[S] ZG - Rollbary - PROMOCJA Rollbary a'la TR-LINE 999 PLN
Rollbary a'la TR-Line w promocji na otwarcie sezenu 999 PLN + wysyłka
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 1304
- Rejestracja: 24 maja 2010, 12:26
- Model: Inny
- Wersja: Subaru Outback H6
- Lokalizacja: Łódź
A ja widzę to inaczej i zupełnie zgadzam się z 'podwyżką'.
Oryginalnie chłopaki planowali zrobić akcję w stylu samodzielnie kleconych HT z innego wątku, oczywiście najlepiej gdyby te rollbary były rozdawane darmo, bo inaczej jest to komercja jeśli cena wynikowa wyjdzie 1zł wyższa niż koszt materiałów.
Pytanie, czy wzięty został pod uwagę koszt wykorzystania sprzętu (amortyzacja), poświęconego czasu, spalonego na transporty paliwa, czy lakiernika, ew. polerowania?
Jeśli (podkreślam: jeśli) do tego wszystkiego chłopaki doliczyli sobie po X zł, to nadal nie nazwałbym tego komercją, biorąc pod uwagę niezwykle atrakcyjny produkt w dobrej cenie (pół ceny sprowadzanych?).
Gdybym ja zabrał się za tak gruby temat dla klubu i robił go mniej więcej po kosztach, a ktoś by uznał że bawię się w to zarobkowo, to zacząłbym to robić dokładnie tak: zarobkowo.
Niech cena za 3 miesiące ogłoszenia to będzie te 130zł, ile chłopaki mieli podnieść cenę, żeby to się opłacało kręcić? 10zł? 13 rollbarów w 3 miesiące żeby wyjść na zero (w końcu zarobkowo, tak?), 50zł? po zrobieniu 1 rollbara miesięcznie byliby do przodu 20zł po 3 miesiącach, świetny interes.
Zatem kwestia wyższej ceny jest moim skromnym zdaniem w pełni uzasadniona, jeśli zaczynamy to traktować jak mały biznes, a nie inicjatywę klubową.
PS. jeśli w oryginalnej cenie nie miałoby być ani grosza zysku to osobiście nie ruszyłbym się z miejsca, żeby rzeźbić komuś taki sprzęt, urabiać się po łokcie, organizować tyle rzeczy, żeby ktoś inny zaoszczędził 500-1000zł, ale to ja
Oryginalnie chłopaki planowali zrobić akcję w stylu samodzielnie kleconych HT z innego wątku, oczywiście najlepiej gdyby te rollbary były rozdawane darmo, bo inaczej jest to komercja jeśli cena wynikowa wyjdzie 1zł wyższa niż koszt materiałów.
Pytanie, czy wzięty został pod uwagę koszt wykorzystania sprzętu (amortyzacja), poświęconego czasu, spalonego na transporty paliwa, czy lakiernika, ew. polerowania?
Jeśli (podkreślam: jeśli) do tego wszystkiego chłopaki doliczyli sobie po X zł, to nadal nie nazwałbym tego komercją, biorąc pod uwagę niezwykle atrakcyjny produkt w dobrej cenie (pół ceny sprowadzanych?).
Gdybym ja zabrał się za tak gruby temat dla klubu i robił go mniej więcej po kosztach, a ktoś by uznał że bawię się w to zarobkowo, to zacząłbym to robić dokładnie tak: zarobkowo.
Niech cena za 3 miesiące ogłoszenia to będzie te 130zł, ile chłopaki mieli podnieść cenę, żeby to się opłacało kręcić? 10zł? 13 rollbarów w 3 miesiące żeby wyjść na zero (w końcu zarobkowo, tak?), 50zł? po zrobieniu 1 rollbara miesięcznie byliby do przodu 20zł po 3 miesiącach, świetny interes.
Zatem kwestia wyższej ceny jest moim skromnym zdaniem w pełni uzasadniona, jeśli zaczynamy to traktować jak mały biznes, a nie inicjatywę klubową.
PS. jeśli w oryginalnej cenie nie miałoby być ani grosza zysku to osobiście nie ruszyłbym się z miejsca, żeby rzeźbić komuś taki sprzęt, urabiać się po łokcie, organizować tyle rzeczy, żeby ktoś inny zaoszczędził 500-1000zł, ale to ja
Zoharek trafiłeś w sedno - jeżeli ktoś twierdzi, że to komercja to chciałbym żeby przy tych 20-30 sztukach zwrócił mi się rollbar oryginalny, który zakupiłem w moss. I szczerze ? jak patrzę na jeden i drugi ? to zastanawiam się czy nie zrobić podmiany i oryginalnego nie wystawić do giełdy za odpowiednie pieniądze w końcu oryginalny
Jednak jak samemu się coś robi, to robi się lepiej i z lepszych materiałów.
Jednak jak samemu się coś robi, to robi się lepiej i z lepszych materiałów.
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
- Chalanger
- Donator
- Posty: 3024
- Rejestracja: 17 kwie 2010, 12:43
- Model: Inny
- Wersja: Brak zabawki
- Lokalizacja: okolice Warszawy
- Kontakt:
ree pisze:Aoachos czy mógłbyś odpowiedzieć na moje pytanie?
cześć,
przepraszam za zwłokę ale przez ostatnie dni byłem mocno zajęty. Już odpisuję na Twoje pytania w privie.
Czesc.
Jako spawacz z zawodu mam pare pytan.
Z jakiej dokladnie stali jest to wykonane ? (wytrzymalosc)
[/b] w orginale rura jest ze szwem-My robimy z rury bezszwowej, atest wrzucę dzisiaj lub poniedziałek bo czekam na niego od producenta
Czym to spawacie? (wyglada mi to na Mig-Mag a powinno byc Tig-iem)
zgodnie z załącznikiem "J" powinno się spawać łukiem w osłonie gazowe-czyli w "Co2" i tak własnie spawamy. Przy tak grubej ścianec sapwanie tigiem nie gwarantuje pełnego przetopu.
Spawy do malowania beda wyszlifowane i wypolerowane na gladko?
spawy nie będą szlifowane i wypolerowane na gładko jak w orginale "Moss-a" osłabiłoby to konstrukcję i takich rzeczy sie nie robi żeby wyrób spełnił swoje wymagania-zgodnie z załączniekiem "J" spoiny nie mogą być obrabiane
I oczywiscie prosze o zdjecie jak juz bedzie po malowaniu.
Jako ze to ma byc widoczna czesc to wyglad jest dla mnie bardzo wazny.
Nie ma problemu-Rollbary w ilości 3 szt. mam pomalowane, sa w drugiej firmie i na początku przyszłego tygodnia lub nawet dzisiaj dam ich zdjęcia jak wyglądają spawy.
Generalnie są lepiej wykonane niż orginał i spawy sa mocniejsze-sama rura także spełnia wyższe wymagania wytrzymałościowe. Śruby montarzowe dajemy o klasie wytrzymałości minimum 8/8.
Kolejne wytyczne załącznika "J":
- wyginanie rur musi być przeprowadzone na zimno-> tak właśnie robimy
- minimalny otrzymany promień wygięcia osi rury nie może być mniejszy niż trzykrotność
jej średnicy tutaj jest to zrobione jak w orginale i spełnia parametry
- w przypadku gdy rura ulegnie owalizacji w trakcie wyginania, stosunek mniejszej do
większej wartości średnicy musi wynosić 0,9 lub więcej -> parametr zachowany
- spawanie powinno być wykonane na całym obwocie rury-tak jest zrobione
p.s. mam już atest na rurę
- przewyższa ona swoimi wartościami zarówno plastyczność jak i wytrzymałość wymaganą w załączniku "J"
- minimalna wytrzymałość i plastyczność jest 350 N/ mm2
zgodnie z otrzymanym atestem mamy odpowiednio:
- wytrzymałość: 445 i 451
- plastyczność: 395 i 399
[b]
skany atestów wrzuce dzisiaj do wglądu bo aktualnie musze gdzies leciec z firmy.
ree pisze:Jakie dokładnie są parametry rur lub inaczej czy rury spełniają wymogi załącznika J.
Bo podana była tylko grubość ścianki.
spełniają wszystkie parametry załącznika "J"
Atesty rury:
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/40/atestnarurrollbar0001.jpg/][/URL]
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/210/atest2narurrollbar.jpg/][/URL]
Dr.KoKoN pisze: czemu tylne mocowanie na ostatnim zdjęciu jest pod jakimś kątem a nie na tej samej płaszczyźnie jak przednie?
czy człowiek który to spawał i konstruował ma doświadczenie z tworzeniem homologowanych klatek i może się czymś w tym temacie pochwalić?
co do mocowania to sprawdzę, natomiast co do spawaczy to mają oni stosowne uprawnienia do robienia takich rzeczy. robilismy przez ostatnie lata m.in. pełne orurowania i osłony do motorów policyjnych i przechodziły one testy w ITS-e w celu dopuszczenia ich do ruchu ulicznego i nie było problemu.
Bardock pisze: Troche dziwna sytuacja ale nie mnie oceniać, nie stac mnie to nie kupie i tyle
Najlepiej zróbcie listę zainteresowanych nad zakupem, zobaczymy jaka będzie ilość i jak będzie dużo to ew. pomyślimy nad rabatem.
Koszt rozpoczęcia produkcji rollbarów nie jest mały i myślę że mało Kto sobie zdaję z tego sprawę jak robić powtarzalne wyroby i jak długo robi się oprzyrzadowanie do tego....
Słyszałem że Ktoś robiąc Rollbar jeździł do wykonawcy przez 2 tygodnie na różne poprawki i najlepiej by zostawił swoje auto na ten czas a chyba nie o to Wam chodzi ?
Śledziłem trochę ten temat i jakoś od 2 lat nikt nie podjął się produkcji rollbar-a może dlatego że za dużo z tym roboty a może dlatego że nie jest to do końca takie proste i tanie....
RS pisze:Harnessbar byłby spawany czy przykręcany?
W najbliższym tygodniu napiszemy jak będzie robiony
Kupię ładną Mx5
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
ApAcHoS podoba mi się Twoje podejście do sprawy oraz Twój opis powyżej.
Zaczyna mnie przekonywać skala i powaga tego przedsięwzięcia i chyba lepiej się pokierować myślą kupić raz a porządnie. Szkoda tylko, że robicie to tak daleko bo nie mam 2 lewych raczek ale nie wiem czy instalacje tego bym ogarnął
Zaczyna mnie przekonywać skala i powaga tego przedsięwzięcia i chyba lepiej się pokierować myślą kupić raz a porządnie. Szkoda tylko, że robicie to tak daleko bo nie mam 2 lewych raczek ale nie wiem czy instalacje tego bym ogarnął
Bardock pisze:ApAcHoS podoba mi się Twoje podejście do sprawy oraz Twój opis powyżej.
Zaczyna mnie przekonywać skala i powaga tego przedsięwzięcia i chyba lepiej się pokierować myślą kupić raz a porządnie. Szkoda tylko, że robicie to tak daleko bo nie mam 2 lewych raczek ale nie wiem czy instalacje tego bym ogarnął
Bardock przeca to Wawa
a montaż ma Aro ogarnięty - u mnie zakładał i nie tylko u mnie
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
- Chalanger
- Donator
- Posty: 3024
- Rejestracja: 17 kwie 2010, 12:43
- Model: Inny
- Wersja: Brak zabawki
- Lokalizacja: okolice Warszawy
- Kontakt:
Bardock pisze:ApAcHoS podoba mi się Twoje podejście do sprawy oraz Twój opis powyżej.
Zaczyna mnie przekonywać skala i powaga tego przedsięwzięcia i chyba lepiej się pokierować myślą kupić raz a porządnie. Szkoda tylko, że robicie to tak daleko bo nie mam 2 lewych raczek ale nie wiem czy instalacje tego bym ogarnął
staram się-z Twojego opisu widze że jesteś z Warszawy więc nie wiem czemu piszesz że masz daleko?
Co do wysyłki to w poniedziałek dowiem się dokładnie po zważeniu i obmiarze ile wyniesie wysyłka kurierem lub pocztą.
Natomiast w okolicy Wawy zamontuje to gościu co Jaro montował jego i zakładał też Naszego, z tego co pamiętam to z Otwocka jest? Ale jak coś to piszcie w tej sprawie do Jaro.
Kupię ładną Mx5
polokokt pisze:a możecie przybliżyć orientacyjny koszt takiego montażu? 100, 200, 500...?
A co do kosztów to proszę z Aro rozmawiać - tak samo jeżeli chodzi o terminy.
Można też zapytać koleżanki i kolegów którzy posiadają rollbar gdzie instalowali w wawie wiem że TR Line ma jeszcze Agi i Demol - u kogo i za ile instalowali nie wiem
Ostatnio zmieniony 04 maja 2013, 22:09 przez demol, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro pisze:A co do kosztów to proszę z Aro rozmawiać - tak samo jeżeli chodzi o terminy.
Aro w sensie AroJano?
ApAcHoS - daj jeszcze znać, czy przewidujesz wersję z dwoma zastrzałami? Ja byłbym zainteresowany tą.
- Chalanger
- Donator
- Posty: 3024
- Rejestracja: 17 kwie 2010, 12:43
- Model: Inny
- Wersja: Brak zabawki
- Lokalizacja: okolice Warszawy
- Kontakt:
Dr.KoKoN pisze:czemu tylne mocowanie na ostatnim zdjęciu jest pod jakimś kątem a nie na tej samej płaszczyźnie jak przednie?
Dr.KoKoN bo tak własnie jest w orginale i tak musi być-powoduje to dodatkową trudność przy opracowaniu produkcji ale sobie z tym poradziliśmy
Nasz RollBar był przymierzany do samochodu Jaro i pasuje idealnie
-dodatkowo jak już pisałem ale może nie każdy doczytał wprowadziliśmy ulepszenia by lepiej pasował-delikatnie o 1,5 mm i 2 mm trzeba było przerobić mocowania bo orginalnie było cholernie ścisło i montarz był trudniejszy.
Przy seryjnej produkcji poprawka zostanie już wprowadzona na rysunkach na laserze i tak już będzie stale.
Ortalion pisze:
ApAcHoS - daj jeszcze znać, czy przewidujesz wersję z dwoma zastrzałami? Ja byłbym zainteresowany tą.
Jeśli różni się rzeczywiście tylko tym że poza identyczną ramą i mocowaniami wypełnienie jest na 2 a nie 2 rurze to raczej nie widze problemu.....musiałbym to przedyskutować z Aro czy takie montował i może on mi powie czy one zasadniczo się różnią w stosunku do Naszego "TRLine Look"
p.s. rozmawiałem dzisiaj z majstrem, pokazałem mu zdjęcia i żaden problem by robić także w opcji z 2 rurami jako wypełnienie-ta wersję spawa się nawet łatwiej.
Kupię ładną Mx5
ApAcHoS pisze:rozmawiałem dzisiaj z majstrem, pokazałem mu zdjęcia i żaden problem by robić także w opcji z 2 rurami jako wypełnienie-ta wersję spawa się nawet łatwiej.
Dobrze to słyszeć. To ja w takim razie czekam na wieści i ogarniam kasę.
- Chalanger
- Donator
- Posty: 3024
- Rejestracja: 17 kwie 2010, 12:43
- Model: Inny
- Wersja: Brak zabawki
- Lokalizacja: okolice Warszawy
- Kontakt:
Ortalion pisze: Dobrze to słyszeć. To ja w takim razie czekam na wieści i ogarniam kasę.
Sytuacja wygląda tak:
w malarni mam 3 szt pomalowane na czarno i 3 surowe do malowania
w firmie mam jeszcze 2 szt. surowe-czyli mam 8 szt. aktualnie.
Dzisiaj jeszcze zaraz wyślę zamówienie na rurę bo trudno taką dostać i będzie ona za minimum tydzień.
Zainteresowanych prosze o rozpoczęcie listy na Rollbar-y w jakiej opcji mam robić i na jaki kolor sobie życzą.
Zobaczymy ile będzie osób zainteresowanych i wtedy napiszę na kiedy będą gotowe jeśli lista wyjdzie poza aktualnie posiadane 8 szt.
Kupię ładną Mx5
- Chalanger
- Donator
- Posty: 3024
- Rejestracja: 17 kwie 2010, 12:43
- Model: Inny
- Wersja: Brak zabawki
- Lokalizacja: okolice Warszawy
- Kontakt:
Bardock pisze:coś mi się porypało z tymi rollbarami
czy mógłbym dostać rysunek jakie są te rollbary ? bo już się pogubiłem i jaka jest cena ostateczna albo chociaz przybliżona z montażem?
1-sza strona:
"Koszty:
1050 PLN - rollbar bez harnessbara z 1 rurą lub 2 rurami do wyboru
1150 PLN - rollbar z harnessbarem z 1 rurą lub 2 do wyboru
(wspawanym w konstrukcje rollbara)"
Rollbar z 1 rurą bez harnessbara wygląda tak:
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/217/mxv10792.jpg/][/URL]
Rollbar z 2 rurami bez harnessbara wygląda tak:
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/29/mxv10793.jpg/][/URL]
Rollbar z 2 rurami z harnessbarem wygląda tak:
(foto zapożyczone z 1-szego posta)
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/694/p1010526j.jpg/][/URL]
Ortalion pisze:Ja już zaraz mogę inaugurować listę, tylko jest jedna kwestia - czy ktoś może doradzić jaki kolor farby w RALu jest zbliżony do Classic Red?
Ogólnie wykończenie zwykle w samochodach w elementach wyposażenia dodatkowego robi się w "półmacie"-jeśli Ktoś chce sobie dobrać kolor to wystarczy podjechać do 1-szego sklepu z lakierami i mają tam paletę RAL.
Ew. mam taką paletę u siebie w firmie więc można do mnie podjechać.
Kupię ładną Mx5
Kiedy będzie można zobaczyć jakiś gotowy produkt? Kiedy będzie więcej info nt. montażu?
- Chalanger
- Donator
- Posty: 3024
- Rejestracja: 17 kwie 2010, 12:43
- Model: Inny
- Wersja: Brak zabawki
- Lokalizacja: okolice Warszawy
- Kontakt:
Kurak pisze:Kiedy będzie można zobaczyć jakiś gotowy produkt? Kiedy będzie więcej info nt. montażu?
Na początku tego tygodnia wrócą do mnie z malarni pomalowane na czarno 3 szt
jutro ew. do nich przedzwonie z prośbą o zdjęcia i jak dostanę to wrzucę w temat.
Co do montażu to piszcie do Jaro na priv, chociaż może wrzuci tu koszty montażu jak już będzie wiedział żeby wszystko było jasne.
foty pomalowanych Rollbarów:
malarnia to cała profesjonalna linia-włącznie z myjką....
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/23/obraz1002x.jpg/][/URL]
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/40/obraz1001c.jpg/][/URL]
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/59/obraz1003t.jpg/][/URL]
Rollbary możecie kupować, montować jak jesteście zainteresowani-aktualnie robię instrukcję montażu.
Kupię ładną Mx5
Cześć,
mam informację dla osób chcących skorzystać z montażu, jest taka możliwość w Wołominie
Koszt montażu wynosi 400PLN.
mam informację dla osób chcących skorzystać z montażu, jest taka możliwość w Wołominie
Koszt montażu wynosi 400PLN.
Ostatnio zmieniony 28 maja 2013, 9:14 przez Jaro, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Wygląda dobrze, czy tam pośrodku głownego loopa jest spaw? Czy "Rollbar z 2 rurami z harnessbarem" ma tak samo? Jak jest w końcu z harnessbarem, jest przykręcany czy wspawany?
[ Dodano: 13-02-2013, 21:48 ]
a, i jaka cena bez malowania?
[ Dodano: 13-02-2013, 21:48 ]
a, i jaka cena bez malowania?
Kurak pisze:Wygląda dobrze, czy tam pośrodku głownego loopa jest spaw? Czy "Rollbar z 2 rurami z harnessbarem" ma tak samo? Jak jest w końcu z harnessbarem, jest przykręcany czy wspawany?
[ Dodano: 13-02-2013, 21:48 ]
a, i jaka cena bez malowania?
cześć,
główny pałąk jest robiony w całości - gięty nie ma spawów.
zarówno w przypadku wersji z jednym jak i z dwoma zastrzałami kształt pałąka głównego jest taki sam.
harnessbar będzie spawany do konstrukcji.
wersje bez harnessbara praktycznie jest gotowa do odbioru (wrócą z malowania do końca tygodnia).
Czy to, że nie będzie malowany będzie miało znaczący wpływ na cenę to zapytam Piotra choć raczej niewielki bo korzystamy z jego malarni i nie mamy dodatkowych narzutów jak w przypadku malowania "na mieście".
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
- Chalanger
- Donator
- Posty: 3024
- Rejestracja: 17 kwie 2010, 12:43
- Model: Inny
- Wersja: Brak zabawki
- Lokalizacja: okolice Warszawy
- Kontakt:
Kurak pisze: a, i jaka cena bez malowania?
50 złotych mniej
Kurak pisze: czy tam pośrodku głownego loopa jest spaw?
nie ma tam spawu-w tym miejscu rura jest lekko przegięta jak w orginale
Kupię ładną Mx5
- Chalanger
- Donator
- Posty: 3024
- Rejestracja: 17 kwie 2010, 12:43
- Model: Inny
- Wersja: Brak zabawki
- Lokalizacja: okolice Warszawy
- Kontakt:
arturo_ga pisze:Pytanie: czy windshot od pietrygi się mieści w rollbar'e?
Jaro jak najszybciej odpisze na Twoje pytanie
p.s. napisał mi że nie pasuje od Pietrygi jak i orginalny->pasuje z NBFL
Kupię ładną Mx5
arturo_ga pisze:Pytanie: czy windshot od pietrygi się mieści w rollbar'e?
cześć,
od Pietrygi lub oryginał wysoki sitkowy NA trzeba przymierzyć nie maiłem takiej okazji, na pewno da się założyć od nb/nbfl (tak ma Demol i chyba Agi).
Ja mam u siebie pasy szelkowe i harnessbar - niestety oryginał TR Line więc nawet nie ma takiej opcji bo zabiera on otwory do przykręcenia windshota
na tym zdjęciu widać:
jak będzie harnessbar wspawywany tak jak to ma być u nas to jest szansa że jak będzie się mieścił to w obu opcjach (z i bez harnessbara).
a tak wygląda zamontowany rollbar (harnessbar TR Line)
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
-
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 cze 2010, 15:05
- Model: NC FL2
- Wersja: Club
- Lokalizacja: Warszawa URS
Jaro pisze:polokokt pisze:a możecie przybliżyć orientacyjny koszt takiego montażu? 100, 200, 500...?
A co do kosztów to proszę z Aro rozmawiać - tak samo jeżeli chodzi o terminy.
Można też zapytać koleżanki i kolegów którzy posiadają rollbar gdzie instalowali w wawie wiem że TR Line ma jeszcze Agi i Delmol - u kogo i za ile instalowali nie wiem
Mój u DrKoKona - co do stawki idzie się dogadać
Za chwilę cena wyjdzie taka jak za TR Lane w promocji w MOSS, bez harness bara za to z przesyłką (1300)
2010-2011 NCFL Sport 2.0 PRHT '09 Papryka
2011-2016 NBFL MAZDASPEED Miata 1.8 Turbo '05 Filipek
2019 - ? NCFL Club 2.0 Powershift '13 Kolo
2011-2016 NBFL MAZDASPEED Miata 1.8 Turbo '05 Filipek
2019 - ? NCFL Club 2.0 Powershift '13 Kolo
Agi pisze:Za chwilę cena wyjdzie taka jak za TR Lane w promocji w MOSS, bez harness bara za to z przesyłką (1300)
Agi bardzo proszę nie wprowadzaj forumowiczów w błąd. Właśnie sprawdziłem na stronie Moss cena rollbara z jednym zastrzałem to 319 (dwa zastrzały 330) funtòw funt kosztuje wg. średniego kursu NBP 4,8399 to nam daje 1543.93 pln bez kosztów wysyłki.
Promocje o których wspominasz byly dwojakiego rodzaju 1. Rabat -15% 2. Wysylka free. W obu przypadkach cena byla mniej wiecej taka sama.
Co do harnessbara w moss kosztuje on 58 funtow + wysylka (bodaj 17 funtow) na promocje "wysyłka za free" się nie łapał....
Także nie wiem gdzie cena jest zbliżona do Moss'a ?
I nie zapominajmy, że banki nie trzepią nas po średnim kursie NBP....
Dodatkowo chciałbym zwrocic uwage na istotne kwestie:
- wykonanie z rury bezszwowej (TR line rura ze szwem)
- certyfikat na stal z jakiej wykonany jest rollbar (TR line - nie wiem z jakiej stali jest wykonany)
- znany sposób wykonania spawów - (TR line jak wyżej)
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Brak konieczności wysiadania z samochodu przy zamykaniu/otwieraniu dachu bardzo mi się podoba w MX i mam zatem jedno (dziwne ?) pytanie.
Czy po zamontowaniu rollbara jest możliwe zamykanie/otwieranie dachu z miejsca kierowcy?.
Czy coś zmienia rollbar z dwoma zastrzałami?
Czy po zamontowaniu rollbara jest możliwe zamykanie/otwieranie dachu z miejsca kierowcy?.
Czy coś zmienia rollbar z dwoma zastrzałami?
R2D2 pisze:Brak konieczności wysiadania z samochodu przy zamykaniu/otwieraniu dachu bardzo mi się podoba w MX i mam zatem jedno (dziwne ?) pytanie.
Czy po zamontowaniu rollbara jest możliwe zamykanie/otwieranie dachu z miejsca kierowcy?.
Czy coś zmienia rollbar z dwoma zastrzałami?
otworzyć się da - zamykać nie próbowałem.
Czy jeden czy dwa zastrzały to kwestia raczej gustu niż poprawy bezpieczeństwa.
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T