http://video.google.com/videoplay?docid=-4614517506510711702
Uwzględniając olbrzymią różnicę mocy czas Mazdy wydaje mi się niezły...
tx
Miata vs znacznie mocniejsze auta na torze
Moderator: Moderatorzy
ten film zakazany powinien być na tym forum MX dostał okrutnie... no ale fakt różnica mocy dość duża...
[url]www.driftking.pl[/url]
driftking pisze:ten film zakazany powinien być na tym forum MX dostał okrutnie... no ale fakt różnica mocy dość duża...
Każde z tych aut ma ponad 100 hp więcej. IMHO Mazda broni się całkiem dobrze.
Gdzieś znalazłem informacje, że seryjny S2K w łuku osiąga przeciążenie boczne 0.9G, seryjna MX5 (niestety nie wiem, która wersja) w tym samym teście osiągnęła 0.88G, natomiast MX5 z zawieszeniem Racing Beat (o ile pamiętam amortyzatory i stabilizator) powyżej 1G.
tx
nie wiadmo jednak jakie przeciążenie, miałaby s2k ze sportowym zawiasem (nie jestem w temacie HS, więc nie powiem jakie mody), ale biorąc auta seryjne z podobną pojemnością (1800 i 2000) Mazda dostaje i nie ma się co oszukiwać, na prostej (bez porównania), ale także w zakrętach...
[url]www.driftking.pl[/url]
- Konrad
- Posty: 516
- Rejestracja: 23 mar 2006, 10:39
- Model: NA
- Wersja: BRG TAN
- Lokalizacja: Boat City
- Kontakt:
driftking pisze:nie wiadmo jednak jakie przeciążenie, miałaby s2k ze sportowym zawiasem (nie jestem w temacie HS, więc nie powiem jakie mody), ale biorąc auta seryjne z podobną pojemnością (1800 i 2000) Mazda dostaje i nie ma się co oszukiwać, na prostej (bez porównania), ale także w zakrętach...
Miata dostaje;)
Bo Mazda (RX-8) daje radę mimo pojemności 1300;)
ALWAYS BLUE SKY !!!
2004-2019 1.6 NB '99 Bandit
2019- NA'92 BRG TAN
2004-2019 1.6 NB '99 Bandit
2019- NA'92 BRG TAN