Wymiana głośników w NB

Audiofilie wszystkich województw! Łączcie się!

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Wroniasty
Posty: 1645
Rejestracja: 02 sie 2008, 21:45
Lokalizacja: Białystok

16 lut 2009, 13:45

Zaznaczam, że jestem kompletnym laikiem w dziedzinie Car Audio i niewiele zrozumiałem z poprzednich tematów i to nawet pomimo tego, że wszystkie przeczytałem.

Nigdy w swoich samochodach nie ruszałem audio, bo po prostu lubię jak coś gra, nie zależy mi jakoś wyjątkowo na jakości dźwięku, ani głośności, itd. W Miacie jest inaczej - z otwartym dachem radia nie słychać przy większych prędkościach, już nie mówiąc o tym, żeby zagłuszyło świst wiatru.

Pomyślałem sobie, żeby coś z tym zrobić i wymyśliłem, że może na początek wymieniłbym głośniki, tylko chcę kupić takie głośniki żeby wyjąć stare, włożyć nowe i nic więcej z tym nie robić...

Znalazłem takie [URL=http://moto.allegro.pl/item554024224_mazda_ford_mondeo_focus_fiesta_transit_fusio_hertz.html]głośniki[/URL].

W temacie R.E.D.'a znalazłem takie zdjęcie fabrycznych głośników.
Obrazek

Wydaje mi się, że te głośniki Hertza wraz z tymi dystansami z MDFu powinny się idealnie wpasować zamiast fabrycznych głośników z tym plastikowym dystansem - czy mam rację? W takim wypadku musiałbym tylko wymontować stare głośniki i zamontować nowe - osiągnąłbym swój cel, a co za tym idzie poradziłbym sobie sam z wymianą głośników.

Czy wymiana głośników bez wymieniania radia da pożądany skutek? Mam takie radio
Obrazek
Wprawdzie to zabytek, ale z mojego punktu widzenia jest super, bo pasuje do deski, jest oryginalne i nie muszę się martwić, że komuś się spodoba :wink:

I co dla mnie ważne, w temacie R.E.D.'a znalazłem tutorial jak zdjąć boczki z drzwi, ale... czy do wymiany samych głośników potrzebuję zdejmować całe boczki, czy też może wystarczy jeśli zdejmę samą maskownicę głośników?
blaise
Posty: 442
Rejestracja: 24 kwie 2008, 1:05
Lokalizacja: wa-wa bielany
Kontakt:

16 lut 2009, 15:17