[ZG] Stabilizatory i rozpórki BnC Motoproject

promocja firmy

Ogłoszenia sponsorowane

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Qbatron
Donator
Donator
Posty: 2549
Rejestracja: 10 kwie 2009, 20:23
Lokalizacja: Lublin

30 kwie 2016, 12:35

Obrazek

Hej, przenosze tutaj ZG stabow, bo stalem sie czescia firmy produkujacej je (zaproponowalem im zrobienie brandu specjalnie dla tych produktow etc). Uczestnikom MMC logo jest juz znane, bo zostalismy sponsorem - dajemy fanta na kazda runde.

Firma produkuje od paru lat (staba 30mm testowalem w szczurze juz 2sezony), a pierwszy produkt powstal ok 5lat temu i dalej sie sprzedaje. Natomiast teraz dopiero bedzie to sprzedawane pod rozpoznawalna marka, i w zwiazku z tym pierwszy ZG bedzie na fajnych warunkach. Wiecej mozna poczytac na stronie bncmotoproject.pl. Polceam zwlaszcza osobom zastanawiajacym sie nad rozporkami - jest tam pokazane jak to pracuje i co moze sie stac.

W pierwszym temacie ZB byl blad, bo tak na prawde staby to kopia modelu z NA, ale z testow wynika ze mozna je spokojnie zamontowac w w obu generacjach przy uzyciu fabrycznych lacznikow (ich zywotnosc w tej konfiguracji to inna sprawa)

Koncowe ceny produktow w pierwszym zamowieniu:
Stab25mm 500zl
Staby 28 i 30mm 550zl
Staby tylne 320zl
Rozporka 350zl (pierwotnie pisalem o 250, ale cena nie uwzgledniala kostek zapierajacych sie o podluznice - mozna kupic rozporke bez kostek za obiecane 250zl, ale zalecamy raczej zestaw).

Liste zamykamy po weekendzie majowym i zaczynamy rozsylac towar. Na 100% przed 2runda wyjda rozporki, staby 30mm i 25mm. Staby 28mm na 90%, a tylne raczej nie.

Lista na dzien dzisiejszy 30.04.2016 wyglada tak:

Staby:
1. Mac 25/27 mm
2. PiotrekR 27mm
3. Grzesiu 27mm + 30mm + 14mm
4. Szefo86 Mm
5. Patryk_ 28 mm + 16mm
6. rsmx5 25mm
7. Domel 25mm +14mm
8. flatline 25mm + 14mm
9. ubek 14mm
10. makler 25 mm +14 mm
11. witek 30mm + 16mm
12. U.S.U.L 28mm
13. Maciek123 14mm
14. Janekpower 28 przod i 16 tył

Rozpórki:
1.Mac
2.PiotrekR
3. Grzesiu
4. Donek
5. Domel - tu się waham
6. Makler

Prosze o informacje tutaj lub na PW, czy nie wypisujecie sie z zakupu, bo zaczynamy zbierac pieniadze. Dane do przelewu rozsylam na PW.

Autopaga pytal o zdjecia jak to sie uklada na aucie, wyglada to tak (oba auta sa wyraznie obnizone (wachacz mniej wiecej w poziomie):

Fabryczny otwor w NA
NA 25mm1.jpg


Drugi otwor w NA (sztywnosc staba -1mm (np stab 25mm pracuje jak 24mm)
NA 25mm2.jpg


Trzeci otwór nie do wykorzytania w NA (kolizja lacznika z amortyzatorem)

Fabryczny otwor w NB
nb 25mm1.jpg


Drugi otwor w NB (sztywnosc staba -1mm (np stab 25mm pracuje jak 24mm)
nb 25mm2.jpg


Trzeci otwor w NB (sztywnosc staba -2mm (np stab 25mm pracuje jak 23mm)
nb 25mm3.jpg
patryk_
Donator
Donator
Posty: 676
Rejestracja: 25 sie 2014, 10:52
Model: ND
Lokalizacja: Warszawa

30 kwie 2016, 12:53

i'm in ;)
Są:
Cradle (ND, 2018, SkyFreedom)

Focus ST (2017, :evil: family car)

Były:
Emka (NBFL 1,8, 2001, MC SPEC 1)

Karminowa (RX8, 2006. Revolution Reloaded)
Awatar użytkownika
flatline
Donator
Donator
Posty: 2173
Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom+Recaro
Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
Kontakt:

30 kwie 2016, 13:15

Jestem :)
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."

Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
autopaga
Posty: 3342
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:37
Lokalizacja: Szczecin

30 kwie 2016, 21:28

Pytanie, z jakiego rocznika jest NA na zdjęciach?
Awatar użytkownika
Qbatron
Donator
Donator
Posty: 2549
Rejestracja: 10 kwie 2009, 20:23
Lokalizacja: Lublin

30 kwie 2016, 21:47

NA na zdjeciach to 1991r
autopaga
Posty: 3342
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:37
Lokalizacja: Szczecin

30 kwie 2016, 21:55

więc w NA od 94, otwory będą o ~1,5cm do przodu.
Maciek123
Posty: 150
Rejestracja: 11 cze 2011, 20:34
Model: NA
Lokalizacja: Opole

02 maja 2016, 7:02

Jestem tez i potwierdzam :)
szefo86
Posty: 175
Rejestracja: 14 sie 2010, 8:44
Model: NB FL
Wersja: Memories I
Lokalizacja: Lublin

02 maja 2016, 7:14

Potwierdzam.
U.S.U.L
Posty: 304
Rejestracja: 29 maja 2015, 11:46
Model: NB
Wersja: 2.0 K20A2
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

02 maja 2016, 12:04

Potwierdzam swoje 28mm i czekam na update z dostepnoscia przed kolejnym mmc.
Jesli mialoby sie okazac ze nie uda sie dostarczyc 28mm przed to biore 25mm.
Awatar użytkownika
Domel
Donator
Donator
Posty: 356
Rejestracja: 26 gru 2013, 10:41
Model: NC FL
Wersja: bordo z hameryki
Lokalizacja: Kraków

03 maja 2016, 13:42

Potwierdzam staby i rozpórkę.
Gdyby jeszcze regulowane łączniki się pokazały w ofercie....
patryk_
Donator
Donator
Posty: 676
Rejestracja: 25 sie 2014, 10:52
Model: ND
Lokalizacja: Warszawa

03 maja 2016, 14:56

Ponawiam pytanie z wątku zakupu grupowego - jak wyglada sprawa pasujących pod grubsze staby tulei? Jest szansa, zeby producent ogarnął za dodatkowa opłata zestaw tak, aby przesiadka na nowe staby była p&p?

Edit: doczytałem na stronie, sorry za zamieszanie
Są:
Cradle (ND, 2018, SkyFreedom)

Focus ST (2017, :evil: family car)

Były:
Emka (NBFL 1,8, 2001, MC SPEC 1)

Karminowa (RX8, 2006. Revolution Reloaded)
PiotrekR
Posty: 503
Rejestracja: 16 mar 2011, 20:12
Lokalizacja: Warszawa

04 maja 2016, 11:49

Jestem - 28mm + rozpórka
janekpower
Posty: 157
Rejestracja: 13 lip 2013, 16:59
Lokalizacja: Bytom

04 maja 2016, 22:42

Jestem 28 przod 16 tył
ubek
Donator
Donator
Posty: 1340
Rejestracja: 24 lis 2012, 22:05
Lokalizacja: Łańcut

06 maja 2016, 10:05

Potwierdzam tyl 14mm

Wziął bym jeszcze przód 25mm ale obawiam sie ze u mnie w mk1 po lifcie bede mogl skorzystać tylko z ost otworu.
White NA BP'95
Witek
Posty: 84
Rejestracja: 05 lut 2010, 11:58
Model: NB
Wersja: NA / NB
Lokalizacja: Warszawa

06 maja 2016, 11:11

Ja tez potwierdzam. Na pw nic nie mam
Awatar użytkownika
Qbatron
Donator
Donator
Posty: 2549
Rejestracja: 10 kwie 2009, 20:23
Lokalizacja: Lublin

06 maja 2016, 18:44

Ubek, rozstawy otworow to 15mm, wiec akurat tyle o ile jest przesuniecie staba wg autopagi. W zwiazku z tym:

NA przedliftowe wykorzystuja pierwsze dwa otwory
NA poliftowe wykorzystuje drugi i trzeci otwor (takze licz sie z tym ze zakladjac 25mm bedziesz w stanie zamontowac go tak ze bedzie mial sztywnosc odpowiqadajaca srednicy 24mm lub 23mm).
Awatar użytkownika
Qbatron
Donator
Donator
Posty: 2549
Rejestracja: 10 kwie 2009, 20:23
Lokalizacja: Lublin

08 maja 2016, 13:07

Prosze o odpowiedz jesli ktos nie dostal PW
makler
Posty: 353
Rejestracja: 29 sie 2013, 9:25
Lokalizacja: Warszawa

11 maja 2016, 19:27

Ja nie dostałem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Mx-5 2003 1.8 146 KM
U.S.U.L
Posty: 304
Rejestracja: 29 maja 2015, 11:46
Model: NB
Wersja: 2.0 K20A2
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

15 maja 2016, 19:03

Zamienie swoj stab przedni 25mm ktory juz zdazylem przetestowac na II rundzie MMC na 28mm.
Torpeda
Donator
Donator
Posty: 663
Rejestracja: 09 lip 2014, 13:07
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa

16 maja 2016, 14:51

Można jeszcze dołączyć? Ewentualnie czy bedzie kolejna edycja? :) i czy ktos moze opisać jednym zdaniem zależność staba przód vs tył pod katem pod/nadsterownosc?


Sent from my iPhone
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

16 maja 2016, 15:25

Ogólnie: im tył sztywniejszy od przodu, tym większa nadsterowność.
Torpeda
Donator
Donator
Posty: 663
Rejestracja: 09 lip 2014, 13:07
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa

16 maja 2016, 15:34

nickesh v2.0 pisze:Ogólnie: im tył sztywniejszy od przodu, tym większa nadsterowność.
no dobra, to odpuszczam tym razem ZG. A jak to się ma do twardości ustawienia zawieszenia?


Sent from my iPhone
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

16 maja 2016, 16:51

Torpeda pisze:
nickesh v2.0 pisze:Ogólnie: im tył sztywniejszy od przodu, tym większa nadsterowność.
no dobra, to odpuszczam tym razem ZG. A jak to się ma do twardości ustawienia zawieszenia?
Chciałaś jednym zdaniem, to się nie rozpisywałem, ale z tego wynika też, że im przód sztywniejszy od tyłu, tym większa podsterowność samochodu. Grubszy przedni stab uspokoi dupkę auta. Ale też nie będzie tak ochoczo skręcać, jak do tej pory. Ogólnie mówiąc. Bo to ma też szereg innych konsekwencji (...).

Jadąc prosto, nie czujesz efektu pracy stabilizatora. W zakrętach auto się mniej przechyla, więc pewnie będzie można mieć wrażenie, że jest sztywniejsze po jednej stronie (w zależności od kierunku zakrętu).
Torpeda
Donator
Donator
Posty: 663
Rejestracja: 09 lip 2014, 13:07
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa

16 maja 2016, 17:03

nickesh v2.0 pisze:
Torpeda pisze:
nickesh v2.0 pisze:Ogólnie: im tył sztywniejszy od przodu, tym większa nadsterowność.
no dobra, to odpuszczam tym razem ZG. A jak to się ma do twardości ustawienia zawieszenia?
Chciałaś jednym zdaniem, to się nie rozpisywałem, ale z tego wynika też, że im przód sztywniejszy od tyłu, tym większa podsterowność samochodu. Grubszy przedni stab uspokoi dupkę auta. Ale też nie będzie tak ochoczo skręcać, jak do tej pory. Ogólnie mówiąc. Bo to ma też szereg innych konsekwencji (...).
tyle zrozumiałam z pierwszej wypowiedzi ;) i stad wysnułam wniosek ze odpuszczam ZG - panicznie boje sie podsterownosci, a na staby na obie osie mnie teraz nie stać, mam pilniejsze wydatki na Miatę :)
moje pytanie dotyczy różnicy wpływu grubszych stabilizatorów a utwardzonego gwintu - co da stab jesli już jest twardo?


Sent from my iPhone
Awatar użytkownika
flatline
Donator
Donator
Posty: 2173
Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom+Recaro
Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
Kontakt:

16 maja 2016, 17:14

Dodatkową sztywność w zakrętach i możliwość zejścia z twardością gwintu jesli masz taka potrzebę :)
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."

Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

16 maja 2016, 17:21

flatline pisze:Dodatkową sztywność w zakrętach i możliwość zejścia z twardością gwintu jesli masz taka potrzebę :)
Torpi, kop głębiej w tym portfelu :D
Awatar użytkownika
Qbatron
Donator
Donator
Posty: 2549
Rejestracja: 10 kwie 2009, 20:23
Lokalizacja: Lublin

16 maja 2016, 20:26

flatline pisze:Dodatkową sztywność w zakrętach i możliwość zejścia z twardością gwintu jesli masz taka potrzebę :)

co przeklada sie na szybszy transfer masy miedzy lewa a prawa strona auta, a to w praktyce oznacza zwawsze reakcje samochodu na Twoje dzialania za kierownica.
patryk_
Donator
Donator
Posty: 676
Rejestracja: 25 sie 2014, 10:52
Model: ND
Lokalizacja: Warszawa

08 lip 2016, 19:51

hej Kuba, czy znasz termin realizacji dostawy tylnych stabów?
Są:
Cradle (ND, 2018, SkyFreedom)

Focus ST (2017, :evil: family car)

Były:
Emka (NBFL 1,8, 2001, MC SPEC 1)

Karminowa (RX8, 2006. Revolution Reloaded)
Awatar użytkownika
Qbatron
Donator
Donator
Posty: 2549
Rejestracja: 10 kwie 2009, 20:23
Lokalizacja: Lublin

08 lip 2016, 20:05

W poniedzialek/wtorek wystosujemy oficjalne stanowisko w tej sprawie, bo dostalismy pozywywne info, ktore jednak chcemy zweryfikowac zanmi zapiszemy "na dniach bedzie gotowe" - takie deklaracje lubia sie mscić :P
ubek
Donator
Donator
Posty: 1340
Rejestracja: 24 lis 2012, 22:05
Lokalizacja: Łańcut

08 lip 2016, 23:38

Czekamy na info
White NA BP'95
ODPOWIEDZ