[ZG] Stabilizatory i rozpórki BnC Motoproject
promocja firmy
Moderator: Moderatorzy
Hej, przenosze tutaj ZG stabow, bo stalem sie czescia firmy produkujacej je (zaproponowalem im zrobienie brandu specjalnie dla tych produktow etc). Uczestnikom MMC logo jest juz znane, bo zostalismy sponsorem - dajemy fanta na kazda runde.
Firma produkuje od paru lat (staba 30mm testowalem w szczurze juz 2sezony), a pierwszy produkt powstal ok 5lat temu i dalej sie sprzedaje. Natomiast teraz dopiero bedzie to sprzedawane pod rozpoznawalna marka, i w zwiazku z tym pierwszy ZG bedzie na fajnych warunkach. Wiecej mozna poczytac na stronie bncmotoproject.pl. Polceam zwlaszcza osobom zastanawiajacym sie nad rozporkami - jest tam pokazane jak to pracuje i co moze sie stac.
W pierwszym temacie ZB byl blad, bo tak na prawde staby to kopia modelu z NA, ale z testow wynika ze mozna je spokojnie zamontowac w w obu generacjach przy uzyciu fabrycznych lacznikow (ich zywotnosc w tej konfiguracji to inna sprawa)
Koncowe ceny produktow w pierwszym zamowieniu:
Stab25mm 500zl
Staby 28 i 30mm 550zl
Staby tylne 320zl
Rozporka 350zl (pierwotnie pisalem o 250, ale cena nie uwzgledniala kostek zapierajacych sie o podluznice - mozna kupic rozporke bez kostek za obiecane 250zl, ale zalecamy raczej zestaw).
Liste zamykamy po weekendzie majowym i zaczynamy rozsylac towar. Na 100% przed 2runda wyjda rozporki, staby 30mm i 25mm. Staby 28mm na 90%, a tylne raczej nie.
Lista na dzien dzisiejszy 30.04.2016 wyglada tak:
Staby:
1. Mac 25/27 mm
2. PiotrekR 27mm
3. Grzesiu 27mm + 30mm + 14mm
4. Szefo86 Mm
5. Patryk_ 28 mm + 16mm
6. rsmx5 25mm
7. Domel 25mm +14mm
8. flatline 25mm + 14mm
9. ubek 14mm
10. makler 25 mm +14 mm
11. witek 30mm + 16mm
12. U.S.U.L 28mm
13. Maciek123 14mm
14. Janekpower 28 przod i 16 tył
Rozpórki:
1.Mac
2.PiotrekR
3. Grzesiu
4. Donek
5. Domel - tu się waham
6. Makler
Prosze o informacje tutaj lub na PW, czy nie wypisujecie sie z zakupu, bo zaczynamy zbierac pieniadze. Dane do przelewu rozsylam na PW.
Autopaga pytal o zdjecia jak to sie uklada na aucie, wyglada to tak (oba auta sa wyraznie obnizone (wachacz mniej wiecej w poziomie):
Fabryczny otwor w NA
Drugi otwor w NA (sztywnosc staba -1mm (np stab 25mm pracuje jak 24mm)
Trzeci otwór nie do wykorzytania w NA (kolizja lacznika z amortyzatorem)
Fabryczny otwor w NB
Drugi otwor w NB (sztywnosc staba -1mm (np stab 25mm pracuje jak 24mm)
Trzeci otwor w NB (sztywnosc staba -2mm (np stab 25mm pracuje jak 23mm)
- flatline
- Donator
- Posty: 2194
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Jestem
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
Ponawiam pytanie z wątku zakupu grupowego - jak wyglada sprawa pasujących pod grubsze staby tulei? Jest szansa, zeby producent ogarnął za dodatkowa opłata zestaw tak, aby przesiadka na nowe staby była p&p?
Edit: doczytałem na stronie, sorry za zamieszanie
Edit: doczytałem na stronie, sorry za zamieszanie
Są:
Cradle (ND, 2018, SkyFreedom)
Focus ST (2017, family car)
Były:
Emka (NBFL 1,8, 2001, MC SPEC 1)
Karminowa (RX8, 2006. Revolution Reloaded)
Cradle (ND, 2018, SkyFreedom)
Focus ST (2017, family car)
Były:
Emka (NBFL 1,8, 2001, MC SPEC 1)
Karminowa (RX8, 2006. Revolution Reloaded)
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 13 lip 2013, 16:59
- Lokalizacja: Bytom
Jestem 28 przod 16 tył
Ubek, rozstawy otworow to 15mm, wiec akurat tyle o ile jest przesuniecie staba wg autopagi. W zwiazku z tym:
NA przedliftowe wykorzystuja pierwsze dwa otwory
NA poliftowe wykorzystuje drugi i trzeci otwor (takze licz sie z tym ze zakladjac 25mm bedziesz w stanie zamontowac go tak ze bedzie mial sztywnosc odpowiqadajaca srednicy 24mm lub 23mm).
NA przedliftowe wykorzystuja pierwsze dwa otwory
NA poliftowe wykorzystuje drugi i trzeci otwor (takze licz sie z tym ze zakladjac 25mm bedziesz w stanie zamontowac go tak ze bedzie mial sztywnosc odpowiqadajaca srednicy 24mm lub 23mm).
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Chciałaś jednym zdaniem, to się nie rozpisywałem, ale z tego wynika też, że im przód sztywniejszy od tyłu, tym większa podsterowność samochodu. Grubszy przedni stab uspokoi dupkę auta. Ale też nie będzie tak ochoczo skręcać, jak do tej pory. Ogólnie mówiąc. Bo to ma też szereg innych konsekwencji (...).Torpeda pisze:no dobra, to odpuszczam tym razem ZG. A jak to się ma do twardości ustawienia zawieszenia?nickesh v2.0 pisze:Ogólnie: im tył sztywniejszy od przodu, tym większa nadsterowność.
Jadąc prosto, nie czujesz efektu pracy stabilizatora. W zakrętach auto się mniej przechyla, więc pewnie będzie można mieć wrażenie, że jest sztywniejsze po jednej stronie (w zależności od kierunku zakrętu).
tyle zrozumiałam z pierwszej wypowiedzi i stad wysnułam wniosek ze odpuszczam ZG - panicznie boje sie podsterownosci, a na staby na obie osie mnie teraz nie stać, mam pilniejsze wydatki na Miatęnickesh v2.0 pisze:Chciałaś jednym zdaniem, to się nie rozpisywałem, ale z tego wynika też, że im przód sztywniejszy od tyłu, tym większa podsterowność samochodu. Grubszy przedni stab uspokoi dupkę auta. Ale też nie będzie tak ochoczo skręcać, jak do tej pory. Ogólnie mówiąc. Bo to ma też szereg innych konsekwencji (...).Torpeda pisze:no dobra, to odpuszczam tym razem ZG. A jak to się ma do twardości ustawienia zawieszenia?nickesh v2.0 pisze:Ogólnie: im tył sztywniejszy od przodu, tym większa nadsterowność.
moje pytanie dotyczy różnicy wpływu grubszych stabilizatorów a utwardzonego gwintu - co da stab jesli już jest twardo?
Sent from my iPhone
- flatline
- Donator
- Posty: 2194
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Dodatkową sztywność w zakrętach i możliwość zejścia z twardością gwintu jesli masz taka potrzebę
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
flatline pisze:Dodatkową sztywność w zakrętach i możliwość zejścia z twardością gwintu jesli masz taka potrzebę
co przeklada sie na szybszy transfer masy miedzy lewa a prawa strona auta, a to w praktyce oznacza zwawsze reakcje samochodu na Twoje dzialania za kierownica.
hej Kuba, czy znasz termin realizacji dostawy tylnych stabów?
Są:
Cradle (ND, 2018, SkyFreedom)
Focus ST (2017, family car)
Były:
Emka (NBFL 1,8, 2001, MC SPEC 1)
Karminowa (RX8, 2006. Revolution Reloaded)
Cradle (ND, 2018, SkyFreedom)
Focus ST (2017, family car)
Były:
Emka (NBFL 1,8, 2001, MC SPEC 1)
Karminowa (RX8, 2006. Revolution Reloaded)