Linki z aukcji internetowych
Fajne rzeczy w dobrej cenie :) zamieszczajcie linki
Moderator: Moderatorzy
Czy hamulce od RX7 mogą pasować do N/A??
http://cgi.ebay.co.uk/Genuine-Mazda-RX7-FD3-front-brake-calipers-discs-pads_W0QQitemZ190283682033QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item190283682033&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72:1683|66:2|65:12|39:1|240:1318
http://cgi.ebay.co.uk/Genuine-Mazda-RX7-FD3-front-brake-calipers-discs-pads_W0QQitemZ190283682033QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item190283682033&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72:1683|66:2|65:12|39:1|240:1318
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
irakleo te hamulce mogłoby sie wydawac okazja, ale czy nie są zużyte? albo nie lepiej kupic jakieś nowe, nawiercane itp?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7700310
Czy słuszne odnosze wrażenie że była bita ta mx-5 ?
Mowa o zdjęciu numer 5. Lewy błotnik, spasowanie z maską i światłami.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7700310
Czy słuszne odnosze wrażenie że była bita ta mx-5 ?
Mowa o zdjęciu numer 5. Lewy błotnik, spasowanie z maską i światłami.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2009, 18:17 przez Bardock, łącznie zmieniany 1 raz.
niektóre elementy są wspólne z RX-7 - w biuletynach Mazdy czasami opisane są wspólne elementy konstrukcyjne, ale z tego co pamiętam to właśnie tylko do NA widziałęm i do starej RX-7. Jednak gdzie znaleźć listę, co pasuje, a co nie to nie wiem
Bardock napisał/a:
Czy słuszne odnosze wrażenie że była bita ta mx-5 ?
Mowa o zdjęciu numer 5. Lewy błotnik, spasowanie z maską i światłami.
Jak porządniej podjedziesz przy krawężniku, to też może być coś źle spasowane na zdjęciu...Po takim zdjęciu można co najwyżej poradzić na co zwrócić uwagę, a to czy samochód był uderzony i jak bardzo, to dowiesz się po obejrzeniu go na miejscu. Zdjęcie nic Ci nie powie. Być może jest tutaj ktoś, kto już ją oglądał za żywo?
Bardock napisał/a:
Czy słuszne odnosze wrażenie że była bita ta mx-5 ?
Mowa o zdjęciu numer 5. Lewy błotnik, spasowanie z maską i światłami.
Jak porządniej podjedziesz przy krawężniku, to też może być coś źle spasowane na zdjęciu...Po takim zdjęciu można co najwyżej poradzić na co zwrócić uwagę, a to czy samochód był uderzony i jak bardzo, to dowiesz się po obejrzeniu go na miejscu. Zdjęcie nic Ci nie powie. Być może jest tutaj ktoś, kto już ją oglądał za żywo?
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
Że jak bardzo był uderzony to oczywiste że zbada sie dopiero na miejscu ;]
Ale jednak spasowanie w miejscu w którym spotyka sie krawędź maski, błotnika i lampy jest źle spasowane.
wystarczy porównać z ta miatką
Ale jednak spasowanie w miejscu w którym spotyka sie krawędź maski, błotnika i lampy jest źle spasowane.
wystarczy porównać z ta miatką
Bardock, ja wiem co masz na myśli Tylko chcę Cię wyczulić na sprawdzanie samochodu nie tylko na wygląd zewnętrzny Ja w moim samochodzie "codziennym" też mam lekko źle spasowany zderzak, a samochód jest bezwypadkowy i ma w 100% oryginalny lakier...dlaczego więc? Otóż sztuka manewrów na parkingu niektórym sprawie ogromne problemy i uderzają we wszystko co jest w pobliżu - dostałem hakiem wprost w grill - i pękł jeden zaczep od lampy - niby to naprawili, ale ja widzę, że to nie jest tak jak było. Lampy są ustawione dobrze, ale grill lekko uszkodził plastik w zderzaku - patrząc na zdjęcie można powiedzieć, że samochód był bity? Jak najbardziej, ale wystarczy otworzyć maskę albo spojrzeć pod samochód...
Bardock, oglądać, przeglądać wszystko, pytać sprzedawcę nawet o drobne szczegóły, będziesz mógł ocenić, czy odpowiada z marszu, czy zmyśla albo udaje, że nie wie o co chodzi No i najważniejsze to na spokojnie podejmować decyzje Powodzenia w zakupie
Bardock pisze:irakleo te hamulce mogłoby sie wydawac okazja, ale czy nie są zużyte? albo nie lepiej kupic jakieś nowe, nawiercane itp?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7700310
Czy słuszne odnosze wrażenie że była bita ta mx-5 ?
Mowa o zdjęciu numer 5. Lewy błotnik, spasowanie z maską i światłami.
Miałem na myśli zaciski a nie tarcze....nigdy nie założyłbym żadnych używek. Zaciski z RX7 są dwu/tłoczkowe....
-
- Posty: 167
- Rejestracja: 08 maja 2007, 22:24
- Lokalizacja: Wrocław
więc pasują czy nie bo jeśli do NA to może do NB też,bo ja też o tym myślałem a nowe są pioruńsko drogie...
WWW.MX5-CENTRUM.PL
-
- Posty: 149
- Rejestracja: 19 gru 2007, 22:17
- Model: NA
- Wersja: V-special
- Lokalizacja: Warszawa
ile prawdy jest w tym co pisze sprzedający?[URL=http://cgi.ebay.co.uk/MX5-Injectors-Turbo-Supercharger-Performance-Upgrade_W0QQitemZ330304662956QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item330304662956&_trksid=p3911.c0.m14&_trkparms=72%3A1683%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318]ebay[/URL]
SypkerS pisze:ile prawdy jest w tym co pisze sprzedający?ebay
Ale co podejrzewasz? Chodzi o ten fragment o sterowaniu ich przez ECU? To większe wtryski, ale same wtryski do niczego Ci nie są potrzebne, no chyba że jakieś mocne turbo planujesz? Ale wtedy z kolei, to te można wyrzucić też do kartonika, bo będą za słabe
Już nie wspominając tego bełkotu o mierzone wydajności...co z tego, że mają? Jeśli na dłuższą metę wtrysk nie może pracować na pełnej wydajności...wręcz przeciwnie - powinien pracować na 15-20% mniejszej.
-
- Posty: 149
- Rejestracja: 19 gru 2007, 22:17
- Model: NA
- Wersja: V-special
- Lokalizacja: Warszawa
chodziło mi o ich niby większą wydajność z uwagi na to że są od \nb
skoro to te same silniki 1.8 to po co wydajniejsze wtryski?
chyba chodzi raczej o lepsze rozpylanie
czy to że mają czerwony kolor oznacza jakieś specjalne parametry czy tylko to że są do nb 1.8
skoro to te same silniki 1.8 to po co wydajniejsze wtryski?
chyba chodzi raczej o lepsze rozpylanie
czy to że mają czerwony kolor oznacza jakieś specjalne parametry czy tylko to że są do nb 1.8
SypkerS pisze:czy to że mają czerwony kolor oznacza jakieś specjalne parametry czy tylko to że są do nb 1.8
Kolor jest raczej dla ich odróżnienia - wydajności, każdy wtrysk w MX-5 ma jakiś inny kolor. W NA 1,6 są niebieskie, w NA 1,8 brązowe. Zmiana samych wtrysków nic Ci nie da...no poza kilkoma zł mniej na koncie
Dwie dzisiejsze nowości:
http://www.allegro.pl/si.php?i=546981762
http://www.allegro.pl/si.php?i=547443377
ta z Konina wydaje się być atrakcyjniejsza, również cenowo (minus 1500 na rejestrację)
http://www.allegro.pl/si.php?i=546981762
http://www.allegro.pl/si.php?i=547443377
ta z Konina wydaje się być atrakcyjniejsza, również cenowo (minus 1500 na rejestrację)
516 566 767
Piszę poprawnie po polsku.
Piszę poprawnie po polsku.
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
irakleo pisze:co sądzicie o tym modelu Nakamichi:
http://allegro.pl/item540381705_nakamichi_cd_35z_sklep_dabrowa_gornicza.html
Kurde,fajne szkoda że bez MP3. Zawsze ceniłem tą firmę a do NA takie radia są wręcz idealne:)
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
irakleo pisze:co sądzicie o tym modelu Nakamichi:
http://allegro.pl/item540381705_nakamichi_cd_35z_sklep_dabrowa_gornicza.html
plus za to że wygląda klasycznie
Jak widze w NA jakieś oczojebne srebrne radyjko mieniące sie wszystkimi kolorami tęczy to mi sie niedobrze robi...
Jednak ja bym też poszukał czegoś z em-pe-tri.
quench pisze:Jak widze w NA jakieś oczojebne srebrne radyjko mieniące sie wszystkimi kolorami tęczy to mi sie niedobrze robi...
Jednak ja bym też poszukał czegoś z em-pe-tri.
Clariona można nabyć za ok. 300 PLN wygląd klasyczny (łącznie z zielonym podświetleniem) nienajgorszy dzwięk i MP3
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
quench pisze:Jak widze w NA jakieś oczojebne srebrne radyjko mieniące sie wszystkimi kolorami tęczy to mi sie niedobrze robi...
Zgadzam się całkowicie...
Jaro pisze:Clariona można nabyć za ok. 300 PLN wygląd klasyczny (łącznie z zielonym podświetleniem)
Można też Pioneera
Porównanie losowego Clariona:
Do losowego Pioneera:
Ale to tylko przykłady wyglądu, ale każda marka nie zmienia drastycznie wyglądu swoich tanich modeli A radio to rzecz "ucha" i "wyglądu" - priorytety zamienne, zależnie kto czego oczekuje
-
- Posty: 150
- Rejestracja: 19 wrz 2008, 11:41
- Lokalizacja: Warszawa
a gdzie można dokupić taką "półeczkę" jak wywalę 2 DIN i zainstaluję 1DIN (chodzi mi o takie wypełnienie)
DIAGNOSTYKA GRUPY VAG CHIP-TUNING EDC 15 16 17, MONTAŻ ZABEZPIECZEŃ ANTYKRADZIEŻOWYCH, kodowanie kluczy i komfortu, domykanie szyb, diagnostyka VAG - błędy, logi, naprawy, turbosprężarki - mieszki, TUNING
Jaro pisze:Clariona można nabyć za ok. 300 PLN wygląd klasyczny (łącznie z zielonym podświetleniem) nienajgorszy dzwięk i MP3
hehe
Własnie taki kalsyczny Clarion gra u mnie
O taki:
Zadowolony jestem, polecam
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Wiem że to nie temat dotyczący Car Audio ale nie mogłem się powstrzymać...
przemasi, Pioneer od kilku lat prezentuje rażąco niską jakość dźwięku jeśli chodzi o "budżetowe" radyjka samochodowe. Clarion pod tym względem wypada dużo lepiej, chociaż i tak nie jest to poziom jaki reprezentuje Alpine czy niedoceniany przez wielu Kenwood (ten ostatni ma stosunkowo stonowaną stylistykę i rewelacyjny wręcz stosunek jakości do ceny - może więc warto się zainteresować... ).
przemasi, Pioneer od kilku lat prezentuje rażąco niską jakość dźwięku jeśli chodzi o "budżetowe" radyjka samochodowe. Clarion pod tym względem wypada dużo lepiej, chociaż i tak nie jest to poziom jaki reprezentuje Alpine czy niedoceniany przez wielu Kenwood (ten ostatni ma stosunkowo stonowaną stylistykę i rewelacyjny wręcz stosunek jakości do ceny - może więc warto się zainteresować... ).
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Prezes pisze:Wiem że to nie temat dotyczący Car Audio ale nie mogłem się powstrzymać...
przemasi, Pioneer od kilku lat prezentuje rażąco niską jakość dźwięku jeśli chodzi o "budżetowe" radyjka samochodowe. Clarion pod tym względem wypada dużo lepiej, chociaż i tak nie jest to poziom jaki reprezentuje Alpine czy niedoceniany przez wielu Kenwood (ten ostatni ma stosunkowo stonowaną stylistykę i rewelacyjny wręcz stosunek jakości do ceny - może więc warto się zainteresować... ).
Mam Pioneer 'a w dwóch autach i gra bardzo, bardzo dobrze. Mp3 rownież. Dynamika , bas, na bardzo dobrym poziomie pomimo niskiej ceny(350 zł).
Oczywiście Clarion to uznana marka ale nie mogę się zgodzić że Pioneer produkuje kiepskie "radyjka".
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
hmmmm srebrne radyjko bee??? hmmm to i chromy na wlotach wywalic i nakladki na progi wywalic styl bary itp itd. panowie nie obrazajmy innych bardzo prosze... czasami i srebrne ladnie sie komponuje...
Różnica pomiędzy seksem i śmiercią polega na tym, że kiedy będziesz umierał, nikt nie będzie się śmiać z ciebie, że robisz to sam.
radek77, przecież nikt nikogo nie obraził Ja mam chromy na wlotach i inne takie, bo mi się podobają, a komuś mogą się nie podobać - rozumiem. Wyrażanie opinii bezosobowo nie jest obrażaniem kogokolwiek. Przecież nie powiesz, że coś Ci się podoba, tylko dlatego, że komuś się to podoba - gust to gust - każdy ma inny i ma do tego prawo Mimo, że czasami jak na coś patrzymy to... Jednak powtarzam - wyrażanie opinii o czymś bezosobowo zdecydowanie nie jest równoznaczne z obrażaniem...
Nie znam się na car audio od strony "audiofilskiej" - a trzeba coś o tym wiedzieć, żeby wyczuć różnicę - zwykle jak ktoś kupi dowolne markowe to i tak nie zauważy różnicy Dlatego ja napisałem bardzo ogólnie, wiem tylko jak to wszystko ze sobą łączyć pod kątem elektryki/elektroniki Dlatego przyjmuję do wiadomości, że jest różnica w ich brzmieniu na korzyść Clariona
Wydaje mi się, że tutaj OT możemy skończyć i przenieść się na "Czaterię" w OFF-TOPIC. Zapraszam, jeśli ktoś chce coś skomentować
Prezes pisze:Pioneer od kilku lat prezentuje rażąco niską jakość dźwięku jeśli chodzi o "budżetowe" radyjka samochodowe.
tomai pisze:Oczywiście Clarion to uznana marka ale nie mogę się zgodzić że Pioneer produkuje kiepskie "radyjka".
przemasi pisze:A radio to rzecz "ucha" i "wyglądu" - priorytety zamienne, zależnie kto czego oczekuje
Nie znam się na car audio od strony "audiofilskiej" - a trzeba coś o tym wiedzieć, żeby wyczuć różnicę - zwykle jak ktoś kupi dowolne markowe to i tak nie zauważy różnicy Dlatego ja napisałem bardzo ogólnie, wiem tylko jak to wszystko ze sobą łączyć pod kątem elektryki/elektroniki Dlatego przyjmuję do wiadomości, że jest różnica w ich brzmieniu na korzyść Clariona
Wydaje mi się, że tutaj OT możemy skończyć i przenieść się na "Czaterię" w OFF-TOPIC. Zapraszam, jeśli ktoś chce coś skomentować
nikt nie mówi że srebro to zło... bardzo ładny kolor... pod warunkiem że używa sie go z wyczuciem
Jeśli mam być szczery to w aucie tuningowanym w stylu JDM nie wyobrażam sobie posiadania takich komercyjnych marek jak Clarion lub Pioneer (bez urazy ze strony posiadaczy tych właśnie produktów)....to sprzęt sprzedawany na potęgę w sieciach handlowych z ekspozycji paletowych....Szukam czegoś nietuzinkowego i bardziej oryginalnego dlatego zdecydowałem się na Nakamichi. Chciałem tylko poznać wasze zdanie na temat tego konkretnego modelu.