[ZG] Stabilizatory i rozpórki BnC Motoproject
: 30 kwie 2016, 12:35
Hej, przenosze tutaj ZG stabow, bo stalem sie czescia firmy produkujacej je (zaproponowalem im zrobienie brandu specjalnie dla tych produktow etc). Uczestnikom MMC logo jest juz znane, bo zostalismy sponsorem - dajemy fanta na kazda runde.
Firma produkuje od paru lat (staba 30mm testowalem w szczurze juz 2sezony), a pierwszy produkt powstal ok 5lat temu i dalej sie sprzedaje. Natomiast teraz dopiero bedzie to sprzedawane pod rozpoznawalna marka, i w zwiazku z tym pierwszy ZG bedzie na fajnych warunkach. Wiecej mozna poczytac na stronie bncmotoproject.pl. Polceam zwlaszcza osobom zastanawiajacym sie nad rozporkami - jest tam pokazane jak to pracuje i co moze sie stac.
W pierwszym temacie ZB byl blad, bo tak na prawde staby to kopia modelu z NA, ale z testow wynika ze mozna je spokojnie zamontowac w w obu generacjach przy uzyciu fabrycznych lacznikow (ich zywotnosc w tej konfiguracji to inna sprawa)
Koncowe ceny produktow w pierwszym zamowieniu:
Stab25mm 500zl
Staby 28 i 30mm 550zl
Staby tylne 320zl
Rozporka 350zl (pierwotnie pisalem o 250, ale cena nie uwzgledniala kostek zapierajacych sie o podluznice - mozna kupic rozporke bez kostek za obiecane 250zl, ale zalecamy raczej zestaw).
Liste zamykamy po weekendzie majowym i zaczynamy rozsylac towar. Na 100% przed 2runda wyjda rozporki, staby 30mm i 25mm. Staby 28mm na 90%, a tylne raczej nie.
Lista na dzien dzisiejszy 30.04.2016 wyglada tak:
Staby:
1. Mac 25/27 mm
2. PiotrekR 27mm
3. Grzesiu 27mm + 30mm + 14mm
4. Szefo86 Mm
5. Patryk_ 28 mm + 16mm
6. rsmx5 25mm
7. Domel 25mm +14mm
8. flatline 25mm + 14mm
9. ubek 14mm
10. makler 25 mm +14 mm
11. witek 30mm + 16mm
12. U.S.U.L 28mm
13. Maciek123 14mm
14. Janekpower 28 przod i 16 tył
Rozpórki:
1.Mac
2.PiotrekR
3. Grzesiu
4. Donek
5. Domel - tu się waham
6. Makler
Prosze o informacje tutaj lub na PW, czy nie wypisujecie sie z zakupu, bo zaczynamy zbierac pieniadze. Dane do przelewu rozsylam na PW.
Autopaga pytal o zdjecia jak to sie uklada na aucie, wyglada to tak (oba auta sa wyraznie obnizone (wachacz mniej wiecej w poziomie):
Fabryczny otwor w NA
Drugi otwor w NA (sztywnosc staba -1mm (np stab 25mm pracuje jak 24mm)
Trzeci otwór nie do wykorzytania w NA (kolizja lacznika z amortyzatorem)
Fabryczny otwor w NB
Drugi otwor w NB (sztywnosc staba -1mm (np stab 25mm pracuje jak 24mm)
Trzeci otwor w NB (sztywnosc staba -2mm (np stab 25mm pracuje jak 23mm)