[S] Torowa Turbo NA

Ogloszenia dotyczące sprzedaży samochodów MX-5

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
beecon
Posty: 97
Rejestracja: 23 mar 2015, 13:14
Model: NA
Wersja: 1.8T
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

12 wrz 2023, 18:14

Rzeczowo, na sprzedaż moja torowa mx5, gotowa i przygotowana na chłostanie
MX5 - 1990

- 1.8nbfl + turbo garrett t25 na kolektorze flyinMiata - 225km / 270nm
-wskazniki DEPO Boost, Temp. Oleju, EGT
- sterowanie megasquirt MS2
- dodatkowa chlodnica oleju
- skrzynia 5b + Torsen ze wzmocnioną obspawaną obudową (vmax 225)
- sprzegło kevlar
- gwint isc racing
- nowe sworznie przód z przesunietym punktem obrotu zeby mozna bylo zrobić duzy negatyw (przejechały 1x poznań)
- wszystko w zawieszeniu w poli
- stab przód godspeed 22.25 i 2szt na tył, seria i sportive
- reroute + większa chłodnica z maskownicą mishimoto
- wydech: downpipe nierdzewka, reszta z TYTANU wraz z wyjsciem w miejscu tablicy rejestracyjnej
- płaska podłoga bagażnika, wszystko pod spodem gotowe zeby zbudować tam działający dyfuzor

- klatka by Trela Motorsport
- kubeł Sparco sprint
- pasy 5pkt Sandtler
- obniżona podłoga pod fotelem kierowcy (185cm+ w kasku i w cholere miejsca nad głową)
- kierownica qsp 30cm + rozpinka

- big brake praktycznie nowy, zaciski , tarcze klocki po przebiegu 1x poznań, 1x pszczólki
- chłodzenie przednich hamulców, z podłogi naca duct'y i rury bezposerdnio pod tarcze

- mocno torowy hardtop :P
- blotniki przód laminat
- poszerki tył laminat
- swierzo odmalowana po garażowemu (na zdjęciach ładna) z bliska to tylko auto na tor :P
- przednie lampy WASEM w obudowach ala Jet Stream
- bash-bar + płaska podłoga z przodu z DIBOND'u + płaski zderzak z ABS'u

Razem z autem są fanty:
- Komplet reperaturek blotników tył + progi + czesci podłużnic
- silniczki, stelarze itp rzeczy po lampach przód
- komplet zderzaków 1x przód i 1x tył
- 2gi kubełek i pasy (na zdjeciach zamontowany tylko 1)
- 3kpl kół: 1x JR5 + Slick, 2x Miatowe 15" Extreme/Federal
- komplet mocowań hardtopa (podejdzie do serii, tutaj nie ma jak go zmaontować z racji na klatke)
- troche płatów ABS/Dibond, zeby dokonczyć aero z tyłu
- 4x cewki VAG z wtyczkami i rozpoczątą wiązką

Do zrobienia:
Pierdoły:
- nie działa wskaźnik egt, pewnie sonda padła
- łożysko oporowe sprzegła do wymiany, huczy na puszczonym
- 1 wentylator chłodnicy do wymiany
- rozpinka kierownicy ma luzy
- po plaskiej podlodze przydaloby sie zmienic pozycje chlodnicy oleju
- w komorze odpada lakier (umyłem karcherem żeby w czystym dłubać, ale się za mocno postarałem)
Grubszy temat:
-wypadałoby wymienić turbo, bo to już ciągnie olej

Blacharka - klasyka z tego nie zrobisz, ale kilka lat upalania jeszcze zniesie :)

Generalnie auto gotowe do upalania, pali olej w sensownych ilościach, przejezdza bez najmniejszych problemów 15min sesje na Poznaniu, Silesji, na Pszczólkach czy Toruniu
Nie grzeje sie, biegni nie zgrzytaja, torsen działa jak powinien, największym minusem jest blacharka, ktora można ocenić na 3-, ale z racji na klatke auto trzyma wymiary, jedzie prosto :) Ma wyeliminowane wszelkie "bolączki wieku młodzieńczego"
Bez aero i modów z przodu w zawiasie na Poznaniu robiło 1,53 - Ale ktos kto ogarnie jak tym jezdzić zejdzie poniżej 1.50, chyba ze mi sie w piątek uda, to sie pochwale :)

Auto do obejrzenia w Pruszczu gdańskim, 15.09 jestem nim na Miata Challenge na Poznaniu także tam można w warunkach bojowych obejrzeć i pomacać :) Chetnemu na poznaniu nawet do domu podwiozę lawetą :)

Cena: 25999, za wszystko, oczywiście do negocjacji, kupiłem NC wiec jestem otwarty na propozycje :)

ZDJECIA: (3 pierwsze stare, kolejne po akcji pomalujmy w garażu)
https://drive.google.com/drive/folders/ ... drive_link

zainteresowanych z forum zapraszam na tel: 510-627-906
Na wiadomosci raczej nie odpisuje na forum, szybciej facebook
ODPOWIEDZ