Dramatyczny wygląd, tylne lampy z mietka, nic dziwnego że w materiale nie pokazali auta w całości
Ja nie wiem gdzie ten Pan dał wszystkie linie ze starej warszawy, np. tylne nadkole: w starej linia opada w nowej się podnosi. I oczywiście typowy zabieg u dzisiejszych projektantów nie ważne jak to wygląda byle coś nowego, np. dolne przetłoczenie na drzwiach. Można zrobić piękne auta z klasycznymi liniami bez udziwnień na siłe:
Polska motoryzacja
próby odrodzenia Polskiej motoryzacji
Moderator: Moderatorzy
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
xD Teraz badają czy to nie przekręt. xD Wszystkie te polskie projekty motoryzacyjne to nic innego, tylko wyciąganie kasy od naiwnych i przepierdzielanie kasy z dotacji.
Bajdurzenie o zupełnie nierealnym z ekonomicznego punktu widzenia wskrzeszeniu polskiej motoryzacji i strzelanie pozwami w osoby z elementarną wiedzą, które to wytykały, to idealne podsumowanie wszystkich tych gównianych projektów.
Bajdurzenie o zupełnie nierealnym z ekonomicznego punktu widzenia wskrzeszeniu polskiej motoryzacji i strzelanie pozwami w osoby z elementarną wiedzą, które to wytykały, to idealne podsumowanie wszystkich tych gównianych projektów.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
- ace
- Donator
- Posty: 565
- Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
Ja się tylko dziwię, że jest tak mało (czyt. wiem o jednym, ale też nie pamiętam szczegółów) zakładów, które robią rzeczy niszowe, ale porządne. Bo jechanie na samym marketingu jest żałosne, ale przez chwilę działa. Tylko przez chwilę, bo produkt musi się sam obronić.
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
pavlacos pisze:i takim projektem był leopard, niestety też został zgruzowany
Masz jakieś info co się z formą stało? Jakiś czas temu jak widziałem, to chyba ją Szwedzi kupili i co z tego wyszło potem, to nie wiem.
The answer is always Miata.
- m1k0
- Posty: 505
- Rejestracja: 08 lip 2014, 19:05
- Model: Inny
- Wersja: 370Z Roadster
- Lokalizacja: Radom
Już jest – Sokół 4×4 – pierwszy w pełni elektryczny pojazd z napędem 4×4!
W Zgorzeleckim Hubie Innowacji powstał pojazd, na bazie którego będziemy budować nasze auto na Dakar 2020. Autorem innowacyjnego projektu jest Albert Gryszczuk i jego spółka Innovation AG.
Sokół 4×4 obecnie wpasowany został w Land Rovera Defendera. Na rajdzie Dakar ma jednak znajdować się już „w ciele” Forda Raptora, w którym R-Six Team odnosił dużo sukcesów. Może poruszać się zarówno w głębokiej wodzie, jak i w znacznie zapylonym środowisku. Ma też dużą baterię (85 kWh) i spełnia typowe parametry pojazdów terenowych.
Moc silnika elektrycznego to prawie 300 KM – więcej, niż w seryjnym Defenderze, wliczając w to wersję V8. Zapewnia on moment obrotowy blisko 400 Nm!
Do startu w Dakarze będziemy potrzebowali jednostki trzykrotnie silniejszej. Prace już trwają!
historycznie: 370Z Roadster, 986 Boxster, NB 1.6
obecnie "bezmiatowy"
obecnie "bezmiatowy"