Auto-Detailing - Polerowanie aut
Zrób prezent swojej mazdzie !
Moderator: Moderatorzy
-
- Moderator Detalingu
- Posty: 524
- Rejestracja: 09 lip 2010, 15:26
- Model: Inny
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ale temat zapuściłem, wstyd.
Wiosna idzie, pora przygotować samochód do codziennego słońca, suchych dróg i braku soli.
Pacjent brudny, porysowany, zapuszczony - idealny
Cała masa rys, swirli i hologramów. A tydzień temu podobno było "woskowane".
Trzeba zacząć myć, wszędzie i dokładnie. Było glinkowanie, deironizacja i usuwanie smoły, ale zdjęć z tego brak.
Na kołach dopiero co założone klocki ferodo DS performance, i NIC nie pylą. szok Ale i tak trzeba było umyć.
Po myciu suszenie.
No i teraz można zrobić słoneczną kontrolę czystego lakieru.
Na słońcu taka tragedia, to co będzie pod dobrym oświetleniem.
Trzeba było troche w między czasie okleić do korekty.
Samochód dla bezpieczeństwa zmierzony czujnikiem lakieru. No i pierwsze próby.
Wniosek taki: lakier baaardzo miękki, rysuje się od delikatnego dotknięcia palcem. Na pierwszy ogień poszła pasta scholl S17+ na padzie light cutting na maszynie rotacyjnej, następnie Menzerna 3000 na twardym padzie wykończeniowym również na maszynie rotacyjnej, a na sam koniec koch Antichologram na maszynie dual action i czarnym waflowym padzie wykończeniowym. W zależności od elementu 1-3 przejazdów jedną kombinacją. Czasami troche więcej. Na spoilerze trzeba było ciąć menzerną FG400.
Pod klamkami bardzo słaby dostęp, więc mikrofibra i meguiars ultimate compound.
50/50
A tutaj na progu to była masakra jakaś
Zaczyna dobrze wyglądać, zaczynam doceniać jaki to piękny lakier.
Tylna klapa
Światło
Lakier prawie gotowy, następnego dnia jeszcze było troche poprawek. Teraz można się zająć resztą.
Na początek szyby wypolerowane i odtłuszczone.
Plastiki, w każdym subaru to zmora, strasznie szybko robią się szare i wyglądają poprostu beznadziejnie. Klasyczne dressingi średnio dają rade w tych samochodach, praktycznie nie dając efektu, wiec z pomocą przyszła specjalna powłoka kwarcowa do plastików. CarPro DLUX.
Uszczelki też oberwały, bo wszystkie były strasznie suche. Nasmarowane dwukrotnie. Po lewej gotowa, po prawej przed.
A no i przy okazji śrubki mocujące przedni gril były pordzewiałe, więc wykręciłem, odrdzewiłem i pomalowałem.
Felgi wyczyszczone cleanerem ProPolish 2, odtłuszczone IPĄ i zabezpieczone Finish Care Hi-Temp. Niestety brak czasu na zdjęcie i zajęciem się nimi od środka więc tylko z zewnątrz. Na opony meguiars endurance.
Lakier sobie odpoczywał, a w między czasie trzeba było zrobić wnętrze.
Wszystko trzeba wyjąć.
I wyprać
Po trzykrotnym praniu się udało.
Plastiki.
Po czyszczeniu APC 1:10, wszystko zabezpieczyłem moim nowym ulubionym dressingiem. Gtechniq c6
Przyjemny, matowy. Jak prosto z salonu (ale nie na każdym plastiku dobrze wygląda)
Po plastikach pora na kierownicę !
Najpierw czyszczenie colourlockiem strong
DUŻO lepiej.
Ale, jak to w każdym subaru, kierownica się bardzo szybko wyciera. I tak tutaj nie jest źle, na zdjęciach wygląda dużo gorzej bo zdjęcia z fleszem.
Po renowacji:
Potem zabezpieczyłem ją ZYMOL leather conditionerem.
Bagażnik:
Było tragicznie, strasznie śmierdziało, wyglądało jakby komuś 10 lat temu się wylała karotka i zapomniał o tym. Myślałem, że trzeba będzie zdzierać i malować. Ale ku mojemu zdziwieniu, po użyciu APC w stężeniu 1:2 wszystko ładnie się doczyściło.
Potem dojazdówka, umyta, nawoskowana. Opona zabezpieczona.
Wnętrze skończone. Pora zabezpieczyć lakier. Najpierw odtłuszam IPĄ po polerowaniu.
Wybór padł na wiosenny wosk naturalny, więc pod to cleaner dodo juice. Wosk nattys blue
No i koniec. Efekty końcowe. Akurat pełne słońce, więc można porównać stan lakieru w identycznych warunkach.
KONIEC. Całość pochłoneła 4 dni i około 40 godzin pracy jednej osoby. Niestety nie starczyło czasu na zajęcie się w pełni felgami i nadkolami, ale i tak jestem bardzo zadowolony z efektu. Lakier bardzo odżył po korekcie i wreszcie w słońcu można docenić jego piękno.
Wiosna idzie, pora przygotować samochód do codziennego słońca, suchych dróg i braku soli.
Pacjent brudny, porysowany, zapuszczony - idealny
Cała masa rys, swirli i hologramów. A tydzień temu podobno było "woskowane".
Trzeba zacząć myć, wszędzie i dokładnie. Było glinkowanie, deironizacja i usuwanie smoły, ale zdjęć z tego brak.
Na kołach dopiero co założone klocki ferodo DS performance, i NIC nie pylą. szok Ale i tak trzeba było umyć.
Po myciu suszenie.
No i teraz można zrobić słoneczną kontrolę czystego lakieru.
Na słońcu taka tragedia, to co będzie pod dobrym oświetleniem.
Trzeba było troche w między czasie okleić do korekty.
Samochód dla bezpieczeństwa zmierzony czujnikiem lakieru. No i pierwsze próby.
Wniosek taki: lakier baaardzo miękki, rysuje się od delikatnego dotknięcia palcem. Na pierwszy ogień poszła pasta scholl S17+ na padzie light cutting na maszynie rotacyjnej, następnie Menzerna 3000 na twardym padzie wykończeniowym również na maszynie rotacyjnej, a na sam koniec koch Antichologram na maszynie dual action i czarnym waflowym padzie wykończeniowym. W zależności od elementu 1-3 przejazdów jedną kombinacją. Czasami troche więcej. Na spoilerze trzeba było ciąć menzerną FG400.
Pod klamkami bardzo słaby dostęp, więc mikrofibra i meguiars ultimate compound.
50/50
A tutaj na progu to była masakra jakaś
Zaczyna dobrze wyglądać, zaczynam doceniać jaki to piękny lakier.
Tylna klapa
Światło
Lakier prawie gotowy, następnego dnia jeszcze było troche poprawek. Teraz można się zająć resztą.
Na początek szyby wypolerowane i odtłuszczone.
Plastiki, w każdym subaru to zmora, strasznie szybko robią się szare i wyglądają poprostu beznadziejnie. Klasyczne dressingi średnio dają rade w tych samochodach, praktycznie nie dając efektu, wiec z pomocą przyszła specjalna powłoka kwarcowa do plastików. CarPro DLUX.
Uszczelki też oberwały, bo wszystkie były strasznie suche. Nasmarowane dwukrotnie. Po lewej gotowa, po prawej przed.
A no i przy okazji śrubki mocujące przedni gril były pordzewiałe, więc wykręciłem, odrdzewiłem i pomalowałem.
Felgi wyczyszczone cleanerem ProPolish 2, odtłuszczone IPĄ i zabezpieczone Finish Care Hi-Temp. Niestety brak czasu na zdjęcie i zajęciem się nimi od środka więc tylko z zewnątrz. Na opony meguiars endurance.
Lakier sobie odpoczywał, a w między czasie trzeba było zrobić wnętrze.
Wszystko trzeba wyjąć.
I wyprać
Po trzykrotnym praniu się udało.
Plastiki.
Po czyszczeniu APC 1:10, wszystko zabezpieczyłem moim nowym ulubionym dressingiem. Gtechniq c6
Przyjemny, matowy. Jak prosto z salonu (ale nie na każdym plastiku dobrze wygląda)
Po plastikach pora na kierownicę !
Najpierw czyszczenie colourlockiem strong
DUŻO lepiej.
Ale, jak to w każdym subaru, kierownica się bardzo szybko wyciera. I tak tutaj nie jest źle, na zdjęciach wygląda dużo gorzej bo zdjęcia z fleszem.
Po renowacji:
Potem zabezpieczyłem ją ZYMOL leather conditionerem.
Bagażnik:
Było tragicznie, strasznie śmierdziało, wyglądało jakby komuś 10 lat temu się wylała karotka i zapomniał o tym. Myślałem, że trzeba będzie zdzierać i malować. Ale ku mojemu zdziwieniu, po użyciu APC w stężeniu 1:2 wszystko ładnie się doczyściło.
Potem dojazdówka, umyta, nawoskowana. Opona zabezpieczona.
Wnętrze skończone. Pora zabezpieczyć lakier. Najpierw odtłuszam IPĄ po polerowaniu.
Wybór padł na wiosenny wosk naturalny, więc pod to cleaner dodo juice. Wosk nattys blue
No i koniec. Efekty końcowe. Akurat pełne słońce, więc można porównać stan lakieru w identycznych warunkach.
KONIEC. Całość pochłoneła 4 dni i około 40 godzin pracy jednej osoby. Niestety nie starczyło czasu na zajęcie się w pełni felgami i nadkolami, ale i tak jestem bardzo zadowolony z efektu. Lakier bardzo odżył po korekcie i wreszcie w słońcu można docenić jego piękno.
Sposób na piękny lakier !
Zabezpieczenie antykorozyjne !
NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
Zabezpieczenie antykorozyjne !
NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
mam dwa pytania:
- ile czasu trzeba odczekać pomiędzy lakierowaniem a tego typu czynnościami polerująco-zabezpieczającymi?
- na co zwrócić uwagę przy lakierowaniu auta, żeby powłoka była jak najtrwalsza i najlepiej reagowała na twoje czary?
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Marcin, aż ciężko mi to ogarnąć pod kopułą. Ludzie się własnymi dziećmi nie zajmują tak doskonale, jak Ty cudzymi samochodami! I wcale nie mówię tego dlatego, że niedługo ląduje u Ciebie Kropka :> W sumie aż wstyd mi będzie ją tam przywieźć (zrobię to więc nocą ).
Miernik lakieru i malowanie śrubek rozłożyły mnie na łopatki. Masz, chłopie, do tego smykałkę
Miernik lakieru i malowanie śrubek rozłożyły mnie na łopatki. Masz, chłopie, do tego smykałkę
Ja pierdykam, MISTRZ
Trzeba Tobie skombinować jakąś kwaterę i sprowadzić na kilka tygodni na pomorze
Trzeba Tobie skombinować jakąś kwaterę i sprowadzić na kilka tygodni na pomorze
I don't like being overtaken. It's a sign of weakness.
-
- Moderator Detalingu
- Posty: 524
- Rejestracja: 09 lip 2010, 15:26
- Model: Inny
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ciesze się, że sie podoba
-między lakierowaniem, a polerowaniem nie trzeba czekać, ale trzeba czekać przed położeniem powłoki. Około dwóch tygodni.
-trwałość powłoki zależy od przygotowania powierzchni (wypolerowanie i odtłuszczenie). Lakierowanie nie ma tutaj za bardzo znaczenia, ale z kwestii kosmetycznych zwróć uwagę, żeby nie było zacieków, wtrąceń i dużej skórki pomarańczy.
ols pisze::poklony:
mam dwa pytania:
- ile czasu trzeba odczekać pomiędzy lakierowaniem a tego typu czynnościami polerująco-zabezpieczającymi?
- na co zwrócić uwagę przy lakierowaniu auta, żeby powłoka była jak najtrwalsza i najlepiej reagowała na twoje czary?
-między lakierowaniem, a polerowaniem nie trzeba czekać, ale trzeba czekać przed położeniem powłoki. Około dwóch tygodni.
-trwałość powłoki zależy od przygotowania powierzchni (wypolerowanie i odtłuszczenie). Lakierowanie nie ma tutaj za bardzo znaczenia, ale z kwestii kosmetycznych zwróć uwagę, żeby nie było zacieków, wtrąceń i dużej skórki pomarańczy.
Sposób na piękny lakier !
Zabezpieczenie antykorozyjne !
NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
Zabezpieczenie antykorozyjne !
NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
Marcin to jest ta Twoja Impreza?
"Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach"
~Colin McRae
Autopromocja. Zapraszam na foto-fanpage: https://www.facebook.com/Picture68-871358819596568/
~Colin McRae
Autopromocja. Zapraszam na foto-fanpage: https://www.facebook.com/Picture68-871358819596568/
Efekt efektem, przegenialna robota to u Ciebie standard, ale...
... boże, jaki piękny kolor Imprezy. Boski!
... boże, jaki piękny kolor Imprezy. Boski!
-
- Moderator Detalingu
- Posty: 524
- Rejestracja: 09 lip 2010, 15:26
- Model: Inny
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kilka zdjęć z prac nad czarną NBFL.
Przed
Po ( jeszcze przed ostatecznym finishem, widać lekkie hologramy)
50/50
Przed
W kilku miejscach rysy były na tyle głębokie, że trzeba było je troche spłycić i wyrównać papierem ściernym.
Po
Następnego dnia, po aplikacji powłoki kwarcowej.
Koniec
Przed
Po ( jeszcze przed ostatecznym finishem, widać lekkie hologramy)
50/50
Przed
W kilku miejscach rysy były na tyle głębokie, że trzeba było je troche spłycić i wyrównać papierem ściernym.
Po
Następnego dnia, po aplikacji powłoki kwarcowej.
Koniec
Sposób na piękny lakier !
Zabezpieczenie antykorozyjne !
NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
Zabezpieczenie antykorozyjne !
NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Hej, zdradź sposób jak najbezpieczniej usunąć resztki opon z karoserii. Kawałki opony wtopiły się w lakier (nie przycierka).
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
nie nie Proponuję tym 'szczęśliwcom' ZG zrobić
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
-
- Moderator Detalingu
- Posty: 524
- Rejestracja: 09 lip 2010, 15:26
- Model: Inny
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Hehe, zawsze po jakiejś pojeżdżawce trzeba zmywać ten asfalt.
Ja używam i polecam środek prickbort mac 124. Kosztuje ok. 33zł za litr. Psika sie go poprostu na te przyklejone kropki asfaltu (samochód musi być suchy i jako tako nie za mocno brudny) i czeka aż środek spłynie razem z nimi, co jakiś czas lekko "dopsikując". Na koniec resztki wytrzeć mikrofibrą i spłukać woda. Przy obecnych temperaturach działa troche wolniej i słabiej, lepiej jak jest ciepło. Co do wydajności ciężko mi powiedzieć, bo czasami nawet udaje mi sie zużyć całą butelkę na jedno auto.
Jeśli faktycznie dużo osób chętnych to mogę załatwić w troche niższej cenie.
Ja używam i polecam środek prickbort mac 124. Kosztuje ok. 33zł za litr. Psika sie go poprostu na te przyklejone kropki asfaltu (samochód musi być suchy i jako tako nie za mocno brudny) i czeka aż środek spłynie razem z nimi, co jakiś czas lekko "dopsikując". Na koniec resztki wytrzeć mikrofibrą i spłukać woda. Przy obecnych temperaturach działa troche wolniej i słabiej, lepiej jak jest ciepło. Co do wydajności ciężko mi powiedzieć, bo czasami nawet udaje mi sie zużyć całą butelkę na jedno auto.
Jeśli faktycznie dużo osób chętnych to mogę załatwić w troche niższej cenie.
Sposób na piękny lakier !
Zabezpieczenie antykorozyjne !
NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
Zabezpieczenie antykorozyjne !
NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
- PRYMUS_BMW
- Donator
- Posty: 877
- Rejestracja: 24 maja 2012, 10:37
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: WPR
szy pisze:myślę, że po dzisiejszym, też sporym powodzeniem będzie się cieszyła informacja, jak pozbyć się śladu po obcierce
no właśnie
-
- Moderator Detalingu
- Posty: 524
- Rejestracja: 09 lip 2010, 15:26
- Model: Inny
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Smart repair vs obcierka z opon
1:0
Jeszcze minimalnie widać ryski z bliska, ale trzeba się przyglądać
Czyja jeszcze mazda oberwała w sobotni trening na bemowie ?
1:0
Jeszcze minimalnie widać ryski z bliska, ale trzeba się przyglądać
Czyja jeszcze mazda oberwała w sobotni trening na bemowie ?
Sposób na piękny lakier !
Zabezpieczenie antykorozyjne !
NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
Zabezpieczenie antykorozyjne !
NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
Mrcnsb pisze:Smart repair vs obcierka z opon
1:0
Jeszcze minimalnie widać ryski z bliska, ale trzeba się przyglądać
Czyja jeszcze mazda oberwała w sobotni trening na bemowie ?
Czy moglbys opisac proces naprawy, chyba ze to "tajemnica firmy"
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
No i przestałem się bać kontaktów z oponami
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Kawał dobrej roboty
Mam takie pytanie, przed którym staje każdy posiadacz moherowego dachu - czym pozbyć się ptasich odchodów? Zaczął się sezon, zarównu nasz jak i ptasi, więc problem dość aktualny
Przy vinylu nie miałem problemu, niestety z nowym dachem pojawił się nowy problem.
Mam takie pytanie, przed którym staje każdy posiadacz moherowego dachu - czym pozbyć się ptasich odchodów? Zaczął się sezon, zarównu nasz jak i ptasi, więc problem dość aktualny
Przy vinylu nie miałem problemu, niestety z nowym dachem pojawił się nowy problem.
Mazda MX-5 1.6 '98 - cukieras - http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=11272
-
- Moderator Detalingu
- Posty: 524
- Rejestracja: 09 lip 2010, 15:26
- Model: Inny
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
B4rtek pisze:Kawał dobrej roboty
Mam takie pytanie, przed którym staje każdy posiadacz moherowego dachu - czym pozbyć się ptasich odchodów? Zaczął się sezon, zarównu nasz jak i ptasi, więc problem dość aktualny
Przy vinylu nie miałem problemu, niestety z nowym dachem pojawił się nowy problem.
Polecam środek 303 fabric cleaner i szczotkę mniej więcej taką jak do butów, coś takiego:
Sposób na piękny lakier !
Zabezpieczenie antykorozyjne !
NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
Zabezpieczenie antykorozyjne !
NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
-
- Moderator Detalingu
- Posty: 524
- Rejestracja: 09 lip 2010, 15:26
- Model: Inny
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kilka zdjęć z jednej z ostatnich prac nad bardzo fajnym samochodem
Celem było jak najlepsze "wyprowadzenie" lakieru. Ocena czy coś z niego będzie, czy trzeba auto ponownie lakierować.
Ze względu na wiek auta i to, że było dość mocno zabrudzone i ostatnio stało, a nie jeździło, ryzykowne było by mycie na dwa wiadra i spłukiwanie wodą pod ciśnieniem. Samochód został umyty parowo, a następnie wyglinkowany.
Niestety lakier nadal wyglądał, jakby nie był myty od tygodni:
Bardzo dużo rys, bardzo dużo utlenień, troche łuszczącego sie lakieru bezbarwnego i zupełny brak blasku połączony z mega chropowatością lakieru. Miało być dwustopniowe odświeżenie lakieru, ale jakoś nie mogłem się powstrzymać przy tym aucie i spolerowałem troszke więcej
Po kilku etapowej korekcie:
Do tego troche wypolerowane felgi, wydechy i wszystko inne co wymagało jakiegokolwiek czyszczenia. Tak to wyglądało po skończeniu.
Celem było jak najlepsze "wyprowadzenie" lakieru. Ocena czy coś z niego będzie, czy trzeba auto ponownie lakierować.
Ze względu na wiek auta i to, że było dość mocno zabrudzone i ostatnio stało, a nie jeździło, ryzykowne było by mycie na dwa wiadra i spłukiwanie wodą pod ciśnieniem. Samochód został umyty parowo, a następnie wyglinkowany.
Niestety lakier nadal wyglądał, jakby nie był myty od tygodni:
Bardzo dużo rys, bardzo dużo utlenień, troche łuszczącego sie lakieru bezbarwnego i zupełny brak blasku połączony z mega chropowatością lakieru. Miało być dwustopniowe odświeżenie lakieru, ale jakoś nie mogłem się powstrzymać przy tym aucie i spolerowałem troszke więcej
Po kilku etapowej korekcie:
Do tego troche wypolerowane felgi, wydechy i wszystko inne co wymagało jakiegokolwiek czyszczenia. Tak to wyglądało po skończeniu.
Sposób na piękny lakier !
Zabezpieczenie antykorozyjne !
NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
Zabezpieczenie antykorozyjne !
NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
-
- Donator
- Posty: 3628
- Rejestracja: 06 lut 2012, 17:41
- Model: NA
- Wersja: FL
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Osz fuck... ide spac
Live to ride - ride to live! HD or MX5 or 1302S or 126P ?
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
polerowałbym!
"Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach"
~Colin McRae
Autopromocja. Zapraszam na foto-fanpage: https://www.facebook.com/Picture68-871358819596568/
~Colin McRae
Autopromocja. Zapraszam na foto-fanpage: https://www.facebook.com/Picture68-871358819596568/