[S] Roll bar i inne produkty MX5
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 27 lip 2011, 1:06
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Poznań
Remik, pokaz jak to jest u Ciebie rozwiązane, pamiętam, że wy nawet pasów nie mogliście mieć zwykłych.
Boczne klamry jednak potrzebują znacznie więcej miejsca bo przecież muszą się otwierać też jakoś. I teraz nie widzę innej opcji jak je wykręcić i jeździć na samych przednich + fankensteinach..
Boczne klamry jednak potrzebują znacznie więcej miejsca bo przecież muszą się otwierać też jakoś. I teraz nie widzę innej opcji jak je wykręcić i jeździć na samych przednich + fankensteinach..
- Rockatansky
- Donator
- Posty: 1979
- Rejestracja: 06 mar 2012, 13:39
- Lokalizacja: W-wa - St.Miłosna
Meanmachine pisze:I teraz nie widzę innej opcji jak je wykręcić i jeździć na samych przednich + fankensteinach..
http://shop.jassperformance.com/index.p ... duct_id=86
Rockatansky
I miejsce w generalce MMC 2016 klasa 1.8/2.0
I miejsce w generalce MMC 2014 klasa 1.6
IV miejsce w generalce MMC 2013 klasa N/A
I miejsce w generalce MMC 2016 klasa 1.8/2.0
I miejsce w generalce MMC 2014 klasa 1.6
IV miejsce w generalce MMC 2013 klasa N/A
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 27 lip 2011, 1:06
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Poznań
No i jesteśmy w domuRockatansky pisze:Meanmachine pisze:I teraz nie widzę innej opcji jak je wykręcić i jeździć na samych przednich + fankensteinach..
http://shop.jassperformance.com/index.p ... duct_id=86
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
Meanmachine pisze:Remik, pokaz jak to jest u Ciebie rozwiązane, pamiętam, że wy nawet pasów nie mogliście mieć zwykłych.
pasy cały czas mam, aczkolwiek one się czasem blokują , więc rekomendowane szelki. Zresztą - od kiedy zacząłem jeździć w szelkach 3 calowych z centralną klamrą - nie wyobrażam sobie innej opcji .
Tutaj możesz zobaczyć mój album z szczegółami rolla : http://piraci.org/m/rollbar/
Większego się w NB nie da zrobić - chyba, że do jazdy cały czas top down
kap pisze:A ja z kolei wzialbym tego, ktorego wkleil Sodi czyli:SodiBydgoszcz pisze:
kap pisze:Dlatego ma byc nisko i szeroko!
Ta fotka przedstawia chyba właśnie boss froga clearview maxx, czyli tego wysokiego
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
- Rockatansky
- Donator
- Posty: 1979
- Rejestracja: 06 mar 2012, 13:39
- Lokalizacja: W-wa - St.Miłosna
Single hoop:
1. kap - ma byc nisko i szeroko! Seryjne pasy, clear view, nie uzywam HT
2. PiotrekR - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
3. Leszczu- wysoki, harness bar
4. Rockatansky - wysoko i szeroko, harness bar
5. Mac - harness bar
6. Alan - clear view,pasy, "dość wysoki"
7. rsmx5 - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
8. dmk - seryjne pasy
9. Meanmachine - szeroki, pasujący do HT, seryjne pasy, harness bar, jeden zastrzal na skos (góra nad kierowcą)
10. Snabb - wysoki, X
11. thomac - harness bar, clear view, seryjne pasy resztę się zobaczy
12. Tony- seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
13. Kammich - wersja z "X" jeżeli znajdę chętnego na mojego Hard Dog Extreme,
14. Oliwier - harness bar
15. autopaga - seryjne pasy, hardtop, Y, nie dotyka dachu, nie haczy szyba przy składaniu dachu.
16. chrism - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
Double hoop:
1. MichaU
1. kap - ma byc nisko i szeroko! Seryjne pasy, clear view, nie uzywam HT
2. PiotrekR - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
3. Leszczu- wysoki, harness bar
4. Rockatansky - wysoko i szeroko, harness bar
5. Mac - harness bar
6. Alan - clear view,pasy, "dość wysoki"
7. rsmx5 - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
8. dmk - seryjne pasy
9. Meanmachine - szeroki, pasujący do HT, seryjne pasy, harness bar, jeden zastrzal na skos (góra nad kierowcą)
10. Snabb - wysoki, X
11. thomac - harness bar, clear view, seryjne pasy resztę się zobaczy
12. Tony- seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
13. Kammich - wersja z "X" jeżeli znajdę chętnego na mojego Hard Dog Extreme,
14. Oliwier - harness bar
15. autopaga - seryjne pasy, hardtop, Y, nie dotyka dachu, nie haczy szyba przy składaniu dachu.
16. chrism - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
Double hoop:
1. MichaU
Rockatansky
I miejsce w generalce MMC 2016 klasa 1.8/2.0
I miejsce w generalce MMC 2014 klasa 1.6
IV miejsce w generalce MMC 2013 klasa N/A
I miejsce w generalce MMC 2016 klasa 1.8/2.0
I miejsce w generalce MMC 2014 klasa 1.6
IV miejsce w generalce MMC 2013 klasa N/A
Mi też się podoba ten z fotki, a jak jeszcze jest to ten wysoki (z linka wynika, że tak) to byłoby super
http://www.good-win-racing.com/Mazda-Pe ... 10373.html
Single hoop:
1. kap - ma byc nisko i szeroko! Seryjne pasy, clear view, nie uzywam HT
2. PiotrekR - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
3. Leszczu- wysoki, harness bar
4. Rockatansky - wysoko i szeroko, harness bar
5. Mac - harness bar
6. Alan - clear view, seryjne pasy, szeroki i "dość wysoki"
7. rsmx5 - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
8. dmk - seryjne pasy
9. Meanmachine - szeroki, pasujący do HT, seryjne pasy, harness bar, jeden zastrzal na skos (góra nad kierowcą)
10. Snabb - wysoki, X
11. thomac - harness bar, clear view, seryjne pasy resztę się zobaczy
12. Tony- seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
13. Kammich - wersja z "X" jeżeli znajdę chętnego na mojego Hard Dog Extreme,
14. Oliwier - harness bar
15. autopaga - seryjne pasy, hardtop, Y, nie dotyka dachu, nie haczy szyba przy składaniu dachu.
16. chrism - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
Double hoop:
1. MichaU
http://www.good-win-racing.com/Mazda-Pe ... 10373.html
Single hoop:
1. kap - ma byc nisko i szeroko! Seryjne pasy, clear view, nie uzywam HT
2. PiotrekR - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
3. Leszczu- wysoki, harness bar
4. Rockatansky - wysoko i szeroko, harness bar
5. Mac - harness bar
6. Alan - clear view, seryjne pasy, szeroki i "dość wysoki"
7. rsmx5 - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
8. dmk - seryjne pasy
9. Meanmachine - szeroki, pasujący do HT, seryjne pasy, harness bar, jeden zastrzal na skos (góra nad kierowcą)
10. Snabb - wysoki, X
11. thomac - harness bar, clear view, seryjne pasy resztę się zobaczy
12. Tony- seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
13. Kammich - wersja z "X" jeżeli znajdę chętnego na mojego Hard Dog Extreme,
14. Oliwier - harness bar
15. autopaga - seryjne pasy, hardtop, Y, nie dotyka dachu, nie haczy szyba przy składaniu dachu.
16. chrism - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
Double hoop:
1. MichaU
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 27 lip 2011, 1:06
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Poznań
Wysoki to jest taki jak u Remika, i uwierzcie mi ze na zywo to jest kawał luja Mi osobiscie az tak wielki się nie podoba, nie dodaje wyglądu aucie, a wręcz przeciwnie, a też nie jestem super wysoki i mniejszy i tak uratuje mi życie, więc generalnie jestem za mniejszym/nizszym, ale w tej kwestii dostosuję się do reszty.
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
Meanmachine: Jeden , dwa modele w ZG - tak to widzę , więcej to będzie strzał w kolano i cena + 100 % , tak że nie masz wyboru - tylko się dostosować. Osobiście mocno się z Tobą nie zgadzam, bo nie widziałem lepiej wyglądającego rolla od mojego, a trochę ich widziałem Oczywiście nad gustami się nie dyskutuję pozdro!
remik pisze:Osobiście mocno się z Tobą nie zgadzam, bo nie widziałem lepiej wyglądającego rolla od mojego
Mam taki sam jak remik, czyli mój też brzydki Kwestia gustu, ale dziwnie, żeby nie powiedzieć "brzydko" to wyglądają te małe. Zresztą ja już mam więc się nie udzielam
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Widzę tu jakieś listy pobożnych życzeń, a czekamy na konkrety od Cybula. Skoro mają już zrobione 6 szt., to raczej nagle nie zmienią wzoru, więc wszystkie płacze o HT, seryjne pasy itd. należy głęboko schować i czekać na zdjęcia/info jak wygląda kwestia w rzeczywistości.
remik z tego co pamiętam, to Twój nie pozwala na używanie seryjnych pasów, right? Jeżeli pozwala, to napisz mi proszę w wolnej chwili ile byś za niego chciał (ja bym musiał i tak go w proszek oddać).
remik z tego co pamiętam, to Twój nie pozwala na używanie seryjnych pasów, right? Jeżeli pozwala, to napisz mi proszę w wolnej chwili ile byś za niego chciał (ja bym musiał i tak go w proszek oddać).
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Cześć,
Przez jakiś czas mnie nie było (ogrom pracy) i jeszcze do końca tyg nie będę miał małe urwanie głowy ale już przyszłym tyg postaram się określić dokładnie ile Roll barów będzie do wzięcia i na kiedy będą gotowe
A teraz...
mamy już pocięte elementy i zabieramy się za produkcję jednego z nowych modeli...
Jako ciekawostkę mogę Wam podrzucić rendery rollek, które mamy oraz tych które planujemy
W producji są:
oraz nasz klasyczny:
http://allegro.pl/roll-bar-do-mazda-mx5 ... 01710.html
Planujemy produkcję:
Przez jakiś czas mnie nie było (ogrom pracy) i jeszcze do końca tyg nie będę miał małe urwanie głowy ale już przyszłym tyg postaram się określić dokładnie ile Roll barów będzie do wzięcia i na kiedy będą gotowe
A teraz...
mamy już pocięte elementy i zabieramy się za produkcję jednego z nowych modeli...
Jako ciekawostkę mogę Wam podrzucić rendery rollek, które mamy oraz tych które planujemy
W producji są:
oraz nasz klasyczny:
http://allegro.pl/roll-bar-do-mazda-mx5 ... 01710.html
Planujemy produkcję:
W kwestii HT i pasów:
W naszym pierwszym modelu nie ma problemu ani z seryjnymi pasami ani nie powinno być kłopotu z HT.
W kolejnych modelach robimy także wszystko by nie było tego problemu - projektujemy je z myślą o możliwości użytkowania produktu zarówno na codzień jak i na torze.
W naszym pierwszym modelu nie ma problemu ani z seryjnymi pasami ani nie powinno być kłopotu z HT.
W kolejnych modelach robimy także wszystko by nie było tego problemu - projektujemy je z myślą o możliwości użytkowania produktu zarówno na codzień jak i na torze.
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
no i pięknie. brakuje mi tylko mocowania do szelek.
PW.
PW.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
grzes pisze:no i pięknie. brakuje mi tylko mocowania do szelek.
PW.
Harness bar można zawsze dorobić.
Cybul pisze:W naszym pierwszym modelu nie ma problemu ani z seryjnymi pasami ani nie powinno być kłopotu z HT.
W kolejnych modelach robimy także wszystko by nie było tego problemu - projektujemy je z myślą o możliwości użytkowania produktu zarówno na codzień jak i na torze.
Fantastyczne podejście.
A teraz do rzeczy - który z tych 3 modeli jest tym nowym, który lada moment wypuścicie? Jak mniemam ostatni...?
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
@dmk, pierwszy według tego co było napisane wyżej będzie pierwszy - double hoop
"Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach"
~Colin McRae
Autopromocja. Zapraszam na foto-fanpage: https://www.facebook.com/Picture68-871358819596568/
~Colin McRae
Autopromocja. Zapraszam na foto-fanpage: https://www.facebook.com/Picture68-871358819596568/
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Mac pisze:@dmk, pierwszy według tego co było napisane wyżej będzie pierwszy - double hoop
Jeżeli jest tak jak mówisz, to to jedna z najciekawszych moim zdaniem opcji - można zamykać i otwierać dach bez specjalnej gimnastyki...
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
mati-bor pisze:Jeeezu jesli ten ostatni "ala bossfrog" to juz ostateczna koncepcja to bez kitu wole wziac remikowy, albo ustawic sie indywidualnie. Dla mnie nie trafiony fason komplenie. Nie wiem jak sie reszta na to zapatruje? Da rade upodobnic go bardziej do bossfroga? Czy to juz koniec?
No Cybul ... muszę Ci powiedzieć, że chyba większego komplementu nie otrzymasz, niż użytkownik który zarejestrował się tylko po to by skrytykować Twoją robotę
No chyba, że to nie jest nowy użytkownik...
Chyba tylko tylne podpory ma przyspawane niżej niż bossfrog. I może ma mniej zaokrąglone boki. No chyba że ja ślepy troche jestem, bo wg mnie jakoś bardzo się nie różni Choć też wolałbym kopię froga jeśli to możliwe
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
dmk pisze:remik z tego co pamiętam, to Twój nie pozwala na używanie seryjnych pasów, right? Jeżeli pozwala, to napisz mi proszę w wolnej chwili ile byś za niego chciał (ja bym musiał i tak go w proszek oddać).
Nie, z moim (dexa również) jest problem jeśli chodzi o seryjne pasy, niby działają - ale często się blokują , bierz zaproponowany tutaj jeśli nie chcesz używać szelek ..
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 27 lip 2011, 1:06
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Poznań
To bylem ja z taptalka, nie ogarniam jeszcze tej appki.kap pisze:Arvinski pisze:No chyba, że to nie jest nowy użytkownik...
mam identyczne wrazenie..
Alan pisze:Chyba tylko tylne podpory ma przyspawane niżej niż bossfrog. I może ma mniej zaokrąglone boki. No chyba że ja ślepy troche jestem, bo wg mnie jakoś bardzo się nie różni Choć też wolałbym kopię froga jeśli to możliwe
+1, da radę bardziej to upodobnić do bossfroga czyt. przyspawać wyżej boczne podpory? Czy to już koniec zmian?
Będzie opcja na jeden zastrzał na skos? To już też jest kwestia wspawania po prostu jednej rury zamiast tych dwóch jakby "mieczy", że posłużę się żargonem dekarskim.. Ale najbardziej interesuje mnie w tej chwili przyspawanie "podpór" wyżej jak w oryginalnym frogg'u.
Podkreślam, że nic nie narzucam. Jak się zapatruje na to reszta potencjalnych kupców?
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 27 lip 2011, 1:06
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Poznań
Żeby nie było że tylko sieję ferment, pozwoliłem sobie samemu coś zaprojektowac i wyrenderować. Proporcje mogą nie być idealne, bo rzeźbiłem to na szybko i "na oko". Nie są to rendery na konkurs piękności ale chyba pokazują o co chodzi. Harnessbar w dwóch wersjach, opcja na jeden zastrzał, ale nie widzę problemu żeby zrobić clearview w tym fasonie. Pi razy oko tak bym to raczej widział - podzielcie się swoimi opiniami
Opcja #1
Opcja #2
Opcja #1
Opcja #2
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 27 lip 2011, 1:06
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Poznań
Poprzepalane i trochę "studio" niedorobione, co widać w odbiciach widoków od tyłu - ale dzięki za mile slowo
Co do harnessa to dokładnie nad tym samym się zastanawiałem, czy pasy nie będą szly za bardzo po skosie, ale u Remika właśnie w ten sposób jest to rozwiązanie. Także sam nie wiem, najlepiej niech Remik powie o co chodzi z tym harnessbarem.
W ogóle u Remika tylne podpory są poprowadzone "na prosto", ja zlamalem je prawie na samym dole, bo chyba tak właśnie ma bossfrog i wtedy dach ładniej się składa bo rury kończą się "wcześniej". U remika wizualnie jest też dobrze, ale wydaje mi się że daszek chyba już tak idealnie się nie składa - boki są trochę podgięte (widać na innych fotach), ale to jest detal.
Co do harnessa to dokładnie nad tym samym się zastanawiałem, czy pasy nie będą szly za bardzo po skosie, ale u Remika właśnie w ten sposób jest to rozwiązanie. Także sam nie wiem, najlepiej niech Remik powie o co chodzi z tym harnessbarem.
W ogóle u Remika tylne podpory są poprowadzone "na prosto", ja zlamalem je prawie na samym dole, bo chyba tak właśnie ma bossfrog i wtedy dach ładniej się składa bo rury kończą się "wcześniej". U remika wizualnie jest też dobrze, ale wydaje mi się że daszek chyba już tak idealnie się nie składa - boki są trochę podgięte (widać na innych fotach), ale to jest detal.
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
U mnie lewy pas idzie minimalnie ukośnie, natomiast nie ma to wpływu na bezpieczeństwo, zważywszy jak to jest w prawdziwych rajdówkach Ogólnie nie da się za bardzo w tej konstrukcji zrobić szerzej, lepiej już zrobić niezależny harness, zakończony na
słupkach - ale z kolei puryści powiedzą, że monolit jest pewniejszy ...
Co do dachu, tutaj wszystko jest tip-top, tzn składa się d. dobrze, a że winyl się minimalnie opiera, przecież i tak się składa/opiera - nie ma to żadnego wpływu ...
Ogólnie , załamujecie mnie trochę - z tymi własnymi projektami , pojedźcie do specjalisty, pokażcie auto , a wasze teorie na temat
- jak to ma wyglądać , prysną po takiej rozmowie w 10 minut . Chyba, że ktoś ponad bezpieczeństwo zdecydowanie przedkłada wygląd - to przepraszam , zamówienie specjalne , cena do góry i EOT -wszyscy zadowoleni
słupkach - ale z kolei puryści powiedzą, że monolit jest pewniejszy ...
Co do dachu, tutaj wszystko jest tip-top, tzn składa się d. dobrze, a że winyl się minimalnie opiera, przecież i tak się składa/opiera - nie ma to żadnego wpływu ...
Ogólnie , załamujecie mnie trochę - z tymi własnymi projektami , pojedźcie do specjalisty, pokażcie auto , a wasze teorie na temat
- jak to ma wyglądać , prysną po takiej rozmowie w 10 minut . Chyba, że ktoś ponad bezpieczeństwo zdecydowanie przedkłada wygląd - to przepraszam , zamówienie specjalne , cena do góry i EOT -wszyscy zadowoleni