak jest to wpadka Astona - jazda z otwartymi drzwiami jest niewskazana..."
http://www.adrenalinemotorsport.pl/aktualnosci/n,awaria-astona-one-77-samuela-etoo
a dla odmiany:
"Sytuację sfilmował internauta, który zauważył piłkarza i wyjątkowy samochód w Paryżu. Aston Kameruńczyka ma numer 49/77 i jest zarejestrowany w Luksemburgu. One-77 stał na poboczu i przykryty był folią, aby deszcz nie padał do środka przez otwarte drzwi. Według portalu Carscoop zawiódł mechanizm otwierania okna, który odpowiedzialny jest również za opuszczanie bocznej szyby, w celu domknięcia drzwi. Szyba pozostała w pozycji maksymalnego podniesienia, a przez to nie sposób było bezszkodowo zamknąć pojazd. Taka usterka to niby nic wielkiego, ale jednak jest to wpadka Astona - jazda z otwartymi drzwiami jest niewskazana..."
http://www.adrenalinemotorsport.pl/aktualnosci/n,awaria-astona-one-77-samuela-etoo
miatasm.com
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
A gość w kolejce, to już w ogóle mistrz świata...
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
PatRRick pisze:Zastanawiające jest co robił ten drugi gość .
No pisałem właśnie...
STAŁ W KOLEJCE !
Przerażające z jednej strony, ale z drugiej to...
Sami mistrzowie się dzisiaj pojawiają na forum - najpierw Ci na rybach, potem chłopaki w Elise...
swimmer pisze:Łukasz, jeżdżę obecnie na 15 letnich oponach nadających się na śmietnik, i o ile na mokrym rzeczywiście w ogóle nie musisz się starać o bok(oczywiście mając do tego bardzo ograniczoną kontrolę przez jakość opony) i trzeba bardzo uważać to na suchym nie ma bata żeby poszła bokiem zwiększając do tego tak ładnie prędkość, bez kopania sprzęgła, nawet jeśli Ci się uda, to wychodzi popierdółka nie bok bo po prostu brakuje mocy (nie mówiąc o ochydnym bodyrollu). Inna sprawa kiedy zaczynasz od bardzo dużej prędkości i wynosi Ci tył - tylko umówmy się, na takie akcje trzeba mieć naprawdę duże doświadczenie i ze trzy pary cohones no ale to tego mocy nie potrzeba. Co do reszty standardowych technik to się nie wypowiadam, nie próbowałem na suchym, bez placu się boję.
Nie no bez przesady - Mazdą da sie polatać nawet i po suchym.
Trzeba tylko poćwiczyć i mocno cisnąć gaz bo jak odpuścisz za mocno(zwolnisz, obroty spadną) ciężko wrócić do poślizgu.
Jest oczywiście gromada aut lepiej się do tego nadających ale nie znaczy to, że się nie da.
Ja najczęściej zamiast kopać sprzęgło zwyczajnie stawiałem boka "z rybki" i nigdy nie protestowała(opony Eagle F1 205/16 z bardzo ładnym bieżnikiem).
Inny temat jak ktoś nie ma torsena - wtedy faktycznie jest lipa i jedynie na mokrym można próbować cokolwiek wskórać...
SPIDI
Spidi, nie piszę że się nie da, piszę że nie wyjdzie to tak jak na omówionym filmiku, nie zrobisz "power over" na wyjściu z zakrętu, bo Ci tego "power" zabraknie japońce potwierdzają moją tezę, na początku filmiku który pojawił się niedawno w temacie o lotusie, a u nich miaty są przecież z deka mocniejsze ze względu na mniej restrykcyjne prawo emisyjne:
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
http://gifura.orzhk.org/src/1332235315120.swf
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Dobrze że nie miałem słuchawek na głowie. Screamery nie są śmieszne.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
o widze ze cos tu sie dzieje;)
a ja.. pozdrawiam wyscigowo tych ktorzy sledza zmagania w gsmp! takie ktore mi sie rzucaja w oczy na tubie;)
komentarz mikolaja mowiacy dla mnie wszystko ;D
fajna relacja..
no i nasza chluba
a ja.. pozdrawiam wyscigowo tych ktorzy sledza zmagania w gsmp! takie ktore mi sie rzucaja w oczy na tubie;)
komentarz mikolaja mowiacy dla mnie wszystko ;D
fajna relacja..
no i nasza chluba
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
Ładne, i chyba seria, na jakiejś dobitej oponie...
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
Chciałbym kopnąć w głowę tego w czarnej czapce...
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
nasza calibra;)
zapraszam na gsmp w nadchodzący weekend.
zapraszam na gsmp w nadchodzący weekend.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance