[Warszawa] Hamownia
poszukuję dobrej hamowni
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Siemanko.
Czy możecie mi polecić jakąś dobrą i nie zdzierczą hamownie w Warszawie ?
Alta Racing na Wrocławskiej krzyczy sobie 150zł to raczej tanio nie jest.
Czy możecie mi polecić jakąś dobrą i nie zdzierczą hamownie w Warszawie ?
Alta Racing na Wrocławskiej krzyczy sobie 150zł to raczej tanio nie jest.
Ostatnio zmieniony 03 sie 2010, 22:39 przez Karolina, łącznie zmieniany 1 raz.
Marzenia są po to aby je realizować.
yanik pisze:na mineralnej jest tanio
no nie powiedzialbym.
mikolaj78, jak bedziesz sie dowiadywal o ceny spytaj tez prosze o koszt wynajecia hamowni na godzine?
byla mx-5 turbo
jest foka rs
miata jeszcze bedzie:)
jest foka rs
miata jeszcze bedzie:)
rafal pisze:koszt wynajecia hamowni na godzine?
Na Mineralnej na wiosnę godzina kosztowała 300 PLN o ile sobie dobrze przypominam.
rafal pisze:no nie powiedzialbym
Na pewno jest taniej niż na Wrocławskiej, chyba że cena 100 PLN za 2 pomiary już nie obowiązuje. Alta ma też jeszcze jedną wadę, hamownia jest na podeście, na który niżej zawieszone miaty (nawet tak niewiele jak moja) nie dają rady wjechać bez jakiś masakrycznych operacji...
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
80 zeta, czesto w soboty są dyno day różnych klubów to za 50 robią jak sie podczepisz. jest jeszcze kreator mocy na pradze 80 za pomiar 120 za 3 pomiary.rafal pisze:no nie powiedzialbym.
z tym ze do turbo to ja nie polecam mineralnej ani kreatora mocy. na mineralnej mają 2 nawiewy i mam wrażenie że dmuchają one na koła zamiast na wlot powietrza temp w dolocie - masakra, natomiast w kreatorze mocy wiatrak jest zamocowany na tyle wysoko że przy mocno obniżonej miacie chłodzenie tez jest lipne.
edit:
pierwsze pomiary robiłem w masters tunning w al jerozolimskich i tam wiatrak urywał głowe. koszt 250 zeta 2 lata temu ile teraz nie wiem
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
ja chętnie gdzieś podjadę jak bedize większa ekipa:) a co do hamowni tam gdzie bylem z Yanikiem (mineralna chyba?) to słabo z nadmuchem ;/
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
to zrobmy jakis dynoday w sobote na przyklad. ja bym proponowal albo parowcowa albo w promotorze.
dzwonilem wlasnie do promotora i tam godz wynajecia kosztuje 200pln. jedno auto w ciagu 20 min sie zhamuje? wiec wychodzi po 70 niecale na twarz. hamownai nowa, obciazeniowa.
kto chetny? jakas sobota wchodzi w gre.
dzwonilem wlasnie do promotora i tam godz wynajecia kosztuje 200pln. jedno auto w ciagu 20 min sie zhamuje? wiec wychodzi po 70 niecale na twarz. hamownai nowa, obciazeniowa.
kto chetny? jakas sobota wchodzi w gre.
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
sobota - Ułęż ....
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
rafal pisze:dzwonilem wlasnie do promotora i tam godz wynajecia kosztuje 200pln. jedno auto w ciagu 20 min sie zhamuje? wiec wychodzi po 70 niecale na twarz. hamownai nowa, obciazeniowa
10 min na auto wystarczy, choć nie wiem czy cena za godzine nie obowiązuje tylko dla 1 auta....? tak czy siak napewno można sie umówić na jakąś ludzką cene przy większej ilości aut....
powiedzieli ze wynajmiemy na godz a ile saochodow sie zmieci w godz to nasz sprawa. 10 min to chyba za malo na wjazd, uwiazanie, test, rozwiazanie i wyjazd. moze 15 wystarczy wiec jeszcze taniej by bylo. a kazdy by chcial pewnie ze dwa pomiary zrobic dla wiarygodnosci.
byla mx-5 turbo
jest foka rs
miata jeszcze bedzie:)
jest foka rs
miata jeszcze bedzie:)
W Alcie na Wrocławskiej na ich www podają czas 20 min na pomiar.
Nigdy na hamowni nie byłem ale na logike to 20 min na auto raczej trzeba.
W czasie rozmowy tel. gość powiedział ,że auto trzeba dobrze zamocować i cały zabieg trwa ok. 40 min natomiast o stawce godzinowej nie wspominał.
Nigdy na hamowni nie byłem ale na logike to 20 min na auto raczej trzeba.
W czasie rozmowy tel. gość powiedział ,że auto trzeba dobrze zamocować i cały zabieg trwa ok. 40 min natomiast o stawce godzinowej nie wspominał.
Marzenia są po to aby je realizować.
- thekingisback
- Posty: 486
- Rejestracja: 18 lip 2009, 14:31
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: częstochowa
w ciagu 40 min to mozna by ze 3 auta zhamowac
"Woda, której dotykasz w rzece, jest ostatkiem tej, która przeszła, i początkiem tej, która przyjdzie; tak samo teraźniejszość."
no wiec mysle ze nie ma dyskotowac ile czasu zajmie jedno auto tylko sie zapisywac na liste i ustalimy sobote moze za tydz i polecimy.
1.rafal
2. mikołaj78
1.rafal
2. mikołaj78
Ostatnio zmieniony 03 sie 2010, 14:09 przez rafal, łącznie zmieniany 1 raz.
yanik pisze:jak sie hamowałem na mineralnej to stałem w kolejce BMek i z nudów mierzyłem czas od jednego do drugiego auta. przy jednym pomiarze wszystko mieści sie w 10 min:)
Hehe, jak ostatnio tam byłem to tyle czasu zajmowało wywietrzenie hali po poprzedniku Hamowali przy zamkniętych drzwiach (chyba ich sąsiedzi za hałas gonili albo co), więc jak trafiłem przed sobą turbodizla po wirusie to sobie możecie sami wyobrazić co tam się w środku działo
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
tak w wolomonie, po 17 bede wiedzial czy sie da w ta sobote i jak bedzie z cena bo taka wersja jak pisalem to by byla na pewno przy conajmniej 10 autach. dam znac. i rozumiem ze bedzie tylko hamowanie ze dwa tzry razy bez strojenia?
byla mx-5 turbo
jest foka rs
miata jeszcze bedzie:)
jest foka rs
miata jeszcze bedzie:)
Ponieważ pojawiła się szansa na Ułęż to mój udział robi się wątpliwy
Czekam na odpowiedź od Karoliny, jak tylko będę wiedział na 100% to odrazu napiszę.
Sorry za zamieszanie
Edit: Ułęż potwierdzony także przykro mi ale w sobotę odpadam...
Czekam na odpowiedź od Karoliny, jak tylko będę wiedział na 100% to odrazu napiszę.
Sorry za zamieszanie
Edit: Ułęż potwierdzony także przykro mi ale w sobotę odpadam...
"Wydałem mnóstwo kasy na alkohol, laski i szybkie samochody, resztę po prostu zmarnotrawiłem..." - George Best