Spalanie stukowe
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
w filmiku slychać ciągłe stuki, takie występują np jak psilnik jest przegrzany - w praktyce niedopracowane mapy wywołują raczej pojedyncze stuki w określonych momentach i wtedy słychac tak jakby Ci ktoś mocno łupnał młotkiem w blok silnika
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
yanik pisze:niedopracowane mapy wywołują raczej pojedyncze stuki w określonych momentach
U Mayka stukało seriami jak z karabinu - 3200RPM przy około 0.6bara.
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
dmk pisze:U Mayka stukało seriami jak z karabinu - 3200RPM przy około 0.6bara.
Dokładnie, w momencie przekraczania 0,6bara bez zmian w zapłonie zaczynało się piękne granie z pod maski - wystarczyło tam cofnąć zapłon o 2 stopnie i spokój
110@???KM
134@???Nm
134@???Nm
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Mayk pisze:dmk pisze:U Mayka stukało seriami jak z karabinu - 3200RPM przy około 0.6bara.
Dokładnie, w momencie przekraczania 0,6bara bez zmian w zapłonie zaczynało się piękne granie z pod maski - wystarczyło tam cofnąć zapłon o 2 stopnie i spokój
Ale z tego co pamiętam, to delikatnie tam miałeś cofnięty zapłon już, ale zbyt delikatnie
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Mayk pisze:Ale z tego co pamiętam, to delikatnie tam miałeś cofnięty zapłon już, ale zbyt delikatnie
To nie było to, problemem była odrobina ON w paliwie
To nie był ten raz, ON miałeś w zupełnie innym momencie.
Stukała jak ją stroiliśmy i podnosiliśmy Ci doładowanie. Na paliwie z ropą byśmy tego nie robili
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Nie pamiętam w takim razie takiej sytuacji
Pierwsze stuki na seryjnym zapłonie pojawiały się u mnie chwilę przez 0,6bara - 2 stopnie opóźnienia w tym miejscu wystarczają. Przy 0,8bara kolejne 2 a przy 1barze 6 stopni opóźnienia zapłonu.
To u mnie wystarcza by zapomnieć o stuku na PB98
Pierwsze stuki na seryjnym zapłonie pojawiały się u mnie chwilę przez 0,6bara - 2 stopnie opóźnienia w tym miejscu wystarczają. Przy 0,8bara kolejne 2 a przy 1barze 6 stopni opóźnienia zapłonu.
To u mnie wystarcza by zapomnieć o stuku na PB98
110@???KM
134@???Nm
134@???Nm