Solidny Drift

Forum przeznaczone do umieszczania multimediów.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Ja_Misiek!
Posty: 434
Rejestracja: 03 cze 2009, 13:49
Model: NB MSM
Lokalizacja: Milanówek

05 lis 2009, 13:22

http://www.autokrata.pl/artykul/najlepszy-drifting-wiata-7339

troszeczke przyszalał. :grin:

chyba miał powyżej kąta 90 stopni w pewnym momencie. ciekawe czy to fart czy umiejętności.
Nowy
Posty: 298
Rejestracja: 09 paź 2008, 19:01
Lokalizacja: Basel (CH)

05 lis 2009, 13:59

Stawiam na umiejętności. Widok ze środka kabiny w czasie wchodzenia w zakręt a w szczególności spokój kierowcy potwierdza moją teorię. :mrgreen:
Tym latam dla przyjemności: Saab_olot 9-3 2.0T Maptun (240PS i 355Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
Jaro
Posty: 3026
Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

05 lis 2009, 15:22

to dlatego że siedział na miejscu pasażera :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pozdrawiam

Jaro

MX-5 NA 1.6T
Nowy
Posty: 298
Rejestracja: 09 paź 2008, 19:01
Lokalizacja: Basel (CH)

05 lis 2009, 16:59

Jaro pisze:to dlatego że siedział na miejscu pasażera :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen:
Tym latam dla przyjemności: Saab_olot 9-3 2.0T Maptun (240PS i 355Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

05 lis 2009, 17:08

Miszcz ! :mrgreen:
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1845
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

07 lis 2009, 13:53

http://demotywatory.pl/70587/Doswiadczenie tak do driftu :)

a co do filmu fakt daaaaje rade:D
Kubaaa

07 lis 2009, 17:30

Sluba pisze:http://demotywatory.pl/70587/Doswiadczenie tak do driftu


Święta prawda :)
Rover
Posty: 367
Rejestracja: 21 paź 2009, 12:41
Lokalizacja: Kraków

03 gru 2009, 16:42

Jaro pisze:to dlatego że siedział na miejscu pasażera :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Nie na miejscu parażera, a po zepsutej stronie.
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1845
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

15 gru 2009, 16:53

http://www.youtube.com/watch?v=RUfF1e1zakQ co by kolejnego tematu nie robic:)
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

15 gru 2009, 18:33

Sluba pisze:http://www.youtube.com/watch?v=RUfF1e1zakQ co by kolejnego tematu nie robic:)


Szacun ! :cool:

Takie może laickie pytanie : pomijając kwestię mocy i szpery bo to jest oczywista oczywistość,
czy obniżenie samochodu i utwardzenie np. za pomocą jakiś fajnych Tein' ów pomaga w utrzymaniu poślizgu ? ( drifcie ). Mam na myśli porównanie :

- miatka ze szperą na seryjnym zawiasie vs.

-miatka ze szperą obniżona i utwardzona.

Będzie łatwiej przejechać i kontrolować ją w długim łuku , czy poprostu szpera to załatwi na seryjnym zawiasie ?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Jaro
Posty: 3026
Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

15 gru 2009, 18:38

mi się wydaje że obniżenie środka ciężkości i zmniejszenie wychyłu poprzez obniżenie i utwardzenie powinno pomóc w drifcie.... :roll:
Pozdrawiam

Jaro

MX-5 NA 1.6T
Kudlaty
Posty: 102
Rejestracja: 28 paź 2007, 16:12
Lokalizacja: SRT/3-city

15 gru 2009, 18:44

Tomai, obniżenie i utwardzenie pomaga w kontrolowaniu auta. na seryjnym zawiasie jazda w poslizgu nie bedzie tak płynna.
Build by Subaru - Performance by 4turbo - Control by Pectel
??? KM / ??? NM
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

15 gru 2009, 18:56

Kudlaty pisze:Tomai, obniżenie i utwardzenie pomaga w kontrolowaniu auta. na seryjnym zawiasie jazda w poslizgu nie bedzie tak płynna.


No właśnie widzę że ta biała NB w filmiku powyżej jest dość mocno obniżona
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5470
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

15 gru 2009, 19:08

Tomai pisze:Będzie łatwiej przejechać i kontrolować ją w długim łuku , czy poprostu szpera to załatwi na seryjnym zawiasie ?

Bez porównania łatwiej i przewidywalnej :cool:
Alternatywa sa grube stabilizatory do seryjnego zawiasu :)
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1845
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

15 gru 2009, 19:14

jak chcesz się bawić w drift to podstawa jest dobre zawieszanie (amortyzatory stabilizatory wahacze elementy gumowo metalowe drążki kierownicze itd.) umiejętności i moc(nie koniecznie turbo/kompresor) :D


i jeszcze zdjęcie tej samej mazdy... co by ktoś wiedział jakie mogą być skutki ślizgania się.
(u mnie na tapecie :mrgreen: )
Załączniki
2819586287_f29fec5a46_b.jpg
2819586287_f29fec5a46_b.jpg (36.75 KiB) Przejrzano 684 razy
florek
Posty: 294
Rejestracja: 18 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

15 gru 2009, 22:27

Sluba pisze:jak chcesz się bawić w drift to podstawa jest dobre zawieszanie umiejętności i moc :D)


albo przy serii, baaardzo sliska nawierzchnia :)
Oversteer- you drive down road and turn the wheel, but the back of the car turns round and you go off the road and crash into a tree and you die.
ODPOWIEDZ