Re: ALTERNATYWA DLA BBR SUPER 200 / BBR SUPER 220

MAZDA MX5 ND1 - UPGRADE MOCY DO 200 HP

Ogłoszenia sponsorowane

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
weede
Posty: 100
Rejestracja: 10 sty 2019, 9:17
Model: Inny
Wersja: GT86
Lokalizacja: Bydgoszcz

01 paź 2020, 21:00

MMRS pisze:
01 paź 2020, 14:28
weede pisze:
01 paź 2020, 12:22
Cześć, dzięki za opinie. Jeśli jest możliwość to chętnie bym zobaczył efekty w postaci pomiarów dragy lub racelogic seria oraz stage 1,2 i 3 ;) Myślę, że marketingowo to najlepszy wyznacznik, bo słowo szybko jest bardzo subiektywne.
nie przypominam sobie pomiarów dragy i racelogica w wykonaniu BBRa.

Przypominam, że doba ma "tylko" 24 godziny, a nasze pasje Miatowe realizujemy w wolnym czasie.
Na oficjalnym kanale BBR -> https://www.youtube.com/watch?v=aV_-f1M5jF0

Sorry myślałem, że robisz to zawodowo, a nie hobbystycznie.
Gawr04 pisze:
01 paź 2020, 16:05
weede pisze:
01 paź 2020, 12:22
Cześć, dzięki za opinie. Jeśli jest możliwość to chętnie bym zobaczył efekty w postaci pomiarów dragy lub racelogic seria oraz stage 1,2 i 3 ;) Myślę, że marketingowo to najlepszy wyznacznik, bo słowo szybko jest bardzo subiektywne.
Jeśli będziesz we Wrocławiu, to zapraszam na jazdę próbną na prawym fotelu. Sam ocenisz :D
:kciuk:
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1768
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

01 paź 2020, 21:57

Robiąc to zawodowo, szczególnie w czasach Covid-owych, w Pl to można ewentualnie głodem przymierać 🤣🤣🤣

Niemniej jednak, gdybyś przelotem był w "stolycy" zapraszam za kierownicę...możesz zabrać Race Logica 😎
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1768
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

30 gru 2020, 21:11

Pora odkurzyć temat, niemalże roczny wysiłek zaowocował takim oto produktem. Wałki od kilku miesięcy "kręcą" się, napędzając zawory mojej wolnossącej ND. Tuningowo wałkami "kręcił" Michał z DiSi Tune i gdyby były pytania dotyczące przyrostów śmiało można się z nim kontaktować. Michał zna silnik mojej ND lepiej niż własną kieszeń, od samego początku był zaangażowany we wszystkie prace związane z jego rozwojem. Produkt zaprojektowany oraz wyprodukowany przez Firmę Świątek z Bydgoszczy. Paweł zaprojektował wałki w taki sposób, aby uniknąć wymiany sprężyn zaworowych na sztywniejsze. :winner:
6.jpg
6.jpg (2.89 MiB) Przejrzano 3522 razy
4.jpg
4.jpg (1.52 MiB) Przejrzano 3522 razy
3.jpg
3.jpg (2.15 MiB) Przejrzano 3522 razy
2.jpg
2.jpg (1.75 MiB) Przejrzano 3522 razy
1.jpg
1.jpg (1.89 MiB) Przejrzano 3522 razy
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 611
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

11 sty 2021, 6:30

Nic tylko instalowac, jezdzic, obserwowac.
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1768
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

11 sty 2021, 12:55

AaaA pisze:
11 sty 2021, 6:30
Nic tylko instalowac, jezdzic, obserwowac.
Jeżdżę, obserwuję od jakichś 4-5 miesięcy... :D
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1768
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

12 sty 2021, 12:14

Czerwone ND1 w Stage'u 3 :diablo:

Kolektor 4-1
Centralna stock
Wydech aktywny przelotowy
Customowe zimniejsze świece
Streetowe customowe wałki rozrządu vel Świątek
Sprzęgło obite kevlarem
Lekkie koło zamachowe vel Grześ
Paliwo Orlen Pb98

Kilka fotek z planu....
Po przeszczepie.jpg
Po przeszczepie, płucka odrobinę mocniejsze :)
Po przeszczepie.jpg (5.75 MiB) Przejrzano 3355 razy
Andrzej z YouTube'a.jpg
Andrzej z Youtube'a - pewnie gawiedź kojarzy tego Pana :)
Andrzej z YouTube'a.jpg (3.92 MiB) Przejrzano 3355 razy
Seria - Zamach Ori - Otwarty wydech.jpg
Seria z lekkim zamachem i przelotowym końcowym....
Seria - Zamach Ori - Otwarty wydech.jpg (1.53 MiB) Przejrzano 3355 razy
Finał.jpg
Po strojeniu 2 z przodu :)
Finał.jpg (903.26 KiB) Przejrzano 3355 razy
Miejmy nadzieję, że odczucia z jazdy będą pozytywne. Zobaczymy co na to operator tego parowozu :P

W niedługim czasie w takim secie pojawi się kolejne ND1 - tyle że w zestawie z ori zamachem - będzie można porównać jego wpływ na przebieg krzywej mocy /

momentu. Nie ukrywam, iż nasza demówka z 248 Nm-rami miała kilka innych, dodatkowych modyfikacji, niemniej ich wpływ na całość pozostaje zagadką, nad którą

zapewne się w wolnej chwili pochylimy.

Aktywny, zamknięty wydech w przypadku powyższego auta kradnie w granicach 6 hp.
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1768
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

05 lut 2021, 15:00

Tak po koleżeńsku....Przedliftowe NC z kolektorem i dłubaną sekcją środkową....
przed softem.jpeg
przed softem.jpeg (256.79 KiB) Przejrzano 3012 razy
po sofcie.jpeg
po sofcie.jpeg (266.83 KiB) Przejrzano 3012 razy
Awatar użytkownika
Dżunior
Donator
Donator
Posty: 4106
Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Recaro
Lokalizacja: Calpe / NDM
Kontakt:

06 lut 2021, 15:36

Ten ostatni pomiar na hamowni czerwonej Stage 3 robiony był zaraz po strojeniu, czy daliście jej czas na adaptację?
Z Waszego doświadczenia: hamowanie po adaptacji na ulicy zawsze daje lepsze rezultaty, czy to kwestia konkretnego egzemplarza/konkretnego setup-u?

Czy robiliście już jakieś manewry z ND2? :mrgreen:
MX-5 ND SkyFreedom 8-)
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1768
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

06 lut 2021, 16:12

Pomiar Stage3 zaraz po strojeniu. Kolega od tego egzemplarza ma pomierzyć jeszcze raz po adaptacjach. Co do ND2 - temat jest rozwojowy - wałki nie chcą przepchnąć więcej niż 205 km. Pracujemy zarówno nad przed jak i polifowym ND. Myślę że to kwestia miesiąca, dwóch i powinniśmy wiedzieć znacznie więcej.
Awatar użytkownika
Dżunior
Donator
Donator
Posty: 4106
Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Recaro
Lokalizacja: Calpe / NDM
Kontakt:

06 lut 2021, 16:33

Sorry za zadanie pytania bez głębszego riserczu. W międzyczasie przekopałem się przez disi-tune.pl i temat się trochę rozjaśnił.
Subiektywnie mam wrażenie, że Mazda odrobiła pracę domową i większość rezerw drzemiących w tym silniku wyciągnęła przy okazji wprowadzania ND2 - nie licząc oczywiście beznadziejnego eko-kolektora wydechowego :bang:

Większe przyrosty w tym silniku to chyba kategorycznie SC. Chyba, że w międzyczasie dokonacie jakiegoś odkrycia... ;)
MX-5 ND SkyFreedom 8-)
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3663
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

06 lut 2021, 17:34

Te wyniki NC na OEM wydechu koncowym? Ile silnik mial nalecianych kilometrow?
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1768
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

06 lut 2021, 18:43

bjorm pisze:
06 lut 2021, 17:34
Te wyniki NC na OEM wydechu koncowym? Ile silnik mial nalecianych kilometrow?
Michała na fejsie łap, da Ci pewnie info :D
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1768
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

06 lut 2021, 18:50

Dżunior pisze:
06 lut 2021, 16:33
Sorry za zadanie pytania bez głębszego riserczu. W międzyczasie przekopałem się przez disi-tune.pl i temat się trochę rozjaśnił.
Subiektywnie mam wrażenie, że Mazda odrobiła pracę domową i większość rezerw drzemiących w tym silniku wyciągnęła przy okazji wprowadzania ND2 - nie licząc oczywiście beznadziejnego eko-kolektora wydechowego :bang:

Większe przyrosty w tym silniku to chyba kategorycznie SC. Chyba, że w międzyczasie dokonacie jakiegoś odkrycia... ;)
Dlatego właściwie mamy ochotę wycisnąć 220 km z ND1 :D
Co do ND2 potrzeba nam jeszcze twardych sprężyn, aby zrobić pełen risercz :winner: - prawda Karolu ? :diablo: :D
Awatar użytkownika
disi-tune
Posty: 6
Rejestracja: 22 lut 2019, 20:05
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

06 lut 2021, 18:58

Dżunior pisze:
06 lut 2021, 16:33
Sorry za zadanie pytania bez głębszego riserczu. W międzyczasie przekopałem się przez disi-tune.pl i temat się trochę rozjaśnił.
Subiektywnie mam wrażenie, że Mazda odrobiła pracę domową i większość rezerw drzemiących w tym silniku wyciągnęła przy okazji wprowadzania ND2 - nie licząc oczywiście beznadziejnego eko-kolektora wydechowego :bang:
miałem dokładnie takie same odczucia po pierwszych doświadczeniach z ND2 :ugeek:
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4566
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

06 lut 2021, 19:01

NC1 z odcinką 7600, nie rozleci się to?

przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1768
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

06 lut 2021, 19:11

Alex pisze:
06 lut 2021, 19:01
NC1 z odcinką 7600, nie rozleci się to?

przy użyciu Tapatalka
Nie wiem, pytać tych co tym jeżdżą :o
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2166
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

06 lut 2021, 21:45

Od razu się nie rozleci. Potrzebuje trochę czasu..
Pozdrawiam, Danillo
Awatar użytkownika
Dżunior
Donator
Donator
Posty: 4106
Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Recaro
Lokalizacja: Calpe / NDM
Kontakt:

06 lut 2021, 22:14

Alex pisze:
06 lut 2021, 19:01
NC1 z odcinką 7600, nie rozleci się to?

przy użyciu Tapatalka
Ja bardziej cykałbym się tych 8,2kRPM w ND... :? :lol:
MMRS pisze:
06 lut 2021, 18:50
Co do ND2 potrzeba nam jeszcze twardych sprężyn, aby zrobić pełen risercz :winner: - prawda Karolu ? :diablo: :D
Chcesz powiedzieć, że ta ND na blachach KR z marca 2020 (kolektor + wałki + remap) nie miała upgrade-u sprężyn? :shock: Czy to jeszcze nie TE :mrgreen: wałki, tylko jakieś inne?
MX-5 ND SkyFreedom 8-)
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1768
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

06 lut 2021, 22:27

Dżunior pisze:
06 lut 2021, 22:14
Alex pisze:
06 lut 2021, 19:01
NC1 z odcinką 7600, nie rozleci się to?

przy użyciu Tapatalka
Ja bardziej cykałbym się tych 8,2kRPM w ND... :? :lol:
MMRS pisze:
06 lut 2021, 18:50
Co do ND2 potrzeba nam jeszcze twardych sprężyn, aby zrobić pełen risercz :winner: - prawda Karolu ? :diablo: :D
Chcesz powiedzieć, że ta ND na blachach KR z marca 2020 (kolektor + wałki + remap) nie miała upgrade-u sprężyn? :shock: Czy to jeszcze nie TE :mrgreen: wałki, tylko jakieś inne?
Moja N/A ND1 śmiga - przy okazji generując moc do samego odcięcia 7500k rpm - na stockowej sprężynie. Zabawa dopiero się zacznie jak sprawimy jej sprężynowy upgrade 🙂
Tak, wpadną wtedy wałki o dużo "ostrzejszej" krzywce 😜
KR z 2020? Chodzi Ci o ND2? Tam był chyba cały kit BBRa. ND2 z odcięciem na 8.2 wymaga bezwzględnie twardej sprężyny.
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1768
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

20 lut 2021, 7:18

Wykorzystując zimowy break postanowiliśmy sprawdzić, jak delikatniejsze wałki do silnika wolnossącego zachowają się w kooperacji z kompresorem. Wyszło całkiem sensownie.
MX-5 kompresor NA Cams 6 .jpg
MX-5 kompresor NA Cams 6 .jpg (903.65 KiB) Przejrzano 2776 razy
Poniżej porównanie wałków seryjnych z wałkami przygotowanymi do wersji silnikowej wolnossącej. Z perspektywy czystych zysków wydawać by się mogło, że to nie jest wiele, tyle że porównywanie obydwu konfiguracji prowadzi raczej .... donikąd :lol:

Dlaczego?

Konfig silnika z wałkami ori:

- seryjne, lżejsze korbowody
- seryjne, dwukrotnie cięższe koło zamachowe
- seryjna przepustnica
- pełne adaptacje paliwowe
- kompletnie inne warunki na hamowni
- inna kalibracja samej hamowni

Konfig silnika z ostrzejszymi wałkami, pracującymi jeszcze z seryjną spręzyną zaworową:

- kute, cięższe korbowody (60 gram)
- odelżone koło zamachowe, z 8 kg na 4 kg
- przepustnica 59 mm
- brak adaptacji (korekt) paliwowych
- inne warunki na hamowni
- inna kalibracja samej hamowni

Myślę, że kluczowe znaczenie ma tu sama kalibracja hamowni. Kilka miesięcy temu hamownia u Andrzeja uległa awarii - ciężarek uszkodził tensometr rolki.
Po naprawie hamownia zyskała nową, dokładniejszą kalibrację - niemniej jednak inną od pierwotnej - stąd porównanie obydwu konfiguracji jest trudne.
Niemniej jednak silnik był hamowany wielokrotnie także u Mastersów, nigdy nie pękła granica 240 koni, w tym przypadku jest powtarzalne 244 z tendencją wzrostową. Można było jeszcze pracować nad tym setupem - były ku temu przesłanki. Zarówno zapłon, ustawienia wałków oraz same adaptacje rokowały na podciągnięcie wyniku pod 250 koni. Nie było jednak sensu tracić czasu na "wożenie" się z tymi wałkami. Cel jest inny - dobra kalibracja wałków doładowanych :D
MX-5 kompresor NA cams vs Stock Cams.jpg
MX-5 kompresor NA cams vs Stock Cams.jpg (970.56 KiB) Przejrzano 2776 razy
Znaleźliśmy ciekawe ustawienie dla tych wałków, czekam niecierpliwie na nową kalibrację pod wałki, które były liczone pod kompresor.
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1768
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

01 mar 2021, 22:53

Witamy, witamy...kolejna ND w elitarnym klubie 200+ :D
20210227_114310.jpg
20210227_114310.jpg (3.35 MiB) Przejrzano 2709 razy
20210227_114339.jpg
20210227_114339.jpg (2.95 MiB) Przejrzano 2709 razy
20210227_122057.jpg
20210227_122057.jpg (4.39 MiB) Przejrzano 2709 razy
20210227_142021.jpg
20210227_142021.jpg (3.69 MiB) Przejrzano 2709 razy
20210227_144642.jpg
20210227_144642.jpg (3.67 MiB) Przejrzano 2709 razy
20210227_144650.jpg
20210227_144650.jpg (3.91 MiB) Przejrzano 2709 razy
20210227_154540.jpg
20210227_154540.jpg (3.44 MiB) Przejrzano 2709 razy
MX-5 wałki i kolektor disi[24786].jpg
MX-5 wałki i kolektor disi[24786].jpg (875.71 KiB) Przejrzano 2709 razy
majmek
Posty: 1
Rejestracja: 18 kwie 2017, 14:07
Model: ND
Wersja: Skyfreedom

10 mar 2021, 19:38

MMRS pisze:
01 mar 2021, 22:53
Witamy, witamy...kolejna ND w elitarnym klubie 200+ :D
No cześć! :D Jako szczęśliwy właściciel ww zmodyfikowanej Mazdy, zdecydowanie polecam! Auto daje jeszcze więcej funu, a wrażenia z jazdy są na nowym poziomie. Świetny kontakt i kooperacja Rafała z Michałem. Brawo!
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1768
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

16 mar 2021, 14:48

W dniu wczorajszym przetestowaliśmy Stage4...i szczerze powiedziawszy nie wiadomo jak to ocenić :D

Tak jak w piłce nożnej bywa, przed meczem z Barceloną remis brałbym w ciemno. Po meczu pozostaje niedosyt :bang:

Gdybyśmy nie testowali wałków, które nie wymagają twardej sprężyny, taki Stage 4 bralibyśmy w ciemno, no ale...właśnie pozostaje to ale....jaki sens inwestować w twardą sprężynę (dobrze znani koledzy z Wysp Brytyjskich rekomendują) skoro nawet ostrzejszy wałek niewiele wniósł do pakietu? Może inaczej, testowany wcześniej Stage3 zjeżdża z hamowni na poziomie 205-207 Hp i 228-232 Nm, Stage 4 wyszedł bogatszy w Nm....

Co nam pozostało do sprawdzenia, ano właśnie....nie wspominałem, że nasza wolnossąca ND w trakcie poprzednich pomiarów, dozbrojona była w zimny dolot, jak również przepustnicę o większej średnicy. Czy to mogło przełożyć się na przebieg / przyrost mocy w górnym zakresie obrotów? Nie wiem (i znowu, dobrze znani koledzy z Wysp Brytyjskich twierdzą że to ma przełożenie) :D
Ale czemu by tego nie sprawdzić? Ten sinik potrafi zaskakiwać bardziej niż zwroty akcji w filmach grozy :geeejj:

Przywrócimy poprzedni setup (CAI + BTB) i posłuchamy co w trawie piszczy....

Poniżej wykres, który udało się wystrugać DiSiemu :P
MX5 NA ostre wałki[24898].jpg
MX5 NA ostre wałki[24898].jpg (990.67 KiB) Przejrzano 2387 razy
EDIT: A właśnie, zapomniałem dodać, w przyszłym tygodniu na tapetę bierzemy ND2 :D Ciekawe co ta księżniczka zaoferuje DiSiemu. W Stage'u 3 szału nie było - 205 koni na stockowych sprężynach. Teraz wrzucimy Stage 4 z twardymi sprężynami i posłuchamy jak lala mruczy :lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
weede
Posty: 100
Rejestracja: 10 sty 2019, 9:17
Model: Inny
Wersja: GT86
Lokalizacja: Bydgoszcz

16 mar 2021, 17:18

dzięki, że się dzielisz postępami
15" GT86 HKS SC | 13" NCFL2 | 19" ND2 | 18" 124 Spider | 17" ND1 |
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4566
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

16 mar 2021, 17:49

Czy ja dobrze widzę że stg4 był robiony przy 9st a stg3 przy 23? Ciśnienie na szczęście to samo

przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1768
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

16 mar 2021, 19:24

No ciężko wszystko robić w tych samych warunkach, możliwości finansowe mocno ograniczone. Nie jesteśmy Scuderia Ferrari A Andrzeja lokalizacja to nie Maranello 😆😆😆
Jeżeli nie znajdziemy sposobu na wyjście powyżej 215 koni to Stage 4 w ND1 nie będzie mieć sensu. Zobaczymy jak zachowa się ND2 👍
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 611
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

21 mar 2021, 21:43

no zobaczymy;)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 611
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

22 mar 2021, 21:12

No dobra:) zobaczyliśmy i mi sie podoba: viewtopic.php?p=533865#p533865
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1768
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

23 mar 2021, 1:22

Dzięki Karol, przede wszystkim za Twoją cierpliwość, niechaj wałki się kręcą a moc będzie z Tobą 😎💪💪💪
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 611
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

23 mar 2021, 5:22

MMRS pisze:
23 mar 2021, 1:22
Dzięki Karol, przede wszystkim za Twoją cierpliwość, niechaj wałki się kręcą a moc będzie z Tobą 😎💪💪💪
Na pewno moc jest ze mną:) troche pracy zaowocowało sukcesem, dzięki!
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
ODPOWIEDZ