Gleba + szeroki rant
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 1563
- Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
- Model: Inny
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
dzis właśnie ściągałem fotki tej miatki... uważąm, że pieknie się prezentuje...
ogólnie miaty ciekawie wygladają na niskim zawiasie + szeroki rant w Equip'ach, Sportmaxx'ach lu SSR'ach...
ogólnie miaty ciekawie wygladają na niskim zawiasie + szeroki rant w Equip'ach, Sportmaxx'ach lu SSR'ach...
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
moim zdaniem też odrobine przesadzone
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Fajnie się z niej musi wysiadać po minie kolesia:P Prawie jak mojego ojca jak się z kubłów próbuje wydostać;P Jest pikna
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
- thekingisback
- Posty: 486
- Rejestracja: 18 lip 2009, 14:31
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: częstochowa
dla mnie tez idealna zadnego , tylko szkoda by jej było na polskie drogi :/
"Woda, której dotykasz w rzece, jest ostatkiem tej, która przeszła, i początkiem tej, która przyjdzie; tak samo teraźniejszość."
Niestety nie mogę się zgodzić z częścią z Was. Nie mam nic przeciwko obniżeniu zawieszenia i wsadzeniu felg z rantem. Ważne jednak, żeby zachować umiar. Tutaj to się niestety nie udało. Abstrahując już od tego, że takim autem nie da się jeździć po normalnych drogach (nawet tych jak najbardziej gładkich), ale ta Miata w niektórych ujęciach wygląda po prostu komicznie! Jak nie przymierzając na wpół rozjechana żaba... Przypomina mi to niemiecki "tuning" z początku lat 90-tych...
PS - Gwoli uczciwości jedno jednak przyznać muszę: z profilu (gdzie nie widać szerokości koła i kąta pod jakim styka się z ziemią) autko prezentuje się bardzo dobrze.
PS - Gwoli uczciwości jedno jednak przyznać muszę: z profilu (gdzie nie widać szerokości koła i kąta pod jakim styka się z ziemią) autko prezentuje się bardzo dobrze.
Tym latam dla przyjemności: Saab_olot 9-3 2.0T Maptun (240PS i 355Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
Nowy, zgadzam się, wygląda jakby jej się coś stało z zawieszeniem
"Race car driving is like sex: all men think they're good at it" - Jay Leno
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
Nie rozumiem po co to komu? Chyba tylko po to żeby ładnie wyglądało, a moim zdaniem wygląda fatalnie. Tragicznie naciągnięte gumy, zawias, jakby leżała brzuchem na asfalcie, jakiś kosmiczny negatyw - to się kupy nie trzyma. Jak zwykle kwestia gustu... Jednego coś takiego rzuca na kolana, innego odrzuca
Dramat. Wygląda jak mutant, jakby zawiasu nie miał wogóle, tylko na sztywno pospawane Mnie osobiście się to wogóle nie podoba...
Nawiązując do tematu - w jaki sposób działa zawieszenie w tak mocno obniżonym samochodzie? Czy sprężyny mogą pracować i czy ewentualny garb na drodze nie doprowadzi do uszkodzenia błotnika (i w tym zewnętrznej blachy)? No chyba, że to auto ma całkowicie sztywne zawieszenie... Jak to skręca, skoro koła ledwie mieszczą się w nadkolach? Czy obniżenie mx-5 o max 3 cm może mieć jakiś negatywne skutki, pomijając te związane z komfortem oczywiście. Pytam, bo miata (a szczególnie NA) na obniżonych zawieszeniu podoba mi się zdecydowanie bardziej niż ta na seryjnym.
PS - Cieszę się, że nie jestem osamotniony w swojej opini!
PS - Cieszę się, że nie jestem osamotniony w swojej opini!
Tym latam dla przyjemności: Saab_olot 9-3 2.0T Maptun (240PS i 355Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
Podany przykład to kompletny extreme i trzeba mieć mnóstwo odwagi i fantazji żeby porwać się na taki projekt. Jednym się podoba a innym nie - to zrozumiałe Wiadomo że jazda na takim zawiasie to masa wyrzeczeń i kłopotów....ale są również fani takiego własnie tuningu. Ten link udowodnił mi że biała Miata (kolor auta za jakim nie przepadam) może być równie piękna jak Miatki w innych kolorach, praktycznie zero fajerwerków tylko skromny spoilerek pod przednim i tylnym zderzakiem a auto rzuca mnie na kolana. Felgi jakie widzę po raz pierwszy w życiu, bajeczne - wygladające na stalowe czyli ostatnie jakie bym założył na swoje auto, w kolorystyce o jakiej nawet bym nie pomyslał, zmieniły moje postrzeganie felunku! Jasna sprawa że taki negatyw trochę zmniejsza przyczepność kół do jezdni, zwłaszcza podczas jazdy na wprost - ale co tam ! Liczy się wygląd.....hehe! Oczywiste jest to że taką Miatką nie bardzo możnaby poruszać się po naszych dziurawych drogach, tym bardziej gdyby właściciel takiego auta użytkował je do jazdy na codzień, ale są chyba miejsca na świecie gdzie drogi są nienaganne.....
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5473
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Ludziska, ten pojazd jest po prostu hardcorem w obnizeniu i tzw "stance" czyli ogolnej "postawy" mazdy i sposob zintegrowania linii auta z asfaltem . Patrzycie na to przez pryzmat praktycznosci, uzytecznosci i wozenia ziemniakow z rynku. Tu chodzi o czysty show, zero utylitarnosci i wlasciwosci jezdnych , czysty twardordzeń i tyle. Nie mowcie, ze gdybyscie zobaczyli takie auto na zlocie innych showcar'ów to przeszlibyscie obojetnie... puscie wodze fantazji troche, przejrzyjcie speedhunters lub cr.net co "sie nosi" w miatkach ostatnio
-
- Posty: 1563
- Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
- Model: Inny
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
polukajcie troszkę net i popatrzcie jak wyglądają zrobione miaty za oceanem... nie każda ma taką glebę, ale gleba + fela z szerokim rantem to praktycznie norma w robieniu miaty...
to auto jest hardocrem i tyle... a to, że wszyscy odnoszą jej praktyczność do naszych realiów w PL i postrzegają to jako auto jako daily car'a, to cóż...
jakby jeszcze powklejać foty, jak japońce cobią swoje customy, to chyba by nikomu się tutaj nie spodobało...
to auto jest hardocrem i tyle... a to, że wszyscy odnoszą jej praktyczność do naszych realiów w PL i postrzegają to jako auto jako daily car'a, to cóż...
jakby jeszcze powklejać foty, jak japońce cobią swoje customy, to chyba by nikomu się tutaj nie spodobało...
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
uwaga subiektywna opinia
pomijając już kwestie praktyczności, to auto jest poprostu skrzywdzone wizualnie...
i fakt iż tego typu look staje sie popularny za wielką wodą niczego w tej kwestii nie zmienia, amerykanie dobrym gustem nigdy nie grzeszyli
koniec subiektywnej opinii
pomijając już kwestie praktyczności, to auto jest poprostu skrzywdzone wizualnie...
i fakt iż tego typu look staje sie popularny za wielką wodą niczego w tej kwestii nie zmienia, amerykanie dobrym gustem nigdy nie grzeszyli
koniec subiektywnej opinii
Dizajer pisze:i fakt iż tego typu look staje sie popularny za wielką wodą niczego w tej kwestii nie zmienia, amerykanie dobrym gustem nigdy nie grzeszyli
tutaj byłbym ostrożniejszy w osądach.....USA to najwiekszy rynek tuningowy na świecie który często inspiruje resztę globu.....jest jak epidemia. Gustem tuningowym to raczej nigdy Niemcy nie grzeszyli który my Polacy tak chętnie naśladujemy.....
ravestation pisze:polukajcie troszkę net i popatrzcie jak wyglądają zrobione miaty za oceanem... nie każda ma taką glebę, ale gleba + fela z szerokim rantem to praktycznie norma w robieniu miaty...
założyłem jużwątek dotyczący tego tuningowego nurtu:
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=2944&postdays=0&postorder=asc&start=0
ravestation pisze:jakby jeszcze powklejać foty, jak japońce cobią swoje customy, to chyba by nikomu się tutaj nie spodobało...
no strasznie by tutaj się zagotowało w opiniach i osądach
-
- Posty: 1563
- Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
- Model: Inny
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
irakleo pisze:założyłem jużwątek dotyczący tego tuningowego nurtu:
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewto...der=asc&start=0
ravestation napisał/a:
jakby jeszcze powklejać foty, jak japońce cobią swoje customy, to chyba by nikomu się tutaj nie spodobało...
no strasznie by tutaj się zagotowało w opiniach i osądach
_________________
wiem wiem, ja dzień w dzień przeglądam club roadstera i jeszcze jeden ciekawy temat z fotkami miat na hondatechu
pozwoliłem sobie dodać parę odnośników w podesłanym przez Ciebie linku
Ostatnio zmieniony 02 gru 2009, 17:15 przez ravestation, łącznie zmieniany 2 razy.
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
irakleo pisze:Gustem tuningowym to raczej nigdy Niemcy nie grzeszyli który my Polacy tak chętnie naśladujemy.....
bingo, dokładnie !
przecież ta miata wygląda jak te biedny zglebione golfiki z powykręcanymi kółeczkami z wielkim rantem...
ten cały cult style
Hmmm.. pozytywne czy nie, ale wrażenie robi. Natomiast jedno z ostatnich zdjęć też robi wrażenie, uśmiałem się z tego "statku w butelce" jak wysoki właściciel gramoli się do/z auta
"młodość to poczucie otwartości życia" L.Kołakowski
Mnie osobiście samochód podoba się bardzo. A zwłaszcza biały lakier (perłowy?) Felgi zawaliste Troszkę przesadzone, ale tylko trochę
To co Five i niektórzy zauważyli, że wielu (o ironio) postrzega ten samochód w kategoriach dojazdu do pracy A prawda jest taka, że ten chłopaczek, który nim jeździ pewnie śmiga nim tylko do pokazów do pokazów i to na lawecie (ale mogę się mylić)
Dziwią mnie jednak aż tak drastycznie negatywne opinie co poniektórych jak gdyby im coś ten samochód zrobił
Trochę luzu lads
To co Five i niektórzy zauważyli, że wielu (o ironio) postrzega ten samochód w kategoriach dojazdu do pracy A prawda jest taka, że ten chłopaczek, który nim jeździ pewnie śmiga nim tylko do pokazów do pokazów i to na lawecie (ale mogę się mylić)
Dziwią mnie jednak aż tak drastycznie negatywne opinie co poniektórych jak gdyby im coś ten samochód zrobił
Trochę luzu lads
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
Dla mnie wygląda świetnie.
Nie zrobił bym swojej aż tak, ale podoba mi się niemiłosiernie i jest to styl najbliższy mojemu sercu.
P.S.
Jeżeli właścicielowi tego cuda zależałoby na praktyczności/wygodzie/komforcie to miałby Passata TDI lub coś podobnego
Nie zrobił bym swojej aż tak, ale podoba mi się niemiłosiernie i jest to styl najbliższy mojemu sercu.
P.S.
Jeżeli właścicielowi tego cuda zależałoby na praktyczności/wygodzie/komforcie to miałby Passata TDI lub coś podobnego
.
Ale się temat rozkręcił - trochę zdjęć kontrowersyjnie wyglądającego auta i wątek aż kipi od ilości opinii
Wracając do samego auta - zgadzam się, piękno to pojęcie względne! Mnie to auto nie zachwyca, owszem -zwraca moją uwagę i wywołuje uśmiech, ale niekoniecznie ten związany z podziwem. To, że ta miata wykonana została zgodnie z wszechobecnym trendem pogarsza jeszcze stan rzeczy. Trend jest masowy, a więc z założenia nudny.
To chyba zwykły biały. Dostępny był seryjnie m.in. w Japonii i Szwajcarii. Pewnie w USA też.
PS - Ja nie postrzegam miaty jako środka transportu do pracy. Do tego się moim zdaniem kompletnie nie nadaje (za wolna jak na śmiganie po autostradach ).
Wracając do samego auta - zgadzam się, piękno to pojęcie względne! Mnie to auto nie zachwyca, owszem -zwraca moją uwagę i wywołuje uśmiech, ale niekoniecznie ten związany z podziwem. To, że ta miata wykonana została zgodnie z wszechobecnym trendem pogarsza jeszcze stan rzeczy. Trend jest masowy, a więc z założenia nudny.
profilone pisze:A zwłaszcza biały lakier (perłowy?)
To chyba zwykły biały. Dostępny był seryjnie m.in. w Japonii i Szwajcarii. Pewnie w USA też.
PS - Ja nie postrzegam miaty jako środka transportu do pracy. Do tego się moim zdaniem kompletnie nie nadaje (za wolna jak na śmiganie po autostradach ).
Tym latam dla przyjemności: Saab_olot 9-3 2.0T Maptun (240PS i 355Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
-
- Posty: 1563
- Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
- Model: Inny
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
irakleo pisze:Jak dla mnie to biedne są te zupełnie fabryczne, niezmieniane Miaty, a jeszcze biedniejsze te na których uprawia się "wieś tuning".
amen
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
Jak czytam niektóre komentarze to stwierdzam że PL to jest jeszcze w tuningowej "czarnej dupie".....bo jak ktoś zadaje pytanie w stylu po co? a jak na tym sie jezdzi? itp. to jego zainteresowanie i pojecie o tuningowej motoryzacji, kończy sie na tankowaniu,wymianie zarowek na HID-y, instalowaniu świecących dysz spryskiwaczy i czytaniu autoswiatu lub gt....ło matko....trzeba dorzucić do pieca bo temat stygnie
irakleo pisze:Jak czytam niektóre komentarze to stwierdzam że PL to jest jeszcze w tuningowej "czarnej dupie".....bo jak ktoś zadaje pytanie w stylu po co? a jak na tym sie jezdzi? itp. to jego zainteresowanie i pojecie o tuningowej motoryzacji, kończy sie na tankowaniu,wymianie zarowek na HID-y, instalowaniu świecących dysz spryskiwaczy i czytaniu autoswiatu lub gt....ło matko....trzeba dorzucić do pieca bo temat stygnie
Pierwsza część Twojego postu świadczy, że nie o mój komentarz chodzi (bo z racji miejsca zamieszczania narażony jestem raczej na wpływy germańsko-szwajcarskiej kliki tuningowej). No ale z drugiej strony to ja pytałem o to jak się na takim zawiasie jeździ, a więc uzurupuje sobie w ten sposób prawo do odpowiedzi.
Otóż zapytałem po prostu z czystej ciekawości. Nie znam się na rodzaju tuningu, który służy jedynie zmianie wyglądu auta kosztem rezygnacji nawet z jego podstawowych funkcji, którą jest np. przemieszczanie czyichś czterech liter z punktu A do B. No a przynajmniej dla mnie jest to jedna z ważniejszych funkcji auta, chociaż pewnie znajdą się i tacy, którzy będą z tym stwierdzeniem (aksjomatem?) starać się polemizować. Forum służy m.in. do tego, by zadawać pytania, nawet te dla niektórych brzmiące co najmniej infantylnie.
A nawiązując do drugiej części wypowiedzi: jak już wielokrotnie było na tym forum podkreślane wygląd auta a więc i kierunek tuningu to kwestia gustu, a przecież de gustibus non est disputandum. Jednym podoba się styl niemiecki, innych kręci jdm, jeszcze inni powiedzą że to wszystko wiejski tuning i będą popierać jedynie delikatne zmiany w wyglądzie auta, jak choćby zmiany felg, lekkie obniżenie auta, ale bez żadnych fajerwerków w postaci spoilerów, diod, neonów i tym podobnych wynalazków. Może więc pozwólmy każdemu zmieniać swój samochód tak jak to się jej/jemu podoba bez narzucania własnych poglądów.
PS - Powyższa opinia jest mocno subiektywna. No bo ja się nie znam. Nie mam garażu z kanałem i zestawem profi narzędzi. Nawet płynu do spryskiwaczy nie uzupełniam sam, bo robi to za mnie miły Pan na mojej ulubionej stacji benzynowej. W dodatku ten sam Pan tankuje mi paliwo, podczas gdy ja z zapałem i błyskiem w oku przeglądam najnowsze wydania niemieckiej prasy motoryzacyjnej. Wizyta w serwisie kojarzy mi się z podwójnym espresso i pysznym "schokocroissant" (polecam, mimo, że to bomba kaloryczna ). I jeszcze do tego wszelkie zmiany w aucie zlecam profesjonalnej firmie , oddając się w tym samym czasie pogańskim, nie związanym z kultem motoryzacji, rozrywkom...
Pozdr
Tym latam dla przyjemności: Saab_olot 9-3 2.0T Maptun (240PS i 355Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
to kwestia gustu nie czasu
sam jeździłem jedną z niższych mat na tym forum i mimo problemów jakie to sprawiało (Polskie drogi) było miło mimo wszystko, a tym bardziej jak komuś pożyczałem samochód i widziałem go na zasadzie poruszającego się naleśnika
a dla mnie obniżenie auta jest czymś innym niż wieś tuning o którym piszesz
i skoro kilku osobom stąd widzi się to... to w czym problem?
chillout
sam jeździłem jedną z niższych mat na tym forum i mimo problemów jakie to sprawiało (Polskie drogi) było miło mimo wszystko, a tym bardziej jak komuś pożyczałem samochód i widziałem go na zasadzie poruszającego się naleśnika
a dla mnie obniżenie auta jest czymś innym niż wieś tuning o którym piszesz
i skoro kilku osobom stąd widzi się to... to w czym problem?
chillout