NC 2.5L FORMIATAWITHLOVE

Ogloszenia dotyczące sprzedaży samochodów MX-5

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Malcolm_x
Donator
Donator
Posty: 524
Rejestracja: 26 sie 2018, 20:46
Model: NC
Wersja: 2.5
Lokalizacja: poznań

05 maja 2024, 11:34

DSC00006-2.jpeg
DSC00006-2.jpeg (4.73 MiB) Przejrzano 832 razy
Na sprzedaż leci znany i lubiany egzemplarz Mx-5 NC “FORMIATAWITLOVE”
Przez 6 lat użytkowania, zostało zrobione BARDZO dużo rzeczy, które główne są wyszczególnione, a pewnie o większości mniejszych nie pamiętam.
Z głównych atutów auta, to TOTALNY brak rdzy (podwozie jak i nadwozie)
NOWY silnik (tak, nowy) 2.5L w tej chwili z przebiegiem 20.000 i już po 4 wymianie oleju (millers nt+ 5w40) zawieszenie całe nowe na poliuretanach (streetowych, ciut twardszych niż ori gumy ale nie beton jak torowe).
3612F92E-C686-4A09-BC20-9F60408A8D52.jpeg
3612F92E-C686-4A09-BC20-9F60408A8D52.jpeg (1.03 MiB) Przejrzano 832 razy
DSC00022 kopia.jpeg
DSC00022 kopia.jpeg (3.16 MiB) Przejrzano 832 razy
DSC00022.jpeg
DSC00022.jpeg (3.17 MiB) Przejrzano 832 razy
Rok 2008 przebieg teoretyczny 218.000
Co do silnika, jest to standardowy swap z 2.0 na 2.5, tutaj udało się znaleść (dzięki Five!) NÓWKĘ sztukę z metką :)
Silnik założony zgodnie ze sztuką, oraz odrazu włożone wałki Esslinger stage 2 także silnik fajnie “ułożony” od nowości z nowymi wałkami.
Oczywiście nie ma mowy o braniu oleju i etc. Docierany zgodnie ze sztuką.
Olej wymieniany co 5000 km
Charakterystyka typowo wysoko obrotowa czyli od 4000 dzieje się moc :)
Na uczciwej hamowni wypluwa 205KM
IMG_4803.jpeg
IMG_4803.jpeg (3.6 MiB) Przejrzano 832 razy
DSC00027 1.jpeg
DSC00027 1.jpeg (1.96 MiB) Przejrzano 832 razy
DSC00035 1.jpeg
DSC00035 1.jpeg (2.89 MiB) Przejrzano 832 razy
DSC00085 (1).jpeg
DSC00085 (1).jpeg (2.87 MiB) Przejrzano 832 razy
No i wygląd, który nie chce być nie skromny ale słyszałem dziesiątki razy na żywo jak i na instagramie że to najładniejszy NC Jeżdżący po nie tylko polskich drogach.
Faktycznie auto robi robotę. Każdą przejażdżka kończy się staniem na światłach i gawędą z innymi kierowcami czy przechodniami. Na każdym spocie czy Japfescie bardzo duże zainteresowanie. Wizualnie naprawde przyciąga oko!
Auto technicznie jest w stanie perfekcyjnym! Totalnie zwarte, Klei do drogi ponadprzeciętnie nawet jak na Mx-5. Wszystko działa.
DSC00053 kopia.jpeg
DSC00053 kopia.jpeg (2.49 MiB) Przejrzano 832 razy
DSC00123.jpeg
DSC00123.jpeg (2.52 MiB) Przejrzano 832 razy
Jeżeli chodzi o osiągi to seryjne 2.0 nie ma podejscia. Dużo większy niut nie mówiąc o mocy, sprawia nieustanny banan na twarzy. Jedynym mankamentem jest to że chce się jezdzic i jeździć :)
Długo szukałem odpowiedniego wydechu, i w końcu wpadł na zamówienie tylny tłumik od GTPerformance. Ten kto śledzi kanał YouTube Grzegorza Tyrkalskiego wie ze typ ma wiedzę. Tutaj jest potwierdzenie. Wydech pięknie mruczy, nie drze japy, a potrafi piękne zagrać.
Nie zamieniłbym na nic innego.
Oczywiście jest Ecutec.
Za strojnie oczywiście odpowiada Five.
Poza krojonym strojeniem pod setup, wszystko co ecutec daje czyli flatshifty, strzały z wydechu. Procedura startu.
Wszystko w raz ze zmianą map na kierownicy za pomocą przycisków od tempomatu.

Polecam osobą powyżej 190 wzrostu! Sam mam 192cm i szukając Mx-5 wybór padł właśnie na NC ze względu na wymiary. Jest to największy ze wszystkich Mx-5.
Ale co z tego jak i tak na ori stołkach moja głowa wystawała poza obrys przedniej szyby :)
W tej chwili na stołkach z Lotusa Exige posadzonych na ziemi, powiem szczerze, nie jechałem jeszcze innnym autem które było by tak skrojone pod kierowcę. Pozycja prawie jak w bolidzie. Niestety wysiadanie nigdy nie wygląda dostojnie :)
Wspomnę też o wydaje mi się najlepszym modzie, czyli zmniejszonej kierownicy od Guardian Design. Mniejsze koło, bicepsy, piękne obszycie. Taka Kierownica powinna wychodzić standardowo. Oryginalna jak siadam do innego NC czuję się trochę jak w autobusie (dosłownie).
Chłodnica oleju wraz z zegarami, musi być. (Też zastanawiam sie dlaczego nie ma w standardzie). Tutaj zrobiona zgodnie ze sztuką. W upalne dni nawet w korku temp nie przekracza 100 stopni. Podczas jazdy im szybciej tym mniejsza temp :)
IMG_2869.jpeg
IMG_2869.jpeg (1.27 MiB) Przejrzano 832 razy
IMG_2867.jpeg
IMG_2867.jpeg (1.67 MiB) Przejrzano 832 razy
IMG_2865.jpeg
IMG_2865.jpeg (2.26 MiB) Przejrzano 832 razy
IMG_2866.jpeg
IMG_2866.jpeg (2.13 MiB) Przejrzano 832 razy
Radio Pioneer SPH-DA230DAB 2 din wygląda jak ori. Sterownie z kierownicy oczywiście działa. Gra o niebo lepiej niż fabryczny Bose. Na pokładzie procesor DSP z czasówkami i aktywną zwrotnica co w połączeniu z głośnikami Morel Tempo 6 i dobrze wygłuszonymi drzwiami, gra zaskakująco dobrze jak na roadstera. Oczywiście CarPlay oraz android auto na pokładzie.

Zwracam uwagę na felgi. Oryginalne BBS od evo IX (totalny rarytas, ostatnio gość proponował mi 6000 zł ) stan BDB w oryginalnym malowaniu (ciemny chrom)
Co najważniejsze są to kute felgi 8” 17” z wagą 8kg szt!

Z minusów:
Lakier błyszczy wyglada pięknie, ale ma lekkie niedociagbniecia. 2-3 małe wgniotki od kamienia, i przedni zderzak lekko porysowany.


Rzeczy które mam zapisane co zostało zrobione bądź wymienione:


Eibach Pro Kit
komplet nowych amortyzatorow bilstein b6
tarcze zegarów RevLimiter
videorejestratora
tempomat
awg katalizator 100 psi
kolektor wydechowy by Five
Ecutec + strojenie five
swap hamulców RX8 tarcze rottinger klocki stoptech sport (stara dobra seria)
akumulator bosch
Kierownica zmniejszona plus bicepsy by Guardian design
Fotele z lotusa Exige
Radio Pionner z CarPlay oraz android auto ( radio z procesorem, czasówki aktywna zwrotnica)
Głośniki Morel Tempo + wygłuszenie drzwi
przednia dokladka pakietu Dynamic
serwis klimatyzacji
chłodnica oleju z termostatem
łożysko oporowe sprzęgła
Dodatkowe zegary ciśnienia i temp oleju
poliuretany czerwone StrongFlex w całym zawieszeniu.
nowe ori sruby wahaczy
felgi Kute BBS EVO + Michelin Pilotsport4 225/45/17
progi MazdaSpeed
tylny dyfuzor
tylna lotka w kolor
wymiana klem akumulatora, nowa masa Aku/buda
magnetyczne mocowanie przedniej tablicy rejestracyjnej
lekkie kolo zamachowe (6,3kg)
wałków sportowe
strojenie na benzynie 98
wymiana wentylatora wody
regeneracja rozrusznika
montaz pasów 4 punktowych OMP
powłoka ceramiczna Gyeon moss evo
regeneracja alternatora
nowe sprzeglo + kevlar
nowa pompa sprzęgła
przeglad amortyzatorow blistein (zerkopol)
wszystkie wahacze nowe
końcówki drążków kierowniczych
wydech GTPerformance
krzyżak kolumny kierownicy
nowa przednia szyba


Dlaczego sprzedaje? 6 lat dziubania i chuchania to jak na mnie i tak baaaardzo długo.
Zostawiam go na giełdzie trochę jak w poczekalni. Nie spieszy mi się ze sprzedażą.
Rozglądam się za jakimś nowym “projektem” ale też nie mam nic na oku narazie.
W tej chwili mazda stoi w garażu i robi rocznie 5000 km… to naprawdę mało.

cena jaka mnie interesuje - 80.000 zł
taniej nie sprzedam.

Cena z wyższej polki jak za NC (chociaż ceny leca w kosmos aktualnie) ale wkład pracy i to jak auto jeździ i się prezentuje, powinien przyszłemu właścicielowi zrekompensować kwotę :)

Auto praktycznie gotowe jako super fun car, nie wymagający totalnie żadnego wkładu, nawet tuningowego.
jeździć, cieszyć się, i przejeżdżać zauważonym :) :mrgreen:

Auto do obejrzenia w Poznaniu.
Jak cos tel: osiem osiem osiem 746 446

Oczywiście razem z autem Właściel dostaje domenę www.formiatawithlove.com do dowolnego aranżu oczywiście, jak i prężnie działający profil na instagramie.
Tam znajdziecie zresztą dużą kolekcję zdjęć i filmików. Ilość followersow to aktywni Rzetelni obserwatorzy, żadne puste konta.
https://www.instagram.com/formiatawithlove/

Mazda nieraz była wyróżniana na światowych profilach o stuningowanych furach.

link do tematu mazdy na forum.
viewtopic.php?f=22&t=29075&view=unread#unread
Załączniki
IMG_2869.jpeg
IMG_2869.jpeg (1.27 MiB) Przejrzano 832 razy
Awatar użytkownika
Malcolm_x
Donator
Donator
Posty: 524
Rejestracja: 26 sie 2018, 20:46
Model: NC
Wersja: 2.5
Lokalizacja: poznań

10 maja 2024, 8:54

Zmieniają się potrzeby, i pojawiają się okazje, także cena leci w dol, do 80.000 zł
Poniżej tej kwoty auta nie sprzedam.
DanielR
Posty: 8
Rejestracja: 22 gru 2023, 14:56
Model: NC FL
Wersja: 2.5
Lokalizacja: Łódź

15 maja 2024, 11:19

Piękne auto, powodzenia w sprzedaży, oglądałbym gdyby nie to, że kupiłem już doinwestowane NC 2.5 na wałkach niedawno :-)
Awatar użytkownika
Malcolm_x
Donator
Donator
Posty: 524
Rejestracja: 26 sie 2018, 20:46
Model: NC
Wersja: 2.5
Lokalizacja: poznań

16 maja 2024, 6:43

No i stało się. Mazda znalazła nowego nabywcę. Ciesze się ze poszła w dokładnie te ręce :) autko zostaje można powiedzieć w “rodzinie” kotlinowo - winklowej :) pewnie niedługo się ujawni :)
Awatar użytkownika
KyRy
Moderator
Moderator
Posty: 3775
Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
Model: NA
Wersja: Chiquita
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Kontakt:

16 maja 2024, 20:42

Dobrze trafiło ;) Będą robione Kamionki :D
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
ODPOWIEDZ