Auto-Detailing - Polerowanie aut

Zrób prezent swojej mazdzie !

Ogłoszenia sponsorowane

Moderator: Moderatorzy

Adri@n
Posty: 218
Rejestracja: 28 maja 2015, 14:34
Model: NA
Lokalizacja: Płock

29 wrz 2015, 20:43

kap pisze:Uzywam cleanera Dodo Juice Lime Prime. Do tego FK 1000p hitemp zarowno do lakieru jak i na felgi. U mnie starczal spokojnie na 4-5 miesiecy, ale ja czesto myje auta.
Ipe mozesz kupisz w kazdym sklepie "poligraficznym" za 4pln/1litr. Cena dla "Kowalskiego z ulicy".
Aerospace jest super, rowniez do winylowego dachu.
Microfibry 35x35cm dostaniesz w gratisie do takich zakupow, wystarczy poprosic :)



A używałeś może fusso coat ? Chwalisz tak FK 1000p że już sam nie wiem który wziąć :)

Ipa będzie potrzebna jeśli użyję tego cleanera dodo ?
Obrazek
Mrcnsb
Moderator Detalingu
Moderator Detalingu
Posty: 524
Rejestracja: 09 lip 2010, 15:26
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

29 wrz 2015, 22:08

Lucas Z pisze:co sądzicie o Shiny Garage Paint Cleaner jako cleanerze pod wosk?


Mi osobiście nie przypadł do gustu, w porównaniu do innych cleanerów nie zostawił po sobie tak ładnego lakieru.

Moimi faworytami są:

do wosków naturalnych: dodo juice lime prime, Swisswax cleaner fluid (mechanicznie potrafi naprawde sporo rys usunąć), zymol HD cleanse (wygląd po tym nie do opisania, ale pracowanie z nim to katorga, szczególnie ręcznie), lusso revitalizing creme (fajny lekki przyjemny i ładnie pachnie).

do wosków syntetycznych: R222 chyba ostatnio mój ulubiony, poorboys profesional polish2 (troche tępy w użyciu, ale potrafi fajnie usunąć/ukryć jakieś drobne ryski, występuje w testerze za około 20zł), sonus paintwork cleanser, Wolfgang Paintwork Polish Enhancer, Duragloss Polish Bonding Agent 601 (bardzo fajny i niedoceniany produkt za dobre pieniądze)

Do czarnych lakierów polecam Britemax Black Max , wygląd po nim naprawde mocno odstaje od reszty, niestety troche kosztem trwałości.

Adri@n pisze:A używałeś może fusso coat ? Chwalisz tak FK 1000p że już sam nie wiem który wziąć :)

Ipa będzie potrzebna jeśli użyję tego cleanera dodo ?


Fusso poleży dłużej niż FK, będzie też po nim ładniej spływała woda.

FK dużo łatwiej sie nakłada no i możesz kupić testerek za 20zł :D

IPA będzie potrzebna po DODO

A jako ciekawostkę powiem, robiłem w zeszłe wakacje test właśnie FK 1000p na masce samochodu. Przygotowanie powierzchni najlepsze jakie mi się udało tzn pełna korekta po niej wielokrotne, obsesyjne odtłuszczanie powierzchni wszystkim czym się dało. IPA, mycie płynem do naczyń, car pro eraser, gyeon prep, 4nano scurb alkaline i neutral, zmywacz silikonowy itp, wszystko po kilka razy. Na to w odstępach 24 godzin 4 wastwy wosku FK, wszystkie 15 minut po nałożeniu wygrzewane przez godzinę w wysokiej temperaturze. Następnie samochód odstał jeszcze w garażu 4 dni i dopiero opuścił ciepły garaż (14 lipca dokładniej). Wosk wytrzymał do maja tego roku, przez ten okres samochód przejechał kilka tysięcy kilometrów i bardzo rzadko był garażowany. Myty na myjniach bezdotykowych mocną chemią. Nie był psikany żadnym QD podczas testu, umyty z 3 razy ręcznie.

Morał z tego taki, że warto się przyłożyć to aplikacji i DOBRZE wypracować cleaner oraz DOBRZE odtłuścić powierzchnię przed aplikacją wosku, bo to w zasadzie wpływa na jego żywotność najbardziej. Po nawoskowaniu dobrze jest samochód przetrzymać w ciepłym garażu chociaż kilka godzin.
Sposób na piękny lakier !
Zabezpieczenie antykorozyjne !

NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
Adri@n
Posty: 218
Rejestracja: 28 maja 2015, 14:34
Model: NA
Lokalizacja: Płock

30 wrz 2015, 18:03

Na ile razy starczy mi cleaner 100ml ? Dokładniej chodzi o Dodo Juice Lime Prime.
Obrazek
Awatar użytkownika
Lucas Z
Donator
Donator
Posty: 1915
Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

30 wrz 2015, 18:11

collinite 476s to wosk naturalny czy syntetyczny? (wydaje mi się ze chyba to drugie, ale wolę miec pewnosc)
Adri@n
Posty: 218
Rejestracja: 28 maja 2015, 14:34
Model: NA
Lokalizacja: Płock

30 wrz 2015, 18:14

Lucas Z pisze:collinite 476s to wosk naturalny czy syntetyczny? (wydaje mi się ze chyba to drugie, ale wolę miec pewnosc)


Opis jednego ze sklepów:

Collinite 476s - jest to syntetyczny wosk bazujący na wosku Carnauba, który pozyskuje się z liści palmy Copernicia cerifera, rosnącej w Brazylii.
Obrazek
Mrcnsb
Moderator Detalingu
Moderator Detalingu
Posty: 524
Rejestracja: 09 lip 2010, 15:26
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

30 wrz 2015, 18:35

Lucas Z pisze:collinite 476s to wosk naturalny czy syntetyczny? (wydaje mi się ze chyba to drugie, ale wolę miec pewnosc)


To jest hybryda, połączenie syntetyku z naturalną carnaubą, ale przyjmuje się, że to sealant.

Adri@n pisze:Na ile razy starczy mi cleaner 100ml ? Dokładniej chodzi o Dodo Juice Lime Prime.


Zależy od tego jak będziesz używał, ale na dwa razy powinno wystarczyć.
Ostatnio zmieniony 01 paź 2015, 12:47 przez Mrcnsb, łącznie zmieniany 1 raz.
Sposób na piękny lakier !
Zabezpieczenie antykorozyjne !

NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
Adri@n
Posty: 218
Rejestracja: 28 maja 2015, 14:34
Model: NA
Lokalizacja: Płock

01 paź 2015, 12:45

Poleciało zamówionko na FK 1000p i Poorboy’s World Pro Polish 2 :)


Dzięki wielkie kap oraz Mrcnsb za pomoc :poklony:
Obrazek
Awatar użytkownika
kap
Posty: 1107
Rejestracja: 25 mar 2014, 21:33
Model: NB
Wersja: Miracle
Lokalizacja: Wars i Sawa

01 paź 2015, 14:19

Spoko luz, miłego pucowania! :)
jqb
Donator
Donator
Posty: 1174
Rejestracja: 03 wrz 2012, 17:14
Model: Inny
Wersja: Ikarus ;)
Lokalizacja: Warszawa

01 paź 2015, 14:37

Ja dodam od siebie, że mam ten sam zestaw (również polecony przez Marcina) od wiosny i dodałbym od siebie dwie wskazówki przy nakładaniu:
1. Dobre wypracowanie cleanera - za pierwszym razem się do tego nie przyłożyłem, a jednak trzeba trochę potrzeć aplikatorem, aż zostanie tylko "mgiełka". Tak jak napisałem, pierwszy raz zrobiłem to na szybko i w sumie cleaner nic nie usunął, wosk też krótko siedział, za drugim razem przyłożyłem się bardziej to nawet poznikały jakieś drobne ryski czy utlenienia lakieru.
2. Dłuższe pozostawienie wosku na aucie - na kosmetyka aut piszą, że wosk może nawet leżeć przez noc i rano da się go bez problemu spolerować. Ja zostawiam go teraz na 1-2h i dopiero wtedy poleruje. Wydaje mi się że dzięki temu lepiej siedzi ;)
Adri@n
Posty: 218
Rejestracja: 28 maja 2015, 14:34
Model: NA
Lokalizacja: Płock

03 paź 2015, 13:01

Wczoraj nałożyłem na dach 303 Aerospace Protectant, wcześniej go porządnie umyłem wodą z płynem do mycia naczyń szczoteczką do rąk, odtłuściłem IPA i psiknąłem 303 AP następnie po 2-3 godzinach nałożyłem kolejną warstwę. Wszystko było robione w cieniu, lecz dzisiaj jak zeszła rosa porobiły się takie plamy. Co zrobiłem źle że tak się stało ?

https://www.youtube.com/watch?v=zPntcGKY6mM - Faktycznie tak po 303 AP spływa woda ? Bo u mnie to trochę gorzej wygląda :/
Załączniki
dach.jpg
Obrazek
Mrcnsb
Moderator Detalingu
Moderator Detalingu
Posty: 524
Rejestracja: 09 lip 2010, 15:26
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

04 paź 2015, 16:50

Z okazji zbliżającej się zimy wprowadzam nową usługę

Zabezpieczenie antykorozyjne MX-5


Temat dość znany, rdzy przybywa w zastraszającym tempie i postanowiłem temu zaradzić. Głównym problemem są oczywiście progi i nadkola. Stety albo niestety, w większości przypadków rdza w tych miejscach wynika z zaniedbań użytkowników (a to, że mazdy lubią rdzewieć to swoją drogą).

Jak to wygląda w praktyce ?

Przede wszystkim, samochód trzeba umyć, bardzo dokładnie, szczególnie w newralgicznych punktach. Usunąć kawałki smoły, powbijane zanieczyszczenia, tłusty osad spalin, piach, błoto i wszystko inne co potrafi zatrzymać w sobie wilgoć.

Przetkanie i oczyszczenie kanalików odpływowych z przodu i z tyłu, oczyszczenie nadkoli, progów oraz klapy bagażnika to pierwszy krok. Następnie trzeba zdiagnozować ewentualne, rdzawe naloty i je usunąć środkiem wiążącym rdzę. Tak przygotowaną powierzchnię można zabezpieczyć.

A kanaliki potrafią skrywać naprawde dużo niepotrzebnego brudu:

tyle udało mi sie wyjąć kiedyś z JEDNEGO odpływu:

Obrazek

Elementy zostają wypełnione środkiem do profili zamkniętych wprowadzonym pod ciśnieniem sondą:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nadkola, a w szczególności ich ranty i końcówka progów od wewnętrznej strony zostaje mechanicznie oczyszczona i odtłuszczona. Po tym można nałożyć na nie masę chroniącą przed wilgocią. Formuję to tak, aby ułatwić wodzie spływanie. Z powodów estetycznych na reszte nadkola również kładę podobną masę.

Obrazek

Rant nadkola od widocznej strony zostaje również zabezpieczony, aby wilgoć nie dostała sie między dwie złączone blachy na nadkolu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Progi i klapa od zewnętrznej strony, po oczyszczeniu zostają zabezpieczone sealantem.

Obrazek

Tak to mniej więcej wygląda. Takie zabezpieczenie z całą pewnością ochroni nasze mx-5 przed rdzą nie tylko w mroźnie zimowe dni, ale w każdy dzień roku.

Czas wykonania usługi - około 10 godzin
Koszt -199zł

Zapraszam !

tel:505-835-417
Sposób na piękny lakier !
Zabezpieczenie antykorozyjne !

NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
Awatar użytkownika
Lucas Z
Donator
Donator
Posty: 1915
Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

04 paź 2015, 17:20

Dobrze to wygląda, auto mam już zabezpieczone na zimę no i mam do Ciebie za daleko na razie, ale jak możesz to zdradź jaki masz patent na czyszczenie przednich odpływów?
Awatar użytkownika
tomasz01
Donator
Donator
Posty: 3513
Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
Model: NB
Wersja: Magic
Lokalizacja: Warszawa Usrynów

04 paź 2015, 17:23

Marcin - zbieram się aby w końcu do Ciebie przyjechać na zrobienie zewnętrza i wnętrza, to do pakietu dorzucę jeszcze zabezpieczenie ;)
pepeg
Donator
Donator
Posty: 886
Rejestracja: 23 lip 2013, 10:12
Lokalizacja: Radziszów

05 paź 2015, 9:05

A to co jest na zdjeciu to zostało wyjęte z odplywu czy może z pod błotnika?
Jakoś nie widzę możliwości by to bylo z odpływu z progu.
Czy podczas konserwacji odkręcasz dolne śrubki od blotnika?
Mrcnsb
Moderator Detalingu
Moderator Detalingu
Posty: 524
Rejestracja: 09 lip 2010, 15:26
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

05 paź 2015, 13:22

Te liscie są ze szczeliny między błotnikiem a progiem i w tym też miejscu od dołu jest szczelina miedzy błotnikiem a progiem, która jest odpływem.

Śruby staram sie odkręcać o ile blacharz/lakiernik ich nie zamalował na dobre. Jest wtedy łatwiejszy dostęp.

W samym progu, aż taki brud sie nie zbiera, chociaż przez te małe otwory od dołu też zawsze trochę piachu i wilgoci wpadnie.

Trochę niejasno napisałem. W maździe jest po 6 odpływów/kanalików na stronę:
-odpływ między błotnikiem a progiem
-kanalik przy dachu
-4 małe kanaliki w progach. Dwa z przodu i dwa z tyłu.
Sposób na piękny lakier !
Zabezpieczenie antykorozyjne !

NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
Marcinos
Posty: 317
Rejestracja: 18 maja 2013, 13:25
Model: NB
Lokalizacja: Warszawa

05 paź 2015, 15:18

Mrcnsb pisze:Następnie trzeba zdiagnozować ewentualne, rdzawe naloty i je usunąć środkiem wiążącym rdzę. Tak przygotowaną powierzchnię można zabezpieczyć.


Co masz na myśli pisząc "Następnie trzeba zdiagnozować ewentualne, rdzawe naloty i je usunąć środkiem wiążącym rdzę. Tak przygotowaną powierzchnię można zabezpieczyć."

Aby doprecyzować pytanie, kiedy jest nalot, a kiedy trzeba ścierać szczotą drucianą i bawić się w coś więcej?
Mrcnsb
Moderator Detalingu
Moderator Detalingu
Posty: 524
Rejestracja: 09 lip 2010, 15:26
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

05 paź 2015, 16:28

Marcinos pisze:
Mrcnsb pisze:Następnie trzeba zdiagnozować ewentualne, rdzawe naloty i je usunąć środkiem wiążącym rdzę. Tak przygotowaną powierzchnię można zabezpieczyć.


Co masz na myśli pisząc "Następnie trzeba zdiagnozować ewentualne, rdzawe naloty i je usunąć środkiem wiążącym rdzę. Tak przygotowaną powierzchnię można zabezpieczyć."

Aby doprecyzować pytanie, kiedy jest nalot, a kiedy trzeba ścierać szczotą drucianą i bawić się w coś więcej?


Mam na myśli małe powierzchowne ogniska rdzy, zazwyczaj na końcówkach progów i rantach nadkoli. Nie mam zdjęcia obrazującego to, ale w praktyce jest to rdza która nie "wychodzi" od wewnątrz blachy, tak jak purchle czy coś, tylko zewnetrzny osad, a zazwyczaj pod tym zaczyna się dobierać do środka.

Chociaż jak są naprawde małe purchelki, tzn. kropki o średnicy ok. 1mm, to też jestem w stanie je w miare zabezpieczyć.

Czyli, jak lakier puchnie, są purchle, to grubsza robota. Jak lakier jest prosty, bez purchli, z widocznym rudym nalotem, to wtedy jest to raczej do uratowania.
Sposób na piękny lakier !
Zabezpieczenie antykorozyjne !

NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
Mrcnsb
Moderator Detalingu
Moderator Detalingu
Posty: 524
Rejestracja: 09 lip 2010, 15:26
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

21 paź 2015, 20:04

Cześć wszystkim, dzisiaj mało detailingowy post.

Chciałbym poprosić osoby, które mnie kiedykolwiek odwiedziły, aby oceniły moje usługi na facebooku.

https://www.facebook.com/msdetailing

Z góry dziękuję i pozdrawiam :senkju:
Sposób na piękny lakier !
Zabezpieczenie antykorozyjne !

NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
Awatar użytkownika
GELO
Posty: 326
Rejestracja: 12 cze 2014, 21:16

25 lis 2015, 9:40

mam gabki polerskie srednia i miekka czy przepolerowac aby usunać rysy na lakierze nie sa one jakies glebokie ... to takie ktore widac pod swiatlo czy fast cut xl bedzie spoko ?
calzone
Donator
Donator
Posty: 311
Rejestracja: 06 lis 2014, 12:56
Model: NB FL
Wersja: Phoenix
Lokalizacja: Warszawa

25 lis 2015, 10:07

z tego co pamiętam to fast cut to pierwszy stopień, a płytkie ryski to raczej ultrafiną jeśli mówimy o produktach 3M

EDIT:

http://multimedia.3m.com/mws/media/8121 ... em%20kodow

ze strony producenta, druga strona pdfa
Awatar użytkownika
GELO
Posty: 326
Rejestracja: 12 cze 2014, 21:16

25 lis 2015, 11:00

no chyba 3M sprawdzona firma i dobre produkty
http://kolorysta.pl/pl/c/Pasty-i-mleczka-polerskie/79

własnie sie zastanawiam czy nie pojechac poprostu najpierw fast cut a pozniej ultrafine zeby wygladzic lakiej i usunac wszystkie ryski

albo uzyc juz tego :
http://kolorysta.pl/pl/p/Mleczko-polers ... und-3M/310
calzone
Donator
Donator
Posty: 311
Rejestracja: 06 lis 2014, 12:56
Model: NB FL
Wersja: Phoenix
Lokalizacja: Warszawa

25 lis 2015, 11:21

niby jeszcze po środku powinno się extrafinem polecieć według tego co piszą, ale z tego co zaobserwowałem czasem się pomija ten etap. Choć jeśli się stosuje 2, to zazwyczaj 2 które są po sobie np. extrafine i potem ultrafine. Jeśli bardzo się nie spieszysz to poczekaj do weekendu. Będę swój ciosał, to mogę dla próby polecieć najpierw zielony a potem niebieski korek. Pamiętaj że przed polerką najpierw glinka musi wlecieć, bo skutki mogą być słabe.
Mrcnsb
Moderator Detalingu
Moderator Detalingu
Posty: 524
Rejestracja: 09 lip 2010, 15:26
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

25 lis 2015, 11:38

Fast cut to bardzo mocna a zarazem mało przyjemna w pracy pasta. Ultrafiną na 100% nie usuniesz syfu jaki narobi fast cut. Nawet polishem będzie trudno to wyprowadzić. Jak jeszcze nie kupiłeś past to lepiej wybierz menzerne 400 i 3000, a jak już kupiłeś 3m to dokup sholla s17+ i użyj po zielonym korku. Potem ultrafina i koniecznie IPA bo ultrafina to straszny oszust.
Napisz jeszcze jakie masz gąbki dokladniej i na jakiej maszynie pracujesz. Jak chcesz zrobić korektę 100% to przydaje się futro do cięcia.
Sposób na piękny lakier !
Zabezpieczenie antykorozyjne !

NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
Awatar użytkownika
GELO
Posty: 326
Rejestracja: 12 cze 2014, 21:16

25 lis 2015, 12:43

kolega mi da fast cut xl czyli niby jakas udoskonalona zwykla fast cut i sie zastanawiam czy wlaśnie ona sama wystarczy czy bardzo zmatowi lakier bo mam jeszcze jakis srodek wykanczajacy ale nie pamietam jaki pozniej zobacze wiec moze najpierw fast pozniej wykonczenie i bedzie dobrze ? czy dokupic cos po fast cut ? chcialbym uzuskac lakier bez zadnej rysy i polysk.

mycie i glinka w gotowosci

co do gabek to nie wiem jaka firma jedna kolor cos w pomarancz ( taka srednio twarda) i czarna (miekka)

no wlasnie w sobote chcial bym sie tym zajac bo bede mial caly dzien i noc wolna :D

calzone a bedzie polerowal z rana moze ? to jak jestes z wawy bym zobaczyl live jak po zielonym sprawa wyglada
calzone
Donator
Donator
Posty: 311
Rejestracja: 06 lis 2014, 12:56
Model: NB FL
Wersja: Phoenix
Lokalizacja: Warszawa

25 lis 2015, 13:07

GELO pisze:
calzone a bedzie polerowal z rana moze ? to jak jestes z wawy bym zobaczyl live jak po zielonym sprawa wyglada


z rana jak z rana, po myciu i glinkowaniu to już może południe być, ale śmiało wpadaj.
Awatar użytkownika
GELO
Posty: 326
Rejestracja: 12 cze 2014, 21:16

25 lis 2015, 13:09

no to sie odezwe pewnie blizej soboty to sie zgadamy :D a ty masz fast cut plus czy tego fast cut xl ? bo jak cos moze ci uzyczyc tego mojego zobaczymy ile to warte :D

ps .
ile glinki potrzeba na cala mazde ? bo mam chyba nie za wiele gdzies w wawie mozna dokupic ?
calzone
Donator
Donator
Posty: 311
Rejestracja: 06 lis 2014, 12:56
Model: NB FL
Wersja: Phoenix
Lokalizacja: Warszawa

25 lis 2015, 13:12

Mrcnsb pisze:Fast cut to bardzo mocna a zarazem mało przyjemna w pracy pasta. Ultrafiną na 100% nie usuniesz syfu jaki narobi fast cut. Nawet polishem będzie trudno to wyprowadzić. Jak jeszcze nie kupiłeś past to lepiej wybierz menzerne 400 i 3000, a jak już kupiłeś 3m to dokup sholla s17+ i użyj po zielonym korku. Potem ultrafina i koniecznie IPA bo ultrafina to straszny oszust.
Napisz jeszcze jakie masz gąbki dokladniej i na jakiej maszynie pracujesz. Jak chcesz zrobić korektę 100% to przydaje się futro do cięcia.


dobra, koniec OT, żeby tu Marcinowi nie zaśmiecać, ale dziku dzięki za rady, bo sam zapomniałem o izopropanolu. GELO reszta pw, chyba że oddzielny temat o błądzeniu we mgle w świecie "detailingu" :kciuk:
Mrcnsb
Moderator Detalingu
Moderator Detalingu
Posty: 524
Rejestracja: 09 lip 2010, 15:26
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

25 lis 2015, 15:09

Panowie, zapomnijcie że po zielonym korku wystarczy ultrafina, nie ma szans jak bardzo byście się nie starali. Fast cut xl jest nowszą wersją fast cuta i jest trochę tłustszy i tnie delikatnie słabiej, mimo wszystko i tak zostawia bardzo duży bałagan po sobie. Jak już będziecie polerowali fast cutem to dajcię na pada kropelkę ultrafiny, dużo przyjemniej będzie się pracowało, no i fast cut tylko na twardej gąbce, na średniej może zrobić jeszcze więcej szkody bo pasta się nie będzie prawidłowo rozbijać. Po tym kroku i przetarciu IPA absolutnie musi być polish albo jakiś cutting z dobrym wykończeniem, polecam sholl s17+ albo menzerna400 na polish/light cutting gąbce. Dopiero po tym kroku finish i moim zdaniem ultrafina jest za słaba do lakieru mazdy, nie zawsze wszystko wyprowadzi. Polecam kocha antihologram mistrzowska pasta. Standardowa czarna gąbka finishowa jest za miekka na lakier mazdy, więc polecam czerwoną gąbkę finish, ewentualnie gąbka do polishu.

Nie wiem w jakim stanie macie lakiery, ale żeby wszystko wyciąć to w 90% mazdach trzeba użyc futra + np zielony korek, i potem jeszcze jeden przejazd zielonym korkiem na twardej gąbce itd.

Jakbyście mieli jakieś pytania w trakcie korekty to śmiało pytajcie/dzwońcie albo wpadajcie do mnie. :kciuk:
Sposób na piękny lakier !
Zabezpieczenie antykorozyjne !

NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

26 lis 2015, 8:03

GELO pisze:calzone a bedzie polerowal z rana moze ?
GLEO, pamiętaj, że poprzedniego wieczoru jest piątek :ryjezesmiechu:
calzone
Donator
Donator
Posty: 311
Rejestracja: 06 lis 2014, 12:56
Model: NB FL
Wersja: Phoenix
Lokalizacja: Warszawa

26 lis 2015, 10:03

nickesh v2.0 pisze:
GELO pisze:calzone a bedzie polerowal z rana moze ?
GLEO, pamiętaj, że poprzedniego wieczoru jest piątek :ryjezesmiechu:


O faktycznie, zapomniałem :slinotok:
ODPOWIEDZ